22 Nisan 2015 Çarşamba

1966 Yili Albumleri - Bölüm 1...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
1966 Yili Albumleri Bolum 1
Rar sifresi - derya

1966 Yili Albumleri - Bölüm 1...

Bölüm 1 Albümleri...

[1996] Abbas Doganay - Engeller Var Aramizda

Abbas Doganay - Ben Severim.mp3
Abbas Doganay - Citirim.mp3
Abbas Doganay - Delimi Demeli.mp3
Abbas Doganay - Engeller Var Aramizda.mp3
Abbas Doganay - Evlenemki Göresin.mp3
Abbas Doganay - Güzelim.mp3
Abbas Doganay - Seni Düsünmekten.mp3
Abbas Doganay - Ververan.mp3
Abbas Doganay - Yardan Cektiklerim.mp3


[1996] Abdullah Papur - Muratsiz Oldum...

Abdullah Papur - Al Eline Kalemi.mp3
Abdullah Papur - Bagladim Bir Dal Ddikene.mp3
Abdullah Papur - Bir Selam Yolladim Seher Yele.mp3
Abdullah Papur - Bu Cektiklerim Senin Yüzünden.mp3
Abdullah Papur - Cala Cala Tel Kalmadi Sazimda.mp3
Abdullah Papur - Her Sabah Her Seher.mp3
Abdullah Papur - Kefenin Bicimi.mp3
Abdullah Papur - Muratsiz Oldum.mp3
Abdullah Papur - Tükettin Ömrümü Tükensin Ömrgn.mp3
Abdullah Papur - Yalan Dünya.mp3


[1996] Adnan Senses - Nasihat...

Adnan Senses - Annem.mp3
Adnan Senses - Calkala.mp3
Adnan Senses - Diyemiyorum.mp3
Adnan Senses - Fatiha.mp3
Adnan Senses - Geyik Hasan.mp3
Adnan Senses - Gulum.mp3
Adnan Senses - Hic Bir Kadin.mp3
Adnan Senses - Koyumun Yagmurlari.mp3
Adnan Senses - Nasihat.mp3
Adnan Senses - Ozur Dilerim.mp3
Adnan Senses - Sevdalisin.mp3
Adnan Senses - Tanrim.mp3
Adnan Senses - Uzaksin Simdi.mp3


[1996] Af - Af...

Af - Af Çikiyor.mp3
Af - Allah Versin.mp3
Af - Çare Mi.mp3
Af - Kizanciklar.mp3
Af - Macera.mp3
Af - Nice Bin Yil Sonraya.mp3
Af - Tas Gibi.mp3
Af - Varim Herseye.mp3
Af - Yok Ol.mp3


[1996] Ahmet - Dayanamam...

Ahmet - Bir Omur Boyu.mp3
Ahmet - Dayanamam.mp3
Ahmet - Dertlere Deva.mp3
Ahmet - Dusmesin Dillerden.mp3
Ahmet - Duy Artik.mp3
Ahmet - Ekspress.mp3
Ahmet - Mukemmel.mp3
Ahmet - Oyle Bir His.mp3
Ahmet - Ruyamda.mp3
Ahmet - Sonsuza Kadar.mp3


[1996] Ahmet Kaya - Yildizlar Ve Yakamoz...

Ahmet Kaya - Acilara Tutunmak.mp3
Ahmet Kaya - Aglama Bebegim.mp3
Ahmet Kaya - Ben Beni.mp3
Ahmet Kaya - Gayri Gider Oldum.mp3
Ahmet Kaya - Karanlikta.mp3
Ahmet Kaya - Oyle Bir Yerdeyimki.mp3
Ahmet Kaya - Turuncu Gemi.mp3
Ahmet Kaya - Yakamoz.mp3


[1996] Ajda Pekkan - Eglen Güzelim...

Ajda Pekkan - Bilsen Sevgilim.mp3
Ajda Pekkan - Bir Hata.mp3
Ajda Pekkan - Bitsin Bu Sevda.mp3
Ajda Pekkan - Deliyiz Biz.mp3
Ajda Pekkan - Dert Bende.mp3
Ajda Pekkan - Duy Feryadimi.mp3
Ajda Pekkan - Eglen Güzelim.mp3
Ajda Pekkan - Korkusuzum.mp3
Ajda Pekkan - Özletme Beni.mp3
Ajda Pekkan - Senin Icin Burdayim.mp3
Ajda Pekkan - Tazem.mp3


[1996] Ali Ibicek - Mevsimleri Gelin Ettim...

Ali Ibicek - Barisa Cagri.mp3
Ali Ibicek - Baslik Parasi.mp3
Ali Ibicek - Bu Sehri Terk Edecegim.mp3
Ali Ibicek - Daglar Yandi Sevdamiza.mp3
Ali Ibicek - Emrinde.mp3
Ali Ibicek - Gucendi Yuregim.mp3
Ali Ibicek - Gurbet Turkusu.mp3
Ali Ibicek - Mevsimleri Gelin Ettim.mp3
Ali Ibicek - Nerelere Gidem.mp3
Ali Ibicek - Soyle Gonul.mp3


[1996] Alihan - Duygularimla Basbasa...

Alihan - Anne Hakki.mp3
Alihan - Askere Armagan.mp3
Alihan - Ayrildik Sevgilimle.mp3
Alihan - Bu Günlerde Gececek.mp3
Alihan - Eline Düstüm.mp3
Alihan - Gel Benim Ol.mp3
Alihan - Kalbimdesin.mp3
Alihan - Melek Gibi Yar Buldum.mp3
Alihan - Sana Benzettim.mp3
Alihan - Sararan Yapraklar.mp3
Alihan - Yalniz Adam.mp3
Alihan - Yeni Bir Ask Doguyor.mp3


[1996] Alisan - Asik Oldum...

Alisan - Ah Gömlüm.mp3
Alisan - Aldanma Gönül.mp3
Alisan - Aman Allahim.mp3
Alisan - Asik Oldum.mp3
Alisan - Geri Dön.mp3
Alisan - Gücendim.mp3
Alisan - Hazalim.mp3
Alisan - Sabir.mp3
Alisan - Seviyorum Celan Düet.mp3
Alisan - Vuracaklar.mp3
Alisan - Yar Demedin.mp3


[1996] Alpay - Ve Alpay...

Alpay - Benim Icin Onemlisin.mp3
Alpay - Birbirimize Doymadan.mp3
Alpay - Deli Dolu Gonlum.mp3
Alpay - Ellerinde Gullerle.mp3
Alpay - Gri Cirpinislar.mp3
Alpay - Kalbimde Bir Sorun Var.mp3
Alpay - Kara Yazim.mp3
Alpay - Saril Bana.mp3
Alpay - Seviyorum Cilginca.mp3
Alpay - Sevmeye Hakkin Yok.mp3
Alpay - Yine Yanlizim.mp3
Alpay - Zor Gelir.mp3


[1996] Arif Susam - Iste Yeniden...

Arif Susam - Amanda Yavrum Bun Ehavalar.mp3
Arif Susam - Askmidiyorsun.mp3
Arif Susam - Biliyorum Evlisin.mp3
Arif Susam - Bir Erkeka Gliyor.mp3
Arif Susam - Bitirdik Iste.mp3
Arif Susam - Bitmiyorgeceler.mp3
Arif Susam - Capkin.mp3
Arif Susam - Cilginim.mp3
Arif Susam - Kimkarisir.mp3
Arif Susam - Sevdamizbitmesin.mp3
Arif Susam - Tum Dertlerin Inadina.mp3
Arif Susam - Ya Sevecek Ya Seveceksin.mp3


[1996] Asik Ali Nursani - Meyrik...

Asik Ali Nursani - Bizim Bahcalarin Dertli Bülbülü.mp3
Asik Ali Nursani - Bizim Elin Yaylalari Yeter Almanya.mp3
Asik Ali Nursani - Bu Gece Erenler Ve Gaziler.mp3
Asik Ali Nursani - Ceken Bilir.mp3
Asik Ali Nursani - Meyrik.mp3
Asik Ali Nursani - Saclarini Öremedim.mp3
Asik Ali Nursani - Yarab Bu Zulme Can Dayanmiyor.mp3
Asik Ali Nursani - Yinemi Figan Var Bizim Ellerde.mp3
Asik Ali Nursani - Yüce Dag Basina Kar Yagmis Gibi.mp3
Asik Ali Nursani - Yürümeyle Bitmez Yolumun Ucu.mp3


[1996] Asik Gülabi - Dergah 4...

Asik Gülabi - Ali El Aman.mp3
Asik Gülabi - Aliyi Severiz Aleviyiz Biz.mp3
Asik Gülabi - Arzuladim Sana Geldim.mp3
Asik Gülabi - Gördünmü Turnam (U.H).mp3
Asik Gülabi - Hak Diye Yalvaririm Haci Bektasa.mp3
Asik Gülabi - Haktan Bize Nida Geldi.mp3
Asik Gülabi - Hünkar Haci Baktas Veli Merhaba.mp3
Asik Gülabi - Muhammed Izniyle.mp3
Asik Gülabi - Ölmemeye Care Mi Var.mp3
Asik Gülabi - Yetis Sahi Merdan Yetis.mp3

1 yorum: