6 Şubat 2015 Cuma

Türkülü Yürekler 5 Full Albüm...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
>
Rar sifresi - derya

Türkülü Yürekler 5 Full Albüm...

Türkülü Yürekler 1 - 1997...

Türkülü Yürekler - Acıyı Nar Eylediler.mp3
Türkülü Yürekler - Ben Feleği Gördüm.mp3
Türkülü Yürekler - Bilmem Ne Haldir.mp3
Türkülü Yürekler - Bilmem Şu Feleğin.mp3
Türkülü Yürekler - Bin Derdim Var İdi.mp3
Türkülü Yürekler - Dinleyin Ağalar.mp3
Türkülü Yürekler - Hasta Düştüm.mp3
Türkülü Yürekler - Marifetten Mahrum Olan.mp3
Türkülü Yürekler - Saray Yolu.mp3
Türkülü Yürekler - Suda Balık Yan Gider.mp3
Türkülü Yürekler - Yabancı.mp3
Türkülü Yürekler - Yandırıyorsun.mp3


Türkülü Yürekler 2 - 1999...

Türkülü Yürekler - Al Alma (Koro).mp3
Türkülü Yürekler - Bahara Kalsın - Emre Saltık.mp3
Türkülü Yürekler - Bir Kuş Konmuş - Metin Karataş.mp3
Türkülü Yürekler - Söz Bulamadım - Şahin Aydın.mp3
Türkülü Yürekler - Metin Karataş — Yetiş Carımıza İmam Hüseyin.mp3
Türkülü Yürekler - Leylam - Metin Karataş.mp3
Türkülü Yürekler - Melek Yüzlüm - Emre Saltık.mp3
Türkülü Yürekler - Saha Doğru (Koro).mp3
Türkülü Yürekler - Senden Midir Benden Midir - Şahin Aydın.mp3
Türkülü Yürekler - Sırdım Erenler - Emre Saltık.mp3
Türkülü Yürekler - Sürünesin - Metin Karataş.mp3
Türkülü Yürekler - Vaybana - Şahin Aydın.mp3


Türkülü Yürekler 3 - 2001...

Türkülü Yürekler - Bir Gerçeğe Bel Bağladım (Koro).mp3
Türkülü Yürekler - Boşu Boşuna (Şahin Aydın).mp3
Türkülü Yürekler - Dokunma Keyfine (Koro).mp3
Türkülü Yürekler - Dolana (Koro).mp3
Türkülü Yürekler - Düştüm Aşk Çölüne (Metin Karataş).mp3
Türkülü Yürekler - Hey Gurbet (Emre Saltık).mp3
Türkülü Yürekler - Köyümüzden Göçürdüler (Koro).mp3
Türkülü Yürekler - Leylo (Metin Karataş).mp3
Türkülü Yürekler - Öyle Giderim (Şahin Aydın).mp3
Türkülü Yürekler - Seher Vakti (Koro).mp3
Türkülü Yürekler - Seversen Alıyı (Koro).mp3
Türkülü Yürekler - Yanarım (Emre Saltık).mp3


Türkülü Yürekler 4 - 2004...

Türkülü Yürekler - Ah Le Yaman.mp3
Türkülü Yürekler - Ah Neyleyim Gönül.mp3
Türkülü Yürekler - Benim Pirim.mp3
Türkülü Yürekler - Can Ali.mp3
Türkülü Yürekler - Çaresizim.mp3
Türkülü Yürekler - Dillerim Ali Çağırır.mp3
Türkülü Yürekler - Dost.mp3
Türkülü Yürekler - Koca Dünya.mp3
Türkülü Yürekler - Mamko.mp3
Türkülü Yürekler - Memleket.mp3
Türkülü Yürekler - Uyur İdik Uyardılar.mp3


Türkülü Yürekler 5 - 2005...

Türkülü Yürekler - Arguvanlım.mp3
Türkülü Yürekler - Bilen Olmadı (U.H.).mp3
Türkülü Yürekler - Bul Getir (Tabib Sen Elleme).mp3
Türkülü Yürekler - Duaz İmam.mp3
Türkülü Yürekler - Gitme Turnam Yollar Iraktır.mp3
Türkülü Yürekler - Güzel.mp3
Türkülü Yürekler - Kimim Var.mp3
Türkülü Yürekler - Kimler Gelmiş Kimler Gitmiş.mp3
Türkülü Yürekler - Prim Kaldı Erzincanda (Hasretin Beni Yakıyor).mp3
Türkülü Yürekler - Senmiydin Benim Garibim.mp3
Türkülü Yürekler - Sultanım.mp3
Türkülü Yürekler - Yar Ali.mp3

Muhabbetler_97


T_rk_l_Y_rekler_-_2


T_rk_l_Y_rekler_-_3


T_rk_l_Y_rekler_-_4


T_rk_l_Y_rekler_-_5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder