10 Temmuz 2015 Cuma

2007 Yili Albumleri Bolum 35

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
2007 Yili Albumleri Bolum 35
Rar sifresi - derya

2007 Yili Albumleri Bolum 35

Seiko Ohba & Burak Aziz - 2 Kita Turkiye & Japonya 2007...

Seiko Ohba & Burak Aziz - 01 - Askin (Turkce Ver.).mp3
Seiko Ohba & Burak Aziz - 02 - Askin (Japonca Ver.).mp3
Seiko Ohba & Burak Aziz - 03 - Askin (Ingilizce Ver.).mp3
Seiko Ohba & Burak Aziz - 04 - Cok Seviyorum.mp3
Seiko Ohba & Burak Aziz - 05 - Densetsu No Futari (Cok Seviyorum).mp3
Seiko Ohba & Burak Aziz - 06 - The Legend Of Two (Cok Seviyorum).mp3
Seiko Ohba & Burak Aziz - 07 - Cok Seviyorum (Clubmix).mp3


Selahattin Bölük Klasikleri 2007...

Selahattin Bölük - Ahu Gözlüm
Selahattin Bölük - Gel Beri
Selahattin Bölük - Gülhan
Selahattin Bölük - Gurbetin Garibiyim
Selahattin Bölük - Hancimisin Yolcumusun
Selahattin Bölük - Irmak Kenari
Selahattin Bölük - Kanayan Su Yaralarim
Selahattin Bölük - Meyro
Selahattin Bölük - Salinarak Suya Gider
Selahattin Bölük - Sevme Beni


Sema Echo - Efsane Hanimlar 2007...

Sema Echo - Ask Kerpeteni.mp3
Sema Echo - Cici Bey.mp3
Sema Echo - Fikrimin Ince Gülü.mp3
Sema Echo - Gönlüm Sensiz.mp3
Sema Echo - Hasret.mp3
Sema Echo - Kadiköylü.mp3
Sema Echo - Kara Kiz.mp3
Sema Echo - Mazi.mp3
Sema Echo - Mon Bey.mp3
Sema Echo - Potbor.mp3
Sema Echo - Sari Yapincak.mp3
Sema Echo - Suna.mp3
Sema Echo - Zehra.mp3


Semih Koc - Söz Verme - Ask Kitabi 2007...

Semih Koc - Ask Kitabi
Semih Koc - Basinin Belasiyim
Semih Koc - Benim Sevdam
Semih Koc - Dur Dur
Semih Koc - Eller Kadir Kiymet Bilmiyor Anne
Semih Koc - Kader
Semih Koc - Küpe
Semih Koc - Senden Sonra Söyle
Semih Koc - Söz Verme Önüm Arkam Sagim Solum
Semih Koc - Tapilacak Kadin
Semih Koc - Yazik Ettin


Semra Ileten - Günah Degilmi 2007...

Semra ileten - Aklimi Aldin
Semra ileten - Alli Turnam Yamadan Gel
Semra ileten - Bir Sigara Ic Oglan
Semra ileten - Dom Dom Kursunu
Semra ileten - Günah Degilmi
Semra ileten - Gurur
Semra ileten - Her Sevgide
Semra ileten - Inatci
Semra ileten - Sevdalandim
Semra ileten - Yarimin Adi Yasar
Semra ileten - Yoksulluk


Semra Inanc - Özlüyorum Hani Nerde 2007...

Semra Inanc - Anlamadin Beni
Semra Inanc - Anlamadin Beni 2
Semra Inanc - Bu Gece Gelme Bana
Semra Inanc - Böyle Mi Konusmustuk
Semra Inanc - Kinali eller
Semra Inanc - Öptüm Yanalarindan
Semra Inanc - Öteki Yarim
Semra Inanc - Rüyalarim Olmasa
Semra Inanc - Yaban Cicegim


Serap Sapaz - Aferin Sana 2007...

Serap Sapaz - Aferim Sana
Serap Sapaz - Akillara Zarar
Serap Sapaz - Banane
Serap Sapaz - Ben Bir Tek Adam Sevdim
Serap Sapaz - Ben Unutursam
Serap Sapaz - Beter Oldum
Serap Sapaz - Olmaz
Serap Sapaz - Simdi
Serap Sapaz - Yarim Kaldim
Serap Sapaz - Zor Sevdam


Serdar Kemal - Serden Türküler 2007...

Serdar Kemal - Aglayi Aglayi
Serdar Kemal - Aklim Fikrim
Serdar Kemal - Bir Incecik
Serdar Kemal - CayaVardim
Serdar Kemal - Daglar Yüce
Serdar Kemal - Dün Gece
Serdar Kemal - Garipce
Serdar Kemal - Kordon Zeybegi
Serdar Kemal - Köroglu
Serdar Kemal - Su Yüce Daglar Basi
Serdar Kemal - Turnam


Serdar Ortac - Gold Remix 2007...

01. Hayret
02. Garez
03. Iki Kalp
04. Mesafe (Extended Version)
05. Bebegim Oldun (Bubbeling Remix)
06. Basardin Aglatmayi (Greek Mix)
07. Gitme (Club Remix)
08. Gel De (80'S Reload Mix)
09. Cikartacaksin (Ambient Mix)
10. Gel De (Gold Dance Remix)
11. Gitme (Alternative Mix)


Seren Akiska - Tatli Tatli 2007...

Seren Akiskan - Arasanda
Seren Akiskan - Tatli Tatli
Seren Akiskan - Yenisi
Seren Akiskan - Yaralama Yüregimi
Seren Akiskan - Gidecek Yeri Olur Mu Asklarin
Seren Akiskan - Gitsene
Seren Akiskan - Askim
Seren Akiskan - Kirik Kalem
Seren Akiskan - Sevda Diledim
Seren Akiskan - Aski Benden Sorsunlar
Seren Akiskan - Olmuyor
Seren Akiskan - Arasanda



Sertab Erener - Goes To The Club With Murat Uncuoglu 2007...

Sertab Erener - 01 Gel Barisalim Artik.mp3
Sertab Erener - 02 Yanarim.mp3
Sertab Erener - 03 Vur Yüregim.mp3
Sertab Erener - 04 Mecbursun.mp3geben
Sertab Erener - 05 Lal.mp3
Sertab Erener - 06 Ask.mp3
Sertab Erener - 07 Ask Ölmez,Biz Ölürüz.mp3
Sertab Erener - 08 Aslolan Asktir.mp3
Sertab Erener - 09 Sevdam Agliyor.mp3
Sertab Erener - 10 Satilik Kalpler Sehri.mp3
Sertab Erener - 11 Everyway That I can.mp3


Sertac - Kina Yakmayin Elime 2007...
Sertac - Affina Sigindim.mp3
Sertac - Bayram Neyimize.mp3
Sertac - Bir Güzele Gönül Verdim.mp3
Sertac - Canim Anadolu.mp3
Sertac - Dügün Halayi.mp3
Sertac - Feryat.mp3
Sertac - Gülamin.mp3
Sertac - Kar Kapladi.mp3
Sertac - Kina Yakmayin Elime.mp3
Sertac - Mümkün Degil.mp3
Sertac - Özledim Seni.mp3
Sertac - Patpori.mp3


Sertap Erener - The Best Of 'En Iyiler 2007...

Sertab Erener - 01 Vur Yuregim.mp3
Sertab Erener - 02 Zor Kadin-Voice Male ile Duet.mp3
Sertab Erener - 03 Kumsalda.mp3
Sertab Erener - 04 Kendime Yeni Bir Ben Lazim.mp3
Sertab Erener - 05 Yanarim.mp3
Sertab Erener - 06 Private Emotion-Ricky Martin ile Duet.mp3
Sertab Erener - 07 Every Way That I Can.mp3
Sertab Erener - 08 Aslolan Asktir.mp3
Sertab Erener - 09 Hani Kimi Zaman.mp3
Sertab Erener - 10 Here I Am.mp3
Sertab Erener - 11 Music.mp3
Sertab Erener - 12 Ask-Fos-Mondo ile Duet.mp3
Sertab Erener - 13 Yolun Basi.mp3
Sertab Erener - 14 Kim Hakliysa.mp3
Sertab Erener - 15 Dos Gardenias.mp3
Sertab Erener - 16 Ask Olmez,Biz Oluruz.mp3
Sertab Erener - 17 One More Cup Of Coffee.mp3


Sevara Nazarkhan - Sen 2007...

Sevara Nazarkhan - Bakhtimdan
Sevara Nazarkhan - Bu Sevgi
Sevara Nazarkhan - Debochadan
Sevara Nazarkhan - Erkalab
Sevara Nazarkhan - Korgim Kelar
Sevara Nazarkhan - Kuigai
Sevara Nazarkhan - Kunlarim Sensiz
Sevara Nazarkhan - Kuyoshga
Sevara Nazarkhan - Ne Kechar
Sevara Nazarkhan - Sen
Sevara Nazarkhan - Tushim

28582480_seiko-ohba-burak-aziz-seiko.jpg28582481_selahattin-boluk-klasikleri.jpg28582482_semih-koc-ask-kitabi-1.jpg28582483_semih-koc-ask-kitabi-2.jpg28582484_semra-ileten-gunah-degilmi.jpg28582485_semra-inanc-ozluyorum-hani-nerde.jpg28582486_serap-sapaz-aferim-sana.jpg28582487_serdar-kemal-serden-turkuler.jpg28582488_serdar-ortac-mesafe-gold-remix.jpg28582489_seren-akiskan-tatli-tatli.jpg28582490_sertab-erener-sertab-erener-goes-to-the-club.jpg28582491_sertab-erener-the-best-of-en-iyiler-2007.jpg28582492_sevara-nazarkhan-sen-2007.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder