22 Nisan 2015 Çarşamba

1966 Yili Albumleri - Bölüm 6...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya


1966 Yili Albumleri - Bölüm 6...

Bölüm 6 Albümleri...

[1996] Lale Belkis - Kapilar...

Lale Belkis - Ben Sen O Olacak Ki.mp3
Lale Belkis - Canim Isterse.mp3
Lale Belkis - Durdurun Dünyayi Inecegiz.mp3
Lale Belkis - Erkekler Aglamaz.mp3
Lale Belkis - Kapilar.mp3
Lale Belkis - Liman Sehri.mp3
Lale Belkis - Miras.mp3
Lale Belkis - Olur Görürsem Söylerim.mp3
Lale Belkis - Son.mp3
Lale Belkis - Yarim Elma.mp3


[1996] Mehtap Sarac - Ateslerde Usuyorum...

Mehtap Sarac - Asik Olma Ol Diyorlar.mp3
Mehtap Sarac - Ateslerde Usuyorum.mp3
Mehtap Sarac - Basibos Sevdalar.mp3
Mehtap Sarac - Gecmedi Gecelerim.mp3
Mehtap Sarac - Hani Erkekligin.mp3
Mehtap Sarac - Sen Bana Lazimsin.mp3
Mehtap Sarac - Sensiz Olurum.mp3
Mehtap Sarac - Serseri Gonlum.mp3
Mehtap Sarac - Sevmedin Gitti.mp3
Mehtap Sarac - Susu Busu Olmaz.mp3
Mehtap Sarac - Yaranamadim.mp3


[1996] Metin Karatas - Ayri Degiliz...

Metin Karatas - Aglatma Gelem.mp3
Metin Karatas - Aliye Selman Olasin.mp3
Metin Karatas - Ayri Degiliz.mp3
Metin Karatas - Ayrilamam.mp3
Metin Karatas - Bir Yigit.mp3
Metin Karatas - Bu Sene.mp3
Metin Karatas - Cehennemde Araniyorum.mp3
Metin Karatas - Divana Kalsin.mp3
Metin Karatas - Dolanip Cevrilip.mp3
Metin Karatas - Ey Agalar.mp3
Metin Karatas - Gurbet Bana Yar Olmaz.mp3
Metin Karatas - Kis Yasadim.mp3


[1996] Metin Kaya - Erkekler Karaborsa...

Metin Kaya - Allaha Emanet.mp3
Metin Kaya - Beni Anneme Göturun.mp3
Metin Kaya - Cabalama Kaptan.mp3
Metin Kaya - Cildiracagim.mp3
Metin Kaya - Dar Gelir.mp3
Metin Kaya - Erkekler Karaborsa.mp3
Metin Kaya - Mehpare.mp3
Metin Kaya - Padisah.mp3
Metin Kaya - Ses Ver.mp3
Metin Kaya - Var Git Bu Aksam.mp3


[1996] Metin Sentürk - Son Nokta...

Metin Sentürk - Askim Kan Agliyor.mp3
Metin Sentürk - Ayrilalim.mp3
Metin Sentürk - Bu Sevdadayim.mp3
Metin Sentürk - Canim Yaniyor.mp3
Metin Sentürk - El Mi Yaman.mp3
Metin Sentürk - Hasret Turkusu.mp3
Metin Sentürk - Hata Bendeydi.mp3
Metin Sentürk - Ihaneti Affetmem.mp3
Metin Sentürk - Ne Ahlar Cektim.mp3
Metin Sentürk - Ocagina Dustum.mp3
Metin Sentürk - Son Nokta.mp3
Metin Sentürk - Yagmur.mp3


[1996] Mine Kosan - Yesin Onu Ninesi...

Mine Kosan - Agladikca.mp3
Mine Kosan - Bana Bir Sey Olmaz Deme.mp3
Mine Kosan - Ben Aglarsam Yalniz Aglarim.mp3
Mine Kosan - Bu Nasil Ask.mp3
Mine Kosan - Bulbul (Kaside).mp3
Mine Kosan - Gule Gule.mp3
Mine Kosan - Megnun (Arapca).mp3
Mine Kosan - Nerde Nerde.mp3
Mine Kosan - Pasa Gönlun Bilir.mp3
Mine Kosan - Seni Özlemekten Deliyim.mp3
Mine Kosan - Yalelli.mp3
Mine Kosan - Yesin Onu Ninesi.mp3


[1996] Mogollar - Dört Renk Dört Mevsim..

Mogollar - Alageyik 2000.mp3
Mogollar - Bebek.mp3
Mogollar - Ben Anlamaz.mp3
Mogollar - Bisey Yapmali.mp3
Mogollar - Buzlar Cözulmeden.mp3
Mogollar - Cok Gec Olur.mp3
Mogollar - Ekimin Gunahi Yok.mp3
Mogollar - Gumgum.mp3
Mogollar - Hep Ayni.mp3
Mogollar - Ipler Kimin Elinde.mp3
Mogollar - Keyfim Yerinde.mp3
Mogollar - Ters Pabuc.mp3


[1996] Mustafa Keser - Soylemesi Benden Dinlemesi Sizden...

Mustafa Keser - Arabim Ah Arabim.mp3
Mustafa Keser - Bir Sokak Cesmesi.mp3
Mustafa Keser - Ceyran.mp3
Mustafa Keser - Derdimi Kimlere Desem.mp3
Mustafa Keser - Gesi Baglari.mp3
Mustafa Keser - Gonca.mp3
Mustafa Keser - Gozlerin.mp3
Mustafa Keser - Karadir Kaslarin.mp3
Mustafa Keser - Omrumuzun Son Demi.mp3
Mustafa Keser - Tutku.mp3
Mustafa Keser - Umit.mp3


[1996] Mustafa Oruç - Azime...

Mustafa Oruç - Adam Olamazsin Sen Off.mp3
Mustafa Oruç - Armudun Dali Sulu.mp3
Mustafa Oruç - Azimem.mp3
Mustafa Oruç - Çaya Sise Daldirdim.mp3
Mustafa Oruç - Degirmenin Olugu (Sözlü Çiftetelli).mp3
Mustafa Oruç - Dokumaci Kizlar & Ölem Ben.mp3
Mustafa Oruç - Fadimem Yazmayi Dönder.mp3
Mustafa Oruç - Hatçem Çaylar Yaptin Mi.mp3
Mustafa Oruç - Kadifeden Kesesi.mp3
Mustafa Oruç - Noymunun Altinda Eminem.mp3
Mustafa Oruç - Oglansiz Evlerde Duman Tüter Mi.mp3
Mustafa Oruç - Pinar Basi Burma Burma.mp3
Mustafa Oruç - Serifem Sen Yaktin Beni.mp3
Mustafa Oruç - Tellide Yazmalarini Oyaladin Mi.mp3


[1996] Mustafa Oruç - Ege Yaren Geceleri 6...

Mustafa Oruç - Afyon Zeybegi.mp3
Mustafa Oruç - Alisimin Kaslari Kare.mp3
Mustafa Oruç - Armudun Dali Sulu.mp3
Mustafa Oruç - Avsar Zeybegi.mp3
Mustafa Oruç - Çek Deveci.mp3
Mustafa Oruç - Çiftetelli.mp3
Mustafa Oruç - Engine Gel Azimem.mp3
Mustafa Oruç - Fadimem Yazmayi Dönder.mp3
Mustafa Oruç - Gesi Baglari.mp3
Mustafa Oruç - Kirmizi Gülün Ali Var.mp3
Mustafa Oruç - Mendil Serdim Urgana.mp3
Mustafa Oruç - Mugla Zeybegi.mp3


[1996] Mustafa Sandal - Gölgede Ayni...

Mustafa Sandal - 01 - Bir Anda 2
Mustafa Sandal - 02 - Araba
Mustafa Sandal - 03 - Kalmadi
Mustafa Sandal - 04 - Denize Dogru
Mustafa Sandal - 05 - Bir Tanem
Mustafa Sandal - 06 - Bir Anda (Remix)
Mustafa Sandal - 07 - Gidenlerden
Mustafa Sandal - 08 - Jest Oldu
Mustafa Sandal - 09 - Karanliga Veda
Mustafa Sandal - 10 - Oyalama
Mustafa Sandal - 11 - Iki Tas Corba
Mustafa Sandal - 12 - Daha Cok Vaktin Var
Mustafa Sandal - 13 - Gölgede Ayni


[1996] Mustafa Yildizdogan - Türkiyem...

Mustafa Yildizdogan - Barismam.mp3
Mustafa Yildizdogan - Bu Diyarda.mp3
Mustafa Yildizdogan - Bulamazsin.mp3
Mustafa Yildizdogan - Gece Yagmuru.mp3
Mustafa Yildizdogan - Hasret.mp3
Mustafa Yildizdogan - Ön Kuzu.mp3
Mustafa Yildizdogan - Ona Dogru.mp3
Mustafa Yildizdogan - Sen Nerdesin.mp3
Mustafa Yildizdogan - Seslenis.mp3
Mustafa Yildizdogan - Turkiyem.mp3
Mustafa Yildizdogan - Yalnizim.mp3
Mustafa Yildizdogan - Yandi Gönul.mp3


[1996] Müzeyyen Senar - Sakli Kayitlar 1934-1996...

Muzeyyen Senar - Agora Meyhanesi.mp3
Muzeyyen Senar - Bayati Pesrev.mp3
Muzeyyen Senar - Benzemez Kimse Sana.mp3
Muzeyyen Senar - Bir Gonul Vardi Bende.mp3
Muzeyyen Senar - Dun Gece Mehtaba Dalip.mp3
Muzeyyen Senar - Gecenin Matemini Askima Ortup Sarayim.mp3
Muzeyyen Senar - Gel Ey Saki.mp3
Muzeyyen Senar - Hala Aciyor Gozlerinin Yaktigi Yerler.mp3
Muzeyyen Senar - Hicran Hastasiyim.mp3
Muzeyyen Senar - Izmir In Icinde Vurdular Beni.mp3
Muzeyyen Senar - Kanun Taksimi.mp3
Muzeyyen Senar - Karsidan Yar Gule Gule.mp3
Muzeyyen Senar - Klarnet Taksimi.mp3
Muzeyyen Senar - Mustear Saz Semaisi.mp3
Muzeyyen Senar - Neden Dustuk Biz Bu Hale.mp3
Muzeyyen Senar - Omrumuzun Son Demi.mp3
Muzeyyen Senar - Sevmekten Kim Usanir.mp3
Muzeyyen Senar - Simsir - I Nigahinla Vuruldum Cigerimden.mp3
Muzeyyen Senar - Ud Taksimi.mp3


[1996] Necla Yener - Neler Ettin...

Necla Yener - Alidir Ali.mp3
Necla Yener - Dokunsalar Aglayacagim.mp3
Necla Yener - Gücendi Yüregim.mp3
Necla Yener - Kiz Evi Oglan Evi.mp3
Necla Yener - Ne Güldün Ne Güldürdün.mp3
Necla Yener - Neler Ettin.mp3
Necla Yener - Nesine Yandim.mp3
Necla Yener - Pempe Gül.mp3
Necla Yener - Sabahin Alaca Karanligi.mp3
Necla Yener - Yemen Türküsü.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder