15 Mayıs 2017 Pazartesi

Zeki Müren - 68 Full albüm - Bölüm 1...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Zeki Müren - 68 Full albüm - Bölüm 1...

Aydın Şengül - Zeki Müren Şarkıları Türk Sanat Müziği 2011

Aydın Şengül - Ah Nideyim Sahni Cemeni.mp3
Aydın Şengül - Ateşi Suzanı Fırkat.mp3
Aydın Şengül - Beni Yakan Bu Ateş.mp3
Aydın Şengül - Fikrimin İnce Gulu.mp3
Aydın Şengül - Gizli Derdim.mp3
Aydın Şengül - Hastayim Yaşıyorum.mp3
Aydın Şengül - Hayran Olam Yarım.mp3
Aydın Şengül - Hicaz Peşrevi.mp3
Aydın Şengül - Kaldı Yollarda Bu Seb Aşıkınım Didelerin.mp3
Aydın Şengül - Kalenin Burcumuyam.mp3
Aydın Şengül - Kanun Taksimi Hicaz.mp3
Aydın Şengül - Klarnet Taksim Kürdilihicazlar.mp3
Aydın Şengül - Samanlıktan Kaldıramadım Samanı Zühtü.mp3
Aydın Şengül - Seni Sevda Çiçeğim.mp3
Aydın Şengül - Tabancamın Sapını Gülle Donatçağım.mp3
Aydın Şengül - Ud Taksimi 1.mp3
Aydın Şengül - Ud Taksimi.mp3
Aydın Şengül - Yalnız Bırakıp Gitme.mp3
Aydın Şengül - Yeşil Ördek Gibi.mp3
Aydın Şengül - Zannim Bu Ki Bu Cana Kurban Edeceksin.mp3


Bülent Ersoy - Zeki Müren - Maksim Gazinoları Assolistleri, Vol. 1 2016

Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun — Zeki Müren.mp3
Akşam Olunca Yarelerim Sızlar — Zeki Müren.mp3
Aziz İstanbul — Bülent Ersoy.mp3
Bakmıyor Çeşm i Siyah Feryade — Bülent Ersoy.mp3
Ben Kuşkunum Felege — Bülent Ersoy.mp3
Biz Ayrılamayız — Zeki Müren.mp3
Bu Akşam Bütün Meyhanelerini — Bülent Ersoy.mp3
Çile Bülbülüm — Bülent Ersoy.mp3
Dertleri Zevk Edindim — Bülent Ersoy.mp3
Dilek Çeşmesi — Zeki Müren.mp3
Dönülmez Akşamın Ufkundayız — Bülent Ersoy.mp3
Gözlerin Doğuyor Gecelerime — Zeki Müren.mp3
Gücüme Gidiyor Böyle Yaşamak — Zeki Müren.mp3
Hiçbir Şeyde Gözüm Yok — Zeki Müren.mp3
İmkansız — Zeki Müren.mp3
Karam — Bülent Ersoy.mp3
Rüyalarda Buluşuruz — Zeki Müren.mp3
Seni Ben Ellerin Olsun — Bülent Ersoy.mp3
Seviyorum İşte Var mı Diyeceğin — Zeki Müren.mp3
Sevmekten Kim Usanır — Bülent Ersoy.mp3


Devlerden Nağmeler - Z.Müren & E.Sayın & M.Abacı & S.Heper 2007

1.Emel Sayın - Nolur Hayatımdan Çıkma.mp3
2.Emel Sayın - Sevgisiz Yaşayamam.mp3
3.Muazzez Abacı - Bir Sevgi İstiyorum.mp3
4.Muazzez Abacı - Şakayık.mp3
5.Seçil Heper - Biliyorsun Bir Zamanlar.mp3
6.Seçil Heper - Gerçek Sevgiyi Göster.mp3
7.Seçil Heper - Sevgi Çiçekleri.mp3
8.Zeki Müren - Gözlerin Doğuyor Gecelerime.mp3
9.Zeki Müren - Üzme Beni.mp3
10.Zeki Müren -Akşam Olunca Yarelerim Sızlar.mp3
11.Zeki Müren -Gayri Dayanamam Ben.mp3
12.Zeki Müren - Gök Yüzünde Duman Duman.mp3
13-Emel Sayın Bana Aşkı Öğretensin.mp3
14-Emel Say↓n - Seni Ben (Yunus Gibi).mp3
15.Mediha Sen - Yalanmıydı.mp3


Zeki Müren - Ajda Pekkan (Düet) - Milyonzade - İki Yabancı

01 - Milyonzade.mp3
02 - İki Yabancı (Zeki Müren Düet).mp3


Zeki Müren - Anılarım 1 1974

Zeki Müren - Ağlama Değmez Hayat.mp3
Zeki Müren - Arım Balım Pateğim.mp3
Zeki Müren - Aşkın Kanunu.mp3
Zeki Müren - Benim De Canım Var.mp3
Zeki Müren - Bir Yangının Kulunu.mp3
Zeki Müren - Böyle Bir Kara Sevda.mp3
Zeki Müren - Gizli Aşk Bu.mp3
Zeki Müren - Gökyüzunda Yalnız Gezen Yıldızlar.mp3
Zeki Müren - Kıskanırım.mp3
Zeki Müren - Ne Çıkar Bahtımızda Ayrılık Varsa.mp3
Zeki Müren - Ömrümce Adım Adım.mp3
Zeki Müren - Sevemez Kimse Seni.mp3
Zeki Müren - Yarım Kalan Aşk.mp3


Zeki Müren - Anılarım 2

Zeki Müren - Ağlama Değmez Hayat.mp3
Zeki Müren - Ah Dünya Oh Dünya.mp3
Zeki Müren - Böyle Bir Kara Sevda.mp3
Zeki Müren - Dertli.mp3
Zeki Müren - Gök Yüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar.mp3
Zeki Müren - Gözlerin Gözlerinden.mp3
Zeki Müren - Gülünce.mp3
Zeki Müren - Hayatım Aşkınla Yanıp.mp3
Zeki Müren - Kapandı Perdeler.mp3
Zeki Müren - Kıskanırım Seni Ben.mp3
Zeki Müren - Oluyorum Kederinden.mp3
Zeki Müren - Ömrümce Adım Adım.mp3
Zeki Müren - Özlem Rıhtımı.mp3
Zeki Müren - Saçların Tarumar.mp3
Zeki Müren - Yeşil Gözlerinden Muhabbet Kaptım.mp3


Zeki Müren - Annem - Beklenen Şarkı 2007

Zeki Müren - Annem.mp3
Zeki Müren - Beklenen Şarkı.mp3
Zeki Müren - Bir Evet Yeter.mp3
Zeki Müren - Bir Sevgi İstiyorum.mp3
Zeki Müren - Kalbime Borçlusun.mp3
Zeki Müren - Kul Defteri.mp3
Zeki Müren - Susma.mp3
Zeki Müren - Yanımda Sen Olmayınca.mp3
Zeki Müren - Yorgunum.mp3


Zeki Müren - Aşk Kurbanı 1987

Zeki Müren - 01 - Aşk Kurbanı.mp3
Zeki Müren - 02 - Bİr Gulu Sevdİm.mp3
Zeki Müren - 03 – Keman Taksİmİ.mp3
Zeki Müren - 04 - Bulamazsın.mp3
Zeki Müren - 05 - Çİn Çİnİ.mp3
Zeki Müren - 06 - Ümİtsİz Bİr Aşka Düştüm.mp3
Zeki Müren - 07 - Geceler YarIm Oldu.mp3
Zeki Müren - 08 - Köşeyİ Dönüpte Gelmedİm Sana.mp3
Zeki Müren - 09 - Sorma Arkadaşım.mp3
Zeki Müren - 10 - Dudaklarında Arzu.mp3


Zeki Müren - Ayrıldık İşte 1989

Zeki Müren - Ağlamış Gülmüşüm.mp3
Zeki Müren - Ayrıldık İşte.mp3
Zeki Müren - Bir Mektup Bir Resim.mp3
Zeki Müren - Bir Sen Bir Ben.mp3
Zeki Müren - Gözlerin Yeter.mp3
Zeki Müren - Gözyaşı Bekleme.mp3
Zeki Müren - Hep Sen Varsın.mp3
Zeki Müren - Kanımda Kıvılcım.mp3
Zeki Müren - Keder Dolu Her Günüm.mp3
Zeki Müren - Şaştım Allahım Mevlam Birçok.mp3
Zeki Müren - Seni Senden İstiyorum.mp3
Zeki Müren - Seni Sordum Yıldızlara.mp3


Zeki Müren - Batmayan Güneş 2006

Zeki Müren - Akşam Olunca Yarellerim Sızlar.mp3
Zeki Müren - Belalım.mp3
Zeki Müren - Dediler Zamanla Hep Azalırmış Sevgiler.mp3
Zeki Müren - Dilek Çeşmesi.mp3
Zeki Müren - Gayri Dayanamam Ben Bu Hasrete.mp3
Zeki Müren - Gözlerin Doğuyor Gecelerime.mp3
Zeki Müren - İki Gözüm İki Çeşme.mp3
Zeki Müren - Öyle Özledim Ki.mp3
Zeki Müren - Rüzgar Susmuş Ses Vermiyor.mp3
Zeki Müren - Şaştım Allahım Da Şaştım (Maya).mp3
Zeki Müren - Sorma Ne Haldeyim.mp3
Zeki Müren - Üzme Beni.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder