3 Haziran 2015 Çarşamba

2007 Albumleri Bolum 3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
2007 Albumleri Bolum 3
Rar sifresi - derya

2007 Albumleri Bolum 3


Ali Ekber Cicek - Sevda Vadisi 2007...

Ali Ekber Cicek - 01 - Sevda Vadisi.mp3
Ali Ekber Cicek - 02 - Güldürmedin Nazlim.mp3
Ali Ekber Cicek - 03 - Haydar Haydar.mp3
Ali Ekber Cicek - 04 - Bugün Yardan Haber Geldi.mp3
Ali Ekber Cicek - 05 - Bir Canim Var.mp3
Ali Ekber Cicek - 06 - Sürüne Sürüne.mp3
Ali Ekber Cicek - 07 - Baska Tabib.mp3
Ali Ekber Cicek - 08 - Nerede Sivas Eli.mp3
Ali Ekber Cicek - 09 - Gafil Gönül.mp3
Ali Ekber Cicek - 10 - Faydasi Olmayan.mp3


Ali Gencdemir - Ben Seni Asla 2007...

Ali Gencdemir - Ben Seni Asla
Ali Gencdemir - Bile Bile
Ali Gencdemir - Caresizim
Ali Gencdemir - Daha Iyi
Ali Gencdemir - Hadi At Beni
Ali Gencdemir - Helal Olsun
Ali Gencdemir - Ne Oldu
Ali Gencdemir - Ölüm Allahin Emri
Ali Gencdemir - Sana Ne Oldu
Ali Gencdemir - Sana Sana Sana
Ali Gencdemir - Sevdaliyim
Ali Gencdemir - Sevdaliyim ( Remix )
Ali Gencdemir - Zalim Gurbet


Ali Gül - Bilmeli & Elbistan - 2007...

Ali Gül - 01 - Bilmeli.mp3
Ali Gül - 02 - Güzel Dost Olur.mp3
Ali Gül - 03 - Gula Dilimin.mp3
Ali Gül - 04 - Elbistanli.mp3
Ali Gül - 05 - Döndüm Pirim.mp3
Ali Gül - 06 - Akti Zaman.mp3
Ali Gül - 07 - Ev Cu Xale.mp3
Ali Gül - 08 - Bilirsen Seni.mp3
Ali Gül - 09 - Ware Mezin.mp3
Ali Gül - 10 - Zalim Gurbet.mp3
Ali Gül - 11 - Saliyorlar Gurbet Ele.mp3
Ali Gül - 12 - Nurhak Dagiv.mp3


Ali Güven - S.O.S. 2007...

Ali Güven - Anla Artik (Emre Rmx).mp3
Ali Güven - Anla Artik.mp3
Ali Güven - Bittim Ben.mp3
Ali Güven - Cekemem.mp3
Ali Güven - Haykiris.mp3
Ali Güven - Hic Olmazsa.mp3
Ali Güven - La La Ra.mp3
Ali Güven - Muhim Degil.mp3
Ali Güven - Sos.mp3
Ali Güven - Uc Kiz (Enstrumental).mp3
Ali Güven - Uc Kiz.mp3
Ali Güven - Yolcu 2oo7.mp3


Ali Ihsan Dogan - Sen Gideli 2007...

Ali Ihsan Dogan - Asma Gulane
Ali Ihsan Dogan - Ax Lemin
Ali Ihsan Dogan - Beni Görüp Yüzün Öte Döndürme
Ali Ihsan Dogan - Esin Dedikleri
Ali Ihsan Dogan - Fate
Ali Ihsan Dogan - gitme Turnam
Ali Ihsan Dogan - Kalim
Ali Ihsan Dogan - Koka Vasi
Ali Ihsan Dogan - Sen Gideli
Ali Ihsan Dogan - Su Benim Divane Gönlüm
Ali Ihsan Dogan - Su Yalan Dünyaya Geldim Geleli
Ali Ihsan Dogan - Weran Kerda
Ali Ihsan Dogan - Yalanmis Gözleri


Ali Ihsan Tepe - Unutanlar Var 2007...

Ali Ihsan Tepe - Be Hey Dünya
Ali Ihsan Tepe - Bir Türkü
Ali Ihsan Tepe - Derdim Bindir
Ali Ihsan Tepe - Elimden Gelmez Ki
Ali Ihsan Tepe - Feride
Ali Ihsan Tepe - Halay
Ali Ihsan Tepe - Le Caney
Ali Ihsan Tepe - Mahzuniye Agit
Ali Ihsan Tepe - Oy Sevdalim
Ali Ihsan Tepe - Unut Deme
Ali Ihsan Tepe - Unutanlar Var
Ali Ihsan Tepe - Var Elbet


Ali Kiziltug - Geri Ver 2007...

Ali Kiziltug - Ben Yoluma Gurban Olam
Ali Kiziltug - Benim Anam O Köylerde
Ali Kiziltug - Boyun Devrile
Ali Kiziltug - Duymadin
Ali Kiziltug - Gelecek
Ali Kiziltug - Geri Ver
Ali Kiziltug - Geydiremediniz
Ali Kiziltug - Hotik
Ali Kiziltug - O Baglar
Ali Kiziltug - Sen OLmayinca
Ali Kiziltug - Sende Ne Var
Ali Kiziltug - Uyan


Ali Özel - Arguvanlim 2007...

Ali Özel - Agliyormussun.mp3
Ali Özel - Arguvan'lim.mp3
Ali Özel - Birak Yürekte Kalsin.mp3
Ali Özel - Birakmaz.mp3
Ali Özel - Derdi Güzel.mp3
Ali Özel - Eller Kollar.mp3
Ali Özel - Ellerin Olmus.mp3
Ali Özel - Gönül Kervani.mp3
Ali Özel - Kal Benim Icin.mp3
Ali Özel - Lele Güle.mp3
Ali Özel - Yola Gel [{u.h.}].mp3
Ali Özel - Zalim Gurbet.mp3


Ali Riza Erdogan - Rüzgar Ters Döndü 2007...

Ali Riza Erdogan - Arguvandan Göceli.mp3
Ali Riza Erdogan - Ayirma Bizi Kendinden.mp3
Ali Riza Erdogan - Ben Olaydim.mp3
Ali Riza Erdogan - Beni Yordular.mp3
Ali Riza Erdogan - Bitlisin Basinda Baglar.mp3
Ali Riza Erdogan - Divaneyiz.mp3
Ali Riza Erdogan - Gelen Bizi Yordu Gitti.mp3
Ali Riza Erdogan - Gülüp Durmasin.mp3
Ali Riza Erdogan - Gurbet Elde Gecmez Zaman.mp3
Ali Riza Erdogan - Miraclama.mp3
Ali Riza Erdogan - Rüzgar Ters Döndü.mp3
Ali Riza Erdogan - Su Kimsesiz Sahralarda.mp3
Ali Riza Erdogan - Ulu Bezirganim.mp3


Alico - Kalbimin Resimleri 2007...

Alico - 24 Saat
Alico - Anliyorum
Alico - Askim Gücüne Inanmiyorum
Alico - Ben Sevdim Mi Vazgecmem
Alico - Masum Olan Sensin
Alico - Mektup
Alico - Özür Diliyorum
Alico - Sabahlar Olmasin
Alico - Yalnizim
Alico - Yanarim


Alisan & Sami Özer - Senfonik Cagdas Ilahiler 2007...

Alisan & Sami Özer - 01 - Salavat I Serife Ilahisi Koro Alisan.mp3
Alisan & Sami Özer - 02 - Salavat I Serife Ilahisi Enstrümental.mp3
Alisan & Sami Özer - 03 - Güzel Asik Nihavend Ilahis.mp3
Alisan & Sami Özer - 04 - Hak Yarratti Alemi Muhayyekürdi Ilahi.mp3
Alisan & Sami Özer - 05 - Donandi Her Yer Acemasiran Ilahi.mp3
Alisan & Sami Özer - 06 - Ya Rabbi Askin Ver Bana Nihavend Ilahi.mp3
Alisan & Sami Özer - 07 - Bu Ask-I Ummandir Nihavend Ilahi.mp3
Alisan & Sami Özer - 08 - Gamdan Beni Azat Et Rast Ilahi.mp3
Alisan & Sami Özer - 09 - Ay Dahi Günes Dagi Rast Ilahi.mp3
Alisan & Sami Özer - 10 - Erler Demine Rast Ilahi.mp3
Alisan & Sami Özer - 11 - Sevdim Seni Mabuduma Segah Ilahi.mp3
Alisan & Sami Özer - 12 - Vasili Feyzi Hüdayiz.mp3
Alisan & Sami Özer - 13 - Alemler Nura Gark Oldu Hüzzam Ilahi.mp3
Alisan & Sami Özer - 14 - Getirdile Buragi Hüzzam Ilahi.mp3
Alisan & Sami Özer - 15 - Yar Yüregim Yar Rast Ilahi.mp3
Alisan & Sami Özer - 16 - Ey Dost Hicaz Ilahi.mp3


Alisan Ve Kimselere Güvenmiyorum 2007...

Alisan - 01 - Hersey Yalan Olmus.mp3
Alisan - 02 - Ve Kimselere Güvenmiyorum.mp3
Alisan - 03 - Sari Güller(Sen Yarali Ben Yarali.mp3
Alisan - 04 - Urfali Sevmis.mp3
Alisan - 05 - Allah Allah.mp3
Alisan - 06 - Çinarlar.mp3
Alisan - 07 - Hele Bi(Club Version).mp3
Alisan - 08 - Lewere.mp3
Alisan - 09 - Yukaridaki Allah.mp3
Alisan - 10 - Birakin Yakami.mp3
Alisan - 11 - Yare(Kürtçe).mp3
Alisan - 12 - Hele Bi.mp3


Alkan & Ersoy - SA-DE & Hic Düsündünmü 2007...

Alkan & Ersoy - Bahane.mp3
Alkan & Ersoy - Beni Ara.mp3
Alkan & Ersoy - Bir Daha.mp3
Alkan & Ersoy - Hic Düsündün Mü.mp3
Alkan & Ersoy - Kalbim Elinde.mp3
Alkan & Ersoy - Nabe Nabe.mp3
Alkan & Ersoy - Sen Olmazsan.mp3
Alkan & Ersoy - Seni Seviyorum.mp3
Alkan & Ersoy - Vay Vay Tosuno.mp3
Alkan & Ersoy - Yar.mp3


Alper - Yemin 2007...

Alper - Anne
Alper - Bir Günes Doguyor
Alper - Eller Kelepceli
Alper - Hasan ile Hüseyin
Alper - Lailaheillallah
Alper - Onun Adi Muhammed
Alper - Özledim
Alper - Savas Cocugu
Alper - Yarasullah
Alper - Yemin

27773351_ali-gencdemir-ben-seni-asla-1.jpg27773352_ali-gencdemir-ben-seni-asla-2.jpg27773354_ali-ihsan-dogan-sen-gideli.jpg27773356_ali-ihsan-tepe-unutanlar-var-1.jpg27773358_ali-ihsan-tepe-unutanlar-var-2.jpg27773360_ali-kiziltug-geri-ver.jpg27773362_ali-riza-erdogan-ruzgar-terz-dondu-1.jpg27773364_ali-riza-erdogan-ruzgar-terz-dondu-2.jpg27773366_alico-kalbimin-resimleri.jpg27773368_alisan-ve-kimselere-guvenmiyorum.jpg27773370_alper-yemin.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder