22 Nisan 2017 Cumartesi

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcisi - Gul Gore Yazici...

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcisi - Gul Gore Yazici...

Gül Göre Yazici - Arabaya tas kodum civanim ben bu yola bas koydum - Hüzzam.mp3
Gül Göre Yazici - Ay dalgalanirken sularin oynak izinde - K.Hicazkar - Artaki Candan.mp3
Gül Göre Yazici - Ben seni unutmak için sevmedim - Segah - Amir Ates.mp3
Gül Göre Yazici - Bir nes'e umdu gönül serâpâ keder oldum - Nihavend - Nuri halil Poyraz.mp3
Gül Göre Yazici - Kus olup uçsam sevgilinin diyarina - Segah - Neveser Kökdes.mp3
Gül Göre Yazici - Sevda yaratan gözlerini her zaman öpsem - Segah - Yesari Asim Arsoy.mp3
Gül Göre Yazici - Sevdim seni kir çiçegi kir çiçegim askin ile ölecegim - Hüzzam - Sami Serimer.mp3
Gül Göre Yazici - Yüce dag basinda yatmis uyumus - Hüseyni - Sadettin Kaynak.mp3
Gül Yazici - Her gece yollarda gözledim seni - Hüzzam - Kasim Inaltekin.mp3

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder