22 Nisan 2015 Çarşamba

1966 Yili Albumleri - Bölüm 2 ...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya


1966 Yili Albumleri - Bölüm 2 ...

Bölüm 2 Albümleri...

[1996] Asli Hünel - Duygular...

Asli Hünel - Alev Alev.mp3
Asli Hünel - Ask Beni Vurdu.mp3
Asli Hünel - Bir Demet Nostaji.mp3
Asli Hünel - Delice Bir Tutku.mp3
Asli Hünel - Dile Benden Ne Dilersen.mp3
Asli Hünel - Duygular.mp3
Asli Hünel - Inkar Etme.mp3
Asli Hünel - Kirmizi Gül.mp3
Asli Hünel - Memleketim.mp3
Asli Hünel - Sana Kizamiyorum.mp3
Asli Hünel - Sevdamiz Bitmez.mp3
Asli Hünel - Vurgunum.mp3


[1996] Aykut Kuskaya - Aglarken Gülebilmek...

Aykut Kuskaya - Aglarken Gülebilmek.mp3
Aykut Kuskaya - Anne.mp3
Aykut Kuskaya - Biraz Can.mp3
Aykut Kuskaya - Birlikteyiz Iste.mp3
Aykut Kuskaya - Kaldirimlar.mp3
Aykut Kuskaya - Sehirde Aksam.mp3
Aykut Kuskaya - Yalnizligim.mp3
Aykut Kuskaya - Yeni Bir Sarki.mp3
Aykut Kuskaya - Yeniden.mp3


[1996] Baris Adli Çocuk 1...

Baris Adli Cocuk - Bahari Getirirsin.mp3
Baris Adli Cocuk - Bugün Dodanlar Icin.mp3
Baris Adli Cocuk - Gitme.mp3
Baris Adli Cocuk - Gün Gelir.mp3
Baris Adli Cocuk - Sarar Yine.mp3
Baris Adli Cocuk - Sende.mp3
Baris Adli Cocuk - Sil Bastan.mp3
Baris Adli Cocuk - Sip Diye.mp3
Baris Adli Cocuk - Tiridine.mp3
Baris Adli Cocuk - Yikilsam Da.mp3
Baris Adli Cocuk - Yine Bana Zor Günler.mp3


[1996] Baris Manço - Live In Japan...

Baris Manço - Daglar Daglar.mp3
Baris Manço - Domates Biber Patlican.mp3
Baris Manço - Dönence.mp3
Baris Manço - Gülpembe.mp3
Baris Manço - Hemserim Memleket Nire.mp3
Baris Manço - Kara Sevda.mp3
Baris Manço - Nane Limon Kabugu.mp3
Baris Manço - Toki No Tabibito.mp3
Baris Manço - Unutamadim.mp3
Baris Manço - Yine Yol Göründü Gurbete.mp3


[1996] Belkis Akkale - Ayriligi Türkülere Sor & Yemen Yolu...

Belkis Akkale - Beri Gel Beri (U.H.).mp3
Belkis Akkale - Karanfil Abi Gerek.mp3
Belkis Akkale - Kibar Kiz.mp3
Belkis Akkale - Kurban Olam.mp3
Belkis Akkale - Nedir Bu Telasin.mp3
Belkis Akkale - O Yar Gelir.mp3
Belkis Akkale - Potbori.mp3
Belkis Akkale - Semah.mp3
Belkis Akkale - Yarali Ördek.mp3
Belkis Akkale - Yemen Yolu.mp3


[1996] Belkis Akkale & Arif Sag - Seher Yildizi...

Belkis Akkale - Dostlarim.mp3
Belkis Akkale - Dostun Dergahi.mp3
Belkis Akkale - Kirklar Kapisi.mp3
Belkis Akkale - Mektup (U.H.).mp3
Belkis Akkale - Sari Gelin.mp3
Belkis Akkale - Seher Yildizi.mp3
Belkis Akkale - Sevgi Mengisi.mp3
Belkis Akkale - Su Daglar.mp3
Belkis Akkale - Yar Delisiyim.mp3
Belkis Akkale - Yavasca.mp3
Belkis Akkale - Yesil Ördek.mp3


[1996] Bendeniz - Bendeniz 3...

Bendeniz - Bana Bak.mp3
Bendeniz - Bir Gün Istersen.mp3
Bendeniz - Böyle Gider Mi.mp3
Bendeniz - Güvendigim Daglara Kar Yagdi.mp3
Bendeniz - Istemezmiydim.mp3
Bendeniz - Olmaz Mi.mp3
Bendeniz - Özledim.mp3
Bendeniz - Sana Mi Kaldim.mp3
Bendeniz - Tövbe Tövbe.mp3
Bendeniz - Turnayi Gözünden Vurdum 2.mp3
Bendeniz - Turnayi Gözünden Vurdum.mp3


[1996] Besir Kaya - Kes Kesi Napirse...

Besir Kaya - Be Halim ( Ben Bende Degilem Bu Gün).mp3
Besir Kaya - Buhare.mp3
Besir Kaya - Em Bekesin Em Be Halin.mp3
Besir Kaya - Emo.mp3
Besir Kaya - Gola Wane.mp3
Besir Kaya - Gunde Me.mp3
Besir Kaya - Hawar Delal.mp3
Besir Kaya - Kes Kesi Napirse.mp3
Besir Kaya - Le Le Daye.mp3
Besir Kaya - Lo Bavo.mp3
Besir Kaya - Megri Daye.mp3
Besir Kaya - Sebiha.mp3
Besir Kaya - Werin Seva.mp3


[1996] Bora Öztoprak - Bu Sehir...

Bora Öztoprak - Anlayamadim.mp3
Bora Öztoprak - Ben Sevdim.mp3
Bora Öztoprak - Bir Aci Kahve.mp3
Bora Öztoprak - Degmeyin Sevgime.mp3
Bora Öztoprak - Gunahi Boynuma.mp3
Bora Öztoprak - Ne Olur.mp3
Bora Öztoprak - Son Bir Kez.mp3
Bora Öztoprak - Surmez Bu Boyle.mp3
Bora Öztoprak - Uyan Artik.mp3
Bora Öztoprak - Uzaklarda.mp3


[1996] Bülent Ersoy - Akilli Ol...

Bülent Ersoy - Alli Turnam.mp3
Bülent Ersoy - Ayrilma Benden.mp3
Bülent Ersoy - Beyzadem.mp3
Bülent Ersoy - Hadi Gel.mp3
Bülent Ersoy - Hudey.mp3
Bülent Ersoy - Limon Olma (Akilli Ol).mp3
Bülent Ersoy - Mendil.mp3
Bülent Ersoy - Mor Aksamlar.mp3
Bülent Ersoy - Senin Icin Agladim.mp3
Bülent Ersoy - Sensizligin Tadi Yok.mp3
Bülent Ersoy - Vur Vur (Inlesin).mp3
Bülent Ersoy - Yazil Bana (Takil Bana).mp3


[1996] Bulutsuzluk Özlemi - Yasamaya Mecbursun...

Bulutsuzluk Özlemi - Boyali Kus.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Bulutsuzluk Özlemi.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Cezaevinde Bayram.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Devran Dönüyor.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Günesimden Kac.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Güneye Giderken.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Hayir Hayir.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Karanlik Soguk.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Neden Olmasin.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Oyalandik Belki Biz.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Seyyarede.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Sözlerimi Geri Alamam.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Tepedeki Cimenlik.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Yalniz Kalma Bu Dünyada.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Yasamaya Mecbursun.mp3
Bulutsuzluk Özlemi - Yüzünde Yasam Izleri Vardi.mp3


[1996] Candan Erçetin - Sevdim Sevilmedim & Umrumda Degil (The Remix Ep)...

Candan Erçetin - Sevdim Sevilmedim (Album Version).mp3
Candan Erçetin - Sevdim Sevilmedim (Extended Version).mp3
Candan Erçetin - Umrumda Degil (An-Atolian Mix).mp3
Candan Erçetin - Umrumda Degil (Erol T. Ultraclub Mix).mp3
Candan Erçetin - Umrumda Degil (Erol T. Ultramix).mp3
Candan Erçetin - Umrumda Degil (Slm Trancey Radio Edit).mp3
Candan Erçetin - Umrumda Degil (Slm Tranceyclub Mix).mp3


[1996] Çelik - Yaman Sevda...

Çelik - Bu Sehirde.mp3
Çelik - En Sevdigim Olur Musun.mp3
Çelik - Gecmem Senden.mp3
Çelik - Gidisin Olmasa.mp3
Çelik - Kim Daha Cok Seviyor.mp3
Çelik - Kiskaniyorum.mp3
Çelik - Kiyamam.mp3
Çelik - Komsu Kizi.mp3
Çelik - Yaman Sevda.mp3
Çelik - Yüce Atatürk.mp3


[1996] Cem Karaca - The Best Of Cem Karaca Vol. 1...

Cem Karaca - Edali Gelin.mp3
Cem Karaca - Gel Gel.mp3
Cem Karaca - Istanbulu Dinliyorum.mp3
Cem Karaca - Karacaoglan.mp3
Cem Karaca - Kendim Ettim Kendim Buldum.mp3
Cem Karaca - Namus Belasi.mp3
Cem Karaca - Niksar.mp3
Cem Karaca - O Leyli.mp3
Cem Karaca - Obur Dünya.mp3
Cem Karaca - Ogluma.mp3
Cem Karaca - Tamirci Çiragi.mp3
Cem Karaca - Üryan Geldim.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder