18 Haziran 2017 Pazar

Taş Plak Yılları Albümleri Bölüm 3...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

Rar şifresi - derya

Taş Plak Yılları Albümleri Bölüm 3...

Münir Nurettin Selçuk - Taş Plak Yılları, Vol.1 2016

Münir Nurettin Selçuk — Ayrılık.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Bu Sevda Ne Tatlı Yalan.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Bülbül Sevdaya.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Bülbül Taşta Ne Gezer.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Çiçekten Nağmeden Bir Deste Bağlar.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Çoban Kızı.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Garip Çoban.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Gel Güzelim Çamlıca'ya.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Kalamış Şarkısı.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Karam.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Karanfil.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Pek Revadır Sevdiğim.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Rüzgarla Arkadaş.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Şafak Saçlar.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Sana Ey Canımın Canı.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Sarardım Ben Sarardım.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Silmem Bir Gün Hayalimden.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Siyah Gözlü Kadın.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Susmuş Gece Her Yer.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Tabuta Bile Bu Sep.mp3


Münir Nurettin Selçuk - Taş Plak Yılları, Vol.2 2016

Münir Nurettin Selçuk — Bahçenizde Bülbül Olsam.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Bilmem Ki Günahım.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Bin Gül Çıkarırdım.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Çiçeklerin Dili.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Dertliyim.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Kanatları Gümüş.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Kıldı Zülfün.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Martılar Ah Eder.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Nar-ı Firkat.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Öyle Baygın Bakma.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Sensiz Cihanda.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Severim Her Güzeli.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Söyle Ey Mutrıb-ı Nazende Eda.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Söyletme Beni Canım Efendim.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Söyleyin Nerde O Göz Nuru.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Tereddüt.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Uçun Kuşlar.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yıllarca Ben Seni Aradım Durdum.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yine Bir Sızı Var.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yüzüm Sen.mp3


Münir Nurettin Selçuk - Taş Plak Yılları, Vol.3 2016

Münir Nurettin Selçuk — Bülbüle Kurdum Tuzağı.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Bülbülü Sevdaya.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Deli Gönül.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Dizlerine Kapansam.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Doldur Getir.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Ekin Ettim.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Ela Gözlerini Sevdiğim Dilber.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Gece Sahilden Acip.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Gönül Sana Kapalı.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Gül Ne Acep.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Günler Geçiyor.mp3
Münir Nurettin Selçuk — İzmir'in İçinden.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Kozanoğlu.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Sevgiden Güzellikten.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Sevgiliye Selam Götür.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Söyle Sevgili.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yağmur Yağar Ordan Burdan.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yalnız Seni Sevdim.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yine Kalbim Taşar Ağlar.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yüce Dağ Başında.mp3


Münir Nurettin Selçuk - Taş Plak Yılları, Vol.4 2016

Münir Nurettin Selçuk — Ben Aşkın Oldum Hemdemi.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Ben Bir Garip Kuşum.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Bir Kış Gecesi Şişli'de Kaldım.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Bir Neşe Yarat Hasta Gönül.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Cemile Kız.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Doğuyor Ömrüme.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Esiri Zülfünün.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Fırat.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Gülzara Nazar Kıldım.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Gün Kavuştu.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Kalenin Burcu.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Kalplerden Dudaklara.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Ne Olur.mp3
Münir Nurettin Selçuk — O Kadın Ah O Kadın.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Ölürsem Yazıktır.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Sabah Olsun.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Son Hatıra.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Şu Derenin Alt Yanı.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Turnalar.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yine Dumanlı Dağlar.mp3


Münir Nurettin Selçuk - Taş Plak Yılları, Vol.5 2016

Münir Nurettin Selçuk — Ay Doğdu Batmadı Mı.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Bahar Bitti.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Bahar İçinde.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Benim Sen Nemsin Ey Dilber.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Bir Gün Ne Olur.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Bir Sihri Tarap.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Değildi Böyle Evvel.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Deli Gönlüm.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Dili Biçare.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Dün Yine Günümüz Geçti Beraber.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Ela Gözlerine.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Elveda Deli Gönlüm.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Erkilet Güzeli.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Feryat.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Kirpiğine Sırma Çek.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Koklasam Saçlarını.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Leyla Olur Ki.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Sarı Kurdela.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Sen Neredesin Ey Sevgili.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yağmur Yağar Taş Üstüne.mp3


Münir Nurettin Selçuk - Taş Plak Yılları, Vol.6 2016

Münir Nurettin Selçuk — Bekledim Fecre Kadar.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Ben Yürürüm Yane Yane.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Esmer Bugün Ağlamış.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Fırat Kenarının İnce Dumanı.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Leyla Bir Özge Candır.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Neva Gazel.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Saçlarıma Ak Düştü.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Sende Acep.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Seni Bilmem Kimler Okşar.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Ses Vermiyor Feryadıma.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Şu Dağlardan Geçemedim.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Tuna Tuna Kanlı Tuna.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Urfalıyım.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Visali Yar İle.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yad Eller.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yandım Eminem.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yıldız Türküsü.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Yüzüm Gülse De Kızlar.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Zahiri Hale Bakıp.mp3
Münir Nurettin Selçuk — Zeynebim Uçtu Gitti.mp3

munir-nurettin-selcuk-tas-plak-yillari-vol-1-2016.jpg munir-nurettin-selcuk-tas-plak-yillari-vol-2-2016.jpg munir-nurettin-selcuk-tas-plak-yillari-vol-3-2016.jpg munir-nurettin-selcuk-tas-plak-yillari-vol-4-2016.jpg munir-nurettin-selcuk-tas-plak-yillari-vol-5-2016.jpg munir-nurettin-selcuk-tas-plak-yillari-vol-6-2016.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder