4 Ocak 2015 Pazar

Emel Sayindan 70 Full Album + 32 adet 45 lik...

Emel Sayindan 70 Full Album + 32 adet 45 lik...

Emel-Say-n-1 Emel-Say-n-2

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya


Albümler Full"dur...

45 Likleri...

1969 Emel Sayın - Söz Verip De Zalim - Yalancı Dünya - 45lik
1971 Emel Sayın - Beyaz Gül - Feryat
1971 Emel Sayın - Dudaklarında Arzu - Kara Kara Gözler - 45lik
1971 Emel Sayın - Güz Çiçeği - Her Çiçeğe Konmak İstersin - 45 lik
1971 Emel Sayın - Makber - Kavanoz Dipli Dünya - 45lik
1974 Emel Sayın - Ayyaş - Son Ümidimde Bitti
1974 Emel Sayın - Hasret - Bir Gece Ansızın Gelebilirim
Albüm Aşk Duası — Emel Sayın 2016
Albüm Dudağından Bir Opsem — Emel Sayın 2016
Albüm Haylazım — Emel Sayın 2009
Albüm Hep Bana — Emel Sayın 2013
Albüm Her Şey Bitmiştir Deme — Emel Sayın 2016
Albüm Hüsnüne Güvenme — Emel Sayın 2014
Albüm Mavi Boncuk — Emel Sayın 2011
Albüm Mavi Dünyam (45'lik) — Emel Sayın 1975
Albüm O Ağacın Altı (45'lik) — Emel Sayın 1975
Emel Sayın - Ne Birleştik Ne Ayrıldık - Bilemezsin Ki

Albümleri...

Albüm Ah Felek — Emel Sayın 1984
Albüm Assolist — Emel Sayın 2013
Albüm Dert Şarkısı — Emel Sayın 2006
Albüm Duydum Ki Unutmuşsun — Emel Sayın 2016
Albüm Emel Sayın — Emel Sayın 2013
Albüm Emel Sayın 1973
Albüm Emel Sayın, Vol 3 — Emel Sayın 1986
Albüm Gel Gel Gel — Emel Sayın 2013
Albüm İntizar — Emel Sayın 2016
Albüm Unutamam Seni — Emel Sayın 2016
Emel Sayın - 2
Emel Sayın - 1970 Emel'in Seçtikleri
Emel Sayın - 1970 Rüzgar
Emel Sayın - 1971 Sus Kalbim Sus
Emel Sayın - 1972 Emel Sayın
Emel Sayın - 1972 Son 10 yılın en sevilen 1o şarkısı
Emel Sayın - 1973
Emel Sayın - 1973 Son 10 yılın en sevilen 1o şarkısı
Emel Sayın - 1974
Emel Sayın - 1975 Emelin Dünyası
Emel Sayın - 1975 Tanrım Beni Baştan Yarat (LP)
Emel Sayın - 1976 Kemancı
Emel Sayın - 1976 Türkula 753 [1976]
Emel Sayın - 1977
Emel Sayın - 1978 Sensiz Olmuyor
Emel Sayın - 1981 Her Şeyinle Güzelsin
Emel Sayın - 1981 Herşeyinle Güzelsin (Türküola)
Emel Sayın - 1982 Bir Şarkıdır Yalnızlığım
Emel Sayın - 1984 Bu Son Olsun
Emel Sayın - 1985 Emel Sayın 85
Emel Sayın - 1985 Gökten Yağmur Değil
Emel Sayın - 1986 (Emel Sayın 1)
Emel Sayın - 1986 Bir Şarkıdır Yalnızlığın
Emel Sayın - 1986 Sevgisiz Yaşayamam
Emel Sayın - 1988 Sevdalılar
Emel Sayın - 1989 Kanımda Kıvılcım
Emel Sayın - 1990 Üzüldüğün şeye bak
Emel Sayın - 1991 Modern Folk Üçlüsü
Emel Sayın - 1992 Gücendim sana
Emel Sayın - 1992 Ümitler Biter - Minareci 4548
Emel Sayın - 1993 El bebek Gül bebek
Emel Sayın - 1997 Başrolde Emel Sayın
Emel Sayın - 2000 Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
Emel Sayın - 2001 Dinle
Emel Sayın - 2006 Münir Nurettin Selçuk - Söylüyor
Emel Sayın - 2006 Timur Selçuk
Emel Sayın - 2006 Türk Film Müzikleri [Nostalji]
Emel Sayın - 2007 Emelin Seçtikleri
Emel Sayın - Albümsüz şarkılar
Emel Sayın - Anılardan Bir Demet 1
Emel Sayın - Anılardan Bir Demet 2
Emel Sayın - Anılardan Bir Demet 3
Emel Sayın - Bölüm 1 şarkıları
Emel Sayın - Bölüm 2 şarkıları
Emel Sayın - Bölüm 3 şarkıları
Emel Sayın - Bölüm 4 şarkıları
Emel Sayın - Bölüm 5 şarkıları
Emel Sayın - Dev Sanatçı
Emel Sayın - Emel Sayın
Emel Sayın - Emel Sayın 7 - Uzelli 341
Emel Sayın - Farsça LP
Emel Sayın - Gideceğin Yere Benide Götür
Emel Sayın - İçime doğdu
Emel Sayın - II
Emel Sayın - Mavi boncuk
Emel Sayın - Seçmeler - 68 Mp3
Emel Sayın - Söylüyor
Emel Sayın– Albümlerinde Olmayan Şarkıları İ
Emel Sayın– Albümlerinde Olmayan Şarkıları III
Emel Sayın- ilk defa MP3 yapılan 14 şarkısı

Emel-Sayin-45-Lik-Gulizar-Sadece-Kapak Emel-Sayin-Ah-Bu-Sarkilar Emel-Sayin-Album-Afisi Emel-Sayin-Albumdeki-Resimler-Amp-Goreceksin Emel-Sayin-Ask-Atesi-Meyhanelerde-Aksam-Ct Emel-Sayin-Ask-Duasi Emel-Sayin-Ask-Duasi-2 Emel-Sayin-Ask-Duasi-Aci-Hatiralar Emel-Sayin-Askin-Kanunu Emel-Sayin-Askin-Kanunu-Senin-Yuzunden Emel-Sayin-Assolist Emel-Sayin-Basrolde Emel-Sayin-Beklenen-Sensin-Turkuola-Kapak Emel-Sayin-Bekleyecegim Emel-Sayin-Bekliyorum-Yolunu Emel-Sayin-Ben-Seni-Unutmak-Icin-Sevmedim Emel-Sayin-Ben-Seni-Unutmak-Icin-Sevmedim-2 Emel-Sayin-Bir-Gece-Ansizin-Gelebilirim-Amp-Hasret Emel-Sayin-Bir-Kara-Gozluye-Balet-Plak Emel-Sayin-Bir-Sarkidir-Yalnizligim Emel-Sayin-Bir-Sarkidir-Yalnizligim-2 Emel-Sayin-Calma-Kapimi-Lik Emel-Sayin-Cile-Bulbulum Emel-Sayin-Cile-Bulbulum-Cile Emel-Sayin-Cok-Temiz-Nadir-Lp-R Emel-Sayin-Dert-Sarkisi Emel-Sayin-Dikenli-Ask Emel-Sayin-Dinle Emel-Sayin-Dinle Emel-Sayin-Doymadik-Birbirimizelik Emel-Sayin-Dudagindan-Bir-Opsem Emel-Sayin-Dudagindan-Bir-Opsem-Cok-Temiz Emel-Sayin-Duydum-Ki-Unutmuasun Emel-Sayin-El-Bebek-Gul-Bebek-1 Emel-Sayin-El-Bebek-Gul-Bebek-2 Emel-Sayin-Emel-In-Dunyasi-Lp-R Emel-Sayin-Emel-In-Sectikleri Emel-Sayin-Emel-In-Sectikleri-2 Emel-Sayin-Emel-Sayin-Modern-Folk-Uclusu Emel-Sayin-Emel-Sayin-1985 Emel-Sayin-Emel-Sayin-76 Emel-Sayin-Emel-Sayin-Vol-3 Emel-Sayin-Emelin-Sectikleri-Lp Emel-Sayin-Evgisiz-Yasayamam Emel-Sayin-Feryat-Beyaz-Gullik Emel-Sayin-Gel-Kalbime-Gir-Bu-Son-Olsun-Demedim-Mi Emel-Sayin-Gel-Kalbime-Gir-Cilllik-Q Emel-Sayin-Gucendim-Sana Emel-Sayin-Gulizarlik Emel-Sayin-Guvendim-Sana Emel-Sayin-Guvendim-Sana-Kasetel Emel-Sayin-Hasret Emel-Sayin-Hasretlik-Rp Emel-Sayin-Haylazim Emel-Sayin-Haylazim Emel-Sayin-Hep-Bana Emel-Sayin-Her-Cicege-Konmak-Istersin Emel-Sayin-Her-Sey-Bitmistir-Deme Emel-Sayin-Hicran Emel-Sayin-Intizar Emel-Sayin-Intizar Emel-Sayin-Istanbul-Sarkilari Emel-Sayin-Kanimda-Kivilcim Emel-Sayin-Kanimda-Kivilcim-Lp Emel-Sayin-Kanimda-Kivilcim-Lp-2 Emel-Sayin-Kara-Kara-Gozler-Dudaklarinda-Arzu Emel-Sayin-Kartonet Emel-Sayin-Kaybettim-Mi-Seni-Ben-Amp-Postaci Emel-Sayin-Kemanci-Gozlerime-Bak-Da-Inan Emel-Sayin-Kemanci-Gozlerime-Bak-Da-Kapak Emel-Sayin-Kemer-Gibi-Belindeyim-Balet-Plak Emel-Sayin-Kendim-Ettim-Kendim-Buldum-Korsan Emel-Sayin-Kirpiklerim-Islak-Aglatirsa-Mevlam-1 Emel-Sayin-Kirpiklerim-Islak-Aglatirsa-Mevlam-2 Emel-Sayin-Lp Emel-Sayin-Mavi-Boncuk Emel-Sayin-Mavi-Boncuk-2 Emel-Sayin-Mavi-Boncuk-2 Emel-Sayin-Mavi-Dunyam-45-Lik Emel-Sayin-Munur-Nurettin-Selcuk-Soyluyor Emel-Sayin-O-Dudaklar-Pencereden-Kus-Uctu Emel-Sayin-Ruzgar-1 Emel-Sayin-Ruzgar-2 Emel-Sayin-Ruzgar-3 Emel-Sayin-Ruzgar-4 Emel-Sayin-Ruzgar-5 Emel-Sayin-Ruzgar-6 Emel-Sayin-Ruzgar-7 Emel-Sayin-Sadece-Kartonet Emel-Sayin-Senesinin-En-Sevilensarkisi Emel-Sayin-Sensiz-Olmuyor-Lp Emel-Sayin-Sensiz-Yasayamam Emel-Sayin-Sevdalilar Emel-Sayin-Sevdalilar-2 Emel-Sayin-Sevdalilar-Lp Emel-Sayin-Sevgiler-Yagsin-Longplay-Depomal Emel-Sayin-Sevgisiz-Yasayamam Emel-Sayin-Sevgisiz-Yasayamam Emel-Sayin-Sevgisiz-Yasayamam-Devir-L-P Emel-Sayin-Sevgisiz-Yasayamam-Kasetel Emel-Sayin-Sezen-Aksu-Emel-Sayin Emel-Sayin-Sezen-Aksu-Emel-Sayin-Sezen-Aksu-Emel-Sayin-Modern Emel-Sayin-Sizlerle Emel-Sayin-Sonyilin-En-Sevilensarkisi-Lp Emel-Sayin-Super-Nadir Emel-Sayin-Tanrim-Beni-Bastan-Yarat Emel-Sayin-Tanrim-Beni-Bastan-Yarat-Lp Emel-Sayin-Tarik-Akan-Film-Kapagi Emel-Sayin-Unutamam-Seni Emel-Sayin-Unutma-Sevgilim-Sadece-Kapak Emel-Sayin-Uzuldugun-Seye-Bak-1 Emel-Sayin-Uzuldugun-Seye-Bak-2 Emel-Sayin-Uzuldugun-Seye-Bak-3 Emel-Sayin-Uzuldugun-Seye-Bak-4 Emel-Sayin-Ve-Modern-Folk-Uclusu-Istanbul-Sarki Emel-Sayin-Yalanci-Dunya Emel-Sayin-Yalanci-Yarim-Elbet-Bir-Gun-Bulusuruz Emel-Sayin-Yasadim-Mi-Oldum-Mu-Sensiz-Olmuyor-1 Emel-Sayin-Yasadim-Mi-Oldum-Mu-Sensiz-Olmuyor-2 Emel-Sayin-Yesil-Gozlerinden-Muhabbet-Kaptim Emel-Sayin-Yilin-Sevilensarkisi-Lp-R Emel-Sayin-Yudum-Yudum-Ic-Unut-Git-Sevme-Beni Emel-Sayin-Yudum-Yudum-Ic-Unut-Git-Sevme-Beni-2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder