2 Şubat 2016 Salı

Altın Sesler - Unutulmayan Şarkılar (3 CD)2008

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

Altın Sesler - Unutulmayan Şarkılar (3 CD)2008

31309586_altin-sesler-unutulmayan-sarkilar-1.jpg

31309587_altin-sesler-unutulmayan-sarkilar-2.jpg

[2008] Emel Sayın - Bir Şarkıdır Yalnızlığım...

Emel Sayın - Bayramın Olsun.mp3
Emel Sayın - Bilmece.mp3
Emel Sayın - Bir Kulunu Çok Sevdim.mp3
Emel Sayın - Bir Şarkıdır Yalnızlığım.mp3
Emel Sayın - Bu Zamanda Aşk Mi Kaldı.mp3
Emel Sayın - Diyemedim.mp3
Emel Sayın - Gitme Sana Muhtacım.mp3
Emel Sayın - Herşeyim Oldun.mp3
Emel Sayın - İyimserim.mp3
Emel Sayın - Neyin Var.mp3
Emel Sayın - Şarkımı Senin İçin.mp3
Emel Sayın - Yanıma Gel Ne Olur.mp3


[2008] Gönül Yazar - Nostalji...

Gönül Yazar - Akşam Güneşi Kalkmalı.mp3
Gönül Yazar - Bir İhtimal Daha Var.mp3
Gönül Yazar - Bir Zamanlar Maziye Bak.mp3
Gönül Yazar - Derdimi Ummana Döktüm.mp3
Gönül Yazar - Göze Mi Geldim.mp3
Gönül Yazar - Gözümde Daim Hayal.mp3
Gönül Yazar - Gurbet Elde Her Akşam.mp3
Gönül Yazar - Hayat Budur Sevgilim.mp3
Gönül Yazar - Kimseye Etmem Şikayet.mp3
Gönül Yazar - Menekşelendi Sular.mp3
Gönül Yazar - Unut Beni.mp3


[2008] Zeki Müren - Ayrıldık İşte...

Zeki Müren - Ağlamışım Gülmüşüm.mp3
Zeki Müren - Ayrıldık İşte.mp3
Zeki Müren - Bir Mektup Bir Resim.mp3
Zeki Müren - Bir Sen Bir Ben Bir Allah Bili.mp3
Zeki Müren - Seni Sordum Yıldızlara.mp3
Zeki Müren - Gözlerin Yeter.mp3
Zeki Müren - a) Şaştım Allah'im Şaştım - b) Mevla’m Bir Çok Dert Vermiş.mp3
Zeki Müren - Gözyaşı Bekleme.mp3
Zeki Müren - Hep Sen Varsın.mp3
Zeki Müren - Kanımda Kıvılcım.mp3
Zeki Müren - Keder Dolu Her Günüm.mp3
Zeki Müren - Seni Senden İstiyorum.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder