13 Şubat 2014 Perşembe

Ahmed Arif - 1 albüm ve siirlerinden bestelenmis sarkilari

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

Ahmed Arif - 1 albüm ve siirlerinden bestelenmis sarkilari...

Ahmed Arif - Hasretinden Prangalar Eskittim - Siir albümü..

Ahmet Arif - Aksam Erken Iner Mahpushaneye.mp3
Ahmet Arif - Anadolu.mp3
Ahmet Arif - Ay Karanlik.mp3
Ahmet Arif - Bu Zindan Bu Kirgin Bu Can Pazari.mp3
Ahmet Arif - Diyarbekir Kalesinden Notlar & Adilos Bebenin Ninnisi.mp3
Ahmet Arif - Hasretinden Prangalar Eskittim.mp3
Ahmet Arif - Icerde.mp3
Ahmet Arif - Kara.mp3
Ahmet Arif - Karanfil Sokagi.mp3
Ahmet Arif - Otuz Üc Kursun.mp3
Ahmet Arif - Suskun.mp3
Ahmet Arif - Uy Havar.mp3
Ahmet Arif - Yalniz Degiliz.mp3


Ahmed Arif Siirlerinden Bestelenmis Sarkilar.. Özgün Müzik..

33 Kursun - Cem Karaca.mp3
33 Kursun - Grup Baran.mp3
33 Kursun - Grup Baran.mp3
33 Kursun - Hasret Gültekin.mp3
33 Kursun - Onur Akin.mp3
Açar Kan Kirmizi - Sabahattin Tosun & Nurettin Özsuca.mp3
Acar Kan Kirmizi Yediverenler - Fuat Saka.mp3
Acar Kan Kirmizi Yediverenler - Sabahattin Tosun & Nurettin Özsuca.mp3
Adilos Bebe - Cem Karaca.mp3
Adilos Bebe - Edip Akbayram.mp3
Adilos Bebe - Grup Kizilirmak.mp3
Adilos Bebe - Grup Yorum.mp3
Adilos Bebe - Isci Korosu.mp3
Adilos Bebe - Rahmi Saltuk.mp3
Adilos Bebe - Sadik Gürbüz.mp3
Aksam Erken Iner - Fuat Saka.mp3
Aksam erken iner - Sevinç Eratalay.mp3
Aksam Erken Iner Mapushaneye - Cem Karaca.mp3
Aksam Erken Iner Mapushaneye - Fuat Saka.mp3
Aksam Erken Iner Mapushaneye - Oktay Kaynarca.mp3
Aksam Erken Iner Mapushaneye - Sevinc Eratalay.mp3
Anadolu - Grup Dalga.mp3
Anadolu - Rahmi Saltuk.mp3
Anadolu (Siir A.Arif) - Bizede Banazda.mp3
Anadolu (Siir-A.Arif) - Acilin Kapilar Saha Gidelim & Kilise Haber Saldim.mp3
Anadolu (Siir-A.Arif) - Bir Cift Turna.mp3
Anadolu (Siir-Okuyan Rahmi Saltuk).mp3
Ay Karanlik - Ahmet Kaya.mp3
Ay Karanlik - Edip Akbayram.mp3
Daglarina Bahar Gelmis - Rahmi Saltuk.mp3
Daglarina Bahar Gelmis Memleketimin - Arif Kemal.mp3
Daglarina Bahar Gelmis Memleketimin - Emrah Cavas.mp3
Daglarina Bahar Gelmis Memleketimin - Rahmi Saltuk.mp3
Diyarbakir Gibi - Edip Akbayram.mp3
Diyarbakir Kalesinden Notlarve Adilos Bebe (Siir.A.Arif) - Uryan Geldim.mp3
Hasretinden Prangalar Eskittim - Ahmet Kaya.mp3
Hasretinden Prangalar Eskittim - Oktay Kaynarca.mp3
Hasretinden Prangalar Eskittim - Rahmi Saltuk.mp3
Hasretinden Prangalar Eskittim - Suavi.mp3
Hasretinden Prangalar Eskittim (Siir Okuyan Rahmi Saltuk).mp3
Iki Parca Can - Fikret Kizilok.mp3
Karam - Cem Karaca.mp3
Karam - Kerem Güney.mp3
Kirvem - Adil Arslan.mp3
Kirvem - Z.Livaneli.mp3
Kirvem - Zülfü Livaneli.mp3
Leylim - Kerem Güney.mp3
Maviye Calar Gözlerin - Ahmet Kaya.mp3
Ne Fayda - Hüseyin Aydin.mp3
Oy Havar - Ahmet Kaya.mp3
Suavi - Hasretinden Prangalar Eskittim.mp3
Suskun - Ahmet Kaya.mp3
Suskun - Alaaddin Us.mp3
Suskun - Edip Akbayram.mp3
Terketmedi Sevdan Beni - Cem Karaca.mp3
Terketmedi Sevdan Beni - Rahmi Saltuk.mp3
Unutamadigim - Kerem Güney.mp3
Unutamadigim - Kerem Güney.mp3
Unutamadigim - Onur Akin&Grup Baran.mp3
Unutamadigim - Sabahattin Tosun&Nurettin Özsuca.mp3
Unutamadigim - Sadik Gürbüz.mp3
Unututamadigim - Cem Karaca.mp3
Vay Kurban - Cem Karaca.mp3
Vay Kurban - Hüveyda Evis.mp3
Vurulmusum - Esin Avsar.mp3
Vurulmusum - Rahmi Saltuk.mp3

http://t3.pixhost.org/show/4465/20508595_ahmed-arif-1.jpg http://t3.pixhost.org/show/4465/20508596_ahmed-arif-2.jpg http://t3.pixhost.org/show/4465/20508597_ahmedarif-dinlesevgiliustad295.jpg http://t3.pixhost.org/show/4465/20508599_ahmedarif-dinlesevgiliustad477.jpg http://t3.pixhost.org/show/4465/20508600_ahmedarif-dinlesevgiliustad564.jpg http://t3.pixhost.org/show/4465/20508602_ahmedarif-hasretindenprangalareskittim11.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder