18 Haziran 2017 Pazar

Taş Plak Yılları Albümleri Bölüm 5...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Taş Plak Yılları Albümleri Bölüm 5...

Nevzat Akay - Taş Plak Yılları, Vol.1 2016

Nevzat Akay — Bandırmalı.mp3
Nevzat Akay — Diken Ol Ele Batma.mp3
Nevzat Akay — Esmer Kızlar Edalı.mp3
Nevzat Akay — Ey Benim Ahu Misalim.mp3
Nevzat Akay — Gelmez Misin Sen Bize.mp3
Nevzat Akay — Gönülde Neşemiz Ziyade.mp3
Nevzat Akay — Kan Geliyor Ciğerimden.mp3
Nevzat Akay — Lofça'nın Ardında Kaya.mp3
Nevzat Akay — Mehmetçiğe Mektup.mp3
Nevzat Akay — Sarmaşık.mp3


Nevzat Akay - Taş Plak Yılları, Vol.2 2016

Nevzat Akay — Benden Kaçarak.mp3
Nevzat Akay — Beni Yenen Bir Çift Zar.mp3
Nevzat Akay — Bico.mp3
Nevzat Akay — Bin Can Veririm.mp3
Nevzat Akay — Fırat Kenarı.mp3
Nevzat Akay — Kalbimde Emellerle.mp3
Nevzat Akay — O Baygın Gözlerinle.mp3
Nevzat Akay — Uymuyor Talihim Her Arzuma Benim.mp3
Nevzat Akay — Verdiğin O Güzel Sözlere.mp3
Nevzat Akay — Yanakların Çiçektir.mp3


Perihan Altındağ Sözeri - Taş Plak Yılları 2016

Perihan Altindag Sözeri — Aman Avcı Vurma Beni.mp3
Perihan Altindag Sözeri — Aman Cana Beni.mp3
Perihan Altindag Sözeri — Ayrılık.mp3
Perihan Altindag Sözeri — Bülbül Ne Gezersin.mp3
Perihan Altindag Sözeri — Gannili Suwayya.mp3
Perihan Altindag Sözeri — Ne Bahar Kaldı Ne Gül.mp3
Perihan Altindag Sözeri — Ne Çok Çektim Hasretini.mp3
Perihan Altindag Sözeri — Öyle Hazin Durma Kız.mp3
Perihan Altindag Sözeri — Sen Arzu Ettin.mp3
Perihan Altindag Sözeri — Sevmediklerinle Gönül Avutma.mp3
Perihan Altindag Sözeri — Sine-I Suzanıma.mp3
Perihan Altindag Sözeri — Sokulun Turnalar.mp3
Perihan Altindag Sözeri — Şu Dağların Karı Var.mp3


Refik Başaran - Taş Plak Yılları 2016

Refik Başaran — Aslamayı Asladım.mp3
Refik Başaran — Atı Olan El Atına Biner.mp3
Refik Başaran — Badı Sabah.mp3
Refik Başaran — Çiçek Dağı.mp3
Refik Başaran — Elinde Süt Güğümü.mp3
Refik Başaran — Gece Mi Geçtin.mp3
Refik Başaran — Gesi Bağları.mp3
Refik Başaran — Güle Çıktım Gülmedim.mp3
Refik Başaran — Karadır Kaşların.mp3
Refik Başaran — Kayseri Mektebine Oldum Jandarma.mp3
Refik Başaran — Keten Gömlek.mp3
Refik Başaran — Kezban Gelin.mp3
Refik Başaran — Kınamayın Komşularım.mp3
Refik Başaran — Kır At.mp3
Refik Başaran — Konya Develisi.mp3
Refik Başaran — Koyun Gelir Yata Yata.mp3
Refik Başaran — Manavgat Yolları.mp3
Refik Başaran — Sarı Çiçek.mp3
Refik Başaran — Şen Olasın Ürgüp.mp3


Sabite Tur Gülerman - Taş Plak Yılları 2016

Sabite Tur Gülerman — Bahar Pembe Beyaz Olur.mp3
Sabite Tur Gülerman — Bir Bahar Akşamı Rastladım Size.mp3
Sabite Tur Gülerman — Gece Her Yer Dalıyor.mp3
Sabite Tur Gülerman — Gelse O Şuh Meclise.mp3
Sabite Tur Gülerman — Ordu'nun Dereleri.mp3
Sabite Tur Gülerman — Ruhumda Neşe.mp3
Sabite Tur Gülerman — Sen De Leyla'dan Mı Öğrendin.mp3
Sabite Tur Gülerman — Sevmek Seni Bir Suç İse.mp3
Sabite Tur Gülerman — Şikayet Bilmeyen Kalbim.mp3
Sabite Tur Gülerman — Söylemek İstemem.mp3
Sabite Tur Gülerman — Şu Seven Kalbim.mp3
Sabite Tur Gülerman — Tiridine Bandım.mp3
Sabite Tur Gülerman — Yağma Yağmur.mp3
Sabite Tur Gülerman — Yalancıdır Hep Aynalar.mp3

nevzat-akay-tas-plak-yillari-vol-1-2016.jpg nevzat-akay-tas-plak-yillari-vol-2-2016.jpg perihan-altindag-sozeri-tas-plak-yillari-2016.jpg refik-basaran-tas-plak-yillari-2016.jpg sabite-tur-gulerman-tas-plak-yillari-2016.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder