2 Şubat 2016 Salı

Altın Şarkılar Seçtiklerim...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

Altın Şarkılar Seçtiklerim...

Altin Sarkilar
Bilder hochladen




1-Agora Meyhanesi
2-Anladım Sevmeyeceğim
3-At Kadehi Elinden
4-Ben Güzele Güzel Demem
5-Beni Ateşlere Salan
6-Benim Yarım Gelişinden Bellidir
7-Bilmem Bu Gönülle Ben
8-Birgece Ansızın Gelebilirim
9-Bir İhtimal Daha Var
10-Biraz Kul Biraz Duman
11-Derdimi Ummana Döktüm
12-Dönülmez Akşamın Ufkundayım
13-Elbet Bir Gün Buluşacağız
14-Elveda Meyhaneci
15-Eski Dostlar
16-Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar
17-Gönlüm Seher Yeli
18-Gözemi Geldim
19-Gül Yüzünde Göreli
20-İnleyen Nağmeler
21-Kadehinde Zehir Olsa
22- Kalamış
23-Leyla Bir Özge Candır
24-Makber
25-Nereden Sevdim
26-Neyleyim Köşkü Neyleyim Sarayı
27-Pişman Olurda Bir Gün
28-Senede Bir gün
29-Seni ben Ellerin Olsun Diyemi Sevdim
30-Şöyle Sevgili şöyle
31-Söyleyemem Derdimi
32-Yadeller Aldı Beni
33-Yangın Olur
34-Yar Saçları Lüle Lüle
35-Yar Yolunu Kolladım
36-Yemenimde Hare Var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder