24 Ocak 2017 Salı

Ustalardan Türküler 2 (5 Cd) - Cesitli Sanatcilar 2010

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Lütfen, emeğimize karşılık bir teşekkürü çok görmeyin.

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

Rar sifresi - derya

Ustalardan Türküler 2 (5 Cd) - Cesitli Sanatcilar 2010

ustalardan-trkler-2-5cd-2010.jpg

CD1 / Bahr-i Siyah
1. Hüseyin Dilaver - Bakın Şu Gemilere.mp3
2. Hüseyin Dilaver - Gel Gidelim Pazara.mp3
3. Picoğlu Osman - Tamzaranın Üzümü.mp3
4. Picoğlu Osman - Trabzon Kahya Havası.mp3
5. Maçkalı Hasan Tunç - Yüce Dağ Başında.mp3
6. Cemile Cevher Çiçek & Maçkalı Hasan Tunç - Ey Fadime.mp3
7. Mehmet Sırrı Öztürk - Görele Daylı Havası.mp3
8. Mehmet Sırrı Öztürk - Fındıklıktan Yukarı.mp3
9. Cemile Cevher Çiçek & Maçkalı Hasan Tunç - Divane Aşık Gibi.mp3
10. Maçkalı Hasan Tunç - Gider Bu Güzellikler.mp3
11. Recep Bayraktar - Yayla Havası.mp3
12. Recep Bayraktar - Tuzcuoğlu Horonu.mp3
13. Ahmet Güngör - Ben Sevdalı Sabriyim.mp3
14. Ahmet Güngör - Irmağın Kenarında.mp3

CD2 / Harman 1
1. Hacı Taşan - Süreler İçinde.mp3
2. Sevda Alpay - Seher Vakti Çaldım Yarin Kapısını.mp3
3. Muzaffer Akgün - Kara Bahtım, Kem Talihim.mp3
4. Cemile Cevher Çiçek & Hasan Tunç - Divane Aşık Gibi Dolaşır.mp3
5. Aziz Şenses - O Kar Gözlerine Kurban Olayım.mp3
6. Ahmet Gazi Ayhan - Yarim İstanbulu Mesken mi Tuttun.mp3
7. Fatma Türkan - Tarlaya Ektim Soğan.mp3
8. Ali Ekber Çiçek - Hazin Hazin Ağlar Gönül.mp3
9. Nurettin Dadaloğlu - Gülüm Seni Alır Dağa Kaçarım.mp3
10. Aliye Akkılıç - Bir Çift Durna Gördüm Gökte Vızılar.mp3
11. Aşık Veysel - Gönül Sana Nasihatum Var.mp3
12. Muharrem Ertaş - Ağ Ellerin Sala Sala Gelen Yar.mp3
13. Muazzez Türng - Geçti Dost Kervanı.mp3
14. Bedia Akartürk - Dağlar Dağladı BEni.mp3
15. Rıza Konyalı - Ustan Da Kim İdi Şeker Oğlan.mp3

CD3 / Harman 2
1. Picoğlu Osman - Giresun Eşrey Bey Şarkısı.mp3
2. Nezahat Bayram - Kara Tren Gelmez Mi Ola.mp3
3. Aliye Akkılıç - Dedim Kaşın Zülfikar Mı - Yoh Yoh.mp3
4. Nurettin Dadaloğlu - Nasıl Da Yar Diyem.mp3
5. Ali Ekber Çiçek - Vay Dünya.mp3
6. Hacı Taşan - Allı Turnam.mp3
7. Muzaffer Akgün - Kelkit'in Altı Bağlar.mp3
8. Cemile Cevher Çiçek & Maçkalı Hasan Tunç - Ey Fadime.mp3
9. Sevda Alpay - Dane Dane Benleri Var.mp3
10. Aziz Şenses - Ela Geyik.mp3
11. Bedia Akartürk - Aslan Mustafam.mp3
12. Fatma Türkan Yamacı - Kahveciler.mp3
13. Ahmet Gazi Ayhan - Bad-ı Sabah.mp3
14. Muazzez Türüng - Değirmenin Bendine.mp3
15. Rıza Konyalı - Çubuk Telden Bağlama.mp3

CD4 / Harman 3
1. Aziz Şenses - Gökyüzünde Tüten Olsam.mp3
2. Hacı Taşan - Bugün Ayın Işığı.mp3
3. Piçoğlu Osman - Giresun Karşılaması.mp3
4. Aliye Akkılıç - A Kızım Sana Potin Alayım Mı.mp3
5. Nurettin Dadaloğlu - Gül Dalına Konmuş.mp3
6. Ali Ekber Çiçek - Güzel Dosttan Bize Bir Dolu Geldi.mp3
7. Nezahat Bayram - Şu Kışlanın Kapısına.mp3
8. Bedia Akartürk - Elmaların Yongası.mp3
9. Şemsi Yastıman - Kerpiç Kerpiç Üstüne.mp3
10. Fatma Türkan Yamacı - Eşim Aman Aman.mp3
11. Maçkalı Hasan Tunç - Yüce Dağ Başında.
12. Haydar Ağbaba - Bir O Yanda Bir Bu Yanda.mp3
13. Muazzez Türüng - Dağlar Kızı Reyhan.mp3
14. Muharrem Ertaş - Gönül Ne Gezersin Seyran Yerinde.mp3
15. Rıza Konyalı - Konya Bağları.mp3

CD5 Rıza Konyalı...

Rıza Konyalı — Ak Sineye Vardım.mp3
Rıza Konyalı — Anamur Yolları Yar Yar Aman.mp3
Rıza Konyalı — Çiçek Dağı.mp3
Rıza Konyalı — Çil Çil Horozum.mp3
Rıza Konyalı — Çubuk Telden Baglama.mp3
Rıza Konyalı — Dağdan İndim Çöle Ben.mp3
Rıza Konyalı — Eylen Turnam.mp3
Rıza Konyalı — Karamanlı.mp3
Rıza Konyalı — Şaştım Şaştım O Yardan - Ayvacı Geliyor Ayvacı.mp3
Rıza Konyalı — Şu Konyanın.mp3
Rıza Konyalı — Şu Silleden.mp3
Rıza Konyalı — Ustanda Kim İdi Şekeroğlan.mp3
Rıza Konyalı — Uzun Yıllar Uzasın Koyunlar Kuzulasın.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder