20 Mayıs 2017 Cumartesi

Zeki Müren - Taşplak Kayıt Türküleri 2 Albüm.- Zeki Müren Anısına 2 Cd...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Zeki Müren - Taşplak Kayıt Türküleri 2 Albüm.- Zeki Müren Anısına 2 Cd...

Zeki Müren - Taşplak Kayıt Türküleri 2 Albüm...

zeki-muren-1.jpg zeki-mren-2.jpg

Zeki Müren - Taşplak Kayıt Türküleri 1 1990

Zeki Müren - Ali'yi Gördüm Ali'yi.mp3
Zeki Müren - Bahçede Mis Miş.mp3
Zeki Müren - Bu Dünyanın Dört Bucağı (gazel).mp3
Zeki Müren - Çaya İner Ağlarım.mp3
Zeki Müren - Eledim Eledim.mp3
Zeki Müren - Geceler Yarım Oldu.mp3
Zeki Müren - Kadifeden Kesesi.mp3
Zeki Müren - Kara Bahtım Kem Talihim (u.h).mp3
Zeki Müren - Katip Arzuhalim Yaz Yare Böyle.mp3
Zeki Müren - Mendilim Allanıyor.mp3
Zeki Müren - Şu Kışlanın Kapısına.mp3
Zeki Müren - Yarım İstanbulu Mesken Mi Tuttun.mp3

Zeki Müren - Taşplak Kayıt Türküleri 2 1994

Zeki Müren - Bir Oda Yaptırdım Hurma Dalından.mp3
Zeki Müren - Eğilmez Basın Gibi.mp3
Zeki Müren - İrafa Fincan Koydum.mp3
Zeki Müren - Karakaş Gözlerin Elmas.mp3
Zeki Müren - Kızılcıklar Oldu Mu.mp3
Zeki Müren - Köylü Kızı.mp3
Zeki Müren - Nem Alacak Felek Benim.mp3
Zeki Müren - Söz Veripte Gelmezsin.mp3
Zeki Müren - Uykuda Mısın Sevgili Yarım.mp3
Zeki Müren - Yana Yana Kul Oldum.mp3
Zeki Müren - Yeşil Ördek Gibi.mp3
Zeki Müren - Yüce Dağ Başında Yanar Bir Işık.mp3


Zeki Müren - Zeki Müren Anısına 2 Cd...

zeki-muren-zeki-muren-anisina-1.jpg zeki-muren-zeki-muren-anisina-2.jpg

Zeki Müren - Zeki Müren Anısına Cd 1 2008

Zeki Müren - 01 - Gözlerin Doğuyor Gecelerime.mp3
Zeki Müren - 02 - Hiç Birşeyde Gözüm Yok.mp3
Zeki Müren - 03 - O Çeşme.mp3
Zeki Müren - 04 - Anlamadımki Daha Dolmamış Çilem.mp3
Zeki Müren - 05 - Beni Kalbinde Ara.mp3
Zeki Müren - 06 - Ne Olur Anla Beni.mp3
Zeki Müren - 07 - Seviyorum İşte Varmı Diyeceğin.mp3
Zeki Müren - 08 - Günlerdir İçime Çöktü Ayrılık.mp3
Zeki Müren - 09 - Neler Ettin Şen Neler.mp3
Zeki Müren - 10 - Sana Olan Özlemim.mp3
Zeki Müren - 11 - Al Mendilim.mp3
Zeki Müren - 12 - Bir Sabah İstiyorum.mp3
Zeki Müren - 13 - Gayri Dayanamam Ben Bu Hasrete.mp3
Zeki Müren - 14 - Akşam Olunca Yarelerim Sızlar.mp3
Zeki Müren - 15 - Ben Zeki Müren.mp3


Zeki Müren - Zeki Müren Anısına Cd 2 2008

Zeki Müren - 01 - Sorma.mp3
Zeki Müren - 02 - İki Gözüm İki Çeşme.mp3
Zeki Müren - 03 - Ağlama Sevdam.mp3
Zeki Müren - 04 - İsyanım Var.mp3
Zeki Müren - 05 - Sen Benim Özlediğim.mp3
Zeki Müren - 06 - Kim Görecek Kim Bilecek.mp3
Zeki Müren - 07 - Ne Olursun.mp3
Zeki Müren - 08 - Ahimi Hicranımı.mp3
Zeki Müren - 09 - Üzme Beni.mp3
Zeki Müren - 10 - Kaderi Benmi Yarattım.mp3
Zeki Müren - 11 - Bitmez Bu Şarkılar.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder