16 Mayıs 2017 Salı

Zeki Müren - Pırlanta - 5 Albüm

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Zeki Müren - Pırlanta - 5 Albüm


Müzeyyen Senar & Zeki Müren - Pırlanta Şarkılar 2015

Müzeyyen Senar — Feraye.mp3
Müzeyyen Senar — Gamzedeyim Deva Bulmam.mp3
Müzeyyen Senar — Haydar Haydar.mp3
Müzeyyen Senar — Karlı Dağı Astım Geldim.mp3
Müzeyyen Senar — Keklik.mp3
Müzeyyen Senar — Kimseye Etmem Şikayet.mp3
Müzeyyen Senar — Nihansın Dideden.mp3
Müzeyyen Senar — Unutturamaz Seni.mp3
Zeki Müren — Biz Ayrılamayız.mp3
Zeki Müren — Dediler Zamanla Hep Azalırmış Sevgiler.mp3
Zeki Müren — Gökyüzünde Duman Duman Bulutsun.mp3
Zeki Müren — Gözlerin Doğuyor Gecelerime.mp3
Zeki Müren — Hiçbir Şeyde Gözüm Yok.mp3
Zeki Müren — İmkansız.mp3
Zeki Müren — İşte Benim Zeki Müren.mp3
Zeki Müren — Rüyalarda Buluşuruz.mp3


Zeki Müren - Pırlanta 1...

Zeki Müren - Pırlanta 1 - Aldattın Beni.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 1 - Ey Çehri Sitemkar.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 1 - Hançeri Aşkınla.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 1 - Körfezdeki Dalgın Suya.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 1 - Mehtaba Brunmuş.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 1 - Menekşelendi Sular.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 1 - Ne Bildin Kıymetin.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 1 - Nideyim Sahni Cemen.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 1 - Peşrev.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 1 - Taksim.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 1 - Yine Neşeyi Muhabbet.mp3


Zeki Müren - Pırlanta 2...

Zeki Müren - Avuçlarımda Hala.mp3
Zeki Müren - Ayrılmak Ne Kadar Zor.mp3
Zeki Müren - Belki Bir Sabah Geleceksin.mp3
Zeki Müren - Ben Kuşkunum Felege.mp3
Zeki Müren - Hani Gelecektin Bana.mp3
Zeki Müren - İnanmam Artık Sana.mp3
Zeki Müren - Kimi Dertten İçermiş.mp3
Zeki Müren - Seni Ben Ellerin Olsun Diye mi Sevdim.mp3
Zeki Müren - Unut Beni.mp3
Zeki Müren - Unutmadım Seni Ben.mp3
Zeki Müren - Veda.mp3
Zeki Müren - Yalnız Benim Ol.mp3


Zeki Müren - Pırlanta 3...

Zeki Müren - Anlatılmaz Bin Dert İle.mp3
Zeki Müren - Aşkın İçimde Rüya.mp3
Zeki Müren - Ayrıldı Gönül.mp3
Zeki Müren - Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim.mp3
Zeki Müren - Ey Çehri Sitemgar.mp3
Zeki Müren - Gel Gitme Kalmasın Gözüm Yollarda.mp3
Zeki Müren - Hatıra.mp3
Zeki Müren - Lingo Lingo Şişeler.mp3
Zeki Müren - Mevlana.mp3
Zeki Müren - Ne Demiştin Niçin Caydın Sözünden.mp3
Zeki Müren - Ne Senin Aşkına Muhtacım.mp3
Zeki Müren - Sarmaşık Gülleri.mp3
Zeki Müren - Sensiz Kalan Gönlümde.mp3
Zeki Müren - Yine Neşeyi Muhabbet.mp3


Zeki Müren - Pırlanta 4...

Zeki Müren - Pırlanta 4 -Agora Meyhanesi.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 4 -Bir Han Kösesinde Kalmışım Hasta.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 4 -Bir Rüzgar Esti Felek.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 4 -Bu Hazan Yine Kalbim.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 4 -Gurbette Ömrüm Geçecek.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 4 -Hasta Kalbimde Yanan Derdin.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 4 -Menekşe Gözlerde Hiç Vefa Yokmuş.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 4 -Şarap Mahşende Yıllanır.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 4 -Seninle Bir Sonbahar.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 4 -Sigaramda Duman Duman.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 4 -Solsan da Sararsan.mp3
Zeki Müren - Pırlanta 4 -Sus Kalbim Sus.mp3

zeki-mren-pirlanta-1-1.jpg zeki-muren-pirlanta-1-2.jpg zeki-muren-pirlanta-2.jpg zeki-muren-pirlanta-3-1.jpg zeki-muren-pirlanta-3-2.jpg zeki-mren-prlanta-4-lp-1.jpg zeki-muren-pirlanta-4-lp-2.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder