4 Şubat 2015 Çarşamba

Samime Sanay 12 Full Albüm

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...

Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

Samime Sanay 12 Full Albüm

Samime Sanay

Samime Sanay - Afedersin...

Samime Sanay - Affedersin
Samime Sanay - Aşkımakıral
Samime Sanay - Ayva çiçek
Samime Sanay - Bahar gelir
Samime Sanay - Enginde
Samime Sanay - Eybutinew
Samime Sanay - Hep böyle
Samime Sanay - Heryas
Samime Sanay - İlkbahar sabah
Samime Sanay - Karam
Samime Sanay - Mevla
Samime Sanay - Son sevgi
Samime Sanay - Veda busesi


Samime Sanay - Ben Sana Mecburum - Kervan 237 1993
Kervan 2008...

Samime Sanay - Aşk Yağmuru
Samime Sanay - Ben Sana Mecburum
Samime Sanay - Bir Sabah İstiyorum
Samime Sanay - Gemilerde Talim Var
Samime Sanay - Gözleri Aşka Gülen
Samime Sanay - Kapıldım Gidiyorum
Samime Sanay - Kaşın Gözün Şöyle Dursun
Samime Sanay - Mektup
Samime Sanay - Sana Nasıl Sevdalanmam
Samime Sanay - Sandalci
Samime Sanay - Sevda Düğümü
Samime Sanay - Söyleyemem Derdimi


Samime Sanay - Beni Hatırla - Kervan LP 70 1984...

Samime Sanay - Şarkılardan fal tuttum ikimize kaç kere
Samime Sanay - Eskisi gibi
Samime Sanay - Beni hatırla
Samime Sanay - Kader, kime şikayet edeyim seni
Samime Sanay - Karanfil oylum , oylum - Ada sahillerinde bekliyorum
Samime Sanay - Bir sevgi istiyorum
Samime Sanay - Bir eski şarkı söyler denizler
Samime Sanay - Unutamam seni
Samime Sanay - Karanlık gecelerde
Samime Sanay - Beklerim yolunu gözlerim ağlar


Samime Sanay - Bir İlkbahar Sabahı - Uzelli Almanya 1119 1985...

Samime Sanay - Bahar Çiçek Çiçek
Samime Sanay - Ben Bir Küçük Sevdalı Kustum
Samime Sanay - Bir Dinlesen Kalbimi
Samime Sanay - Bir Gönül Hikayesi
Samime Sanay - Bir ilkbahar sabahı
Samime Sanay - Böylemi Esecekti
Samime Sanay - Sitem
Samime Sanay - Umudum Heyecanım


Samime Sanay - Hoşgeldin Aşk - Ozan Video 2006...

Samime Sanay - Enginde Yavaş Yavaş ( Sadettin Kaynak - Vecdi Bingöl )
Samime Sanay - Bir İlk Bahar Sabahı ( Erdoğan Berber - Dr Bekir Mutlu )
Samime Sanay - Afedersiniz ( Erdoğan Berber - Beşir Kara )
Samime Sanay - Her Yaşın Ayrı Güzelliği Var ( Erdagoan Berber - Sami Derintuna )
Samime Sanay - Hep Böyle Kal ( Talat Kurter - İbrahim Halil )
Samime Sanay - Ey Buti Nev Eda ( H İsmail Dede Efendi )
Samime Sanay - Son sevgi ( Talat Kurder - Bekir Mutlu )
Samime Sanay - Veda Busesi ( Yusuf Nalkesen )
Samime Sanay - Aşkıma Kral Olsan ( Mehmet Özkaya - Prof Dr Cengiz Tosun )
Samime Sanay - Mevlana ( Anonim )
Samime Sanay - Ayva Çiçek Açmış ( Anonim)
Samime Sanay - Bahar Gelir Bülbül Öter ( Dramalı Hasan )
Samime Sanay - Karam ( Anonim )


Samime Sanay - Ölürsem Yazıktır - Türküola Almanya 1788 1984...

Samime Sanay - Hüzzam Peşrev - Görmedim Uysa Felek
Samime Sanay - Yine Bir Sizi Var İçimde
Samime Sanay - İçimde Kim Vardır
Samime Sanay - Ölürsem Yazıktır sana Kanmadan
Samime Sanay - Söyleme Bilmesinler
Samime Sanay - Vardar Ovası
Samime Sanay - Dost Sanıp Sarılmışı ( Mediha Sen )
Samime Sanay - Neler Çektim ( Mediha Sen )
Samime Sanay - Rast Peşrev - Yalnız Benim Ol
Samime Sanay - Ararım Seni
Samime Sanay - Sevdiklerimle
Samime Sanay - Uşak Taşım - Ömrümce Gülesin
Samime Sanay - Neydi Ne Oldu
Samime Sanay - Yürü Dilber Yürü
Samime Sanay - Ah Bu Yerler ( Mediha Sen )


Samime Sanay - Samime Sanay...

Samime Sanay - Ada Sahillerinde
Samime Sanay - Ben Sana Mecburum
Samime Sanay - Beni Hatırla
Samime Sanay - Bir İlkbahar Sabahı
Samime Sanay - Bir Sabah İstiyorum
Samime Sanay - Gözleri aşka gülen
Samime Sanay - İçimde kim vardır
Samime Sanay - Kapıldım Gidiyorum Bahtımın Rüzgarına
Samime Sanay - Kaşın Gözün Şöyle Dursun
Samime Sanay - Mektup
Samime Sanay - Nasıl Geçti Habersiz
Samime Sanay - Sana Nasıl Sevdalanmam
Samime Sanay - Şarkılardan fal tuttum ikimize kaç kere
Samime Sanay - Sevda düğümü
Samime Sanay - Söyleyemem Derdimi Kimseye
Samime Sanay - Unutamam Seni


Samime Sanay - Sarsam Diyorum - Kervan 225 1990...

Samime Sanay - Sarsam Diyorum
Samime Sanay - İçimdeki Özlemi
Samime Sanay - Mehtabin Ben Olacağım
Samime Sanay - Nasıl Geçti Habersiz
Samime Sanay - Kader Dedim Sensizliğin Adına
Samime Sanay - Böyle Ayrılık Olmaz
Samime Sanay - Bu Günde Bir Haber Gelmedi Senden
Samime Sanay - Seviyor
Samime Sanay - Sevgi Bazen Bir Sıcacık Eldedir
Samime Sanay - Neredesin Bilmiyorum
Samime Sanay - Bana Nemli Bakışlarla
Samime Sanay - Bitecek Bir Gün Çilem
Samime Sanay - Gül Ali


Samime Sanay - Sevgi Bağları - Ercan Müzik Almanya 105 1988
Kervan 219 1988
Kervan 89003 2008...

Samime Sanay - Yak Ne Varsa Bende Kalan
Samime Sanay - Bir Dilek Diledim
Samime Sanay - Ağlatıp Küstüreceksen
Samime Sanay - Kederden mi Neden Bilmem
Samime Sanay - Gelsen Ne Olur
Samime Sanay - Sevgi Bağları
Samime Sanay - Hergün Aynı Heyecan
Samime Sanay - Bir Sabah Gelirsem Çiçek elimde
Samime Sanay - Selam Vermeden Gelip Geçersin
Samime Sanay - Gel Sevgili Gibi


Samime Sanay - Sevgi Üzerine Sohbet - Kervan LP 77 1985...

Samime Sanay - Bahar Çiçek Çiçek
Samime Sanay - Ben Bir Küçücük Sevdalı Kustum
Samime Sanay - Samime Sanay - Bir Dinlesen Kalbimi
Samime Sanay - Bir Gönül Hikayesi
Samime Sanay - Bir İlkbahar Sabahı ( Sevgi Üzerine Sohbet )
Samime Sanay - Böyle Mi Esecekti
Samime Sanay - O Yerde Bekle
Samime Sanay - Senede Birgün
Samime Sanay - Sitem
Samime Sanay - Umudum Heyecanım
Samime Sanay - Potbori
Samime Sanay - Bağa Gel Bostana Gel
Samime Sanay - Karabiberim
Samime Sanay - Pencereden Kuş Uçtu


Samime Sanay - Yalnız Benim Ol - Tam Plak 04 1977...

Samime Sanay - Görmedim Uysun Felek Amalime
Samime Sanay - Yine Bir Sizi Var
Samime Sanay - İçimde Kim Vardı
Samime Sanay - Ölürsem Yazıktır
Samime Sanay - Söyleme Bilmesinler
Samime Sanay - Vardar Ovası
Samime Sanay - Yalnız Benim Ol
Samime Sanay - Ararım Seni
Samime Sanay - Sevmediklerinle Gönül Avutma
Samime Sanay - Ömrümün Gülüşün
Samime Sanay - Ne İdi ne Oldu Halim
Samime Sanay - Yürü Dilber Yürü


SamimeSanay - Yudum Yudum Sevdayım - Kervan LP 81 1986...

Samime Sanay - Yudum Yudum Sevdayım
Samime Sanay - Seni Hissederim
Samime Sanay - Neresinde
Samime Sanay - Dost Diye Çırpındım
Samime Sanay - Sensiz Geçen Günleri
Samime Sanay - Geliyorsun Geçiyorsun
Samime Sanay - Ağlamışım Gülmüşüm
Samime Sanay - Seninle Varolacağım
Samime Sanay - Kuşlar Getirir Sesini Bana
Samime Sanay - Mazıyı Unutma
Samime Sanay - Saçının Tellerine
Samime Sanay - Al Yanağın Alına
Samime Sanay - Enstrumental

24950270_samime-sanay-affedersiniz.jpg24950271_samime-sanay-ben-sana-mecburum-1993.jpg24950272_samime-sanay-ben-sana-mecburum-2008.jpg24950273_samime-sanay-ben-sana-mecburum.jpg24950274_samime-sanay-beni-hatirla-1984.jpg24950276_samime-sanay-bir-ilkbahar-sabahi-1985.jpg24950277_samime-sanay-hos-geldin-ask-2006.jpg24950278_samime-sanay-hos-geldin-ask.jpg24950279_samime-sanay-kervan-129-1977.jpg24950280_samime-sanay-olursem-yaziktir-1984.jpg24950281_samime-sanay-sarsam-diyorum-1990.jpg24950282_samime-sanay-sarsam-diyorum.jpg24950283_samime-sanay-sevgi-baglari-1988.jpg24950284_samime-sanay-sevgi-baglari-1988.jpg24950285_samime-sanay-sevgi-baglari-2008.jpg24950286_samime-sanay-sevgi-baglari.jpg24950287_samime-sanay-sevgi-uzerine-sohbet-1985.jpg24950288_samime-sanay-sevgiye-cagri-1984.jpg24950289_samime-sanay-soyleme-bilmesinler-1985.jpg24950290_samime-sanay-turkuola-793-1977.jpg24950291_samime-sanay-yalniz-benim-ol-1977.jpg24950292_samime-sanay-yudum-yudum-sevdayim-1986.jpg24950293_samime-sanay-yudum-yudum-sevdayim.jpg

1 yorum: