10 Temmuz 2015 Cuma

2007 Yili Albumleri Bolum 39

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
2007 Yili Albumleri Bolum 39
Rar sifresi - derya

2007 Yili Albumleri Bolum 39

Ünlülerden - Bizim Türkülerimiz 2007...

Bizim Turkulerimiz - Ahvalimi (Nejla Saygili).mp3
Bizim Turkulerimiz - Gencligim (Mahmut Tuncer).mp3
Bizim Turkulerimiz - Gulom (Guler Isik).mp3
Bizim Turkulerimiz - Kapinin Onunde (Belkis Akkale).mp3
Bizim Turkulerimiz - Odam Kirec Tutmuyor (Emrah).mp3
Bizim Turkulerimiz - Sevdigim (Nur Erturk).mp3
Bizim Turkulerimiz - Yalan Oldu (Huseyin Halis).mp3
Bizim Turkulerimiz - Yar Senin Icin (Burhan Cacan).mp3
Bizim Turkulerimiz - Yaradan Var (Ibrahim Tatlises).mp3
Bizim Turkulerimiz - Yuruyorum (Hulya Suer).mp3

Sanatci: Bizim Turkulerimiz
Albüm Kodu: MPEG 1 Layer III
Albüm Modu: Joint Stereo
Samplerate: 44100 MHZ
VBR Degeri: CBR
Albüm Süre: 00:42:09
Albüm Boyut: 38,54 MB
Albüm Sarki: 10
Albüm Format: mp3
Albüm Kalite: 128 KBits


Urfa Sila Geceleri [13] 2007...

Urfa Geceleri - Agri Dagindan Uçtum.mp3
Urfa Geceleri - Baksu Dünyanin Haline.mp3
Urfa Geceleri - Böyle Hayat Neye Yarar.mp3
Urfa Geceleri - Dumanlar Içinde Zello.mp3
Urfa Geceleri - Düste Gör.mp3
Urfa Geceleri - Fincani Tastan Oyarlar.mp3
Urfa Geceleri - Gönlümü Sana Verdim.mp3
Urfa Geceleri - Güne Düstüm.mp3
Urfa Geceleri - Hele Niye Gönül.mp3
Urfa Geceleri - Mevlam Birçok Dert Vermis.mp3
Urfa Geceleri - Urfa Sana Küsmüs.mp3
Urfa Geceleri - Yar Içindir.mp3
Urfa Geceleri - Yari Yolda.mp3


Üst Kattakiler - Üc Deniz Ötesi 2007...

Üst Kattakiler - Üc Deniz Ötesi
Üst Kattakiler - Ben Nerdeydim
Üst Kattakiler - Mavi
Üst Kattakiler - Ayna
Üst Kattakiler - Sensizlikle Istanbul
Üst Kattakiler - Hayat Ne Ki
Üst Kattakiler - Ask Vurdu Beni
Üst Kattakiler - Dinle Beni
Üst Kattakiler - Yine Sen
Üst Kattakiler - Gittigin Günden Beri


Veysel Uluagaç - Babam (2007)...

Veysel Uluagaç - (Enstrumental).mp3
Veysel Uluagaç - Babam.mp3
Veysel Uluagaç - Gel Gel Tezkere.mp3
Veysel Uluagaç - Giden Donmezmis.mp3
Veysel Uluagaç - Sen Gelin Olduktan Sonra.mp3
Veysel Uluagaç - Sivas Caddesi (Elektro).mp3
Veysel Uluagaç - Tek Seni Düsündüm.mp3
Veysel Uluagaç - Usandim Ahbap.mp3
Veysel Uluagaç - Vicdansiz.mp3
Veysel Uluagaç - Viz Gelir.mp3
Veysel Uluagaç - Vurdular Beni.mp3
Veysel Uluagaç - Yar.mp3
Veysel Uluagaç - Yine mi Sensin.mp3
Veysel Uluagaç - Yokum Arkadas.mp3


Volkan Kosar - Perdeler Acilsin 2007...

Volkan Kosar - 17 Ay
Volkan Kosar - Acaba
Volkan Kosar - Buhranlardayim
Volkan Kosar - Daha Gideli
Volkan Kosar - Icimi Yakan Dilber
Volkan Kosar - Perdeler
Volkan Kosar - Senden Ayri
Volkan Kosar - Senle Olmaz
Volkan Kosar - Sevda Kusu
Volkan Kosar - Yagmur


Volkan Yirtici - Yanlis Notalar 2007...

Volkan Yirtici - Ama Fakat
Volkan Yirtici - Cam Adam
Volkan Yirtici - Günesle Kol Kola
Volkan Yirtici - Herseye Ragmen
Volkan Yirtici - Kara Kedi
Volkan Yirtici - Karanlik Beyaz
Volkan Yirtici - Kayip Sehir
Volkan Yirtici - Lastik
Volkan Yirtici - Reaksiyon
Volkan Yirtici - Yanlis Notalar


Yahya Birinci - Iki Bucuk 2007...

Yahya Birinci - Bekarluk
Yahya Birinci - Horon 7-8
Yahya Birinci - Bir Güzeli Sevmisim
Yahya Birinci - Dedikodu
Yahya Birinci - Elcilugi Bozmali
Yahya Birinci - Hayatum
Yahya Birinci - Hayden Karadenize
Yahya Birinci - Horon 2-4
Yahya Birinci - Iki Bucuk
Yahya Birinci - Potomyanun Daglari


Yalin - Hersey Sensin 2007...

Yalin - 01 Koy Ver.mp3
Yalin - 02 Cumhuriyet.mp3
Yalin - 03 Hersey Sensin.mp3
Yalin - 04 Ama Olsun.mp3
Yalin - 05 Sen Dönmeden Uyumam Bu Gece.mp3
Yalin - 06 Gelme.mp3
Yalin - 07 Kalamadim.mp3
Yalin - 08 Ara Sira.mp3
Yalin - 09 Güle Güle.mp3
Yalin - 10 Alismak Zorundayim.mp3


Yasar - Sevda Sinemalarda 2007...

Yasar - Akdenizli.mp3
Yasar - Alistim.mp3
Yasar - Basimda Sevdan.mp3
Yasar - Beni Arayabilirmisin.mp3
Yasar - Cumartesi.mp3
Yasar - Deniz Yoksulu.mp3
Yasar - Elde Var Bir.mp3
Yasar - Göz Yakmayan.mp3
Yasar - Hayirdir Insallah.mp3
Yasar - Kayikçi.mp3
Yasar - Sarki Halinde Kal.mp3
Yasar - Selvi.mp3
Yasar - Sevda Sinemalarda.mp3
Yasar - Yilgin.mp3


Yasar Aydin - Sarkilar Yasar 2007...

Adile Yadirgi - Biz Ikimiz
Burhan Sesen - Isanbulda
Grup Nefes - Pisman Olacaksin
Hakan Yesilyurt - Kavak Agaci
Ilkay Akkaya - Ah Le Le
Ilkay Akkaya - Seni Seviyorum
Mazlum Cimen - Her Sey Bos
Nurettin Rencber - Yalnizim
Oguz Aksac - Adiyaman
Seyfi Yerlikaya - Yar Nere Gidem
Seyhmus Fidan - Gidemem
Suavi - Izmir Agliyor
Vedat Sakman - Gitmezdim Bu Sehirde
Yasar Aydin - Kördügüm
Yasemin Göksü - Olamam Kimseyle


Yasemin Yildiz - Askimiza Agladim 2007...

Yasemin Yildiz - Aklina Gelecegim
Yasemin Yildiz - Anneler Günü
Yasemin Yildiz - Askimiza Agladim
Yasemin Yildiz - Gel Sevdigim Kacalim
Yasemin Yildiz - Giresunun Iicnde Ikiliym Ikili
Yasemin Yildiz - Leyla Mecnun Sevdasi
Yasemin Yildiz - Ma Sevdali Bozovore
Yasemin Yildiz - Oy Agama
Yasemin Yildiz - Sevdalik Acisi
Yasemin Yildiz - Tulumba Bak Tulumba
Yasemin Yildiz - Varmisin
Yasemin Yildiz - Yar Yar


Yasin Barlas - Günah Degilmi 2007...

Yasin Barlas - Ah Haydarim
Yasin Barlas - Bey Namus Hasso
Yasin Barlas - Enstrumental
Yasin Barlas - Garip Basim
Yasin Barlas - Günah Degilmi
Yasin Barlas - Günün Birinde
Yasin Barlas - Kese Kagidi
Yasin Barlas - Senin Olsun
Yasin Barlas - Sivasa Geleyim
Yasin Barlas - Tel Aglar
Yasin Barlas - Töre


Yasin Konevi - Esma - Ün Nebi 2007...

Yasin Konevi 2007 - 01 - Esma - Ün Nebi.mp3
Yasin Konevi 2007 - 02 - Can Allah.mp3
Yasin Konevi 2007 - 03 - Medine Ye Varamadim.mp3
Yasin Konevi 2007 - 04 - Helal Eyle.mp3
Yasin Konevi 2007 - 05 - Gelin Allah Diyelim.mp3
Yasin Konevi 2007 - 06 - Ezanlar.mp3
Yasin Konevi 2007 - 07 -Taleal Bedrü.mp3
Yasin Konevi 2007 - 08 - Gel gör Beni Ask Neyledi.mp3
Yasin Konevi 2007 - 09 - Ekmel I fitrat Diye Sevindim.mp3
Yasin Konevi 2007 - 10 - Hasan Ile Hüseyindir.mp3


YAYLA - Gireniz ve Masit Havalari 2007...

Bogaz Havasi 01:31
Zeybek 02:57
Masit Zeybegi 01:50
Kaya Zeybegi 01:39
Bogaz / Masit Kirigi 02:26
Sari Yayla - Al Beni Götür Beni 07:04
Kaba Ardiç Dibine Çoban Havasi - Aksamdan Uyamadim - Dam Baginda Dudu Var - Tenikeler Tingirilmasin 07:54
Uzunhava ve Gireniz Havalari 10:56
Zeybek - Gözleri Benzer Kömüre - Bülbül Gitmis Yaylalari, Çintar Getirmis - Tavas Zeybegi - Pesrev - Deve Zili 14:55
Kirmizi Gül - Süpürgeyi Boyadim - 2 Bogaz Havasi - Sari Zeybek - Cemile 07:55
Masit Kirigi 03:07
Gözleri Benzer Kömüre - Aksam Gelmis de Uyuda Kalmis da - Tepeligine Pullar Takmis 03:14

28582687_urfa-sila-geceleri-13-2007.jpg28582688_ust-kattakiler-uc-deniz-otesi.jpg28582689_volkan-kosar-perdeler-acilsin-1.jpg28582690_volkan-kosar-perdeler-acilsin-2.jpg28582691_volkan-yirtici-yanlis-notalar.jpg28582692_yahya-birinci-iki-bucuk.jpg28582693_yalin-hersey-sensin-2007.jpg28582694_yasar-aydin-sarkilar-yasar.jpg28582695_yasemin-yildiz-askimiza-agladim.jpg28582696_yasin-konevi-esma-un-nebi-2007.jpg28582697_yayla-gireniz-ve-masit-havalari.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder