10 Şubat 2014 Pazartesi

Vedat Çetinkaya - TSM - 2 Bolum...

http://t1.pixhost.org/show/4475/20474504_vedat-cetinkaya.jpg http://t1.pixhost.org/show/4475/20474505_vedat-cetinkaya.jpg http://t1.pixhost.org/show/4475/20474506_vedat-cetinkaya.jpg

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Vedat Cetinkaya - TSM - 2 Bolum
Rar sifresi - derya

TSM - Vedat Çetinkaya - 1. Bölüm

Vedat Çetinkaya - Ahimi hicrânimi sakladim gizli tutdum - Nihâvend - Selâhattin Inal
Vedat Çetinkaya - Al goncayi deremedim yar yüksekte eremedim - Hicaz - Yesârî Asim Arsoy
Vedat Çetinkaya - Askinla yanan gönlüme bûsenle sifâ sun - Kürdîli Hicazkâr - Selahattin Pinar
Vedat Çetinkaya - Batan gün kana benziyor - Muhayyer - Sadettin Kaynak
Vedat Çetinkaya - Ben gamli hazan sense bahar - Hicaz - Melâhat Pars
Vedat Çetinkaya - Bir bahar aksami rastladim size - Hicaz - Selâhattin Pinar
Vedat Çetinkaya - Bir bakisla bagladin zülfüne seydâ dili - Rast - Fehmi Tokay
Vedat Çetinkaya - Bu aksam yine derlerimle bas basa kaldim - Kürdîli Hicazkâr - Suat Sayin
Vedat Çetinkaya - Bunca güzel içinde birisi var ki - Muhayyer Kürdî - Zekâi Tunca
Vedat Çetinkaya - Ceylanlar dolasir bakislarinda - Hicaz - Vedat Çetinkaya
Vedat Çetinkaya - Çiçekler açiyor gönül bahçemde - Muhayyer Kürdî - Vedat Çetinkaya
Vedat Çetinkaya - Degildi böyle evvel tarz ü tavrin bî-karar oldu - Hüzzâm - Mahmut Celâleddin Pasa
Vedat Çetinkaya - Dil-hûn olurum yâd-i cemâlinle senin ben - Hüzzâm - Bîmen Sen
Vedat Çetinkaya - Doyulmaz sevgiye kanilmaz aska - Hicaz - Vedat Çetinklaya
Vedat Çetinkaya - Dünya böyle kurulmus gün gelir bayram olur - Rast - Vedat Çetinkaya
Vedat Çetinkaya - En güzel duygularim gençligim umutlarim - Hicaz - Vedat Çetinkaya
Vedat Çetinkaya - Erisir göklere sazim gibi âhim da benim - Mâhûr, - Vedat Çetinkaya
Vedat Çetinkaya - Ey sabâh-i hüsn ü ânin âfitâb-i enveri - Hüzzâm - Leylâ Saz
Vedat Çetinkaya - Feryâd ki feryâdima imdâd edecek yok - Sehnaz - Tanburi Cemil Bey
Vedat Çetinkaya - Fikrimin ince gülü - Acem Kürdî - Muâllim Ismail Hakki Bey
Vedat Çetinkaya - Gece kirpikli kadin - Zeki Müren


TSM - Vedat Çetinkaya - 2. Bölüm

Vedat Çetinkaya - Gitmesin gözlerinden piril piril arzular - Rast - Necdet Tokatlioglu
Vedat Çetinkaya - Gönlüm özledikçe görürdüm hele - Muhayyer Kürdî - Sadettin Kaynak
Vedat Çetinkaya - Gönlümü dûçâr eden bu hâle hep - Hicazkâr - Sevki Bey
Vedat Çetinkaya - Gönlümün ezhâr içinde gül gibi dildâri var - Rast - Fehmi Tokay
Vedat Çetinkaya - Günesi geceme misafir ettim - Kürdili Hicazkar - Vedat Çetinkaya
Vedat Çetinkaya - Günlerdir içime çöktü ayrilik - Nihâvend - Sâdettin Öktenay
Vedat Çetinkaya - Hani ellerimi tuttun ya bir gün - Mâhûr - Ridvan Tandogan
Vedat Çetinkaya - Her seydi benim için bir candi bir nefesti - Nihâvend - Yildirim Gürses
Vedat Çetinkaya - Kulagimdan gitmiyor ninni sesin - Hicazkâr - Özcan Korkut
Vedat Çetinkaya - Leylâklari gördükçe gönül hep seni andi - Hicaz - Bertan Üsküdarli
Vedat Çetinkaya - Leylâklari sümbülleri soldurdun gonca gülleri - Nihâvend - Zekai Tunca
Vedat Çetinkaya - Mâdem ki gidiyorsun birakip burda beni - Hicaz - Muzaffer Ilkar
Vedat Çetinkaya - Seni gördüm her güzelde (Söyle yalan mi) - Kürdîli Hicazkâr - Gündogdu Duran
Vedat Çetinkaya - Sensiz inan günlerim gecelerim geçmiyor - Rast - Vedat Çetinkaya
Vedat Çetinkaya - Terket beni artik yetisir sende vefâ yok - Hicaz - Fehmi Tokay
Vedat Çetinkaya - Uzun yillar bekledim hakikât oldu rüyâ (Manolya) - Kürdîli Hicazkâr - Zeki Müren
Vedat Çetinkaya - Vardim ki yurdundan ayag göçülmüs - Sehnaz - Kemânî Nevres Pasa (Vezir)
Vedat Çetinkaya - Yanimda olsaydin yeterdi inan - Rast - Vedat Çetinkaya
Vedat Çetinkaya - Yelken açip umutlara mavi pembe ufuklara - Nihâvend - Vedat Çetinkaya
Vedat Çetinkaya - Yikilmazdim daglar gibi sevginle - Muhayyer Kürdî - Vedat Çetinkaya
Vedat Çetinkaya - Yorgun bir irmak gibi artik çaglamaz oldun - Sehnaz - Vedat Çetinkaya
Vedat Çetinkaya & Sadiye Erimli - Derdin ne ise saklama mahrem olayim ben - Kürdîli Hicazkâr - Mehmet Yürü (Nasib'in)
Vedat Çetinkaya & Sadiye Erimli - Muntazir tesrifine hazir kayik - Kürdîli Hicazkâr - Haci Arif Bey
Vedat Çetinkaya & Sadiye Erimli - Nerdesin sen gönlümün nazli civani nerdesin - Kürdîli Hicazkâr - Mustafa Sunar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder