25 Ocak 2017 Çarşamba

Destanlaşan Türküler 6 Full Albüm...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Lütfen, emeğimize karşılık bir teşekkürü çok görmeyin.

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

Rar sifresi - derya

Destanlaşan Türküler 6 Full Albüm...


Destanlaşan Türküler 1 - 2004...

destanlasan-turkuler-1-1.jpg
destanlasan-turkuler-1-2.jpg

01 - Bir Fırtına Tuttu Bizi (ft. Zara & Ekrem Düzgünoğlu).mp3
02 - Hekimoğlu (ft. Şahin Gültekin).mp3
03 - Asiye (ft. Yücel Öner).mp3
04 - Elif Dedim Be Dedim (ft. Zara).mp3
05 - Kırklar Dağının Düzü (ft. Celal Bakar).mp3
06 - Çökertme (ft. Erol Köker).mp3
07 - Hasan Dağı (ft. Celal Bakar).mp3
08 - Hastane Önünde İncir Ağacı (ft. Zara).mp3
09 - Gönlüm Taşlara Yandı Gidiyor (ft. Orhan Hakalmaz).mp3
10 - İzmir'in Kavakları (ft. Ali Can).mp3


Destanlaşan Türküler 2 - 2005...

destanlasan-turkuler-2.jpg

01 - Ekrem Düzgünoğlu - Halil İbrahim
02 - Erol Köker - Acem Kızı
03 - Aysun Gültekin - Eledim Eledim
04 - Celal Bakar - El Vurup Yaremi
05 - Erol Köker - Çanakkale İçinde
06 - Nimet Bülbül - Arda Boylarında
07 - Zara - Telgrafın Tellerine
08 - Ekrem Düzgünoğlu - Çalın Davulları
09 - Neslinay Çınar - Al Fadimem
10 - Erol Köker - Bugün Ayın Işığı
11 - Erol Köker - Basındaki Yazmayı
12 - Orhan Hakalmaz - Dersini Almışda Ediyor Ezber
13 - İbrahim Erkal - Tutam Yar Elinden


Destanlaşan Türküler 3 - 2005...

destanlasan-turkuler-3.jpg
destanlasan-turkuler-3-1.jpg
destanlasan-turkuler-3-2.jpg

01 - Ekrem Düzgünoğlu & Gaye Aksu - Tanrıdan Dilerim
02 - Turan Ulus - Fincanın Etrafı
03 - Uğur Lok - Ahu Gözlerini Sevdiğim Dilber
04 - Zara - Değmen Benim Gamlı Yaşlı Gönlüme
05 - Orhan Hakalmaz - İki Keklik
06 - İbrahim Erkal - Sarı Gelin
07 - Ekrem Düzgünoğlu - Çamlığın Dibinde Tüter Tütün
08 - Siyahal - Ne Feryat Edersin Divane Bülbül
09 - Murat Yıldız - Zeytin Yaprağı Yeşil
10 - Müslüm Gürses - Altın Hızma
11 - İsmail Turut - Vona (Ordu`nun Işıkları)
12 - Ekrem Düzgünoğlu - Beyaz Giyme Toz Olur
13 - Koro - Yüksek Yüksek Tepelere


Destanlaşan Türküler 4 - 2006...

destanlasan-turkuler-4-1.jpg
destanlasan-turkuler-4-2.jpg

01 - Ekrem Düzgünöğlu - Gesi Bağları
02 - Zara & Ekrem Düzgünoğlu - Sabahın Seherinde
03 - İbrahim Erkal & Gaye Aksu - Bülbülüm Altın Kafeste
04 - İskender Ulus & Turan Ulus - Ağlama Yar Ağlama
05 - Zara - Keklik Gibi
06 - Koro - Sendeki Kaslar
07 - Ekrem Düzgünöğlu - Yeşil Ayna
08 - Orhan Hakalmaz - Çekemedim Akça Kızın Göçünü
09 - Elvan Erbaşı - Kırmızı Gül Demet Demet
10 - Orhan Hakalmaz - Bağa Gel Bostana Gel
11 - Olcay Köker - Yeşil Ördek Gibi
12 - Elvan Erbaşı - Dağlar Dağladı Beni


Destanlaşan Türküler 5 - 2008...

destanlasan-turkuler-5.jpg
destanlasan-turkuler-5-1.jpg

1. Gül Kuruttum / Deniz Toprak
Kaynak Kişi: Mehmet İpek Şiir: İskender Ulus

2. Dursun Kaptan / İsmail Turut
Söz & Müzik: Anonim

3. Evvelim Sen Oldun / Orhan Hakalmaz
Söz & Müzik: Neşet Ertaş

4. Mapushane İçinde Yanıyor Gazlar / Zara
Kaynak Kişi: Muzaffer Özden

5. Kara Toprak / Belkis Akkale, İzzet Altınmeşe
Söz & Müzik: Aşık Veysel

6. Mavrova'dan Aldım / Soner Özbilen
Kaynak Kişi: Faruk Yılmaz

7. Niye Çattin Kaşlarını / Siyahal
Söz & Müzik: Neşet Ertaş

8. Kerpiç Kerpiç Üstüne Kurdum Binayı / İskender Ulus
Kaynak Kişi: Yusuf Tapan

9. Yeşil Yaprak Arasında / Deniz Toprak
Kaynak Kişi: Adnan Çilesiz

10. Adaletin Bu Mu Dünya / Turan Ulus
Söz & Müzik: Ali Ercan

11. Havada Bulut Yok / Belkis Akkale
Kaynak Kişi: Duriye Keskin

12. Çemberimde Gül Oya / Zara
Kaynak Kişi: Kamil Nizam

13. Neredesin Sen / Gaye Aksu
Söz & Müzik: Neşet Ertaş

14. Sevda Yüklü Kervanlar / İskender Ulus
Söz & Müzik: Selahattin Sarıkaya


Destanlaşan Türküler 6 - 2015...

destanlasan-turkuler-6.jpg

01. Müslüm Gürses - Bir Tel Çektim Mardin'den - Sabiha.mp3
02. Zara - Ben Bir Yakup İdim.mp3
03. Ali Yılmaz & Gürhan Yüksel - Sivas Ellerinde Sazım Çalınır.mp3
04. Celal Bakar & Özlem Arslan - Evlerinin Onu Mersin.mp3
05. Ali Yılmaz - Karahisar Kalesi.mp3
06. Erol Köker - Ah Bir Ataş Ver.mp3
07. Gaye Aksu - Hüseynik'ten Çıktım Seher Yoluna.mp3
08. Oktay Ertuğrul - Pencereden Bir Taş Geldi - Mamos.mp3
09. Hüseyin Balcı - Hayde Gidelum Hayde.mp3
10. Gülay Özer - Allı Turnam.mp3
11. Orhan Hakalmaz - Çarşambayı Sel Aldı.mp3
12. Aysun Gültekin - Geçti Dost Kervanı - Şu Karşı Yaylada.mp3
13. Celal Bakar - El Vurup Yaremi İncitme Tabip.mp3

1 yorum: