22 Mayıs 2014 Perşembe

Köksal Coşkun - THM Radyo Kayıtları...

24119033_kksal-coskun.jpg
24119034_kksal-coskun-1.jpg


Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Koksal Coskun - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Köksal Coşkun - Ağgül Seni Camekanda Görmüşler (Sivas-Şarkışla).mp3
Köksal Coşkun - Ahçığı Yolladım Urum Eline (Elazığ).mp3
Köksal Coşkun - Alaydım Elin Elime (Şanlıurfa).mp3
Köksal Coşkun - Altın Yüzüğüm Kırıldı (Adıyaman).mp3
Köksal Coşkun - Aman Dünya Ne Dar İmiş (Kırşehir).mp3
Köksal Coşkun - Anacan Bağrımı Gan Eylemisem Men (Azerbaycan).mp3
Köksal Coşkun - Anlatmam Derdimi Dertsiz İnsana (Sivas-Şarkışla).mp3
Köksal Coşkun - Aras Gelir Giygacı (Azerbaycan).mp3
Köksal Coşkun - Aşağıdan Gelir Hozalı Gelin (Kayseri).mp3
Köksal Coşkun - Aşkın Beni Deleyledi (Kırşehir).mp3
Köksal Coşkun - Ay Dolanaydı Gün Dolanaydı (Kerkük).mp3
Köksal Coşkun - Ay Giz Adın Amandır (Kars).mp3
Köksal Coşkun - Bad-ı Saba Dost Eline Varırsan (Bayburt).mp3
Köksal Coşkun - Baharın Gülşen Çağında-Sarı Bülbül (Kars).mp3
Köksal Coşkun - Bahçede Nar Ağacı (Şanlıurfa).mp3
Köksal Coşkun - Başı Pare Pare Dumanlı Dağlar (Erzincan).mp3
Köksal Coşkun - Bende Döndüm Mecnun ile Leyla'ya (Erzincan).mp3
Köksal Coşkun - Beni Dertten Derde Saldın (Malatya-Arguvan).mp3
Köksal Coşkun - Bir Kelme Sözün Deydi Hatrime (Azerbaycan).mp3
Köksal Coşkun - Bir Tel Çektim Mardin'den-Sabiha (Mardin).mp3
Köksal Coşkun - Bir Ulu Ağaçtan Bir Yaprak Düşse (Sivas-Şarkışla).mp3
Köksal Coşkun - Böyle İkrar ilen Böyle Yolunan (Erzincan).mp3
Köksal Coşkun - Bu Dağdan Aşmak Olmaz (Azerbaycan).mp3
Köksal Coşkun - Bu Dağın Karı Menem (Şanlıurfa).mp3
Köksal Coşkun - Bu Yarayı Dosttan Aldım Ezeli (Sivas-Kangal).mp3
Köksal Coşkun - Bugün Dost Yaralanmış (Sivas).mp3
Köksal Coşkun - Çayın Öte Yüzünde.mp3
Köksal Coşkun - Çayın Öte Yüzünde (Elazığ).mp3
Köksal Coşkun - Çiçekten Harman Olmaz (Malatya).mp3
Köksal Coşkun - Dam Üstünde Çul Serer (Sivas-Divriği).mp3
Köksal Coşkun - Dama Göydüm Yakacak (Ankara-Çubuk-Karaköy).mp3
Köksal Coşkun - Dost Eline Giden Durnam (Malatya).mp3
Köksal Coşkun - Dün Gece Yar Hanesinde (Erzurum).mp3
Köksal Coşkun - Ela Gözlerini Sevdiğim Dilber (Erzincan-Tercan).mp3
Köksal Coşkun - Ela Gözlüm Ben Bu Elden Gidersem (Erzurum).mp3
Köksal Coşkun - Eşimden Ayrıldım Gözyaşım Durmaz (Güneydoğu Anadolu).mp3
Köksal Coşkun - Fincanın Etrafı Yeşil (Diyarbakır).mp3
Köksal Coşkun - Fırsat Elde İken Bir Amel Kazan (Çorum).mp3
Köksal Coşkun - Gam Gasavet Keder Yok Olup Gider (Yozgat-Deremumlu Köyü).mp3
Köksal Coşkun - Gelmişem Otağına Oyadam Seni (Azerbaycan).mp3
Köksal Coşkun - Giyip Güllü Tumanını (Kars).mp3
Köksal Coşkun - Giz Senin Derdinden Derbeder Oldum (Erzincan-Tercan).mp3
Köksal Coşkun - Gülistan'da Bir Gülüm Var (Erzurum).mp3
Köksal Coşkun - Hana Vardım Han Değil (Konya).mp3
Köksal Coşkun - Hani Yaylam Hani Senin Ezelin (Erzurum).mp3
Köksal Coşkun - Hayal Hayal Olmuş Karşıkı Dağlar (Erzurum).mp3
Köksal Coşkun - Hey Ağalar Hangi Derde Yanayım (Erzurum-Ovacık-Halilkaya).mp3
Köksal Coşkun - Kalalıyam Kalalı (Şanlıurfa).mp3
Köksal Coşkun - Kaleden Kaleye Şahin Uçurdum (Kerkük).mp3
Köksal Coşkun - Kaleden Keleye Şahin Uçurdum (Kerkük).mp3
Köksal Coşkun - Kekliği Vurdum Daşda (Bilecik-Söğüt).mp3
Köksal Coşkun - Keklik Daşda Ne Gezer (Kars).mp3
Köksal Coşkun - Keşkem Bu Ellere Gelmez Olaydım (Erzurum).mp3
Köksal Coşkun - Keveng'in Yollarında (Elazığ).mp3
Köksal Coşkun - Kime Kin Ettin de Giydin Alları (Malatya-Akçadağ-Bekiruşağı).mp3
Köksal Coşkun - Menzil Almak İster İsen (Erzincan-Tercan).mp3
Köksal Coşkun - Sabahtan Uğradım Ben Bir Figana (Erzincan).mp3
Köksal Coşkun - Serenler Serenler Yüksek de Serenler (Burdur).mp3
Köksal Coşkun - Seyreyle Güzel Kudret-i Mevla Neler Eyler (Erzurum).mp3
Köksal Coşkun - Seyyah Olup Şu Alemi Gezerim.mp3
Köksal Coşkun - Seyyah Olup Şu Alemi Gezerim (Erzincan).mp3
Köksal Coşkun - Sıra Sıra Gelen Mektep Uşağı (Erzurum-Kars).mp3
Köksal Coşkun - Şu Cerenin Kaşı Gözü Sürmeli (Osmaniye).mp3
Köksal Coşkun - Şu Karşı Yaylada Göç Kater Kater (Erzincan-Tercan).mp3
Köksal Coşkun - Suda Balık Yan Gider (Erzurum-Hinis).mp3
Köksal Coşkun - Sürüler İçinde Sürmeli Köyün (Kırıkkale-Keskin).mp3
Köksal Coşkun - Tutam Yar Elinden Tutam 1 (Erzurum).mp3
Köksal Coşkun - Tutam Yar Elinden Tutam (Erzurum).mp3
Köksal Coşkun - Yaram Sızlar Ağrır Basım (Şanlıurfa).mp3
Köksal Coşkun - Yine Vedalaştı Dildarı Yaren (Malatya-Akçadağ-Bekiruşağı).mp3
Köksal Coşkun - Yüce Dağdan İndirdiler (Kahramanmaraş).mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder