18 Haziran 2017 Pazar

Taş Plak Yılları Albümleri Bölüm 7...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Taş Plak Yılları Albümleri Bölüm 7...

Suzan Güven - Taş Plak Yılları 2016

Suzan Güven — Bahar Bitti.mp3
Suzan Güven — Bana Yardan Vazgeç Derler.mp3
Suzan Güven — Bayram Gecesi.mp3
Suzan Güven — Ben De Bilmem.mp3
Suzan Güven — Gece Gündüz.mp3
Suzan Güven — Gönlümle Oturdum.mp3
Suzan Güven — Görmedim Seni Dünden Beri.mp3
Suzan Güven — Görünmez Oldu.mp3
Suzan Güven — Gül Olsam.mp3
Suzan Güven — Kalenin Burcuna Taş Ben Olaydım.mp3
Suzan Güven — Meğer Ben Aldanmışım.mp3
Suzan Güven — Sende İçsin.mp3
Suzan Güven — Seni Nerde Ararsam.mp3
Suzan Güven — Söz Yok Abitabına.mp3
Suzan Güven — Tanrıdan Diledim.mp3
Suzan Güven — Yad Eller Aldı Beni.mp3
Suzan Güven — Yüce Dağ Başında.mp3


Suzan Yakar - Taş Plak Yılları, Vol.1 2016

Suzan Güven — Bahar Bitti.mp3
Suzan Güven — Bana Yardan Vazgeç Derler.mp3
Suzan Güven — Bayram Gecesi.mp3
Suzan Güven — Ben De Bilmem.mp3
Suzan Güven — Gece Gündüz.mp3
Suzan Güven — Gönlümle Oturdum.mp3
Suzan Güven — Görmedim Seni Dünden Beri.mp3
Suzan Güven — Görünmez Oldu.mp3
Suzan Güven — Gül Olsam.mp3
Suzan Güven — Kalenin Burcuna Taş Ben Olaydım.mp3
Suzan Güven — Meğer Ben Aldanmışım.mp3
Suzan Güven — Sende İçsin.mp3
Suzan Güven — Seni Nerde Ararsam.mp3
Suzan Güven — Söz Yok Abitabına.mp3
Suzan Güven — Tanrıdan Diledim.mp3
Suzan Güven — Yad Eller Aldı Beni.mp3
Suzan Güven — Yüce Dağ Başında.mp3


Suzan Yakar - Taş Plak Yılları, Vol.2 2016

Suzan Yakar — Bayram Gecesi.mp3
Suzan Yakar — Belinde Acem Şalı.mp3
Suzan Yakar — Künyemi Yazdım Taşa.mp3
Suzan Yakar — Ne Kara Günler.mp3
Suzan Yakar — O Nasıl Gözlerdi.mp3
Suzan Yakar — Püsküllü.mp3
Suzan Yakar — Rakı İçer İçer Gezerim.mp3
Suzan Yakar — Şafak Söktü.mp3
Suzan Yakar — Seni Her Nerede Görsem.mp3
Suzan Yakar — Söyleyin Güneşe Doğmasın.mp3
Suzan Yakar — Uzun Olur Efelerin Bıçağı.mp3
Suzan Yakar — Vurma Avcı Vurma.mp3
Suzan Yakar — Yolculuk Var.mp3


Süzan Yakar Rütkay - Taş Plak Yılları, Vol.3 2016

Süzan Yakar Rütkay — Bahçelerde Çiçek Açmış.mp3
Süzan Yakar Rütkay — Boşver Aldırma.mp3
Süzan Yakar Rütkay — Çarşıya Vardım.mp3
Süzan Yakar Rütkay — Ceylan Mı Uçurdular_.mp3
Süzan Yakar Rütkay — Gülizar.mp3
Süzan Yakar Rütkay — Katıverelim Rakıyı Da Şaraba Katıverelim.mp3
Süzan Yakar Rütkay — Kervanım Geçmiyor Kardan.mp3
Süzan Yakar Rütkay — Köylü Kızı.mp3
Süzan Yakar Rütkay — Külhanlı.mp3
Süzan Yakar Rütkay — Mahmur Bakışlı Dilberim.mp3
Süzan Yakar Rütkay — Şu Dağların Meşesi.mp3


Vedia Rıza Hanım - Taş Plak Yılları, Vol.1 2016 Tsm

Vedia Rıza Hanım — Ey Emel Ufkunda.mp3
Vedia Rıza Hanım — Ey Sen Kadın.mp3
Vedia Rıza Hanım — Geçti Muhabbet.mp3
Vedia Rıza Hanım — Gel Benim Nazlı Kuşum.mp3
Vedia Rıza Hanım — Gel Nazlı Kadın Aşkımın Alemini Dindir.mp3
Vedia Rıza Hanım — Gönlüm Sana Vurgundur.mp3
Vedia Rıza Hanım — Gönlümde Hazan.mp3
Vedia Rıza Hanım — Gördüm Yüzünü.mp3
Vedia Rıza Hanım — Göründü Bir Yar Gibi.mp3
Vedia Rıza Hanım — Görünür Ara Sıra.mp3
Vedia Rıza Hanım — Gözünün Rengini Sordum.mp3
Vedia Rıza Hanım — Gözyaşlarınız.mp3
Vedia Rıza Hanım — Gül Renkli Yüzün.mp3
Vedia Rıza Hanım — Güller Arasında.mp3
Vedia Rıza Hanım — Kalbimde Ne Aşkın.mp3
Vedia Rıza Hanım — Kalmadı Bende Ne Arzu Ne Gönül.mp3
Vedia Rıza Hanım — Kara Gözler Sürmelenmiş Vay Vay.mp3
Vedia Rıza Hanım — Kirpiklerinin Gözlerine.mp3
Vedia Rıza Hanım — Koştum Senelerden Beri Hasretle Peşinden.mp3


Vedia Rıza Hanım - Taş Plak Yılları, Vol.2 2016 Tsm

Vedia Rıza Hanım — Benzin Sararan.mp3
Vedia Rıza Hanım — Kaçsan Beni Yaksan.mp3
Vedia Rıza Hanım — Küçücük Pembe Dudaklar.mp3
Vedia Rıza Hanım — Ne Olur.mp3
Vedia Rıza Hanım — Nerdesin.mp3
Vedia Rıza Hanım — Nereden Sevdim O Zalim Kadını.mp3
Vedia Rıza Hanım — Parlak Saçını.mp3
Vedia Rıza Hanım — Razıyım.mp3
Vedia Rıza Hanım — Sarı Bir Gül Gibi.mp3
Vedia Rıza Hanım — Sarı Yar.mp3
Vedia Rıza Hanım — Senelerden Beri.mp3
Vedia Rıza Hanım — Seni Candan Seveni.mp3
Vedia Rıza Hanım — Sorma Bana Söylemem.mp3
Vedia Rıza Hanım — Sürmeli.mp3
Vedia Rıza Hanım — Yalnız Benim Ol.mp3
Vedia Rıza Hanım — Yalnız Bırakıp Gitme.mp3
Vedia Rıza Hanım — Yalova'nın Sen Kızı.mp3
Vedia Rıza Hanım — Yıllarca Seni.mp3
Vedia Rıza Hanım — Yıllarca Senin Hasretine.mp3

suzan-guven-tas-plak-yillari-2016.jpg suzan-yakar-tas-plak-yillari-vol-1-2016.jpg suzan-yakar-tas-plak-yillari-vol-2-2016.jpg suzan-yakar-rutkay-tas-plak-yillari-vol-3-2016.jpg vedia-riza-hanim-tas-plak-yillari-vol-1-2016.jpg vedia-rza-hanm-ta-plak-yllar-vol-2-2016.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder