24 Aralık 2014 Çarşamba

TRT Arsivinden 588 Tsm Sarkisi - 6 Bölüm...

Albümlerin nasil inecegi hususunda yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
TRT Arsivinden 588 Tsm Sarkisi - 6 Bolum
Rar sifresi - derya


TRT Arsivinden - 588 Sarki - Bölüm 1...

Acem Asiran - Bir Teselli Beklerim.mp3
Acem Asiran - Bulutlar Kökünü Getirir Bana.mp3
Acem Asiran - Su Izmirin Daglarinda.mp3
Acem Kürdi - A Pesrev1.mp3
Acem Kürdi - Ah Söyleyin.mp3
Acem Kürdi - Artik Gelecek Sanma.mp3
Acem Kürdi - Askimi Bir Anlasan.mp3
Acem Kürdi - Baharla Hazan Birlesemez.mp3
Acem Kürdi - Bak Yine Geçti.mp3
Acem Kürdi - Bana Askin.mp3
Acem Kürdi - Canan Blirim Sen Beni.mp3
Acem Kürdi - Duydum Ki Güzel.mp3
Acem Kürdi - En Sonunda.mp3
Acem Kürdi - Ham Meyvayi.mp3
Acem Kürdi - Kaybolan Yildiz Gibi.mp3
Acem Kürdi - Öyle Bir Zalime.mp3
Acem Kürdi - Rüzgar Uyumus.mp3
Acem Kürdi - Yar Pesinde Kosa.mp3
Acem Kürdi - Yükselen Nagmeler.mp3
Bayatii - A Taksim.mp3
Bayatii - Delisin Deli Gönlüm.mp3
Bayatii - Ne Bahar Kaldi.mp3
Bayatii - Pesrev.mp3
Bayatii - Seni Ne Çok.mp3
Bayatii - Yüklüyüm Dertlerden Yana.mp3
Buselik - Gözümde Özleyis.mp3
Buselik - Rüzgar Kirdi Dalimi.mp3
Buselik.mp3
Dügah - Aksaraydan Geçeriken.mp3
Dügah - Bir Gün Dökülür Belki.mp3
Dügah - Yine O Menekse Gözler Arali.mp3
Evc - Doguyor Ömrüme.mp3
Evc - Gözyaslariniz Kalbime Toplanmis.mp3
Evc - Pesrev.mp3
Eviç Ela Gözlerini Sevdigim.mp3
Ferahfeza -Taksim.mp3
Gerdaniye - Odasina Girdim Fincan Elinde.mp3
Gerdaniye -Köçekçeler.mp3
Hicaz - A Klarnet Taksimi.mp3
Hicaz - A Pesrev.mp3
Hicaz - A Taksim.mp3
Hicaz - Adalardan Bir Yar Gelir.mp3
Hicaz - Anladimki Daha.mp3
Hicaz - Anlatilmaz Bin Derd Ile.mp3
Hicaz - Aramak Simdi Mi Aklina Geldi.mp3
Hicaz - Artik Bu Solan Bahçede.mp3
Hicaz - Aski Seninle Tatti.mp3
Hicaz - B Pesrev.mp3
Hicaz - Bana Yardan Vazgeç Derler.mp3
Hicaz - Ben Bir Güzel.mp3
Hicaz - Ben Gamli Hazan.mp3
Hicaz - Bende Hicran Yarasindan Da Derin.mp3
Hicaz - Beni Canimdan Ayirdi.mp3
Hicaz - Benim Yarim Gelisinden Bellidir.mp3
Hicaz - Bir Bahar Aksami.mp3
Hicaz - Bir Bir Geçiyor.mp3
Hicaz - Bir Dünya Yarattim.mp3
Hicaz - Bir Garip Orhan Veli.mp3
Hicaz - Bir Gün Karsilasirsak.mp3
Hicaz - Bir Yanardag Bir Alev.mp3
Hicaz - Bogaziçi Sen Gönüller Yatagi.mp3
Hicaz - Bölük Bölük Turna Geçer.mp3
Hicaz - Bu Yara Baska Yara.mp3
Hicaz - Bülbülün Çilesi Yanmakmis Güle.mp3
Hicaz - Çiksam Su Daglarin.mp3
Hicaz - Çiksam Su Daglarin.mp3
Hicaz - Cosar Gönlüm.mp3
Hicaz - Dediler Zamanla.mp3
Hicaz - Degdi Saçlarima.mp3
Hicaz - Deli Gönül.mp3
Hicaz - Içimden Bir Ses.mp3
Hicaz - Istanbuldan Üsküdara Yol.mp3
Hicaz - Kader Böyle Istiyor.mp3
Hicaz - Kader Kime Sikayet.mp3
Hicaz - Kader Kime.mp3
Hicaz - Kapildim Gidiyorum.mp3
Hicaz - Kapildim Sana Bir Mecnun Gibi.mp3
Hicaz - Kara Biberim.mp3
Hicaz - Karanfil Oylum Oylum.mp3
Hicaz - Karsimda Durup.mp3
Hicaz - Kayboldum Kaybolan Yillar.mp3
Hicaz - Kurdu Meclis Asikan.mp3
Hicaz - Leblerinde Kivrilan Bir Goncanin.mp3
Hicaz - Mesesiz Daglarda Meleyen Kuzu.mp3
Hicaz - Muhabbet Bagina Girdim.mp3
Hicaz - Nasil Geçti Habersiz.mp3
Hicaz - Ne Bos Yere.mp3
Hicaz - Ne Günah Etse.mp3
Hicaz - Ne Güzel Gözki O Gözler.mp3
Hicaz - Ne Zaman Seni Düsünsem.mp3
Hicaz - Niçin Bülbül Figan Eyler.mp3
Hicaz - Niçin Sekva.mp3
Hicaz - Nideyim Sahni Cemen.mp3
Hicaz - Ömrüm Artar.mp3
Hicaz - Ömrüm Artar2.mp3
Hicaz - Önce Sen Unut.mp3
Hicaz - Öyle Hazin Durma.mp3
Hicaz - Oyun Havasi.mp3
Hicaz - Özlerde Ararsan.mp3
Hicaz - Pinarin Basinda Su Verdim.mp3
Hicaz - Riya Imis.mp3
Hicaz - Rüya Gbi Uçan Yillar.mp3
Hicaz - Rüya Gibi Uçan Yillar.mp3
Hicaz - Sana Dün Bir Tepeden.mp3
Hicaz - Sen Hep Beni.mp3



TRT Arsivinden - 588 Sarki - Bölüm 2...

Hicaz - Seni Sevdim Seveli Kanaryam.mp3
Hicaz - Seni Seven Olabilir.mp3
Hicaz - Sensiz Her Gecenin.mp3
Hicaz - Severim Her Güzeli.mp3
Hicaz - Sevgilim Sensizligimi.mp3
Hicaz - Sevmiyorum Seni Artik.mp3
Hicaz - Sonbaharin Hüznü Var.mp3
Hicaz - Söyle Derdini.mp3
Hicaz - Söyleyemem Derdimi.mp3
Hicaz - Su Gelen Atli Midir.mp3
Hicaz - Tasa Çaldim Ayvam Ile Narmi.mp3
Hicaz - Tel Tel Taradim.mp3
Hicaz - Ufuklara Yaslanmis Yorgun.mp3
Hicaz - Ülfet Etsem.mp3
Hicaz - Ümitsiz Bir Aska Düstüm.mp3
Hicaz - Unuttum Sanma Sakin.mp3
Hicaz - Yalan Yalan Degil.mp3
Hicaz - Yalovanin Sen Kizi.mp3
Hicaz - Yesil Gözlerinden.mp3
Hicaz - Yillar Ne Çabuk Geçti.mp3
Hicaz - Yillarca Yazik.mp3
Hicaz - Yoluna Yol Oldum.mp3
Hicaz - Yorgun Düstüm Koklamaktan.mp3
Hicaz - Yürü Dilber.mp3
Hicazkar - Be Bahçvan.mp3
Hicazkar - Bekledim Ta Fecre Kadar.mp3
Hicazkar - Bu Gün Mutlu Günümdür.mp3
Hicazkar - Çiçekler Derleyeyim.mp3
Hicazkar - Çoktandir Selamin Alamiyorum.mp3
Hicazkar - Çözmek Elimde Degil.mp3
Hicazkar - Çözmek Elimde.mp3
Hicazkar - Gamli.mp3
Hicazkar - Gonca Açmaz.mp3
Hicazkar - Gönlüm Özledikçe.mp3
Hicazkar - Gül Dalinda Öten.mp3
Hicazkar - Leyla.mp3
Hicazkar - Mestim Bu Gece.mp3
Hicazkar - Sari Mimozam.mp3
Hicazkar - Sen Gözlerinle.mp3
Hicazkar - Son Askimi Canlandiran.mp3
Hicazkar - Son Askimi.mp3
Hicazkar - Söyleyin.mp3
Hicazkar - Yollari Gurbete Baglayan Daglar.mp3
Hicazkar - Yüzün Güllerden Ince.mp3
Hicazkar - Yüzün Güllerden.mp3
Hicazkar - Zehretme Hayati.mp3
Hüseyni - A Pesrev.mp3
Hüseyni - Akzadeler Giyer.mp3
Hüseyni - Ay Dogarken.mp3
Hüseyni - Ayrilik Yildönümü.mp3
Hüseyni - Demirciler Demir Döver.mp3
Hüseyni - Ezelden Asinanim.mp3
Hüseyni - Gözlerime Bakmasaydin.mp3
Hüseyni - Gülen Gözlerinin Manasi.mp3
Hüseyni - Hasret Kavusturan.mp3
Hüseyni - Kina Mi Yaktin.mp3
Hüseyni - Mehtapta Geçen Bir Gecenin.mp3
Hüseyni - Menekse Kokulu.mp3
Hüseyni - Pesrev.mp3
Hüseyni - Pinar Basinda.mp3
Hüseyni - Rüzgarlara Kapilmis.mp3
Hüseyni - Sabrimi Özlemli Yillara.mp3
Hüseyni - Tez Geçse De.mp3
Hüseyni - Yeni Köyde Bir Kiz.mp3
Hüzzam - A Pesrev.mp3
Hüzzam - A Taksim.mp3
Hüzzam - A Taksim2.mp3
Hüzzam - Açilr Gonca Gül Yar.mp3
Hüzzam - Adanin Yesil Camlari.mp3
Hüzzam - Aglaya Aglaya.mp3
Hüzzam - Aksam Oldu Yine Basti.mp3
Hüzzam - Aliverin Baglamami.mp3
Hüzzam - Aman Dayler.mp3
Hüzzam - Askin Bana Bir Gizli.mp3
Hüzzam - Askin Bana Hicri Elem.mp3
Hüzzam - Aylar Yillar Geçti.mp3
Hüzzam - Bahar Oldu Beyim.mp3
Hüzzam - Ben Seni Unutmak Için.mp3
Hüzzam - Beni Birakip Burada.mp3
Hüzzam - Benim Su Yollardan.mp3
Hüzzam - Bir Garip Alemdeyim.mp3
Hüzzam - Bir Sarki Söyle Bana.mp3
Hüzzam - Bir Selam Göndersen.mp3
Hüzzam - Bir Sen Kaldin Içimde.mp3
Hüzzam - Bir Yangin Sonrasi.mp3
Hüzzam - Böyle Mi Esecekti.mp3
Hüzzam - Bu Hazan Yine Kalbim.mp3
Hüzzam - Bu.mp3
Hüzzam - Çikar Yücelerden Haber Sorarim.mp3
Hüzzam - Derdim Nice.mp3
Hüzzam - Deva Bulmayacak Mi2.mp3
Hüzzam - Dinmiyor Hiç Bu Aksam.mp3
Hüzzam - Dün Gece Mehtaba.mp3
Hüzzam - En Güzel Duygular.mp3
Hüzzam - Endaminin Hayali.mp3
Hüzzam - Gecenin Matemini.mp3
Hüzzam - Gezdigim Dikenli.mp3
Hüzzam - Gönlüm Nice Bir.mp3
Hüzzam - Gönlüm Seher Yeli Gibi.mp3
Hüzzam - Gül Olsam Sumbul Olsam.mp3
Hüzzam - Gurbet Elde Her Aksam.mp3
Hüzzam - Güzel Gün Görmedi.mp3
Hüzzam - Güzel Gün.mp3
Hüzzam - Hali Dili Zarimi.mp3
Hüzzam - Hayat Budur Sevgilim.mp3
Hüzzam - Hicrah Yine Hicran.mp3
Hüzzam - Kalbim Yaniyor.mp3
Hüzzam - Köprüler Yaptirdim Gelip Geçmeye.mp3



TRT Arsivinden - 588 Sarki - Bölüm 3...

Hüzzam - Kosa Kosa Gel.mp3
Hüzzam - Küçük Yasta Aldim Sazi.mp3
Hüzzam - Leylaklarin Hayali.mp3
Hüzzam - Mahzun Durusun.mp3
Hüzzam - Mahzun Gönlüm.mp3
Hüzzam - Mahzun Gönlüm2.mp3
Hüzzam - Manada Güzel.mp3
Hüzzam - Mektuplarinin Hepsini.mp3
Hüzzam - Nice Bir Hasret.mp3
Hüzzam - Olanlar Oldu Geçti.mp3
Hüzzam - Ölürsem Yaziktir.mp3
Hüzzam - Ömrümüzün Son Saati.mp3
Hüzzam - Oyun Havasi.mp3
Hüzzam - Ruhumda Bir Duygu.mp3
Hüzzam - Rüzgar Susumus Ses Vermiyor.mp3
Hüzzam - Sabrimi Gamzelerin.mp3
Hüzzam - Sad Olurdum.mp3
Hüzzam - Saklarim Sinede.mp3
Hüzzam - Sen Olmasaydin Eger.mp3
Hüzzam - Seni Sesini.mp3
Hüzzam - Sensiz Geceler.mp3
Hüzzam - Sensiz Geçen Geceler.mp3
Hüzzam - Sesimde Sarkisi Askin.mp3
Hüzzam - Sevdim Seni Kir Çiçegim.mp3
Hüzzam - Sevgi Çiçekleri.mp3
Hüzzam - Sezdim Dargin Bakisini.mp3
Hüzzam - Site Mi Etmedim.mp3
Hüzzam - Sormadin Halimi Hiç.mp3
Hüzzam - Sormadin Halimi.mp3
Hüzzam - Türlü Derde.mp3
Hüzzam - Ümidini Kirpiklerine.mp3
Hüzzam - Unutur Sanma Sakin.mp3
Hüzzam - Uzun Yillar Ötesinden.mp3
Hüzzam - Yaniyor Mu.mp3
Hüzzam - Yildizlara Sordum.mp3
Hüzzam - Yillardir.mp3
Hüzzam - Yine Efkarliyim.mp3
Hüzzam - Yine Kalbim Cosar Aglar.mp3
Isfahan - Farig Olmam.mp3
Kanun Taksimi.mp3
Karcigar - Baga Girdim Ay Çikti.mp3
Karcigar - Bana Noldu.mp3
Karcigar - Bir Gün Seviyor Ertesi Gün.mp3
Karcigar - Birlikte Geçen.mp3
Karcigar - Böyle Çatik Kasli,,,.mp3
Karcigar - Bu Gece Camlarda Kalsak.mp3
Karcigar - Bülbül Olsam.mp3
Karcigar - Çayira Serdim Postu.mp3
Karcigar - Çesmani O Mehvesin Eladir.mp3
Karcigar - Git Diyorsan.mp3
Karcigar - Gül Acar.mp3
Karcigar - Kara Bulutlari.mp3
Karcigar - Meclise Gelirsin.mp3
Karcigar - Seni Görmek Emeliyle.....mp3
Karcigar - Senin Güzel Yüzünü.mp3
Karcigar - Susturamam Gözlerimi.mp3
Karcigar.....mp3
Kürdi Dudagimda Heceydin.mp3
Kürdi... Semai.mp3
Kürdilihicazkar - A Pesrev.mp3
Kürdilihicazkar - A Taksim.mp3
Kürdilihicazkar - Acilarim Senden Vefali Çikti.mp3
Kürdilihicazkar - B Taksim.mp3
Kürdilihicazkar - Bak Su Dilber Kadin.mp3
Kürdilihicazkar - Baska Söz Söylemem.mp3
Kürdilihicazkar - Baska Söz.mp3
Kürdilihicazkar - Beni Kör Kuyularda.mp3
Kürdilihicazkar - Bir Esmere Meyil Verip.mp3
Kürdilihicazkar - Bir Gamli Hazanin Seherinde.mp3
Kürdilihicazkar - Bir Gizli Günahin.mp3
Kürdilihicazkar - Bu Yilda Böyle Geçti.mp3
Kürdilihicazkar - Dertleri Zevk.mp3
Kürdilihicazkar - Duygular Cosuyor.mp3
Kürdilihicazkar - Ellerine Kimler Yakti Kinayi.mp3
Kürdilihicazkar - Geçmesin Günümüz.mp3
Kürdilihicazkar - Geçti Ömrün Nevbahari.mp3
Kürdilihicazkar - Geçti Zahmi.mp3
Kürdilihicazkar - Gel Gitme.mp3
Kürdilihicazkar - Gelgel Dur Gitme.mp3
Kürdilihicazkar - Gelsen Bize Aksam.mp3
Kürdilihicazkar - Gelsen Bize Aksam2.mp3
Kürdilihicazkar - Gelsen Bize Bu Aksam.mp3
Kürdilihicazkar - Girdim Yarin Bahçesine.mp3
Kürdilihicazkar - Gönlündeki Sevgiyi....mp3
Kürdilihicazkar - Gönül Defterinde.mp3
Kürdilihicazkar - Gönül Her Aksam.mp3
Kürdilihicazkar - Gözlerin Mavi Mine.mp3
Kürdilihicazkar - Gözlerin Mavi,,,.mp3
Kürdilihicazkar - Gül Açilsin Dudaginda.mp3
Kürdilihicazkar - Gül Mevsimi.mp3
Kürdilihicazkar - Hasret Acisi.mp3
Kürdilihicazkar - Hasretle Dunaksam.mp3
Kürdilihicazkar - Heder Ettin Yillarimi.mp3
Kürdilihicazkar - Heder Ettin.mp3
Kürdilihicazkar - Her Tel Saçi.mp3
Kürdilihicazkar - Her Ter Dudagi.mp3
Kürdilihicazkar - Imkansiz.mp3
Kürdilihicazkar - islak Gözlerin.mp3
Kürdilihicazkar - Kaç Yil O Kadin.mp3
Kürdilihicazkar - Kaç Yil Yüregim Sizladi.mp3
Kürdilihicazkar - Kederli Günlerim.mp3
Kürdilihicazkar - Kiyamet Mi Koptu Sanki.mp3
Kürdilihicazkar - Kürdilihacazkar Bunca Çevrinle.mp3
Kürdilihicazkar - Kürdilihacazkar Sen Gözlerine.mp3
Kürdilihicazkar - Kurdlihicazkar Ey Istanbul.mp3
Kürdilihicazkar - Kurumus Topraklar Gibiyim.mp3
Kürdilihicazkar - Merhaba Deseydin.mp3
Kürdilihicazkar - Nerdesin Sen.mp3



TRT Arsivinden - 588 Sarki - Bölüm 4...

Kürdilihicazkar - Nereden Sevdim O Zalim.mp3
Kürdilihicazkar - Nice Sevdi.mp3
Kürdilihicazkar - O Güzel Basini Gögsüme.mp3
Kürdilihicazkar - O Güzel Basini.mp3
Kürdilihicazkar - Ömrümce O Saf Askini.mp3
Kürdilihicazkar - Sarap Mahzende Yillanir.mp3
Kürdilihicazkar - Sarap Mahzende.mp3
Kürdilihicazkar - Saymadim Kaç Yil Oldu.mp3
Kürdilihicazkar - Sefalar Getirdiniz.mp3
Kürdilihicazkar - Senden Kalan Bir Busedir.mp3
Kürdilihicazkar - Senelerce Gözlerim.mp3
Kürdilihicazkar - Sorma Bana Nafile.mp3
Kürdilihicazkar - Söyle Canim Söyle Bana.mp3
Kürdilihicazkar - Tekrar Bana.mp3
Kürdilihicazkar - Uyup Ta Eller Sözüne.mp3
Kürdilihicazkar - Üzüyor Yilar Gibi.mp3
Kürdilihicazkar - Yadimda Senin.mp3
Kürdilihicazkar - Yasli Gözlerin.mp3
Kürdilihicazkar - Yildizli Semalarda.mp3
Mahur - Aksam Oldu Sabah Oldu.mp3
Mahur - Askin Beni Öldürsede.mp3
Mahur - Ayrilik Rüzgari.mp3
Mahur - Bahar Pembe Beyaz Olur.mp3
Mahur - Ben Güzele Güzel Demem.mp3
Mahur - Beni Çün Kendine.mp3
Mahur - Gittin Gideli.mp3
Mahur - Kadehin Dudagimda.mp3
Mahur - Ne Dogan Güne.mp3
Mahur - Otomobil Uçar Giser.mp3
Mahur - Simdi Bahara Aerdim.mp3
Mahur...mp3
Müh Kürdi - A Pesrev.mp3
Müh Kürdi - Adim Adim.mp3
Müh Kürdi - Artik Yeserecek.mp3
Müh Kürdi - Ayrilik Var Çikan Falda.mp3
Müh Kürdi - Bakarim Yollarina.mp3
Müh Kürdi - Benim Güzel Beyaz Gülüm.mp3
Müh Kürdi - Bir Çiçeksin Güzelim.mp3
Müh Kürdi - Bülbülüm Altin Kafeste.mp3
Müh Kürdi - Durmadan Artar.mp3
Müh Kürdi - Duydum Ki.mp3
Müh Kürdi - Elbet Bir Gün.mp3
Müh Kürdi - Evlerinin Onu Handir.mp3
Müh Kürdi - Gel Sevgili Gibi Otur Yanima.mp3
Müh Kürdi - Gönlüm Özledikçe.mp3
Müh Kürdi - Gözlerime Bakip.mp3
Müh Kürdi - Hiç Tükenmeyecek Sandigimiz.mp3
Müh Kürdi - Için Için Yaniyor.mp3
Müh Kürdi - Kapin Her Çalindikça.mp3
Müh Kürdi - Ne Çikar.mp3
Müh Kürdi - Ne Olursun Güzelim.mp3
Müh Kürdi - O Beni Bir Bahar.mp3
Müh Kürdi - Sen Gülüsün.mp3
Müh Kürdi - Sen Nisansin Daha.mp3
Müh Kürdi - Unutulmaz Adinla.mp3
Müh Kürdi - Unutulmus Ne Varsa.mp3
Müh Kürdi - Viran Olan Kalbimde.mp3
Müh Kürdi - Yalniz Kalan Ruhumun.mp3
Müh Kürdi - Yasamak Zevki Verir.mp3
Müh Kürdi - Yine Bahar Oldu.mp3
Muhayyer - Bahar Oldu Düstüm Dile.mp3
Muhayyer - Bahar Oldu Düstün Dile.mp3
Muhayyer - Batan Gün Kana Benziyor.mp3
Muhayyer - Ben Gidersem.mp3
Muhayyer - Bir Gün Sevdigimi Anlayacaksin.mp3
Muhayyer - Bugün Ayin Ondördü.mp3
Muhayyer - Bugün Ayin Ondördü2.mp3
Muhayyer - Cepçevre Bahar Içinde 2.mp3
Muhayyer - Cepçevre Bahar Içinde.mp3
Muhayyer - Ey Atesi Gam..mp3
Muhayyer - Gezdim Yürüdüm.mp3
Muhayyer - Irafa Fincan Koydum.mp3
Muhayyer - Irafa Fincan Koydum2.mp3
Muhayyer - Iste Seni Seven.mp3
Muhayyer - Ok Gibi Hublar.mp3
Muhayyer - Titrer Yüregim.mp3
Muhayyer - Yadimda O Sevdali.mp3
Nevabuselik Elbet Gönüllerde.mp3
Nihavent - A Taksim.mp3
Nihavent - A Ud Taksimi.mp3
Nihavent - Anlatamam Bu Askin.mp3
Nihavent - Ates Gibi Bir Nehir.mp3
Nihavent - Ayrilmak Ne Kadar Zor.mp3
Nihavent - Bahar Gelmis Neyleyim.mp3
Nihavent - Bir Eylül Getirdi.mp3
Nihavent - Bir Kere Bakan Unutur.mp3
Nihavent - Biraz Kul.mp3
Nihavent - Doymadim Sana.mp3
Nihavent - Gel Göklere Yükselelim.mp3
Nihavent - Gözlerini Gözlerimden.mp3
Nihavent - Gündüzüm Seninle.mp3
Nihavent - Hala Yasiyor.mp3
Nihavent - Hasretin Pinari.mp3
Nihavent - Kalplerden Dudaklara.mp3
Nihavent - Körfezdeki Dalgin Suya.mp3
Nihavent - Nhavend Geçti Artik.mp3
Nihavent - Nihavend Adini Haykirsam.mp3
Nihavent - Nihavend Ahimi Hicranimi.mp3
Nihavent - Nihavend Aklimi Basimdan Aldi.mp3
Nihavent - Nihavend Ask Bu Degil.mp3
Nihavent - Nihavend Aska Gönül Vermem.mp3
Nihavent - Nihavend Askimin Ilkbahari.mp3
Nihavent - Nihavend Ayrildi Gönül Simdi Yine.mp3
Nihavent - Nihavend Ayrilmak Ne Kadar Zor.mp3
Nihavent - Nihavend Bahar Bitti Güz Bitti.mp3
Nihavent - Nihavend Bahar Bitti.mp3
Nihavent - Nihavend Bahar Geldi Gül Açildi.mp3
Nihavent - Nihavend Baharda Bu Yil.mp3



TRT Arsivinden - 588 Sarki - Bölüm 5...

Nihavent - Nihavend Bana Bir Zalimi Leyla Diye.mp3
Nihavent - Nihavend Bekledim De Gelmedin.mp3
Nihavent - Nihavend Bilmezdim Özüm.mp3
Nihavent - Nihavend Bir Nese Ümdü Gönül.mp3
Nihavent - Nihavend Camlarda Safak Rengi.mp3
Nihavent - Nihavend Dün Gece Saz Meclisine.mp3
Nihavent - Nihavend Gece Sahilden.mp3
Nihavent - Nihavend Geçti Hayal Içinde.mp3
Nihavent - Nihavend Gel Gönlümü.mp3
Nihavent - Nihavend Gönlümü Baska Emeller.mp3
Nihavent - Nihavend Göze Mi Geldin.mp3
Nihavent - Nihavend Güzel Bir Göz Beni Atti.mp3
Nihavent - Nihavend Hatirlarmisin Bani.mp3
Nihavent - Nihavend Hayal Içinde Akip.mp3
Nihavent - Nihavend Hep Aglatti Beni Kaderim.mp3
Nihavent - Nihavend Her Seydi Benimiçin.mp3
Nihavent - Nihavend isil isil Gözlerinde.mp3
Nihavent - Nihavend Kaderimde Hep Güzeli Aradim.mp3
Nihavent - Nihavend Kalbimdesin Ruhumdasin.mp3
Nihavent - Nihavend Kimseye Etmem Sikayet.mp3
Nihavent - Nihavend Kirpiklerinin Gölgesi.mp3
Nihavent - Nihavend Körfezdeki Dalgin Suya.mp3
Nihavent - Nihavend Maksadim Birazcik Yine Naz.mp3
Nihavent - Nihavend Ne Bildin Kiymetim.mp3
Nihavent - Nihavend Ne Dert Kalir.mp3
Nihavent - Nihavend Sen Kimseyi Sevemezsin.mp3
Nihavent - Nihavend Sevgilim Beni Birakip.....mp3
Nihavent - Nihavend Söyle Bana Cici Kiz.mp3
Nihavent - Nihavend Unutmadim Seni Bir An.mp3
Nihavent - Nihavend Yalniz Seni Sevdim.mp3
Nihavent - Nihavend Yüregime Kör Dügümler.mp3
Nihavent - Nihavend.....mp3
Nihavent - Oyun Havalari.mp3
Nihavent - Oyun Hvasi.mp3
Nihavent - Sensiz Her Gecenin.mp3
Nihavent - Sorma Bana Söylemem.mp3
Nihavent - Süzül Güzel.mp3
Nihavent - Ufacik Tefeciktin.mp3
Nihavent - Unutturamaz Seni.mp3
Nikriz Elmas Senin Yüzün Gören.mp3
Nikriz Kirpigine Sürme Çek.mp3
Oyun Havasi2.mp3
Oyun Havasi3.mp3
Rast - A Keman Taksimi.mp3
Rast - Açilan Bir Gül Gibi.mp3
Rast - Al Askini Ver Gönlümü.mp3
Rast - Anlatayim Halimi.mp3
Rast - Asik Oldum.mp3
Rast - Ask Denilen Atese.mp3
Rast - Askin Içimde Rüya.mp3
Rast - Ay Gülsün Ufuktan.mp3
Rast - Aylar Geçiyor.mp3
Rast - Bahar Gelir Bülbül Öter.mp3
Rast - Baharin Gülleri.mp3
Rast - Bana Nasil Vazgeç Dersin.mp3
Rast - Bana Nasil.mp3
Rast - Ben Kuskunum Felege.mp3
Rast - Bimemki Nedendir Bana Sen.mp3
Rast - Bir Bakisla.mp3
Rast - Bir Gönül Vardi Bende.mp3
Rast - Bir Gün Bu Ayrilik.mp3
Rast - Bu Askin Sonunda.mp3
Rast - Cümle Sarkilar Yarim.mp3
Rast - Esti Nesimi.mp3
Rast - Ey Gönül Döndün Sende Viraneye.mp3
Rast - Gir Gönlüme.mp3
Rast - Gittigin Yollari.mp3
Rast - Gönlümün Ezhar Içinde.mp3
Rast - Gönül Askinla.mp3
Rast - Gül Agaci Degilem.mp3
Rast - Gül Yüzünde Görel.mp3
Rast - Hangi.mp3
Rast - Hiçbirsey Kar Etmez.mp3
Rast - Hicran Olacaksa.mp3
Rast - Hülyama Dogan.mp3
Rast - Içime Hep Hüzün Doluyor.mp3
Rast - Istanbulu Artik Hiç Sevmiyorum.mp3
Rast - Karli Dagi Astim Da Geldim.mp3
Rast - Karli Dagi Astimda Geldim.mp3
Rast - Keman Taksimi.mp3
Rast - Kim Demiski Sevgiler.mp3
Rast - Kordon Boyu Seyrine Düstüm.mp3
Rast - Ne Sensiz Olurum.mp3
Rast - O Muydu.mp3
Rast - Öldür Beni Sen.mp3
Rast - Ömrün Bu Hazan Mevsimi.mp3
Rast - Oyun Havasi.mp3
Rast - Oyun Havasi2.mp3
Rast - Saçinin Tellerine.mp3
Rast - Sarkilar Söyleyip Avutsam.mp3
Rast - Sen Nazla Gezerken.mp3
Rast - Senden Ayri Yasayamam.mp3



TRT Arsivinden - 588 Sarki - Bölüm 6...

Rast - Senden Uzak Günlerim.mp3
Rast - Seni Andim.mp3
Rast - Seni Bir Gün Görmesem.mp3
Rast - Seninle Düstüm Dile.mp3
Rast - Sevdim Seni.mp3
Rast - Sevmediklerinle Gönül Avutma.mp3
Rast - Sordular Mecnuna Leylanin.mp3
Rast - Söylemek Istesem.mp3
Rast - Söylemek Istesem2.mp3
Rast - Söylemek Istesem3.mp3
Rast - Unut Beni Kalbimdeki Hicranla.mp3
Rast - Unut Sen Beni Unut.mp3
Rast - Uyusam Gögsüne Koysam Basimi.mp3
Sedaraban - Ey Gonca Acil.mp3
Sedaraban - Su Çiçegi.mp3
Sehnaz - Beni Ateslere Salan.mp3
Sehnaz - Bir Nevcivane.mp3
Sehnaz - Vardim Ki Yurdundan.mp3
Sehnaz - Vardimki Yurdundan.mp3
Suzinak - Ayri Düstüm.mp3
Suzinak - Dokunma Kalbime.mp3
Suzinak - Sensiz Geceler.mp3
Tahir - Gönül Vermisken.mp3
Tahirbuselik - Düstüm Düseli.mp3
Ussak - A Pesrev.mp3
Ussak - Aksam Olur Kervan Çikar Yokusa.mp3
Ussak - Anar Ömrünce Gönül.mp3
Ussak - Ayva Çiçek Açmis.mp3
Ussak - Bahari Beklerken.mp3
Ussak - Bahçeye Indim Ki.mp3
Ussak - Ben Yürürüm.mp3
Ussak - Bir Çapkin Elinde.mp3
Ussak - Birlikte Bu Aksam.mp3
Ussak - Bu Askin Sonunda.mp3
Ussak - Bu Sabah Bagda Erken.mp3
Ussak - Can Suyu.mp3
Ussak - Daglar Dayanmaz.mp3
Ussak - Dalinda Solarken.mp3
Ussak - Derdimi Anlatirdim.mp3
Ussak - Dur Açma Falim.mp3
Ussak - Elbet Gönüllerde.mp3
Ussak - Gamzedeyim Deva Bulmam.mp3
Ussak - Gemim Gidiyor Bastan.mp3
Ussak - Gittide Gelmeyiverdi.mp3
Ussak - Gittin Bu Gidis.mp3
Ussak - Gittin Bu Gidis2.mp3
Ussak - Gönlüme Gir.mp3
Ussak - Gönül Eglendi.mp3
Ussak - Gurbet O Kadar Aciki.mp3
Ussak - Hala Açiyor.mp3
Ussak - Kadifeden Kesesi.mp3
Ussak - Kadifeden Kesesi2.mp3
Ussak - Mevsimler Yas Tutup.mp3
Ussak - Ne Yaptim.mp3
Ussak - O Güzel Gözlerin.mp3
Ussak - Ömrümün Gülüsün.mp3
Ussak - Pencereden Kar Geliyor.mp3
Ussak - Perisan Ömrümün.mp3
Ussak - Sana Gönül Borcum Var.mp3
Ussak - Sariyerin Ortasinda.mp3
Ussak - Selam Vermeden.mp3
Ussak - Sevgi Dolu Su Gönlüm.mp3
Ussak - Sönmez Artik.mp3
Ussak - Telgrafin Tellerine.mp3
Ussak - Yalniz Birakip Gitme.mp3
Ussak - Yasemenler Dile Geldi.mp3
Ussak - Yemenimin Oyasi.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder