5 Şubat 2015 Perşembe

Alaeddin Yavasca - Bir mesaledir...22 Notasi ile beraber...

14256718_alaeddin-yavasca.jpg

01 Gönlümün Ezhar Içinde.mp3
02 Gizli Derdim Kalbimdedir.mp3
03 Feryad Ediyor Bir Gül Için Bülbuli Seyda.mp3
04 Bingöl'lerden Süzülürsün.mp3
05 Seni Benden Daha Mi Çok Sevecekler.mp3
06 Gönül Derdi Çekenleri.mp3
07 Leyla Acep Neden Ses Vermiyor.mp3
08 Inleyen Udum Mu Yoksa Ben Miyim.mp3
09 Sevgili Ne Demek Bilmem.mp3
10 Hak-Sar Ettim Beni Çok Firkatinle Nazenin.mp3
11 Askinla Yanip Agladigim Günleri An Sen.mp3
12 Kirdin Ümmidimi Yiktin Su Gönül Lanesini.mp3
13 Baharda Bu Yil Melal Var.mp3
14 Sana Gizli Bir Diyecegim Var.mp3
15 Kalplerden Dudaklara Yükselen Sesi Dinle.mp3
16 Seni Coskun Sularin Koynuna Mehtap Alamaz.mp3
17 Nes'eyle Geçen Ömrümü Eyvah Keder Ettin.mp3

Notalari:
Alaeddin Yavasça - 01 Gönlümün ezhar içinde.tif
Alaeddin Yavasça - 02 Gizli derdim kalbimdedir.tif
Alaeddin Yavasça - 03 Feryad ediyor bir gül için bülbüli şeyda.tif
Alaeddin Yavasça - 04 Bingöl'lerden süzülürsün 2.tif
Alaeddin Yavasça - 04 Bingöl'lerden süzülürsün.tif
Alaeddin Yavasça - 05 Seni benden daha mı çok sevecekler.tif
Alaeddin Yavasça - 06 Gönül derdi çekenleri 2.tif
Alaeddin Yavasça - 06 Gönül derdi çekenleri.tif
Alaeddin Yavasça - 07 Leyla acep neden ses vermiyor 2.tif
Alaeddin Yavasça - 07 Leyla acep neden ses vermiyor.tif
Alaeddin Yavasça - 08 İnleyen udum mu yoksa ben miyim.tif
Alaeddin Yavasça - 09 Sevgili ne demek bilmem 2.tif
Alaeddin Yavasça - 09 Sevgili ne demek bilmem.tif
Alaeddin Yavasça - 10 Hak-sar ettim beni çok firkatinle nazenin.tif
Alaeddin Yavasça - 11 Aşkınla yanıp ağladığım günleri an sen.tif
Alaeddin Yavasça - 12 Kırdın ümmidimi yıktın şu gönül lanesini.tif
Alaeddin Yavasça - 13 Baharda bu yıl melal var.tif
Alaeddin Yavasça - 14 Sana gizli bir diyeceğim var 2.tif
Alaeddin Yavasça - 14 Sana gizli bir diyeceğim var.tif
Alaeddin Yavasça - 15 Kalplerden dudaklara yükselen sesi dinle.tif
Alaeddin Yavasça - 16 Seni coşkun suların koynuna mehtap alamaz.tif
Alaeddin Yavasça - 17 Neş'eyle geçen ömrümü eyvah keder ettin.tif

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Alaeddin Yavasca - Bir mesaledir
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder