3 Haziran 2015 Çarşamba

2007 Albumleri Bolum 5

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
2007 Albumleri Bolum 5
Rar sifresi - derya

2007 Albumleri Bolum 5


Asfalt Dünya - Ormanlar Krali 2007-5...

Asfalt Dünya - Beni Severmis O
Asfalt Dünya - Bir Aksamin Kalbi
Asfalt Dünya - Bu Aksam Olmayacak
Asfalt Dünya - Hic
Asfalt Dünya - Katil
Asfalt Dünya - Ormanlar Krali
Asfalt Dünya - Sakin
Asfalt Dünya - Son
Asfalt Dünya - Zaman


Asik Ali Nursani - Sensizligin Yeri Bombos [2007]...

Asik Ali Nursani - Aglama
Asik Ali Nursani - Ben Gönlümün Gami Yas Galdirdim
Asik Ali Nursani - Biz Aliden Ayrilmayiz
Asik Ali Nursani - Daha Cok Cekerim
Asik Ali Nursani - Gel Gayri
Asik Ali Nursani - GÖren Utansin
Asik Ali Nursani - Karagözlüm
Asik Ali Nursani - Selamiye Agit
Asik Ali Nursani - Sensizligin Yeri Bombos
Asik Ali Nursani - Taramis Zülfün
Asik Ali Nursani - Yabanin Kisi
Asik Ali Nursani - Yikildim Simdi


Asik Mahsuni Serif - Nenni Bebek 2007...

Mahzuni Serif - Beni Beni.MP3
Mahzuni Serif - Bir Birini Kiran Kirana.MP3
Mahzuni Serif - Cesmi Siyahim.MP3
Mahzuni Serif - Delik Desik.MP3
Mahzuni Serif - Gecmiyor Gunler.MP3
Mahzuni Serif - Gokte Yildiz.MP3
Mahzuni Serif - Hudey Hudey.MP3
Mahzuni Serif - Oy Arapca Okuyanlar.MP3
Mahzuni Serif - Oy Babo Oy.MP3
Mahzuni Serif - Yaralim.MP3
Mahzuni Serif - Yaram Baskadir.MP3
Mahzuni Serif - Yasamaya Geldik.MP3


Asir Özek - Sila Türküleri 2007...

Asir Özek - Aglatir.mp3
Asir Özek - Ala Gözlerini.mp3
Asir Özek - Ala Gözlü Sah´tan.mp3
Asir Özek - Alvar.mp3
Asir Özek - Bimbir Yaram Sizilar [{ Uzun Hava }].mp3
Asir Özek - Daglar Daglar.mp3
Asir Özek - Dosttan Haber.mp3
Asir Özek - Dostun Gülü.mp3
Asir Özek - Gidek Silaya.mp3
Asir Özek - Gittin Gideli.mp3
Asir Özek - Isterim.mp3
Asir Özek - Nazli Yar.mp3
Asir Özek - Sen Degil Gönlüm.mp3
Asir Özek - Siladan Bir Haber.mp3


Askin Nur Yengi_Ask'in Sarkilari 2007...

Askin Nur YengI - Ayrilmam.mp3
Askin Nur YengI - Baska BIrsey.mp3
Askin Nur YengI - BIr Zaman Hatasi.mp3
Askin Nur YengI - Elveda.mp3
Askin Nur YengI - Geceler Düsman.mp3
Askin Nur YengI - Hesap Ver.mp3
Askin Nur YengI - HIç Ummazdim.mp3
Askin Nur YengI - Kara ÇIçegIm.mp3
Askin Nur YengI - SerserIm BenI.mp3
Askin Nur YengI - Sirami BeklIyorum.mp3
Askin Nur YengI - Susma.mp3
Askin Nur YengI - Yazik.mp3
Askin Nur YengI - ZehIr GIbIsIn.mp3


Aslan Altin - Köylü Kizi & Sanmaki 2007...

Aslan Altin - Derya Ol.mp3
Aslan Altin - Gitme.mp3
Aslan Altin - Gözüm Görmuyor Kimseyi.mp3
Aslan Altin - Karagözler [{ U.h }].mp3
Aslan Altin - Köylü Kizi.mp3
Aslan Altin - Maralim.mp3
Aslan Altin - Sanmaki.mp3
Aslan Altin - Simdiki Kizlar.mp3
Aslan Altin - Su Yüce Daglar.mp3
Aslan Altin - Yalvardim Allaha.mp3
Aslan Altin - Yasa Deli Gönül.mp3


Asli Hünel - Dönemem 2007...

Asli Hünel - Ah Deyip.mp3
Asli Hünel - Basarilar Dilerim.mp3
Asli Hünel - Beraber Ölecegiz.mp3
Asli Hünel - Daglar Daglar.mp3
Asli Hünel - Dönemem (Düet Dogus).mp3
Asli Hünel - Dönemem (Versiyon).mp3
Asli Hünel - Kabus.mp3
Asli Hünel - Varamam (Aramam).mp3
Asli Hünel - Yardim Et Allahim.mp3


Asli - Söyledigim Sarkilarda Sakli 2007...

Asli - Asklarin En Büyügü.mp3
Asli - Ayrilan Yollar.mp3
Asli - Bir Ah Cekermisin.mp3
Asli - Dans Etmeye Ihtiyacim Var.mp3
Asli - Dergiden Resmini Kopardim.mp3
Asli - Dügüm Dügüm.mp3
Asli - Dünya Durulmadan.mp3
Asli - Gitmis Gibisin.mp3
Asli - Uykumda Gel (( Gel Bir Düs Daha Ver )).mp3
Asli - Yanlizligim.mp3
Asli - Yardimci Olmuyor.mp3


Asya - Asktir Beni Güzel Yapan 2007...

Asya - 01 - Kirmizi Kart.mp3
Asya - 02 - Tesadüfen.mp3
Asya - 03 - Gittin Gideli.mp3
Asya - 04 - Git Güle Güle.mp3
Asya - 05 - Asktir Beni Güzel Yapan.mp3
Asya - 06 - Canim.mp3
Asya - 07 - Senden Sonra.mp3
Asya - 08 - Teslim Oldum Aska.mp3
Asya - 09 - Yaprak Döken Benim.mp3
Asya - 10 - Yeter.mp3


Atalay - Nereyesun Nereye 2007...

Atalay - 2.den 2.cikar.mp3
Atalay - Askla Olurmu Saka.mp3
Atalay - Dereler Akar Gider.mp3
Atalay - Hasretim Karadeniz.mp3
Atalay - Hep Kakaka Kikiki.mp3
Atalay - Izi Kalmis Dumana.mp3
Atalay - Karda Beyazdir.mp3
Atalay - Nereyesun Nereye.mp3
Atalay - Vefasiz Ugruna.mp3
Atalay - Yaraliyim Yarali.mp3


Atatürkün Sevdigi Türküler 2007...

Atatürkün Sevdigi Türküler - Bülbülüm Altin Kafeste.mp3
Atatürkün Sevdigi Türküler - Canakkale Icinde.mp3
Atatürkün Sevdigi Türküler - Gide Gide Yarelerim Dirildi.mp3
Atatürkün Sevdigi Türküler - Harmandali.mp3
Atatürkün Sevdigi Türküler - Haykirdi Cikti Meseden.mp3
Atatürkün Sevdigi Türküler - Izmir'in Kavaklari.mp3
Atatürkün Sevdigi Türküler - Kirmizi Gülün Al-I Var.mp3
Atatürkün Sevdigi Türküler - Manastirin Ortasinda Var Bir Havuz.mp3
Atatürkün Sevdigi Türküler - Maya Dagdan Kalkan Kazlar.mp3
Atatürkün Sevdigi Türküler - Pencere Acildi Bilal Oglana.mp3
Atatürkün Sevdigi Türküler - Sanisin Altindan Gelip Gecersin.mp3
Atatürkün Sevdigi Türküler - Tilfidir Hastane.mp3
Atatürkün Sevdigi Türküler - Zeynep Bu Güzellik Var Midir Soyunda.mp3


Atilla Tas - Bir Atilla Tas Albümü 2007...

Atilla Tas - 01 - Hosgeldin.mp3
Atilla Tas - 02 - Taksim.mp3
Atilla Tas - 03 - Bekarlar.mp3
Atilla Tas - 04 - Kader.mp3
Atilla Tas - 05 - Yalan.mp3
Atilla Tas - 06 - Pasa Pasa Giderim.mp3
Atilla Tas - 07 - Düsmanimsin.mp3
Atilla Tas - 08 - Hüsün.mp3
Atilla Tas - 09 - Rahmetlide.mp3
Atilla Tas - 10 - Türkiyem.mp3


Atilla Tas - Nankör 2007...

Atilla Tas - 01 - Nankör.mp3
Atilla Tas - 02 - Zaman Zaman.mp3
Atilla Tas - 03 - Ayrilik Rüzgari.mp3
Atilla Tas - 04 - Pismanlik Duyarsin.mp3
Atilla Tas - 05 - Düste Gör.mp3
Atilla Tas - 06 - Zorgelir Bana.mp3
Atilla Tas - 07 - Sende Gitdin.mp3
Atilla Tas - 08 - Yürek Yarasi.mp3
Atilla Tas - 09 - Gelme Geceler.mp3
Atilla Tas - 10 - Falci.mp3
Atilla Tas - 11 - Nankör [{instrumental}].mp3


Atilla Turnagöl - Turna Gibi Türküler 2007...

Atilla Turnagöl - Ag Gül Güley.mp3
Atilla Turnagöl - Alin Yazimsin.mp3
Atilla Turnagöl - Bir Zalime.mp3
Atilla Turnagöl - Cananim Dedigim.mp3
Atilla Turnagöl - Der Dost.mp3
Atilla Turnagöl - Fit Dediler.mp3
Atilla Turnagöl - Gök Mavisi.mp3
Atilla Turnagöl - Gönlümün Sultani.mp3
Atilla Turnagöl - Hasan Emmi.mp3
Atilla Turnagöl - Keleso.mp3
Atilla Turnagöl - Neden Böyle.mp3

27777757_asfalt-dunya-1.jpg27777759_asfalt-dunya-2.jpg27777760_asik-ali-nursani.jpg27777762_askin-nur-yengi-ask-in-sarkilari-2007.jpg27777764_asli-soyledigim-sarkilarda-sakli-2.jpg27777766_asli-soyledigim-sarkilarda-sakli-3.jpg27777768_asli-soyledigim-sarkilarda-sakli-4.jpg27777770_asli-soyledigim-sarkilarda-sakli-5.jpg27777773_asli-hunel-donemem-2007.jpg27777774_asya-asktir-beni-guzel-yapan-1.jpg27777776_asya-asktir-beni-guzel-yapan-2.jpg27777777_atilla-tas-1.jpg27777780_atilla-tas-2.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder