15 Mayıs 2017 Pazartesi

Taş Plak Serisi Odeon Kolleksiyon 10 albüm 2015 THM

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Taş Plak Serisi Odeon Kolleksiyon 10 albüm 2015 THM


Taş Plak Serisi, Vol. 1 2015 Thm...

Ahmet Hulusi Bey — Pencereden Bakan Güzelli.mp3
Ahmet Sezgin — Gele Gele Geldim Bu Kara Tasa.mp3
Avanoslu Selahattin Ercan — Bir Çift Turnam.mp3
Gaziantepli Hasan Hüseyin — Çıkaydım Yüce Dağlar Başına.mp3
Hamiyet Duygulu — Trabzon'dan Kalkış.mp3
İsmet Nedim — Sevilmekte Bir Şansmış.mp3
Kayserili Mustafa Efendi — Gel Gel Gubalak.mp3
Kemal Gürses — Kalbimde Öten.mp3
Muzaffer Akgün — Cevizin Yaprağı.mp3
Nedime Birses — Asker Oldum Piyade.mp3
Neriman Altındağ — Kiremit Bacaları.mp3
Nezahat Bayram — Erzurum Dağlarında Kar İle Boran.mp3
Nuri Sesigüzel — Gülmez Kaderime Küstüm.mp3
Refik Başaran — Odaya Serdim Halı.mp3
Rizeli Kemençeci Sadık — Ateşim Var Külüm Yok.mp3
Şark Bülbülü Diyarbakırlı Celal — Eminem Oturmuş Çorap.mp3
Süheyla Bedriye — Aşamadım Şu Bursa'nın Dağını.mp3
Urfalı Cemil Cankat — Erzincan'a Düştü Bir Kara Duman.mp3
Zehra Bilir — Kaş Oynattım Göz Ettin.mp3
Zekeriya Bozdağ — Mor Koyun Meler Gelir.mp3


Taş Plak Serisi, Vol. 2 2015 Thm...

Ahmet Sezgin - Kaldir Kollarini Yavrum.mp3
Ela Gozlerine Sevdigim.mp3
Zekeriya Bozdag - Sap Kagnisi.mp3


Taş Plak Serisi, Vol. 3 2015 Thm...

Ahmet Sezgin — Kar Yağar Beyaz Olur.mp3
Avanoslu Selahattin Ercan — Berber Usturani.mp3
Gaziantepli Hasan Hüseyin — Nedir Ey Minnetkar.mp3
Göreleli Kemal Gürses — Neren Agrır Neren.mp3
Kayserili Ethem O İbrahim — Gelin Ayşe.mp3
Muzaffer Akgün — Elmayı Top Top Yapalım.mp3
Nedime Birses — Ayşem Çapkın Bakarsın.mp3
Nezahat Bayram — Gidin Turnalar Gidin.mp3
Nuri Sesigüzel — Yaralı Ceylanım.mp3
Refik Başaran — Ulu Kavak.mp3
Rizeli Kemençeci Sadık — Erkek Kadın Oyun Havası.mp3
Şark Bülbülü Diyarbakırlı Celal — Eyvanda Yatan.mp3
Şark Bülbülü Diyarbakırlı Celal — Kardaş Gitmem Diyarbakir Düzüne.mp3
Seher Songelen, Erzincanlı Salih — Bir Kaşına Bir Zülfüne.mp3
Süheyla Bedriye — Bir Taş Attım Çaya Düştü.mp3
Vahap Diyarbekirli — Urfa Kurtuluş Şarkısı.mp3
Zehra Bilir — Konyalım.mp3
Zehra Ve Muzaffer — Kara Dere Harman Olur Mu.mp3
Zekeriya Bozdağ — Berber Türküsü.mp3
Ziynet Sönmez — Karadeniz İncisi Koysun Eline Kına.mp3


Taş Plak Serisi, Vol. 4 2015 Thm...

Ahmet Sezgin — Kerpiç Kerpiç Üstüne.mp3
Avanoslu Selahattin Ercan — Yürü Yürü.mp3
Gaziantepli Nedime Birses — Yeşil Ördek.mp3
Kemal Beydilli — Yanık Yanık Meler.mp3
Kemal Gürses — Kemençenin Telleri.mp3
Muzaffer Akgün — Ezo Gelin.mp3
Nezahat Bayram — Gurbet Ellerinde Söyler Ağlarım.mp3
Refik Başaran — Yandım Aman Sarı Kız.mp3
Rıza Konyalı — Uzun Yıllar Uzasın.mp3
Rizeli Kemençeci Sadık — Fadimem.mp3
Sadi Yaver Ataman — Kayadan İner Akrep.mp3
Salih Dündar — Kuleden Erzincanlı.mp3
Şark Bülbülü Diyarbakırlı Celal — Felek Gayet Dönek.mp3
Seher Songelen, Erzincanlı Salih — Bir Mendil Elma.mp3
Süheyla Bedriye — Bu Gün De Göresim Geldi.mp3
Urfalı Cemil Cankat — Karşı Dağda Gün Batıyor.mp3
Zehra Bilir — Koyuna Bak.mp3


Taş Plak Serisi, Vol. 5 2015 Thm...

Ahmet Sezgin — Küp İçinde Ayranım.mp3
Bay Rasih Beşer — Turnalar.mp3
Elazığlı Süslü Zade Hafız Ahmet Bey — Bir Tel Vurdum.mp3
Erzincanlı Salih — Çifte Konağın Gelini.mp3
Erzincanlı Salih Dündar — Bu Gün Ben Bir Güzel Gördüm.mp3
Kemal Beydilli — Zalim Babam Oldu Ayıran.mp3
Kemal Gürses — Seni Gördü O Şafak.mp3
Muzaffer Akgün — Gurbet Elde.mp3
Nedime Birses — Fatoş Evler Yaptırmış.mp3
Nezahat Bayram — Keklik Gibi Kanadımı Süzmedim.mp3
Nurettin Çamlıdağ — Kız Bahçeye Girdin Mi.mp3
Refik Başaran — Yeni Sürmeli.mp3
Rıza Konyalı — Şu Konya'nın Maphusuna.mp3
Rizeli Kemençeci Sadık — Karadeniz Horoni.mp3
Sadi Yaver Ataman — Yarim Çıtırdak.mp3
Şark Bülbülü Diyarbakırlı Celal — Biner Paytona.mp3
Selahattin Ercan — Rum Kızı Avanoslu.mp3
Süheyla Bedriye — Cemile Kız.mp3
Urfalı Cemil Cankat — Kaşlar Kara Gözler Benzer Ceylana.mp3
Zehra Bilir — Mecnunum Leylamı Gördüm.mp3


Taş Plak Serisi, Vol. 6 2015 Thm...

Ahmet Sezgin — Şemsiyemin Ucu.mp3
Bay Kemal Gürses — Eyvah Ki Gönül Sevdi Seni Ey Zalim.mp3
Bayan Nedime Birses — Elazığ Şarkısı.mp3
Diyarbakırlı Celal Güzelses — Ateşi Ruhların.mp3
Elazığlı Süslü Zade Hafız Ahmet Bey — Ben Bahtımı Sınadım.mp3
Erzincanlı Salih Dündar — Bülbül Ne Yatarsın.mp3
Kemal Çığrık — Bir Seher Vaktinde İndim Bağlara.mp3
Muzaffer Akgün — Kaçma Güzel.mp3
Nezahat Bayram — Kızım Seni Sarhoşa Vereyim Mi.mp3
Nurettin Çamlıdağ — Saz Günü Gel Hanım.mp3
Rizeli Kemençeci Sadık — Kiremitten Su Düştü.mp3
Sadi Yaver Ataman — Dağ Olur Meselerde.mp3
Şark Bülbülü Diyarbakırlı Celal — Üç Kardaştık Gittik Geyik Avına.mp3
Seher Songelen, Erzincanlı Salih — Sabahtan Bayram Olmazmış.mp3
Selahattin Ercan — Sarı Iğdır'a Vardım Avanoslu.mp3
Süheyla Bedriye — Eminem'in Avlusunda.mp3
Urfalı Cemil Cankat — Kayalar Kayalar.mp3
Urfalı Nuri Sesigüzel — Menekşeler Gibi Boynum Büküldü.mp3
Ürgüplü Refik Başaran — Nevşehir Dedikleri.mp3
Zehra Bilir — Şu Karşıdan Gelen Çifte Güzel.mp3


Taş Plak Serisi, Vol. 7 2015 Thm...

Ahmet Sezgin — Çaya Vardım Çay Susuz.mp3
Arap İzzet — Cezayirli Germencikli.mp3
Aşık Kurban İmlahoğlu — Viran.mp3
Bay Kemal Gürses — Niğde Havası.mp3
Bayan Nedime Birses — Karşıdan Göz Süze Süze.mp3
Bayan Sulhiye — Kara Oğlan.mp3
Bayram Aracı — Sol Melamet Hırkasını.mp3
Diyarbakırlı Celal Güzelses — Ay Milliye Milliye.mp3
Elazığlı Süslü Zade Hafız Ahmet Bey — Muratsiz Ahmetin Havsi.mp3
Erzincanlı Salih Dündar — Doktor Geldi Yarelerim Bağladı.mp3
Kemal Çığrık — Gönül Başına Vardım.mp3
Muzaffer Akgün — Karpuz Kestim Yiyen Yok.mp3
Nezahat Bayram — Söz Verip Sabah Gelecek.mp3
Nurettin Çamlıdağ — Servi Kavak Uzun Olur.mp3
Rizeli Kemençeci Sadık — Nazmiye.mp3
Şark Bülbülü Diyarbakırlı Celal — Yüksek Minare.mp3
Süheyla Bedriye — Esti Yine Divane Gönüllerde.mp3
Urfalı Cemil Cankat — Makarada İpliğim.mp3
Ürgüplü Refik Başaran — Rasit.mp3
Zehra Bilir — Gazel Doktu Guz Oldu.mp3


Taş Plak Serisi, Vol. 8 2015 Thm...

Ahmet Sezgin — Uçan Kuşlar.mp3
Bay Kemal Gürses — Yaban Eleri.mp3
Bayram Aracı — Misket.mp3
Diyarbakırlı Celal Güzelses — Ayrıldım Gülüm Senden.mp3
Diyarbakırlı Celal Güzelses — Çayın Öte Yüzünde.mp3
Elazığlı Süslü Zade Hafız Ahmet Bey — Otomobil Şarkısı.mp3
Erzincanlı Salih Dündar — Geceler Yarim Oldu.mp3
Kemal Çığrık — Karasunda Pazar Var.mp3
Küçük Müşerref, Kemençeci Hasan — Trabzon'dan Yollandık.mp3
Malatyalı Fahri Refakatiyle — Kırmızı Gül Bayan Neriman Bestekar.mp3
Muzaffer Akgün — Kışlalar Doldu Boşaldı.mp3
Necmiye Ararat — Aman Aman Elmalı.mp3
Nedime Birses — Elazığ Delilo Halay Havası.mp3
Neriman Tüfekçi — Ay Dolunaydı.mp3
Nezahat Bayram — Nem Alacak Felek Benim.mp3
Rizeli Kemençeci Sadık — Rize Başı Sürmene.mp3
Süheyla Bedriye — Göz Kas Yapma Bana.mp3
Urfalı Cemil Cankat — Merhum Urfalı Hamza'nın Hatırası.mp3
Ürgüplü Refik Başaran — Ürgup Develisi.mp3
Zehra Bilir — Ola Gidelim.mp3


Taş Plak Serisi, Vol. 9 2015 Thm...

Ahmet Sezgin — Yeşilim.mp3
Bayan Neriman Bestekar Malatyalı Fahri Refakatiyle — Gökte Yıldız Akıyor.mp3
Bayram Aracı — Başına Bağlamış Karalı Yazma.mp3
Diyarbakırlı Celal Güzelses — Bir Ceket İsterem.mp3
Diyarbakırlı Celal Güzelses — Deniz Altı Horasan.mp3
Elazığlı Süslü Zade Hafız Ahmet Bey — Yaralarım Oyuldu.mp3
Erzincanlı Salih Dündar — Gönül Verdim Bir Esmere.mp3
Kemal Çığrık — Çıktım Bey Dağına.mp3
Kemal Gürses — Sevgilim Gitme Sakın.mp3
Muzaffer Akgün — Köprünün Altı Diken.mp3
Necmiye Ararat — Su Çıkar Camın Kökünden.mp3
Nedime Birses — Dağların Ardında Kaya.mp3
Neriman Tüfekçi — Şeker Dağı.mp3
Nezahat Bayram — Yola Gel Sevdiğim.mp3
Ordulu Yunus Sakarya — Entarisini Giyindi.mp3
Rizeli Kemençeci Sadık — Rizeli Sadık Şarkısı.mp3
Süheyla Bedriye — Gülerdim Ağlamazdım.mp3
Urfalı Cemil Cankat — Şu Dağın İncisi Var.mp3
Ürgüplü Refik Başaran — Ürgüplü Refik Başaran.mp3
Zehra Bilir — Uy Gelin Gelin.mp3


Taş Plak Serisi, Vol. 10 2015 Thm...

Bayan Neriman — Sevdalılık İnce Maraz.mp3
Diyarbakırlı Celal Güzelses — Derman Aramam.mp3
Diyarbakırlı Celal Güzelses — Diyarbekir Divani Buyi Vahdet Almıştım.mp3
Elazığlı Süslü Zade Hafız Ahmet Bey — Yörük Havası.mp3
Erzincanlı Salih Dündar — Güzel Seni.mp3
Kemal Gürses — Ben Esirim Sana Artık.mp3
Muzaffer Akgün — Mihriban.mp3
Necmiye Ararat — Cumbullu.mp3
Nedime Birses — Elazığ Köy Düğünü.mp3
Ordulu Yunus Sakarya — Evlerinin Önü Vişne.mp3
Ozan İbrahim — Seyrani Kayserili Ethem.mp3
Rasih Beşer — Ay Gelin.mp3
Rizeli Kemençeci Sadık — Yenge Kızım Bir Dane.mp3
Sivaslı Hafız Halit Efendi — Karam Ninni.mp3
Süheyla Bedriye — Gündüz Gelme Gece Gel.mp3
Süleyman — Ne İdem Annem Ne İdem Can Yakan.mp3
Suzan Yakar — Armudu Taşlayalım.mp3
Urfalı Cemil Cankat — Şu Urfa'nın Dağlarında.mp3
Ürgüplü Refik Başaran — Süpürgesi Yoncadan.mp3
Zehra Bilir — Yavaş Yavaş Basta Gel.mp3

tas-plak-serisi-vol-1.jpg tas-plak-serisi-vol-2.jpg tas-plak-serisi-vol-3.jpg tas-plak-serisi-vol-4.jpg tas-plak-serisi-vol-5.jpg tas-plak-serisi-vol-6.jpg tas-plak-serisi-vol-7.jpg tas-plak-serisi-vol-8.jpg tas-plak-serisi-vol-9.jpg tas-plak-serisi-vol-10.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder