22 Nisan 2017 Cumartesi

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcisi - Inci Cayirli...

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcisi - Inci Cayirli...

Inci Çayirli - Baska söz söylemem asktan yana ben - K.Hicazkar - Alaeddin Yavasça.mp3
Inci Çayirli - Ben yürürüm yane yane ask boyadi beni kane - Neva - Selahattin Pinar.mp3
Inci Çayirli - Benzemez kimse sana - Bayati - Fehmi Tokay.mp3
Inci Çayirli - Duydumki unutmussun gözlerimin rengini - M.Kürdi - Selahattin Altinbas.mp3
Inci Çayirli - Fikrimden geceler yatabilmirem - Nihâvend - Azeri Türkü.mp3
Inci Çayirli - Kalamis - Nihavend - M.Nurettin Selçuk (Yarim).mp3
Inci Çayirli - Menekselendi sular, sular menekselendi - Nihavend - Sadeddin Kaynak - Vecdi Gönül.mp3
Inci Çayirli - Seni ben ellerin olsun diyemi sevdim - K.Hicazkar - Baki Duyarlar.mp3
Inci Çayirli - Seninle bir sonbahar mevsimiydi tanistik - Hicaz - Yusuf Nalkesen.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder