22 Nisan 2017 Cumartesi

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcisi - Koray Safkan...

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcisi - Koray Safkan...

Koray Safkan - Anlatayim halimi derdimi dildare ben - Rast - Tanburi Ali Efendi.mp3
Koray Safkan - Belki bir sabah geleceksin lakin vakit geçmis olacak - Rast - Sekip Ayhan Özisik.mp3
Koray Safkan - Belledim fecre kadar gelmedin - Hicazkâr - Râkim Elkutlu.mp3
Koray Safkan - Beni ateslere salan o kapkara siyah gözler - Sehnaz - Zeki Arif Ataergin.mp3
Koray Safkan - Çözmek elinde degil gönlümü senden kadin - Hicazkâr - Sadettin Kaynak.mp3
Koray Safkan - Hicrânla sönen demleri yâd ettiren âhin - Hicazkâr - Bekir Sitki Sezgin.mp3
Koray Safkan - Inan ki kimse bana senin gibi bakmadi - Nihavend - Yusuf Nalkesen.mp3
Koray Safkan - Nasil geçti habersiz o güzelim yillarim - Hicaz - Teoman Alpay 2.mp3
Koray Safkan - Ömrümce hep adin adim her yerde seni aradim - Rast - Irfan Özbakir.mp3
Koray Safkan - Saçinin tellerine gönlümü takti kader - Rast - Selahattin Inal.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder