15 Mayıs 2017 Pazartesi

Zeki Müren - 68 Albüm - Bölüm 3...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Zeki Müren - 68 Albüm - Bölüm 3...

Zeki Müren - Büyük Bestekarlar Serisi Zeki Müren 5 1994...

Aldattın Beni — Zeki Müren.mp3
Beklenen Şarkı — Zeki Müren.mp3
Bir Demet Yasemen — Zeki Müren.mp3
Bir Tatlı Tebessüm — Zeki Müren.mp3
Gül Ve Bülbül — Zeki Müren.mp3
Gurbet — Zeki Müren.mp3
Hicaz Peşrevi — Zeki Müren.mp3
Kanun Ve Ud Taksimi — Zeki Müren.mp3
Keman Taksimi — Zeki Müren.mp3
Manolyam — Zeki Müren.mp3
Muhayyer Kürdi Peşrevi — Zeki Müren.mp3
Şimdi Uzaklardasın — Zeki Müren.mp3
Tekrar Bana Dönsen — Zeki Müren.mp3
Ud Taksimi — Zeki Müren.mp3
Uşak Peşrevi — Zeki Müren.mp3
Yaşamak Zevki Verir — Zeki Müren.mp3
Yoksun Bu Gece — Zeki Müren.mp3
Zehretme Hayatı — Zeki Müren.mp3


Zeki Müren - Çıkmamış Eserleriyle - Özlem Rıhtımı...

Zeki Müren - Gel Neredeysen.mp3
Zeki Müren - Gözlerin Neden Çok Güzel Bu Gün.mp3
Zeki Müren - İnanmam Artık Sana.mp3
Zeki Müren - Kapandı Birer Birer.mp3
Zeki Müren - Karanlık Dünya.mp3
Zeki Müren - Kilitledim Gönlümü.mp3
Zeki Müren - Ne Zaman Bir Ayak Sesi İşitsem.mp3
Zeki Müren - Özlem Rıhtımı.mp3
Zeki Müren - Seven Ne Yapmaz.mp3
Zeki Müren - Ümitsiz Aşk.mp3
Zeki Müren - Yıllarca Sürüklendim Arkasından.mp3
Zeki Müren - Yollar Uzak Gelemedim.mp3


Zeki Müren - Collection 2015...

Zeki Müren - Açılan Bir Gül Gibi (gazelli).mp3
Zeki Müren - Akşam Olur Gizli Gizli.mp3
Zeki Müren - Aldığım Her Nefesin Birisi Senin.mp3
Zeki Müren - Ararım Seni Hergün.mp3
Zeki Müren - Ayağında Kundura.mp3
Zeki Müren - Baharın Güller Açtı.mp3
Zeki Müren - Bir Demet Yasemen.mp3
Zeki Müren - Bir Gönlüme Bir Hali.mp3
Zeki Müren - Bitmeyen Çile.mp3
Zeki Müren - Bu Sensiz İlk Gecem.mp3
Zeki Müren - Çeşitli Sanatçılar — Derman Kar Eylemez.mp3
Zeki Müren - Derman Kar Eylemez.mp3
Zeki Müren - Dertliyim Ruhuma.mp3
Zeki Müren - Dünya Yansa Yorganım Yok İçinde.mp3
Zeki Müren - Elbet Gönüllerde Sabah Olacak.mp3
Zeki Müren - Eskimeyen Dost.mp3
Zeki Müren - Esmerim.mp3
Zeki Müren - Gideceğim Gurbet Eldir.mp3
Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacım.mp3
Zeki Müren - İçimde Kim Vardır.mp3
Zeki Müren - İçimdeki Büyük Aşkı.mp3
Zeki Müren - Keklik Gibi Kanadını Süzmedin.mp3
Zeki Müren - Köşeyi Dönüpte Gelmedim Sana.mp3
Zeki Müren - Mihrabim Diyerek.mp3
Zeki Müren - Niçin A Sevdiğim.mp3
Zeki Müren - Piti Piti Atıyor Kalbim.mp3
Zeki Müren - Semiha Yankı — İçimde Kim Vardır.mp3
Zeki Müren - Senden Bilirim.mp3
Zeki Müren - Seni Nasıl Sevdim.mp3
Zeki Müren - Sev Beni Beni.mp3
Zeki Müren - Şimdi Uzaklardasın.mp3
Zeki Müren - Sorma Arkadaşım.mp3
Zeki Müren - Tez Geçsede Her Sevgide.mp3
Zeki Müren - Yağdeller Aldı Beni.mp3
Zeki Müren - Yine Bir Sizi Var.mp3
Zeki Müren - Yoksun Bu Gece.mp3
Zeki Müren - Yollarda Kaldı Gözüm.mp3


Zeki Müren - Değişik Şarkılar...

Zeki Müren - Aşkımla Oynama Kumar Değildir.mp3
Zeki Müren - Aşkın Sırrı Bilinmez.mp3
Zeki Müren - Dolarken Gönlüme Bir Tatlı Hüzün.mp3
Zeki Müren - Eller Ne Derse Desin.mp3
Zeki Müren - Gel Gezelim.mp3
Zeki Müren - Gelince Göz Göze.mp3
Zeki Müren - Mahzendeki Şarap Gibi.mp3
Zeki Müren - Ne Çıkar Bahtımızda Ayrılık Varsa.mp3
Zeki Müren - Söz Verirsin Severek.mp3
Zeki Müren - Tekrar Bana Dönsen.mp3
Zeki Müren - Unuttun Beni Zalim.mp3


Zeki Müren - Dilek Çeşmesi 1989...

Zeki Müren - Ayrılık.mp3
Zeki Müren - Belalım.mp3
Zeki Müren - Bir Garip Aşığım Ben.mp3
Zeki Müren - Dediler Zamanla Hep.mp3
Zeki Müren - Dilek Çeşmesi.mp3
Zeki Müren - Elveda.mp3
Zeki Müren - Gök Yüzünde Duman Duman Bulutsun.mp3
Zeki Müren - Öyle Özledim Ki.mp3
Zeki Müren - Sana Bir Buse Vermedim Diye.mp3
Zeki Müren - Sevme Beni.mp3


Zeki Müren - Doruktaki Nağmeler 1991...

Zeki Müren - 01 - Akşam Olmadan Gel.mp3
Zeki Müren - 02 - Böyle Ayrılık Olmaz.mp3
Zeki Müren - 03 - Beni Sevmeni İstiyorum.mp3
Zeki Müren - 04 - Sen Sevgini Bana Sakla.mp3
Zeki Müren - 05 - Karlar Düşer.mp3
Zeki Müren - 06 - Sende Basını Alıp Gitme.mp3
Zeki Müren - 07 - Nereye Gidiyorum.mp3
Zeki Müren - 08 - Gözüm Kesmiyor.mp3
Zeki Müren - 09 - İçimdeki Özlemi.mp3
Zeki Müren - 10 - Hava Nasıl Oralarda.mp3


Zeki Müren - En İyileriyle Zeki Müren Büyüleyen Nağmeler 2015...

Zeki Müren — Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun.mp3
Zeki Müren — Akşam Olunca Yarelerim Sızlar.mp3
Zeki Müren — Ayrılık.mp3
Zeki Müren — Belalım.mp3
Zeki Müren — Biz Ayrılamayız.mp3
Zeki Müren — Böyle Ayrılık Olmaz.mp3
Zeki Müren — Dediler Hep Zamanla Azalırmış Sevgiler.mp3
Zeki Müren — Gökyüzünde Duman Duman Bulutsun.mp3
Zeki Müren — Gözlerin Doğuyor Gecelerime.mp3
Zeki Müren — Gözyaşımda Saklısın.mp3
Zeki Müren — Gücüme Gidiyor Böyle Yaşamak.mp3
Zeki Müren — Günlerdir İçime Çöktü Ayrılık.mp3
Zeki Müren — Hava Nasıl Oralarda.mp3
Zeki Müren — Hiçbir Şeyde Gözüm Yok.mp3
Zeki Müren — İmkansız.mp3
Zeki Müren — İşte Benim Zeki Müren.mp3
Zeki Müren — Sen De Basını Alıp Gitme.mp3


Zeki Müren - Eskimeyen Dost 1991...

A :
01. Gitme Sana Muhtacım
Söz - Müzik: Selami Şahin
02. Eskimeyen Dost
Söz : Ülkü Aker / Müzik: Selami Şahin
03. Bu Sensiz İlk Gecem
Söz : Ali Tekinture / Müzik: Rıfat Şanliel
04. Seni Nasıl Sevdim
Söz : Ali Tekinture / Müzik: Selami Şahin
05. Mihrabim Diyerek
Söz : Turgut Yarkent / Müzik: Avni Anıl

B :
06. Kayboldum Aşk Yollarında
Söz - Müzik: Selami Şahin
07. Acaba
Söz : Ahmet Selçuk İlkan / Müzik: Selami Şahin
08. Şimdi Uzaklardasın
Söz - Müzik: Zeki Müren
09. Aşkımız Eski Bir Roman
Söz : Ahmet Selçuk İlkan / Müzik: Ali İhsan Kısaç
10. Akşam Olur Gizli Gizli Ağlarım
Söz : Halil Soyuer / Müzik: Suat Sayın

1982.türküola (lp 383) (türkiye Baskısı)
1982.türküola (lp 7383) (almanya Baskısı)


Zeki Müren - Gözlerin Doğuyor Gecelerime 1988...

Zeki Müren - Akşam Olunca Yarelerim Sızlar - (m.kürdi).mp3
Zeki Müren - Al Mendilim.mp3
Zeki Müren - Anladımki Daha Dolmamış Çilem.mp3
Zeki Müren - Ben Zeki Müren.mp3
Zeki Müren - Beni Kalbinde Ara.mp3
Zeki Müren - Bir Sabah İstiyorum.mp3
Zeki Müren - Gayri Dayanamam Ben Bu Hasrete.mp3
Zeki Müren - Gözlerin Doğuyor Gecelerime.mp3
Zeki Müren - Günlerdir İçime Çöktü Ayrılık.mp3
Zeki Müren - Hiçbirşeyde Gözüm Yok.mp3
Zeki Müren - Ne Olur Anla Beni.mp3
Zeki Müren - Neler Ettin Şen Neler.mp3
Zeki Müren - O Çeşme.mp3
Zeki Müren - Sana Olan Özlemim.mp3
Zeki Müren - Seviyorum İşte Varmı Diyeceğin.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder