27 Aralık 2014 Cumartesi

Turk Sanat Muzigi Eserleri 10 Bolum

Turk Sanat Muzigi Eserleri 10 Bolum...


Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya


Türk Sanat Müzigi Eserleri Bölüm 1

( ) - Baga Girdim Kamisa.mp3
( ) - Istanbul Sokaklari.mp3
( ) - Söyleyemem DerdImI.mp3
( ) - Su Gönlümü Yaralayan.mp3
( ) - Yillar Sonra Rastladim.mp3
Ahmet Özhan - Bak Yesil Yesil.mp3
Ahmet Özhan - Günlerdir Içime Çöktü Ayrilik.mp3
Ali Osman Akkus - Leyla(Birakma Ellere).mp3
Ali Osman Akkus - Sen Gençligimin Katilisin.mp3
Ayfer Er - Beterin Beteri Var.mp3
Ayfer Er - Okyanus.mp3
Ayfer Er - Sevmiyorum Seni Artik.mp3
Ayse Tunali - Gönder Bana.mp3
Ayse Tunali - Niçin Baktin Bana Öyle.mp3
Ayse Tunali - Ömrüm Seninle Geçsin.mp3
Ayse Tunali - Saatler Mi Durmus.mp3
Ayse Tunali - Yalan Gözlerin.mp3
Aysen Birgör - Dönülmez Aksamin Ufkundayiz.mp3
Aysen Birgör - Sefalar Getirdiniz.mp3
Aysen Birgör - Severek Ayrilalim.mp3
Aysen Birgör - Yordular Beni.mp3
Bahadir Özüsen - Dinmiyor Hiç Bu Aksam.mp3
Bahadir Özüsen - Her Gece Yollarda Gözledim Seni.mp3
Bahadir Özüsen - Kimseye Etmem Sikayet.mp3
Bahadir Özüsen - Unutmak Kolaysa Önce Sen Unut.mp3
Bahadir Özüsen - Unuturum Diye Yorma Kendini.mp3
Bahadir Özüsen&berrin Aydin - Ilk Göz Agrisi.mp3
Bahadir Özüsen&seda Gülbeyaz - Yeni Bir Ask Ariyorum.mp3



Türk Sanat Müzigi Eserleri Bölüm 2

Behiye Aksoy - Ben Seni Unutmak Için Sevmedim
Behiye Aksoy - Elbet Bir Gün Bulusacagiz
Behiye Aksoy - Pisman Olurda Bir Gün
Behiye Aksoy - Tövbeler Tövbesi
Bekir Ünlüataer - Aska Merakim Ezelden
Bekir Ünlüataer - Bir Kendi Gibi Zalimi Sevmis
Bekir Ünlüataer - Geceler
Bekir Ünlüataer - Gözlerim
Belkis Özener - Nasil Geçti Habersiz
Belkis Özener - Senin Yüzünden
Belkis Özener - Yagmur
Bülent Ersoy - Albümlere Baktigin Oluyormu
Bülent Ersoy - Beddua
Bülent Ersoy - Dogum Günüm
Bülent Ersoy - MaazAllah
Bülent Ersoy - Seni Ben Ellerin Olsun Diye Mi Sevdim
Bülent Ersoy - Unutamazsin
Bülent Ersoy - Zalimin Zulmü
Bülent Ersoy - Iste Bu Bizim Hikayemiz
Canan Sezgin Geylan - Aglamisim Gülmüsüm
Canan Sezgin Geylan - Bir Bahar Aksami
Canan Sezgin Geylan - Gökyüzünde Duman Duman
Canan Sezgin Geylan - Gülünce Gözlerinin Içi Gülüyor
Canan Sezgin Geylan - Kader Kime Sikayet Edeyim Seni
Canan Sezgin Geylan - Kara Sevda
Canan Sezgin Geylan - Leyla Bir Özge Candir
Canan Sezgin Geylan - Oyun Bitti
Canan Sezgin Geylan - Uzun Yillar Bekledim(Manolyam)



Türk Sanat Müzigi Eserleri Bölüm 3

Ebru Güdüoglu - Nazende Sevgilim
Ebru Gündes - Aksam Oldu
Ebru Gündes - Bu Aksam Gün Batarken Gel
Ebru Gündes - Mehtapli Gecelerde
Ebru Gündes - Ölüyorum Kederimden
Ebru Gündes & Selçuk Tekay - Yine Sen Vardin
Elif Güresçi Çiftçioglu - Geçmesin Günümüz
Elif Güresçi Çiftçioglu - Ne Bekledim Sevgiden Ne Kaldi Bak
Emel Sayin - Ah Bu Sarkilarin Gözü Kör Olsun
Emel Sayin - At Kadehi Elinden
Emel Sayin - Ayrilmaliyiz Artik
Emel Sayin - Bana Aski Ögretensin
Emel Sayin - Bir Dünya Yarattim
Emel Sayin - Biz Heybelide
Emel Sayin - Böyle Kutlanirmis Hep Ayriliklar
Emel Sayin - Dargin Ayrilmayalim
Emel Sayin - Gözler Kalbin Aynasidir
Emel Sayin - Gülmek Sana Yakisiyor
Emel Sayin - Kemanci
Emel Sayin - O Agacin Alti
Emel Sayin - O Beni Bir Bahar Aksami
Emel Sayin - Olmaz Böyle Sey
Emel Sayin - Sen Ilk Degil Son Degilsin
Emel Sayin - Senden Baska
Emel Sayin - Senede Bir Gün
Emel Sayin - Seni Ne Çok Sevdigimi
Emel Sayin - Sevemem Artik
Emel Sayin - Sevmek Kadar Güzelsin
Emel Sayin - Yasadim mi Öldüm mü
Emel Sayin - Üzüldügün Seye Bak
Çagdas - Beklenen Sarki
Çagdas - Gelmedin Bir Kere
Çigdem Kirömeroglu - Her Mevsim Içimden Gelip Geçersin
Çigdem Kirömeroglu - Hüzün Zaman Zaman



Türk Sanat Müzigi Eserleri Bölüm 4

Esengül - Zalim Anlamiyorsun Gönül Derdinden
Esra Içöz - Artik Yeserecek Bir Dalim Yok
Esra Içöz - Seni Benden Alamazlar
Esra Içöz - Çatilmis Kaslarinla Kime Düsman Gibisin
Esra Içöz - Istanbul
Esra Içöz - Sarap Mahzende Yillanir
Figen Akisik - Sana Gönül Borcum Var
Gökhan Sezen - GönülÇilemsin
Gökhan Sezen - Rüzgar Söylüyor Simdi O Yerlerde
Gökhan Sezen - Saymadim Kaç Yil Oldu
Gökhan Sezen - Sazlar Çalinir Çamlicanin Bahçelerinde
Gökhan Sezen - Seninle Bir Sonbahar
Gökhan Sezen - Tanbur
Gökhan Sezen - Yalan Bu Sevda
Halil Karaduman - Leyla Ela Gözlü Bir Çöl Ahusu
Hasan Eylen - Sen Olmasaydin Eger Aska Inanmazdim
Incesaz - Mazi Kalbimde Bir Yaradir
Incesaz - Atesli Gozlerinin Seyrine Daldim
Incesaz - Bir Çapkina Yanginim
Kamuran Akkor - Feryad Eden Kalbim
Kamuran Akkor - Söyleme Bilmesinler
Lale Mumcu - Gökten Yagmur Degil Sevgiler Yagsin
Lale Mumcu - Sizden Biri(Su Gönlümü Yaralayan)
Lale Mumcu - Yasamak Yalan Belki Yalan Delice Sevmek
Lale Mumcu - Yorgunum
Mediha Sen Sancakoglu - Kaderimde Hep Güzeli Aradim
Mehsem Özsimsir - Dilek Tasi
Mehsem Özsimsir - Gençlige Veda
Melda Kuyucu - Bahari Bekleyen Kumrular Gibi
Melda Kuyucu - Ben Gamli Hazan
Melda Kuyucu - Gül Ali
Melda Kuyucu - Kimler Unutmadi ki
Melda Kuyucu - Ne Dert Kalir Ne Hüzün



Türk Sanat Müzigi Eserleri Bölüm 5

Melihat Gülses - Ben Aski Ilk Defa Sende Tanidim
Melihat Gülses - Günaydinim
Melihat Gülses - Kapin Her Çalindikça
Melihat Gülses - Söyle Nazmi Bu Kas Çatis
Melihat Gülses - Su Gögsüm Yirtilip Baksan
Meyhane Sarkilari - Bekledimde Gelmedin
Muazzez Abaci - Git Gidebilirsen
Muazzez Abaci - Gökyüzünde Duman Duman Bulutsun
Muazzez Abaci - Kar Yanginlari
Muazzez Abaci - Rücu
Muazzez Abaci - Vurgun
Muazzez Ersoy - Duydumki Unutmussun
Muazzez Ersoy - Eskidendi O
Muazzez Ersoy - Kalbimi Kira Kira
Muazzez Ersoy - Kulaklarin Çinlasin
Muazzez Ersoy - Seven Olmazki
Muzeyyen Senar & Ajda Pekken - Yaniyor mu Yesil Koskun Lamba
Muzeyyen Senar & Tarkan - Benzemez Kimse Sana(3)
Muzeyyen Senar - Avuclarimda Hala..
muzeyyen senar - Bir Bahar Aksami
Muzeyyen Senar - Gecti Sevdalarla Omrum - Fatih Erkoc (Huseyni)
Muzeyyen Senar - Gulsen-i Husnune - Sezen Aksu (Hicaz)
Muzeyyen Senar - Kimseye Etmem Sikayet
Muzeyyen Senar - Sari Kurdelem Sari - Sebnem Ferah (Hicaz)
muzeyyen senar - Unutturamaz Seni Hic Bir Sey
Müzeyyen Senar - Aksam oldu huzunlendim
Müzeyyen Senar - Hicbir seyde gozum yok
Müzeyyen Senar - Huysuz ve tatli kadin
Müzeyyen Senar - Kirmizi gülün ali var
Müzeyyen Senar - Yine Yakmis Yar Mektubun Ucunu
Müzeyyen Senar & Ajda Pekkan - Yaniyormu Yesil Köskün Lambasi
Müzeyyen Senar & Nilüfer - Dalgalandimda Duruldum
Müzeyyen Senar & Nükhet Duru - Sarkilar Seni Söyler
Müzeyyen Senar & Sezen Aksu - Gülsen-i Hüsnüne
Müzeyyen Senar & Tarkan - Benzemez Kimse Sana
Müzeyyen Senar & Sebnem Ferah - Sari Kurdelam Sari



Türk Sanat Müzigi Eserleri Bölüm 6

Nalan Altinörs - Beni sevmeni istiyorum
Nalan Altinörs - Biliyorsun Bir Zamanlar
Nalan Altinörs - Bir Ihtimal Daha Var
Nalan Altinörs - Biraz Kül Biraz Duman
Nalan Altinörs - Büyüleyen Gözlerinle
Nalan Altinörs - Elveda
Nalan Altinörs - Kalamis
Nalan Altinörs - Ne Kadar Sevdigimin Farkina Varmadin Mi
Nalan Altinörs - Sen Mevsimler Gibisin
Nalan Altinörs - Sirasi mi Simdi
Nalan Altinörs - Yillar Yagdi Saçlarima
Nalan Altinörs - Özledim Herseyini
Nesrin Sipahi - Agora Meyhanesi
Nesrin Sipahi - Artik Sevmeyecegim
Nesrin Sipahi - Askin Kanunu
Nesrin Sipahi - Bütün Meyhanelerini Dolastim
Nesrin Sipahi - Kalbe Dolan O Ilk Bakis
Nesrin Sipahi - Sen Bensiz Ben Sensiz
Nesrin Sipahi - Son Hiçkirik
Nesrin Sipahi - Sus Sus Sus
Nese Dursun - Geceler Yarim Oldu
Nurdan Torun - Yeter
Nusret Yilmaz - Bir Atesim Yanarim
Nusret Yilmaz - Canimin Yoldasi Ol
Nusret Yilmaz - Doymadim Sana Aglarim
Nusret Yilmaz - Karam
Nusret Yilmaz - Kaç Yildir Hasretiz Birbirimize
Nusret Yilmaz - Sorma Bana Nafile Neler Düsündügümü
Nusret Yilmaz - Unut Beni Kalbimdeki Hicranla
Nusret Yilmaz & Melihat Gülses - Sakin Bana Yan Bakma
Okan - Elveda Istanbul
Okan - Gündüzüm Seninle



Türk Sanat Müzigi Eserleri Bölüm 7

Safiye Soyman - Seni Sevemem Zalim
Seda Gülbeyaz & Bekir Ünlüataer - Ilk Göz Agrimsin
Seda Gülbeyaz - Anlamiyorum
Seda Gülbeyaz - Bir Fincan Kahve Olsam
Seda Gülbeyaz - Bir Gün Sevdigimi Anlayacaksin
Seda Gülbeyaz - Gel Sevgili Gibi
Seda Gülbeyaz - Günisigim
Seda Gülbeyaz - Her Sey Bitmistir Artik
Seda Gülbeyaz - Kara Sevda
Seda Gülbeyaz - Kiz Sen Istanbul'un Neresindensin
Seda Gülbeyaz - Mevsimlerden Ilkbaharken
Seda Gülbeyaz - Seni Ben Unutmak Istemedimki
Seda Gülbeyaz - Çiçek Olsaydim
Seda Gülbeyaz&Nusret Yilmaz - Hani O Birakip Giderken Seni
Seda Gülbeyaz&Nusret Yilmaz - Hatirla Ey Peri&Askin Bahardi
Serap Kuzey - Bir Demet Yasemen
Serap Kuzey - Bir Kizil Gonca
Sevim Deran - Askin O Sihirli Elini
Sevim Deran - Dertleri Zevk Edindim
Seçil Heper - Öyle Yesil Gözleri Vardi
Suat Sayin - Söyleyin Yildizlar
Suzan Kardes - Bir Dalda Iki Kiraz
Suzan Kardes - Kapildim Gidiyorum
Sevval Sam - Bir Bakis Baktin(Bagdat Yolu)
Sevval Sam - Menekse Gözler Hülyali
Sevval Sam - Muhabbet Bagina Girdim
Sevval Sam - Neyleyim Köskü
Sevval Sam - Simdi Uzaklardasin



Türk Sanat Müzigi Eserleri Bölüm 8

TRT TSM Koro - Benim Yarim Gelisinden Bellidir
TRT TSM Koro - Beyoglunda Gezersin
TRT TSM Koro - Ela Gözlerine Kurban Oldugum
TRT TSM Koro - Kadifeden Kesesi
TRT TSM Koro - Potpori
TRT TSM Koro - Yürü Dilber Yürü
TRT TSM Koro - Çamlica Yolunda
TRT TSM Koro - Iste Seni Seven Benim
Tugçe Becerikli - Alismak Sevmekten Daha Zor Geliyor
Tugçe Becerikli - Açilan Bir Gül Gibi
Tugçe Becerikli - Ask Çemberi
Tugçe Becerikli - Bir Yanginin Külünü
Tugçe Becerikli - Dert Bende Derman Sende
Tugçe Becerikli - Gönlümün Sarkisini Gözlerinde Okurum
Tugçe Becerikli - Seninle Basim Dertte
Tugçe Becerikli - Sesimde Sarkisi
Tugçe Becerikli - Yollarina Gül Döktüm Gelirde Geçer Diye
Tugçe Becerikli - Çaresizim Çaresiz
Umut Akyürek & Faruk Salgar - Bana Bir Ask Masalindan Sarkilar Söyle
Umut Akyürek - Ada Sahilleri
Umut Akyürek - Dört Mevsimde Sen
Umut Akyürek - Karsiyakada Izmirin Gülü
Umut Akyürek - Unutturamaz Seni Hiçbirsey
Umut Akyürek - Uzun Yillar Ötesinden
Umut Akyürek - Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim
Umut Akyürek - Inan Inanki Kimse Bana



Türk Sanat Müzigi Eserleri Bölüm 9

Ümit Coskun - Bir Gece Ansizin Gelebilirim.mp3
Ümit Coskun - Gözleri Aska Gülen.mp3
Utku Güdü - Kader Diyemezsin.mp3
Utku Güdü - Kalbe Söz Geçmiyor Canim Efendim.mp3
Utku Güdü - Yalan Degil.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Hiç Tatmadim Böyle Duyguyu.mp3
Yasar Özel - Gizli Ask Bu.mp3
Yasar Özel - Kalp Kalbe Karsi Derler.mp3
Yesim Salkim - Nartanem Birtanem.mp3
Yildirim Bekçi - Istanbul'u Terkedip Gidemiyorum.mp3
Yildirim Bekçi - Sarkilara Sordum.mp3
Yildirim Gürses - Affetmem Asla Seni.mp3
Yildirim Gürses - Çal Kanunum Çal.mp3
Yildirim Gürses - Güller Aglasin.mp3
Yildirim Gürses - Sonbahar Rüzgarlari.mp3
Yuksel Uzel - Sen Sagol.mp3
Zekai Tunca - Gülü Susuz Seni Asksiz Birakmam.mp3
Zekai Tunca - Imkansiz.mp3
Zekai Tunca - Tanrim.mp3
Zeki Müren - Aglama Sevdam.mp3
Zeki Müren - Ah Bu Sarkilarin Gözü Kör Olsun(1).mp3
Zeki Müren - Aksam Olur Gizli Gizli.mp3
Zeki Müren - Ben Seni Unutmak Icin Sevmedim.mp3
Zeki Müren - Bir Yanginin Külünü.mp3
Zeki Müren - Böyle Bil Kara Sevda.mp3
Zeki Müren - Bu Ne Sevgi Ah Bu Ne Istirap.mp3


Türk Sanat Müzigi Eserleri Bölüm 10

Zeki Müren - Bulamazsin Benim Gibi Seveni-2.mp3
Zeki Müren - Dediler Zamanla Hep.mp3
Zeki Müren - Elbet Bir Gün Bulusacagiz.MP3
Zeki Müren - Eskimeyen Dost.mp3
Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacim.mp3
Zeki Müren - Gittin Bu Gidis Bence Ölümdende Beterdi.mp3
Zeki Müren - Gökyüzünde Yalniz Gezen Yildizlar.mp3
Zeki Müren - Gözlerin Doguyor Gecelerime.mp3
Zeki Müren - Hayat Sen Ne Çabuk Harcadin Beni.mp3
Zeki Müren - Kahir Mektubu(Kisa).mp3
Zeki Müren - Mihrabim Diyerek.mp3
Zeki Müren - Muazzez Abaci - Biz Ayrilamayiz.MP3
Zeki Müren - Nasil Gecti Habersiz.mp3
Zeki Müren - Ölürsem Yaziktir Sana Kanmadan.mp3
Zeki Müren - Oluyorum Kederimden.mp3
Zeki Müren - Rüyalarda Bulusuruz.mp3
Zeki Müren - Seni Ben Ellerin Olsun Diyemi Sevdim.mp3
Zeki Müren - Sevemez Kimse Seni.mp3
Zeki Müren - Simdi Uzaklardasin.mp3
Zeki Müren - Tuti-I Mucize Güyem Ne Desem Laf Degil.mp3
Zeki Müren - Ümitsiz Bir Aska Düstüm.mp3
Zeki Müren - Unuttun Beni Zalim.MP3
Zeki Müren - Üzme Beni.mp3
Zeki Müren - Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder