15 Mayıs 2017 Pazartesi

Zeki Müren - 68 albüm - Bölüm 2...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Zeki Müren - 68 albüm - Bölüm 2...

Zeki Müren - Ben Zeki Müren...

Zeki Müren - Ben Zeki Müren - Akşam Olunca Yarelerim Sızlar.mp3
Zeki Müren - Ben Zeki Müren - Al Mendilim.mp3
Zeki Müren - Ben Zeki Müren - Anladımki Daha Dolmamış Çilem.mp3
Zeki Müren - Ben Zeki Müren - Ben Zeki Müren.mp3
Zeki Müren - Ben Zeki Müren - Beni Kalbinde Ara.mp3
Zeki Müren - Ben Zeki Müren - Bir Sabah İstiyorum.mp3
Zeki Müren - Ben Zeki Müren - Gayri Dayanamam .mp3
Zeki Müren - Ben Zeki Müren - Gözlerin Doğuyor Gecelerime .mp3
Zeki Müren - Ben Zeki Müren - Günlerdir İçime Çöktü Ayrılık.mp3


Zeki Müren - Bildirçin Yağmuru 1999...

Zeki Müren - Avucumdaki Dua.mp3
Zeki Müren - Beni Bursa Sokağında Vurdular ( Şiir ).mp3
Zeki Müren - Gözümden Öpme.mp3
Zeki Müren - Ham Meyva.mp3
Zeki Müren - Hani Gelecektin Bana.mp3
Zeki Müren - İskeleler.mp3
Zeki Müren - Kara Rıhtım ( Şiir ).mp3
Zeki Müren - Kazancı Yokuşu.mp3
Zeki Müren - Rakımda Buz Parçası.mp3
Zeki Müren - Suları Taşladım.mp3


Zeki Müren - Müzeyyen Senar - Bir Sevdadır Şarkılar 2014...

Müzeyyen Senar — Akşam Olunca Yerelerim Sızlar.mp3
Müzeyyen Senar — Al Mendilim.mp3
Müzeyyen Senar — Anladım Ki Daha Dolmamış Çilem.mp3
Müzeyyen Senar — Ben Zeki Müren.mp3
Müzeyyen Senar — Beni Kalbinde Ara.mp3
Müzeyyen Senar — Bir Sabah İstiyorum.mp3
Müzeyyen Senar — Gayri Dayanamam Ben Bu Hasrete (U. H.).mp
Müzeyyen Senar — Gözlerin Doğuyor Gecelerime.mp3
Müzeyyen Senar — Günlerdir İçime Çöktü Ayrılık.mp3
Müzeyyen Senar — Hiçbirşeyde Gözüm Yok.mp3
Müzeyyen Senar — Ne Olur Anla Beni.mp3
Müzeyyen Senar — Neler Ettin Şen Neler.mp3
Müzeyyen Senar — O Çeşme.mp3
Müzeyyen Senar — Sana Olan Özlemim.mp3
Müzeyyen Senar — Seviyorum İşte Varmı Diyeceğin.mp3
Zeki Müren — Ağlama Sevdam.mp3
Zeki Müren — Ağlamışım Gülmüşüm.mp3
Zeki Müren — Ahimi Hicranımı.mp3
Zeki Müren — Akşam Olmadan Gel.mp3
Zeki Müren — Akşam Olunca Yarelerim Sızlar.mp3
Zeki Müren — Ayrıldık İşte....mp3
Zeki Müren — Ayrılık.mp3
Zeki Müren — Belalım.mp3
Zeki Müren — Beni Sevmeni İstiyorum.mp3
Zeki Müren — Bir Garip Aşığım Ben.mp3
Zeki Müren — Bir Mektup Bir Resim.mp3
Zeki Müren — Bir Sen Bir Ben Bir Allah Bilir.mp3
Zeki Müren — Bitmez Bu Şarkılar.mp3
Zeki Müren — Böyle Ayrılık Olmaz.mp3
Zeki Müren — Dediler Zamanla Hep Azalırmış Sevgiler.mp3
Zeki Müren — Dediler Zamanla Hep Azalmış Sevgiler Olsun.mp3
Zeki Müren — Dilek Çeşmesi (Seni Diledim).mp3
Zeki Müren — Dilek Çeşmesi.mp3
Zeki Müren — Elveda.mp3
Zeki Müren — Gayri Dayanamam Ben Bu Hasrete.mp3
Zeki Müren — Gökyüzünde Duman Duman.mp3
Zeki Müren — Gözlerin Doğuyor Gecelerime.mp3
Zeki Müren — Gözlerin Yeter.mp3
Zeki Müren — Gözüm Kesmiyor.mp3
Zeki Müren — Gözyaşı Bekleme.mp3
Zeki Müren — Hava Nasıl Oralarda.mp3
Zeki Müren — Hep Sen Varsın.mp3
Zeki Müren — İçimdeki Özlemi.mp3
Zeki Müren — İki Göz İki Çeşme.mp3
Zeki Müren — İki Gözüm İki Çeşme.mp3
Zeki Müren — İsyanım Var.mp3
Zeki Müren — Kaderi Benmi Yarattım.mp3
Zeki Müren — Kanımda Kıvılcım.mp3
Zeki Müren — Karlar Düşer.mp3
Zeki Müren — Keder Dolu Her Günüm.mp3
Zeki Müren — Kim Görecek Kim Bilecek.mp3
Zeki Müren — Ne Olursun.mp3
Zeki Müren — Nereye Gidiyorum.mp3
Zeki Müren — Öyle Özledim Ki.mp3
Zeki Müren — Rüzgar Susmuş Ses Vermiyor.mp3
Zeki Müren — Sana Bir Buse Vermedim Diye.mp3
Zeki Müren — Şaştım Allahım Da Şaştım (Maya).mp3
Zeki Müren — Şaştım Allah'im Da Şaştım.mp3
Zeki Müren — Sen Benim Özlediğim.mp3
Zeki Müren — Sen Sevgini Bana Sakla.mp3
Zeki Müren — Sende Basını Alıp Gitme.mp3
Zeki Müren — Seni Senden İstiyorum.mp3
Zeki Müren — Seni Sordum Yıldızlara.mp3
Zeki Müren — Sevme Beni.mp3
Zeki Müren — Sorma Ne Haldeyim.mp3
Zeki Müren — Sorma.mp3
Zeki Müren — Üzme Beni.mp3


Zeki Müren - Bir Tatlı Tebessüm 1991...

Zeki Müren - Ağla Gitar Ağla.MP3
Zeki Müren - Baharın Gülleri Açtı.mp3
Zeki Müren - Beklenen Şarkı.mp3
Zeki Müren - Bir Muhabbet Kuşu.mp3
Zeki Müren - Bir Tatlı Tebessüm.mp3
Zeki Müren - Bir Yaz Yağmuru Gibi.mp3
Zeki Müren - Bu Aşkın Izdırabı.mp3
Zeki Müren - Gelirsin Diye Birgün.mp3
Zeki Müren - Hem Okudum Hemde Yazdım.mp3
Zeki Müren - Hüsranla Gönül Hep İnler.mp3
Zeki Müren - Seven Ne Yapmaz.MP3
Zeki Müren - Telgrafın Tellerine.mp3
Zeki Müren - Ud Taksimi.mp3
Zeki Müren - Yarab.mp3
Zeki Müren - Yiğidin Alnına Yazılan Gelir.mp3
Zeki Müren - Yoksun Bu Gece.mp3


Zeki Müren - Bırakın Yaşayalım...

01-Zeki Müren - Kutupta Yaz Gibi.mp3
02-Zeki Müren - Dünya Meyhane.mp3
03-Zeki Müren - Aşk Rüşveti.mp3
04-Zeki Müren - Birtanem.mp3
05-Zeki Müren - Helal Olsun.mp3
06-Zeki Müren - Davacıyım.mp3
07-Zeki Müren - Yağdır Mevlam Şu.mp3
08-Zeki Müren - Bırakın Yaşayalım.mp3
09-Zeki Müren - Acılara Gücendim.mp3
10-Zeki Müren - Fayda Yok Dostum.mp3


Zeki Müren - Bitmeyen Çile [Uzelli 102]...

Zeki Müren - 1- Bitmeyen Çile.mp3
Zeki Müren - 2- Ararım Seni Hergün.mp3
Zeki Müren - 3- Keman Taksimi.mp3
Zeki Müren - 4- Gözlerin Hayran Bakarmış.mp3
Zeki Müren - 5- Yoksun Bu Gece.mp3
Zeki Müren - 6- Açılan Bir Gül Gibi.mp3
Zeki Müren - 7- Niçin A Sevdiğim.mp3
Zeki Müren - 8- Esmerim.mp3
Zeki Müren - 9- Sen Beni Unut.mp3
Zeki Müren - 10- Derman Kar Eylemez.mp3
Zeki Müren - 11- Gün Gelirde Beni.mp3
Zeki Müren - 12- Tez Geçsede.mp3
Zeki Müren - 13- Dertliyim.mp3
Zeki Müren - 14- Gideceğim Gurbet Ele.mp3


Zeki Müren - Bitmeyen Şarkılar 2015...

Zeki Müren - Şaştım Allah'im Da Şaştım ⁄ Mevlâm Bir Çok Dert Vermiş.mp3


Zeki Müren - Biz Ayrılamayız...

Zeki Müren - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun .mp3
Zeki Müren - Ayaz Geceler .mp3
Zeki Müren - Biz Ayrılamayız .mp3
Zeki Müren - Büyüleyen Gözlerinle .mp3
Zeki Müren - Git Gidebilirsen .mp3
Zeki Müren - Gücüme Gidiyor Böyle Yaşamak .mp3
Zeki Müren - Rüyalarda Buluşuruz .mp3
Zeki Müren - Rüyalarım Olmasa .mp3
Zeki Müren - Seni Ben Unutmak İstememiştim .mp3
Zeki Müren - Unutur Sanma Sakin .mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder