9 Ocak 2015 Cuma

Cengiz Ozkan 8 Full Album - Kalan Muzik Arsivi...

Albümlerin nasil inecegi hususunda yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
rar sifresi - derya

1-Cengiz Özkan & Muharrem Temiz – Yare Dokunma – 2 (2012)

Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Abdal Musa.mp3
Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Akil Gel Beri.mp3
Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Be Hey Dervis.mp3
Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Beri Gel Esrari Hak.mp3
Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Bilmedim Ezel( Seherde Bulbule).mp3
Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Bir Gercege Bel Bagladim.mp3
Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Dostum Benim Icin.mp3
Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Dostun Gul Cemali.mp3
Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Gul Ki Guller Acilsin.mp3
Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Huri Melekmisin.mp3
Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Ne Haldayim.mp3
Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Uyur Idik Uyardilar.mp3
Cengiz Ozkan - Muharrem Temiz - Yaralandim Yar Elinden.mp3


2 - Cengiz Özkan - Ah Istanbul 2000...

Cengiz Ozkan - Ah Istanbul(1).mp3
Cengiz Ozkan - Ah Istanbul.mp3
Cengiz Ozkan - Anam Aglar Basucumda Oturur.mp3
Cengiz Ozkan - Bahcalarda Zerdali.mp3
Cengiz Ozkan - Benim Adim Dertli Dolap.mp3
Cengiz Ozkan - Bey Daginin Basi Kardir Borandir.mp3
Cengiz Ozkan - Bey Mayil.mp3
Cengiz Ozkan - Beyaz Giyme Toz Olur.mp3
Cengiz Ozkan - Bir Ay Dogar Ilk Aksamdan.mp3
Cengiz Ozkan - Cekemedim Akca Kizin Gocunu.mp3
Cengiz Ozkan - Deniz Dalgasiz Olmaz.mp3
Cengiz Ozkan - Karadir Karadeniz.mp3
Cengiz Ozkan - Yildiz Dagi.mp3


3 - Cengiz Ozkan - Gelin 2007...

Cengiz Özkan - Alli Gelin.mp3
Cengiz Özkan - Ayagina Giymis Kara Yemeni.mp3
Cengiz Özkan - Bahçalarda Mor Meni.mp3
Cengiz Özkan - Çigrisir Bülbüller.mp3
Cengiz Özkan - Gelin Ayse.mp3
Cengiz Özkan - Gelin.mp3
Cengiz Özkan - Karadir Kaslarin.mp3
Cengiz Özkan - Munzur Dagi.mp3
Cengiz Özkan - Oy Aksamlar.mp3
Cengiz Özkan - Su Gelir Çaglar Aysem.mp3
Cengiz Özkan - Yenice Yollari.mp3
Cengiz Özkan - Yesil Ayna.mp3
Cengiz Özkan - Ziha Gelin.mp3



4 - Cengiz Özkan - Ince Saz - 5 Elif - 2007...

Cengiz Özkan - 01 - Bir Incecik Duman Tüter Bacadan.mp3
Cengiz Özkan - 02 - Kadifeden Kesesi.mp3
Cengiz Özkan - 03- Kar Etmez Ahim Sen Gülizare.mp3
Cengiz Özkan - 04 - Tutam Yar Elinden (Türkü).mp3
Cengiz Özkan - 05 - Tutam Yar Elinden (Sarki).mp3
Cengiz Özkan - 06 - Öteye Yakaya Geçelim.mp3
Cengiz Özkan - 07 - Pencerede Perde Ben.mp3
Cengiz Özkan - 08 - Tanbur Taksimi.mp3
Cengiz Özkan - 09 - Incecikten Bir Kar Yagar.mp3
Cengiz Özkan - 10 - Elif Dedim Be Dedim.mp3
Cengiz Özkan - 11 - Sendeki Kaslar Bende de Olaydi.mp3
Cengiz Özkan - 12 - Asagidan Aci Poyraz Acilar.mp3
Cengiz Özkan - 13 - Keklik Daglarda Sagilar.mp3
Cengiz Özkan - 14 - Gül Kuruttum.mp3
Cengiz Özkan - 15 - Arpa Bugday Daneler.mp3



5 - Cengiz Ozkan - Kirmizi Bugday 1998...

Cengiz Ozkan - Beni Gorup Yuzun Ote Donderme.mp3
Cengiz Ozkan - Bir Firtina Tuttu Bizi.mp3
Cengiz Ozkan - Bir Kokte Uzamis Sarmasik Gibi.mp3
Cengiz Ozkan - Camligin Basinda Tuter Bir Tutun.mp3
Cengiz Ozkan - Cengiz Ozkan -Ah Istanbul.MP3
Cengiz Ozkan - Feraye.mp3
Cengiz Ozkan - Halkali Seker.mp3
Cengiz Ozkan - Kirmizi Bugday Ayrilmiyor Sezinden.mp3
Cengiz Ozkan - Mahpushane Cesmesi.mp3
Cengiz Ozkan - Ne Feryad Edersin Divane Bulbul.mp3
Cengiz Ozkan - Salina Salina Suya Gidersin.mp3
Cengiz Ozkan - Senden Bana Yar Olmaz.mp3
Cengiz Ozkan - Tanridan Diledim Bu Kadar Dilek.mp3


6 - Cengiz Ozkan - Mukarrem Temiz - Yare Dokunma 2001

Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Bahcede Bir Bülbül Aglar.mp3
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Bugün Canan Geldi Bize.mp3
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Dost Cemalin Benzer.mp3
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Felek.mp3
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Ganatli Gapi.mp3
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Gizlendi.mp3
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Male.mp3
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Ne Haciyiz Ne Hocayiz.mp3
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Su Benim Divane Gönlüm.mp3
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Yare Dokunma.mp3
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Yayladan Gel.mp3



7-Cengiz Özkan - Saklarim Gözümde Güzelligini (Asik Veysel Türküleri) 2003

Cengiz Özkan - Ben Gidersem Sazim Sen Kal Dünyada.mp3
Cengiz Özkan - Çirpinip Içinde .mp3
Cengiz Özkan - Dünya (Kaldirsam Perdeyi).mp3
Cengiz Özkan - Etmez (Hayal Bana Yakin).mp3
Cengiz Özkan - Gider (Derdimi Dökersem).mp3
Cengiz Özkan - Gönül Sana Nasihatim.mp3
Cengiz Özkan - Gözle Gel (Bes Günlük Dünyada).mp3
Cengiz Özkan - Iniler Bir Ulu Agaçtan Bir Yaprak Düsse.mp3
Cengiz Özkan - Kizilirmak Seni Seni.mp3
Cengiz Özkan - Murad.mp3
Cengiz Özkan - Sen Varsin Orda (Saklarim Gözümde).mp3
Cengiz Özkan - Seni (Sen Bir Ceylan Olsan).mp3



8-Cengiz Ozkan - THM Radyo Kayitlari...

Cengiz Özkan - Aksam Olur Garanliga Galirsin (Sivas-Divrigi-Tülük Köyü).mp3
Cengiz Özkan - Anam Beni Soguk Suya Yolladi (Sivas-Imranli).mp3
Cengiz Özkan - Asiklarda Olan Efkar (Erzincan-Tercan).mp3
Cengiz Özkan - Bahar Gelir Gudurursun-Kizilirmak (Sivas-Sarkisla-Sivrialan Köyü).mp3
Cengiz Özkan - Ben Gidiyorum Yoluma (Eskisehir).mp3
Cengiz Özkan - Bey Dagin Basinda Kardir Borandir (Sivas-Zara).mp3
Cengiz Özkan - Beyaz Geyme Toz Olur (Bolu).mp3
Cengiz Özkan - Bir Firtina Tuttu Bizi Deryaya Kardi (Rumeli-Selanik).mp3
Cengiz Özkan - Bir Gerçege Bel Bagladim Erenler (Erzincan).mp3
Cengiz Özkan - Bir Güzelin Hasretinden Ahindan (Tokat-Zile).mp3
Cengiz Özkan - Bir Incecik Duman Tüter (Bilecik-Sögüt).mp3
Cengiz Özkan - Bir Kökte Uzamis Sarmasik Gibi (Kirsehir).mp3
Cengiz Özkan - Bir Seher Vaktinde Gençlik Çaginda (Sivas-Sarkisla).mp3
Cengiz Özkan - Bu Daglar Mese Daglar (Dogu Anadolu).mp3
Cengiz Özkan - Bülbülün Gögsü Al Olur (Sanliurfa).mp3
Cengiz Özkan - Bunca Olan Emegimi (Erzincan).mp3
Cengiz Ozkan - Camligin Basinda Tuter Bir Tutun (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Cengiz Özkan - Çattilar Ocak Tasini (Içel-Silifke).mp3
Cengiz Özkan - Çigdem Der ki Ben Elayim (Sivas-Sarkisla).mp3
Cengiz Özkan - Çirpinip Içinde Döndügüm Deniz (Sivas-Sarkisla-Sivrialan Köyü).mp3
Cengiz Özkan - Deniz Dalgasiz Olmaz (Kirsehir).mp3
Cengiz Özkan - Elif Dedim Be Dedim (Kütahya).mp3
Cengiz Özkan - Erenler Cemine Her Can Giremez (Erzincan).mp3
Cengiz Özkan - Feracemin Ucu Sirma (Kütahya).mp3
Cengiz Özkan - Ferayi'dir Kizin Adi Ferayi (Mugla).mp3
Cengiz Özkan - Gel Gönül Gidelim Ask Ellerine (Sivas-Kangal).mp3
Cengiz Özkan - Halkali Seker Sam Fistik (Eskisehir).mp3
Cengiz Özkan - Hazin Hazin Esen Seher Yelleri (Erzincan).mp3
Cengiz Özkan - Izzetli Hürmetli Bilirim Seni (Tokat-Zile).mp3
Cengiz Özkan - Karli Daglar Karin Almis Karinan (Sivas-Kangal).mp3
Cengiz Özkan - Keskin Halayi-Agirlama (Kirikkale-Keskin).mp3
Cengiz Özkan - Kirmizi Bugday Ayrilmiyor Sezinden (Manisa).mp3
Cengiz Özkan - Mapushane Çesmesi (Kastamonu).mp3
Cengiz Özkan - Menzil Almak Ister Isen (Erzincan-Tercan).mp3
Cengiz Özkan - Mihrican Mi Degdi Gülün Mü Soldu (Yozgat-Deremumlu Köyü).mp3
Cengiz Özkan - Ne Feryad Edersin Divane Bülbül (Elazig).mp3
Cengiz Özkan - Öte Yakaya Geçelim (Eskisehir).mp3
Cengiz Özkan - Pencerede Perde Ben (Amasya).mp3
Cengiz Özkan - Saha Dogru Giden Kervan (Erzincan-Tercan).mp3
Cengiz Özkan - Senden Bana Yar Olmaz (Artvin).mp3
Cengiz Özkan - Sürüler Içinde Sürmeli Koyun (Kirikkale-Keskin).mp3
Cengiz Özkan - Tanridan Diledim Bu Kadar Dilek (Erzincan).mp3
Cengiz Özkan - Yenice Yollari Bükülür Gider (Adana).mp3
Cengiz Özkan-Muharrem Temiz - Melul Mahsun Duran Güzel (Malatya-Arguvan-Münayik Köyü).mp3
Cengiz Özkan-Muharrem Temiz - Su Benim Divane Gönlüm (Erzincan).mp3

Tek Mp3...
Seyduna Türküleri 2 - Cengiz Özkan - Deniz Kenarinda Bir Ev Yapmisim.mp3

Cengiz Ozkan & Muharrem Temiz Yare Dokunma 200


Cengiz Ozkan & Muharrem Temiz Yare Dokunma 200


Cengiz Ozkan & Muharrem Temiz – Yare Dokunma – 2


Cengiz Ozkan & Muharrem Temiz – Yare Dokunma – 2


Cengiz Ozkan Ah Istanbul 2000


Cengiz Ozkan Ah Istanbul 2000 Kaset


Cengiz Ozkan Gelin 2005


Cengiz Ozkan Ince Saz 5 & Elif 1997 (1)


Cengiz Ozkan Ince Saz 5 & Elif 1997 (2)


Cengiz Ozkan Kirmizi Bugday 1998


Cengiz Ozkan Saklarim Gozumde Guzelligini


Cengiz Ozkan Seyduna Turkuleri 2 (1)


Cengiz Ozkan Seyduna Turkuleri 2 (2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder