12 Şubat 2014 Çarşamba

Havva Karakas - THM Radyo Kayitlari...

20499269_havva-karakas.jpg

Havva Karakas - Ahirköy'ün Meseleri (Edirne-Ahirköy).mp3
Havva Karakas - Ahmedin Saclari Kinali.mp3
Havva Karakas - Ak Güvercin Olaydim (Rumeli-Deliorman).mp3
Havva Karakas - Akli Basma Geymis Boylu Boyunca (Burdur-Kozagaci).mp3
Havva Karakas - Arabamin Ispiti.mp3
Havva Karakas - Arabamin Tekerlegi Mor Boya (Rumeli-Ohrid).mp3
Havva Karakas - Araliktan Candarmalar Bakiyor (Bilecik-Gölpazari-Kavacik Köyü).mp3
Havva Karakas - Asik Kerem Düs Eylemis Daylere (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Bahçelerde Biberiye (Kirklareli).mp3
Havva Karakas - Belgrat Yolu Uzun Urgan (Rumeli-Üsküp).mp3
Havva Karakas - Ben Bir Gocmen Kizi Gordum (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Ben Bir Sabah Erken Kalktim (Rumeli-Üsküp).mp3
Havva Karakas - Ben Islimye'ye Varmayayim Mi (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Bir Evler Yaptirdim Ramizem (Rumeli-Prizren).mp3
Havva Karakas - Bülbülüm Altin Kafeste (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Bulut Gelir Seher ile (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Çek Efendim Hançerini Ko Islesin (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Çesme Basinda Yarimi Beklerim (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Çik Penecereye Pasa Dudu (Rumeli-Kavala).mp3
Havva Karakas - Çiksana Selver'im Dam Dorasina (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Denizin Dibi Derin (Rumeli-Eskicuma).mp3
Havva Karakas - Drama Köprüsünü Gece Mi Geçtin (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Drama'nin Içinde Yaparlar Pazar (Tekirdag-Sarköy).mp3
Havva Karakas - Ela Gözlü Pirim Geldi (Erzincan-Tercan).mp3
Havva Karakas - Evlerinin Önü Arpa (Ankara-Sereflikoçhisar).mp3
Havva Karakas - Evlerinin Önü Dumanli Dayler (Bilecik-Kendirli Köyü).mp3
Havva Karakas - Fatma'nin Çiçekleri Dallanir Açmaz (Rumeli-Selanik).mp3
Havva Karakas - Gel Çikalum Konaga (Rize-Hemsin).mp3
Havva Karakas - Gemi Kalkar Sulara Akar (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Getir Anam Püsküllü Çantami (Rumeli-Prizren).mp3
Havva Karakas - Gide Gide Gitmez Oldu Dizlerim (Rumeli-Selanik).mp3
Havva Karakas - Gidem Dedim Yarenlerim Darildi (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Gider Oldum Padisahim (Kirklareli).mp3
Havva Karakas - Gidin Sorun Babasina (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Giresunun Icinde.mp3
Havva Karakas - Ha Bu Diyar
Havva Karakas - Hanemize Payton Geldi Dayandi (Bilecik-Sögüt).mp3
Havva Karakas - Hasan'imin Kahvesine Dayandim (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Iki Gemi Yanyana (Karadeniz).mp3
Havva Karakas - Istanbol'dan Çikar da Vapur Dumani (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Kalk Muradiye Gidelim Bize (Rumeli-Üsküp).mp3
Havva Karakas - Kar Yagar Alçaklara (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Kekligim Kekligim Kinali Kekligim (Rumeli-Varna-Lopusna Köyü).mp3
Havva Karakas - Kircaali'yle Arda Arasi-Deryalar (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Konsol Üstünde Mumlar (Manisa-Kirkagaç).mp3
Havva Karakas - Küp Içinde Nisasta (Edirne).mp3
Havva Karakas - Mavrova'dan Aldim Bir Okka Nohut (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Odalar Yaptirdim Dösedemedim-Gülizar (Rumeli-Kircaali).mp3
Havva Karakas - Oduncular Dagdan Odun Indirir (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Portakal Oyamadim
Havva Karakas - Püskül Pencireden Uçdu (Edirne-Uzunköprü).mp3
Havva Karakas - Sabah Sabah Dolasalim Yaliyi (Rumeli-Istip).mp3
Havva Karakas - Serez'in Basinda Bir Yesil Bostan (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Tabaklarda Temene (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Yesil Kurbagalar Öter Göllerde (Rumeli).mp3
Havva Karakas - Yüksek Yüksek Tepelere Ev Kurmasinlar (Edirne-Yolüstü Köyü).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Havva Karakas - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder