9 Ocak 2015 Cuma

Asli Pakalinlar - TRT Arsivinden Kayitlar-3 Blm

Asli Pakalinlar - TRT Arsivinden Kayitlar-3 Blm

Asli Pakalinlar (1)


Asli Pakalinlar (2)


Asli Pakalinlar TRT Arsivinden Kayitlar



Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

Rar sifresi - derya


Aslı Pakalınlar 1. Bölüm...

Aslı Pakalınlar - Afveyle suçum ey gül-i ter başıma kakma - Hicaz - Sevkî Bey
Aslı Pakalınlar - Ağla gitar çal gitar - Nihâvend - Avni Anıl
Aslı Pakalınlar - Aşkınla canımda cânânimsin sen - Nihâvend - Yılmaz Karakoyunlu
Aslı Pakalınlar - Ayrılmak ne kadar zor unutulmak çok acı - Nihâvend - Ekrem Guyer
Aslı Pakalınlar - Bağa girdim kamışa su ne yapsın yanmışa - Kurdîli Hicazkâr - Hanende Manol Ağa
Aslı Pakalınlar - Bana yardan vazgeç derler - Hicaz - Sadettin Kaynak
Aslı Pakalınlar - Bende hicran yarasından da derin bir yara var - Hicaz - Sâdi Işılay
Aslı Pakalınlar - Bir gün görmese gönlüm seni arar bunalır - Kurdîli Hicazkâr - Tahsin Karakuş
Aslı Pakalınlar - Böyle kaç yıl geçecek göz yaşlı gönül kırık - Hicaz - Necdet Tokatlıoğlu
Aslı Pakalınlar - Bu ateşi sen yaktın içime gel de sen söndür - Kurdîli Hicazkâr - Necdet Tokatlıoğlu
Aslı Pakalınlar - Bunca demdir hasretliğin çekerim - Hicaz - Sadettin Kaynak
Aslı Pakalınlar - Çıksam şu dağların yücelerine - Hicaz - Arif Sami Toker
Aslı Pakalınlar - Dağları hep kar aldı gülleri hep hâr aldı - Karcığar - sadettin Kaynak
Aslı Pakalınlar - Dediler zamanla hep azalırmış sevgiler - Hicaz - Bilge Özgen
Aslı Pakalınlar - Değdi saçlarıma bahar gülleri - Hicaz - Bekirof (Azeri)
Aslı Pakalınlar - Derman kâr eylemez - Segâh - Sadettin Kaynak
Aslı Pakalınlar - Dile düştüm senin yüzünden yine - Karcığar - Selahâttin Pınar
Aslı Pakalınlar - Elem geçer dedik ammâ hakîkat öyle değil - Sûznâk - Fahri Kopuz
Aslı Pakalınlar - Ettiğin cevri bile kendime nimet bilirim - Hüzzâm - Cinuçen Tanrıkorur
Aslı Pakalınlar - Ey çeşm-i ahu hicr ile tenhalara saldın beni - Hicaz - Dede Efendi

Aslı Pakalınlar 2. Bölüm...

Aslı Pakalınlar - Ey ipek kanatlı seher rüzgâri - Nihâvend - Sadettin Kaynak
Aslı Pakalınlar - Gizli aşk bu söyleyemem derdimi hiç kimseye - Nihâvend - Zeynettin Maraş
Aslı Pakalınlar - Gönül gel gitme gurbete - Hicaz - Sâdi Hoşses
Asli Pakalınlar - Güller kızarır serm ile ol gönce gülünce - Hicaz - İbrahim Ağa
Aslı Pakalınlar - Gülüp geçtin ben ağlarken şimdi sitemin niye - Sûzinâk - Muzaffer İlkar
Aslı Pakalınlar - Hasretinle bunca yıl gurbette yandım - Nihâvend - Yılmaz Karakoyunlu
Aslı Pakalınlar - Hasretle yanan kalbime yetmez gibi derdim - Sûznâk - Emin Ongan
Aslı Pakalınlar - Hicran kucağında tuttuğum sırdaş - Hicaz İlahi - Neyzen Tevfik
Aslı Pakalınlar - Kaçsam bırakıp senden uzaklara gitsem - Nihâvend - Mehveş Hanım
Aslı Pakalınlar - Kalbin aşkla çapıyorsa bir el gibi durma öyle - Hicaz
Aslı Pakalınlar - Kendim gurbet elde gönlüm sılada - Muhayyer Kürdi - Seyfettin Sığmaz
Aslı Pakalınlar - Kim görse seni aşkına hasr-ı emel eyler - Hicaz - Şemsettin Ziyâ Bey
Aslı Pakalınlar - Kulağımdan gitmiyor ninni sesin - Hicazkâr - Özcan Korkut
Aslı Pakalınlar - Müptelâ-yi derd olan diller devâdan geçtiler - Sûznâk - Şükrü Şenozan
Aslı Pakalınlar - Ne gelen ne soran var acı geçti günlerim - Hicaz - Ziya Taşkent
Aslı Pakalınlar - Niçin seb-tâ-seher ben zâr u zârim - Hicaz - Şevki Bey


Aslı Pakalınlar 3. Bölüm...

Aslı Pakalınlar - Ömrümüzün son demi sonbaharıdır artık- Hüzzâm - Selâhattın Altınbaş
Aslı Pakalınlar - Saçların dağılmış görünmez yüzün - Hüzzâm - Yılmaz Pakalınlar
Aslı Pakalınlar - Saklayıp Kalb-i Mükedderde Seni - Ussâk - Şevki Bey
Aslı Pakalınlar - Sevdim seveli sen güzeli gitti şuûrum - Sûznâk - Zeki Arif Ataergin
Asli Pakalınlar - Sevemez Kimse Seni benim sevdiğim kadar - Hicaz fantezi - Suat Sayın
Aslı Pakalınlar - Sevmek acı bir arzu derler - Kurdîli Hicazkâr - Avni Anıl
Aslı Pakalınlar - Şöyle naz mı bu kaş çatış benden uzaklara kaçış - Kurdîli Hicazkâr - Yusuf Nalkesen
Aslı Pakalınlar - Söylemek istesem gönüldekini - Rast - Selahattin Pınar
Aslı Pakalınlar - Şimdi uzaklardasın gönül hicranla doldu - Sûznâk - Zeki Müren
Aslı Pakalınlar - Şu karşıkı dağda bir yeşil çadır - Hicaz - Dede Efendi
Asli Pakalınlar - Şu yüreğim can evinde vurdukça - Hicaz - Yılmaz Pakalınlar
Aslı Pakalınlar - Takat mı gelir sevdiğim ol isve vu naze - Hicaz - Tabi Mustafa Efendi
Asli Pakalınlar - Unutama beni
Asli Pakalınlar - Ümitsiz bir aşka düştüm ağlarım ben hâlime - Hicaz - Alâeddin Yavaşça
Aslı Pakalınlar - Yıllar Yılı Hep Yalvarır Dururum (Sen Sağol) - Rast - Metin Everes
Asli Pakanlılar - Takat mı gelir sevdiğim ol isve vu naze - Hicaz - Tabi Mustafa Efendi
Asli Pakalınlar &Turhan Öğe - Seni her dem anıyorum sözlerine kanıyorum - Segâh - Mısırlı İbrahim Efendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder