22 Aralık 2014 Pazartesi

Cesitli Sanatcilardan Turk Sanat Muzigi - 4 Bölüm...

Çeşitli Sanatçılardan Türk Sanat Müziği - 4 Bölüm...

Albümlerin nasil inecegi hususunda yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online....
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
rar sifresi : derya


Çeşitli Sanatçılardan Türk Sanat Müziği - 1

Mualla Aracı Bir Zamanlar Benimle Ay Doğunca Gezerdi.mp3
Mustafa Çağlar Küçüksüda Gördüm Seni.mp3
Mustafa Doğan Dikmen Seb İ Yelda Yı Hicran İçre Kaldım.mp3
Mustafa Doğan Dikmen Senden Bilirim Yok Bana Bir Faide Ey Gül.mp3
Mustafa Doğan Dikmen Sitab I Bad I Saba Şu Be Şu Cemen Be Cemen.mp3
Mustafa Doğan Dikmen Ta Kim Hattın Ey Meh Cebinim Yüze Çıktı.mp3
Mustafa Doğan Dikmen Yüzündür Cihanı Münevver Eden.mp3
Mustafa Erses Cana Gam I Aşkınla Perişan Gezer Oldum.mp3
Mustafa Erses Göz Göz Oldu Yüreğim O Hicran Yarasından.mp3
Mustafa Seyran Bu Gece Camlarda Kalsak Ne Olur.mp3
Mustafa Zeki Çağlarman Sevdası Heniz Sinede Gönlüm Gibi Sağdı.mp3
Muzaffer İlkar Bahçende Açılmış Sana Güller Seni Okşar.mp3
Müzehher Guyer Hüsranla Gönül Hep İnler.mp3
Müzehher Guyer Unutmadım Seni Ben Her Zaman Kalbimdesin.mp3
Müzehher Guyer Unutturamaz Seni Bir Şey Unutulsamda Ben.mp3
Nazire Yağız Güneşin Kavurduğu Rüzgarın Savurduğu.mp3
Nazmiye Sedat Hanım Bu İstanbul Kızları.mp3
Nebile Hanım Baygın Suların Göğsüne Yaslandı Da Bi Tab.mp3
Nebile Hanım Bekler Beni Her Gün Susamış Bir Eçelim Var.mp3
Nebile Hanım Gitti De Gelmeyiverdi.mp3
Necdet Cici Erdi Bahar Sardı Yine Neşe Cihanı.mp3
Necdet Cici Esti Nesim İ Nev Bahar Açıldı Güller Şubh Dem.mp3
Nermin Demirçay Gönlümü Duçar Eden Bu Hale Hep.mp3
Nermin Demirçay Hayatımın Çiçeği Gönlüm Özlüyor Seni.mp3
Neşe Can Baharın Gülleri Açtı Yine Mahsundur Bu Gönlüm.mp3
Neşe Can Mehtaba Bürünmüş Gece.mp3
Nesrin Sipahi Gittin Gideli Ben Deli Divaneye Döndüm.mp3
Nesrin Sipahi Mavi Gök Mavi Deniz Hep Sevginle Gezeriz.mp3
Nevin Demirdöven Yalnız Bırakıp Gitme Bu Akşam.mp3
Nevzat Guyer Hicran Gönül Belası.mp3



Çeşitli Sanatçılardan Türk Sanat Müziği - 2

Nezahat Hanım Benim Gönlüm Bir Gül Ki Dikeni Yok Rengi Sarı.mp3
Nursal Ünsal Canevi Bağlanıp Zulf İ Hezaran Tabına.mp3
Nursal Ünsal Canevi Gündüzüm Karanlık Gecem Uykusuz.mp3
Nursal Ünsal Canevi Hüsnüne Güvenme Ey Rüyi Mahim.mp3
Nurten Demirkol Benim Yarem Gibi Yare Bulunmaz.mp3
Nurten Demirkol Çevrin Yeter Artık Bu Kadar Olma Sitemkar.mp3
Nurten Demirkol Kusade Taliim Hem Bahtım Uygun.mp3

Nurten Ertekin Bir İnce Fidansın Eğilirsin Bükülürsün.mp3
Oktay Cantürk Artık Yeşerecek Bir Dalım Yok Yağmurlar Yağsa Da Hoş Yağmasa Da.mp3
Oktay Cantürk Bir Gönlüme Bir Hali Perişanıma Baktım.mp3
Oktay Cantürk Biraz Kul Biraz Duman O Benim İşte.mp3
Oktay Cantürk Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar Yer Yüzünde Sizin Kadar Yalnızım.mp3
Oktay Cantürk Gönlümde Açmadan Solan Bir Gülsün.mp3
Orhan Şener Sevgimizin Aşkımızın Üstünden Sene Geçti.mp3
Ozant Koç Geçti Hayal İçinde Bunca Yıl Bir Gün Gibi.mp3
Ozant Koç Gönüllerde Yer Edenler Uğrunda Can Verilenler.mp3
Ozant Koç Ne Arzu Ediyor Ne İstiyorduk Karlı Bir Kış Günü.mp3
Ozant Koç Unutulmuş Değilsin Adın Saklı Kalbimde.mp3
Özlem Uzun Gönül Nedir Bilene Gönül Veresim Gelir.mp3
Özlem Uzun Gözlerin Bir Aşk Bilmecesi Sorar Gibi.mp3
Pelin Uyanıker Şimdi Bahara Erdim Gonca Gonca Gül Derdim.mp3
Pınar Yıldırım El Çek Tabib El Çek Yaram Üstünden.mp3
Pınar Yıldırım Terket Beni Artık Yetişir Dende Vefa Yok.mp3
Rahmi Sönmezocak Hasta Kalbimde Açılmış Kanayan Bir Yarasın.mp3
Rahmi Sönmezocak Kaküllü Yeşil Gözlü Beyaz Tenli Güzelsin.mp3
Sadi Hoşses Hem Seversin Hem Yanarsın Hem Yine Avaresin.mp3
Sadi Hoşses Ne Dökmek İstesem Yaş Var.mp3
Saime Sinan Gülmedim Ömrümde Birgün Bir Gece.mp3
Sami Aksu Bir Yılda Tam Dört Mevsim Var.mp3



Çeşitli Sanatçılardan Türk Sanat Müziği - 3

Recep Birgit Bağa Girdim Ay Çıktı Karşıma Bir Yar Çıktı.mp3
Recep Birgit Bu Akşam Gün Batarken Gel.mp3
Recep Birgit Gezdiğim Dikenli Aşk Yollarında Elimden Bir Kırık Saz Geldi Geçti.mp3
Recep Birgit Girdim İndim Yarın Bahçesine Ayvalık Narlık.mp3
Recep Birgit Seni Çılgın Gibi Sevdim Yoluna Ömrümü Verdim.mp3
Sabite Tur Gülerman Ay Dalgalanırken Suların Oynak İzinde.mp3
Sabite Tur Gülerman Ben Derdime Hiç Çare Bulmam Sakı.mp3
Sabite Tur Gülerman Bu Gönül Ne Gülde Ne Gülşendedir.mp3
Sabite Tur Gülerman Dinlendi Basım Dün Gece Bir Parça Dizinde.mp3
Sadettin Kaynak Hicran U Elem Sine İ Pür Hunumu Dağlar.mp3
Sadettin Kaynak Hicranı Elem Yine.mp3
Sadettin Kaynak Nazır Olmaz Sana Alemde Teksin.mp3
Sadiye Erimli Beni Canımdan Ayırdı Gönlümü Yıktı Temelden.mp3
Sadiye Erimli Ela Gözlerine Kurban Olduğum.mp3
Sadiye Erimli Güneşin Kavurduğu Rüzgarın Kavurduğu.mp3
Sadiye Erimli Sevdim Seni Kır Çiçeğim Aşkın İle Öleceğim.mp3
Safiye Erdeğer Büyüleyen Gözlerinle Yeşil Yeşil Bakıyorsun.mp3
Sefer Karabük Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim.mp3
Sefer Karabük Bir Gönül Hikayesi Anlatırdı Gözlerin.mp3
Sefer Karabük Çözmek Elinde Değil Gönlümü Senden Kadın.mp3
Sefer Karabük Gözlerinin İçine Başka Hayal Girmesin.mp3
Sefer Karabük Leyla Bir Özge Candır Kara Gözlü Ceylandır.mp3
Şehap Efendi Tazelendi Tab I Alem Herkesin Bak Şevki Var.mp3
Selçuk Aygan Yoksun Diye Çiçekler Açmıyor Bak.mp3
Selim Öztaş Sabrımı Özlemli Yıllara Saldım Yeşile Hasretten Çöllere Daldım.mp3
Selma Ersöz Yıllardır Bekliyorum Bir Gün Dönersin Diye.mp3
Selma Sağbaş Gülşende Yine Ah U Enin Eyledi Bülbül.mp3
Selma Sağbaş İncindi Gücendi Biraz Sözlerime Münfail Oldu.mp3
Semra Ersoylu Dil Hun Olurum Yad I Cemalinle Senin Ben.mp3
Semra Ersoylu Dinmiyor Hiç Bu Akşam Ne Gözyaşım Ne Açım.mp3



Çeşitli Sanatçılardan Türk Sanat Müziği - 4

Nevzat Yalçınsu Bir Yareli Kuş Çırpınıyor Sanki Telinde.mp3
Sami Aksu Susamış Topraklar Gibi Gönüller.mp3
Selim Öztaş Bak Yine Geçti Bahar Gül Neylesin.mp3
Selim Öztaş Birgün O Güzel Şad Edecek Ruhumu Sandım.mp3
Selim Öztaş Bölük Bölük Turna Geçer Yüceden.mp3
Selim Öztaş Kır Atıma Bineyim Yar Yoluna Gideyim.mp3
Semra Ersoylu Seni Çılgın Gibi Sevdim.mp3
Semra Şentürk Hani O Bırakıp Giderken Seni O Öksüz Tavrını Takmayacaktın.mp3
Seyyan Hanım Neden Güldün Yüzüme Baktın.mp3
Seyyan Hanım Sevdim Bir Genç Kadını.mp3
Sibel Can Sevmekten Kim Usanır Tadına Doyum Olmaz.mp3
Suat Kılıç Yıldızlı Semalardaki Haşmet Ne Güzel Şey.mp3
Suat Yıldırım Ömrüm Seni Sevmekle Nihayet Bulacaktır.mp3
Suat Yıldırım Sen Olmadan Bir Daha Nasıl Gülecek Yüzüm.mp3
Süheyla Bilki Gözümden Gönlümden Hayali Gitmez.mp3
Şükran Özer Necmi Rıza Ahiskan Bülbül Gibi Pür Oldu Cihan Nağmelerimden.mp3
Tahir Engin İçöz Artık Yeşerecek Bir Dalım Yok.mp3
Tahir Engin İçöz Ayrılık Var Çıkan Falda.mp3
Tahir Engin İçöz Gönlüm Özledikçe Görürdüm Hele.mp3
Tuğçe Pala Seninle Tattım Ben Her Mutluluğu.mp3
Tülay Canik Ela Gözlerine Kurban Olduğum Yüzüne Bakmaya Doyamadım Ben.mp3
Tülay Canik Yeşil Gözlerini Ufkuma Ger Ki Bahar Geldi Diye Türkü Söyleyem.mp3
Turhan Öğe Unutamıyorum Unutamıyorum Gecem Yok Artık Gündüzüm Yok.mp3
Turhan Öğe Unutulmuş Ne Varsa Sevgiden Geri Kalan.mp3
Turhan Öğe Zuhal Eğilmez Akşam Olunca Yarelerim Sızlar.mp3
Turhan Toper Bağlandı Gönül Zülfune Bir Yosma Civanın.mp3
Ulvi Erguner Korosu Hasreti Rüyinle İnledim.mp3
Ulviye Taşkent Unutmadım Seni Ben Her Zaman Kalbimdesin.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder