22 Nisan 2015 Çarşamba

1966 Yili Albumleri - Bölüm 7...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya
1966 Yili Albumleri - Bölüm 7...

Bölüm 7 Albümleri...

[1996] Nese Karaböcek - Bir Tanem...

Nese Karaböcek - Allah Derim.mp3
Nese Karaböcek - Bir Gözünle Gül.mp3
Nese Karaböcek - Bir Tanem.mp3
Nese Karaböcek - Deli Bu.mp3
Nese Karaböcek - Dünya Bos.mp3
Nese Karaböcek - Kapandim Odalara.mp3
Nese Karaböcek - Mektup.mp3
Nese Karaböcek - Sahi Mi Söyle Yemin Et.mp3
Nese Karaböcek - Sana Vah.mp3
Nese Karaböcek - Yalvariyorum.mp3


[1996] Niran Ünsal - Haktan...

Niran Ünsal - Aglamaya Hazir Misin.mp3
Niran Ünsal - Aska Davet.mp3
Niran Ünsal - Beyaz Sevda.mp3
Niran Ünsal - Bir Türkü.mp3
Niran Ünsal - Fetbaz.mp3
Niran Ünsal - Haktan.mp3
Niran Ünsal - Helal Et.mp3
Niran Ünsal - Intizar.mp3
Niran Ünsal - Kizil Günes.mp3
Niran Ünsal - Mahcubum.mp3
Niran Ünsal - Raziyim.mp3
Niran Ünsal - Tanri Sundu.mp3


[1996] Nuray Hafiftas - Eline Düstüm...

Nuray Hafiftas - Ayriligi Zor Istanbul.mp3
Nuray Hafiftas - Bugün Kina Gecesi.mp3
Nuray Hafiftas - Eline Düstüm.mp3
Nuray Hafiftas - Gözünü Toprak Doyursun.mp3
Nuray Hafiftas - Hak Bizi Yoktan Varetti.mp3
Nuray Hafiftas - He Neni.mp3
Nuray Hafiftas - Kiyamet Mi Kopdu Daglar.mp3
Nuray Hafiftas - Ne Dedimde Gelmedin.mp3
Nuray Hafiftas - Sen El Sözüne.mp3
Nuray Hafiftas - Sevdakarim.mp3
Nuray Hafiftas - Yarali Kus.mp3
Nuray Hafiftas - Yine Gam Yukunu.mp3


[1996] Nurettin Rençber - Eskiya Türküleri...

Nurettin Rençber - Alo.mp3
Nurettin Rençber - Ay Karanlik Gece.mp3
Nurettin Rençber - Cin Yusufoglu.mp3
Nurettin Rençber - Condo.mp3
Nurettin Rençber - Ince Mehmet.mp3
Nurettin Rençber - Kozanoglu.mp3
Nurettin Rençber - Ofo.mp3
Nurettin Rençber - Pasanin Türküsü.mp3
Nurettin Rençber - Sinanoglu.mp3
Nurettin Rençber - Teyfik.mp3
Nurettin Rençber - Urfa Ceteleri.mp3


[1996] Objektif - Kuskular...

Objektif - Ac.mp3
Objektif - Ask Seli.mp3
Objektif - Askimi Geri Ver.mp3
Objektif - Belki Kendime Belki Sana.mp3
Objektif - Kuskular.mp3
Objektif - Mahkumlar.mp3
Objektif - Ve Sevgi.mp3
Objektif - Zor Yol.mp3


[1996] Orhan Gencebay - Kiralik Dünya...

Orhan Gencebay - Ask Sensiz Olmaz.mp3
Orhan Gencebay - Bakirköyden Mektup Var.mp3
Orhan Gencebay - Bir De Sen Vurma.mp3
Orhan Gencebay - Cok Görme Bana.mp3
Orhan Gencebay - Kiralik Dünya.mp3
Orhan Gencebay - Küstüm Cicegi.mp3
Orhan Gencebay - Müsaden Olursa Ben Gidiyorum.mp3
Orhan Gencebay - Ne Degisti.mp3
Orhan Gencebay - Sevme Bensiz.mp3
Orhan Gencebay - Sira Sende.mp3


[1996] Özlem Özdil - Uzaklarin Türküsü...

Özlem Özdil - Deryanin Icinde.mp3
Özlem Özdil - Güleycan.mp3
Özlem Özdil - Halay.mp3
Özlem Özdil - Hey Canlar.mp3
Özlem Özdil - Kainatin Aynasiyim.mp3
Özlem Özdil - Kevser Irmagi.mp3
Özlem Özdil - Mey Dogaclama.mp3
Özlem Özdil - Oy Daglar.mp3
Özlem Özdil - Tabip Sen Sorma.mp3
Özlem Özdil - Uzaklarin Türküsü.mp3
Özlem Özdil - Yaralar Beni (Münh.).mp3
Özlem Özdil - Yine Dost Yaralanmis.mp3


[1996] Sabahat Akkiraz - Yigit Insanlarin Türküsü...

Sabahat Akkiraz - Acilin Kapilar.mp3
Sabahat Akkiraz - Bana Yucelerden Seyreden Dilber.mp3
Sabahat Akkiraz - Degme Felek.mp3
Sabahat Akkiraz - Duazi Imam.mp3
Sabahat Akkiraz - Iste Yetimlerin Yetimi.mp3
Sabahat Akkiraz - Medet.mp3
Sabahat Akkiraz - Semah I.mp3
Sabahat Akkiraz - Semah II.mp3
Sabahat Akkiraz - Sen Yarali Degilsin.mp3
Sabahat Akkiraz - Tercan Elleri.mp3
Sabahat Akkiraz - Yemen Bizim Neyimize.mp3
Sabahat Akkiraz - Yoruldum Yorgunum.mp3


[1996] Seçil - Uhde...

Seçil - Allah Bilir.mp3
Seçil - Ayrilik Olmaz.mp3
Seçil - Bende Sevdim.mp3
Seçil - Cokertme.mp3
Seçil - Deli Olma.mp3
Seçil - Kader.mp3
Seçil - Kulun Olayim.mp3
Seçil - Sensiz Sehir.mp3
Seçil - Uhde.mp3
Seçil - Unutursun Gonlum.mp3
Seçil - Yanarim.mp3
Seçil - Zahmet Olmazsa.mp3


[1996] Seher Dilovan - Sabret Gönül...

Seher Dilovan - Ah Neyleyim.mp3
Seher Dilovan - Bulgurami Yanam.mp3
Seher Dilovan - Daglar.mp3
Seher Dilovan - Elimde Altin Orak.mp3
Seher Dilovan - Gücüm Kalmadi.mp3
Seher Dilovan - Gül Isterim.mp3
Seher Dilovan - Güller Arasinda.mp3
Seher Dilovan - Nerelere Gidem.mp3
Seher Dilovan - Potpori.mp3
Seher Dilovan - Sabret Gönül.mp3
Seher Dilovan - Tasa Verdim Yanimi.mp3
Seher Dilovan - Zalim Yar.mp3


[1996] Serdar - Koe Muziriyo...

Serdar - Aga Tiriye.mp3
Serdar - Biye Biye.mp3
Serdar - Delaliya Zere Mi.mp3
Serdar - Güliye.mp3
Serdar - Ha Min Di Ji Malan.mp3
Serdar - Hevale Mi Siyare.mp3
Serdar - Jüye Sona Ha Buver Ra.mp3
Serdar - Koe Muziriyo.mp3
Serdar - Payizo.mp3
Serdar - Po Qeko.mp3
Serdar - Sey Weli.mp3
Serdar - Yaro Yaro.mp3


[1996] Seren Serengil - Bana Yasak...

Seren Serengil - Donsen Bile.mp3
Seren Serengil - En Olmayacak Sey.mp3
Seren Serengil - Inceldigi Yerden Kopsun.mp3
Seren Serengil - Ne Oldu Sana.mp3
Seren Serengil - Sen Bana Yasak.mp3
Seren Serengil - Sessiz Telefon.mp3
Seren Serengil - Yanliz Sen.mp3
Seren Serengil - Yere Bakan Yurek Yakan.mp3


[1996] Sevinç Eratalay - Mahirin Türküsü...

Sevinç Eratalay - 1 Mayis Marsi.mp3
Sevinç Eratalay - 71 Sicaginda.mp3
Sevinç Eratalay - Bir Gün.mp3
Sevinç Eratalay - Biz Dostuda Düsmanida Biliriz.mp3
Sevinç Eratalay - Demiri Toz Ederler.mp3
Sevinç Eratalay - Didar Sensoy A Agit.mp3
Sevinç Eratalay - Ertugrula Agit.mp3
Sevinç Eratalay - Esen Yel.mp3
Sevinç Eratalay - Eylem Güzeli.mp3
Sevinç Eratalay - Hele Ulasa Ulasa.mp3
Sevinç Eratalay - Mahirin Türküsü.mp3
Sevinç Eratalay - Partizan Marsi.mp3
Sevinç Eratalay - Yürü Yagiz Atim Yürü.mp3


[1996] Seyfi Doganay - Ne Gelen Var Ne Giden & Dogma Gunes...

Seyfi Doganay - Arada Kaldim.mp3
Seyfi Doganay - Daglara Cikarim.mp3
Seyfi Doganay - Daglara Kustum.mp3
Seyfi Doganay - Dogma Gunes.mp3
Seyfi Doganay - Fani Dunyaya Geleli.mp3
Seyfi Doganay - Gidis O Gidis.mp3
Seyfi Doganay - Gulnaz.mp3
Seyfi Doganay - Kor Olasi Gozlerim.mp3
Seyfi Doganay - Mihribanim.mp3
Seyfi Doganay - Ne Gelen Var Ne Giden.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder