5 Şubat 2015 Perşembe

Alaeddin Yavasça - Aldigini vermek(Kendi eserleri)...

Alaeddin Yavasca Aldigini vermek

01 Gönül Askindan Oldu Pare Pare.mp3
02 Gün Kadar Gündüz Kadar Aydin Yüzün.mp3
03 Ayrilikta Zor Degil Hasret Olmasa.mp3
04 Beni Kahreder Bu Kaçislarin.mp3
05 Elimde Sükutun Nabzini Dinle.mp3
06 Gitti Gelmez Bahar Yeli.mp3
07 Haydi Kalk Gidelim Güzeller Basi.mp3
08 Neden Bakislarin Tedirgin Saskin.mp3
09 Ne Kadar Tatli Bu Aksam Saati.mp3
10 Saklarim Sinemde Her An Seni.mp3
11 Inanilmaz Ama Sahi.mp3
12 Senden Uzak Günlerim Zindan Oluyor.mp3
13 Baska Söz Söylemem Asktan Yana Ben.mp3
14 Söyle Bana Ruhun Nediresrari Kadin.mp3
15 Bir Hatira Kalsin Diye Sevgili Yazdan.mp3
16 Seyrana Geldim Ben Seni.mp3
17 Yine Yola Düsmek Gerek.mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Alaeddin Yavasca - Aldigini vermek(Kendi eserleri)
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder