22 Mayıs 2014 Perşembe

Ali Demirhan - THM Radyo Kayıtları...

Ali Demirhan - THM Radyo Kayıtları...

24000710_ali-demirhan.jpg

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Ali Demirhan - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Ali Demirhan - Ah Neyleyim Gönül Senin Elinden (Adana).mp3
Ali Demirhan - Aman Dünya Ne Dar İmiş (Kırşehir).mp3
Ali Demirhan - Aşağıdan Bir Yel Esti (Sivas-Yıldızeli-Yusufoğlu Köyü).mp3
Ali Demirhan - Asker Oldum Giydim Yelek (Çukurova).mp3
Ali Demirhan - Ayaş Yollarından Astım da Geldim (Ankara-Ayaş).mp3
Ali Demirhan - Bahar Geldi Gül Açtı (Mardin).mp3
Ali Demirhan - Bahçeye Gel Bahçeye (Ordu).mp3
Ali Demirhan - Ben Bir Yarın Bakışına Mailem (Trabzon).mp3
Ali Demirhan - Bir Ay Doğar İlk Akşamdan Geceden (Malatya-Arguvan).mp3
Ali Demirhan - Bir Mektup Yazdırdım.mp3
Ali Demirhan - Bir Seher Vaktinde İndim Bağlara.mp3
Ali Demirhan - Bitlis'in Yolları Taşdir Geçilmez (Bitlis).mp3
Ali Demirhan - Bugün Bayram Günü Derler (Erzincan-Tercan).mp3
Ali Demirhan - Bugün Ben Bir Güzel Gördüm (Erzincan).mp3
Ali Demirhan - Çıktım Saray Köşküne (Diyarbakır).mp3
Ali Demirhan - Çoban Kızı Suya Gider (Şanlıurfa).mp3
Ali Demirhan - Deniz Kenarında Bir Ev Yapmışam (Sivas).mp3
Ali Demirhan - Derdim Çoktur Hangisine Yanayım.mp3
Ali Demirhan - Derdinden Del'oldum İnan Vallahi (Tokat-Zile-Çakırcalı Köyü).mp3
Ali Demirhan - Diyarbekir Küceleri (Diyarbakır).mp3
Ali Demirhan - Eğer Yarın Sana Yaran Olursa (Malatya-Darende).mp3
Ali Demirhan - Ela Gözlüm Ben Bu Elden Gidersem (Erzurum).mp3
Ali Demirhan - Ellere Yar Desem Yar Bana Küşer (Erzincan).mp3
Ali Demirhan - Evleri Görünüyor (Tokat-Erbaa).mp3
Ali Demirhan - Fırsat Elde İken Bir Amel Kazan (Adıyaman).mp3
Ali Demirhan - Gapıya Çıktım ki Yeller Esiyor (Sivas).mp3
Ali Demirhan - Geldi Geçti Benim Ömrüm (Erzincan).mp3
Ali Demirhan - Gitme Durnam Gitme Yollar Iraktır (Sivas-Divriği).mp3
Ali Demirhan - Gölbaşı'na Vardım Gülleri Çoktur (Adıyaman-Gölbaşı).mp3
Ali Demirhan - Gül Menekşe Senden Almış Kokuyu.mp3
Ali Demirhan - Gurbette Ömrüm Geçecek.mp3
Ali Demirhan - Haram Sudan Atladım (Diyarbakır).mp3
Ali Demirhan - İğne Attım Tarlaya (Gaziantep).mp3
Ali Demirhan - İrfan Meclisine Oturmak İçin (Manisa-Kula).mp3
Ali Demirhan - Kul Olayım Kalem Tutan Ellere (Sivas-Şarkışla).mp3
Ali Demirhan - Menzil Almak İster İsen (Erzincan-Tercan).mp3
Ali Demirhan - Mevlam Birçok Dert Vermiş (Malatya).mp3
Ali Demirhan - Nasıl Methedeyim Sevdiğim Seni (Erzurum).mp3
Ali Demirhan - Ne Ağlarsın Benim Zülfü Siyahım (Erzincan-Tercan).mp3
Ali Demirhan - Ne Uzundur Şu Fatsa'nın Yolları (Ordu-Ünye).mp3
Ali Demirhan - Neylerem Köşkü Sarayı (Diyarbakır).mp3
Ali Demirhan - Ordu'nun Dereleri.mp3
Ali Demirhan - Pınarın Başından Ufak Taş Gelir (Elazığ).mp3
Ali Demirhan - Sabah Oldu Sabah Oldu (Ankara-Kızılcahamam).mp3
Ali Demirhan - Sayide'm Otur Yanıma (Kastamonu).mp3
Ali Demirhan - Seyyah Olup Şu Alemi Gezerim (Erzincan).mp3
Ali Demirhan - Süsemi Hanım.mp3
Ali Demirhan - Süt İçtim Dilim Yandı (Kilis).mp3
Ali Demirhan - Tükenmek Bilmiyor Kara Günlerim (Kahramanmaraş).mp3
Ali Demirhan - Tunca Boylarında Tozdan Dumandan (Rumeli).mp3
Ali Demirhan - Yandı Çukurova Yandı.mp3
Ali Demirhan - Yeşil Ördek Gibi Daldım Gollere (Sivas-Zara).mp3
Ali Demirhan - Yollar Seni Gide Gide Usandım (Malatya).mp3
Ali Demirhan - Yüce Dağ Başında Yanar Bir Işık (Sivas).mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder