25 Şubat 2015 Çarşamba

Necla Akben 8 Full Albüm...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

Rar sifresi - derya

Necla Akben 8 Full Albüm...

Necla Akben

Necla Akben - Alisan Sembol MC 195-02 - 1989...

Necla Akben - Alisan
Necla Akben - Ah Ölüm
Necla Akben - Bulgar Dagi
Necla Akben - Ele Bahma
Necla Akben - Eyvah
Necla Akben - Gel Hele
Necla Akben - Gelin Oldum
Necla Akben - Görhmirem
Necla Akben - Hinne
Necla Akben - Kina Gecesi
Necla Akben - Mahkum
Necla Akben - Makbuldür
Necla Akben - Mevlaya Saldim
Necla Akben - Narinim
Necla Akben - Sus Sus
Necla Akben - Yürüyorum


Necla Akben - Asker Ocaginda & Bayram Sabahi Ercan Müzik Almanya MC 022 - 1988...

Necla Akben - Bayram Sabahi
Necla Akben - Bebegim
Necla Akben - Bir Yudum Su
Necla Akben - Bizim Eller
Necla Akben - Çakmak Çakmaya Geldik&Kiz Evi&Sana Dogru Geliyorum
Necla Akben - Dog Günes
Necla Akben - Gelmedi
Necla Akben - Gurbet El
Necla Akben - Sen Gülersen
Necla Akben - Tar Kemanim
Necla Akben - Yüregime Ektim Seni


Necla Akben - Size Selam Getirmisem Dünya Müzik - 1986...

Necla Akben - Agrasa Dereleri.mp3
Necla Akben - Badi Saba.mp3
Necla Akben - Bir Defacik Pencere.mp3
Necla Akben - Bu Dünyanin Devrani.mp3
Necla Akben - Bu Hasretlik.mp3
Necla Akben - Denize Dalmayinca.mp3
Necla Akben - Esme Seher Yeli.mp3
Necla Akben - Kime Kin Ettim.mp3
Necla Akben - Kiremit Bacalari.mp3
Necla Akben - Ölem Ben.mp3
Necla Akben - Oy Gürcüm Gürcüm.mp3
Necla Akben - Sifa Istemem.mp3
Necla Akben - Size Selam Getirmisem.mp3
Necla Akben - Su Siziyor.mp3
Necla Akben - Unutuldum.mp3


Necla Akben - Toy Aksami Dünya Müzik 1986...

Necla Akben - Badi Sabah
Necla Akben - Bir Daracik Pencere
Necla Akben - Bu Hasretlik
Necla Akben - Denize Dalayimmi
Necla Akben - Kiremit Bacalari
Necla Akben - Oy Gürcim
Necla Akben - Ölem Ben
Necla Akben - Su Siziyor Siziyor
Necla Akben - Sifa Istemem
Necla Akben - Toy Aksamlar
Necla Akben - Unutuldum


Necla Akben - Türkülerimizle Türkiyem Akbulut Video ve Kasetçilik MC 0022...

Necla Akben - 01 - Duygular dönüstü söze.mp3
Necla Akben - 02 - Dönmezem senden.mp3
Necla Akben - 03 - Caney caney.mp3
Necla Akben - 04 - Azerbeycan kiziyam.mp3
Necla Akben - 05 - Yagmurun çisesine.mp3
Necla Akben - 06 - Seko.mp3
Necla Akben - 07 - Garipçe.mp
Necla Akben - 08 - Giresunun içinde.mp3
Necla Akben - 09 - Gel sevdigim.mp3
Necla Akben - 10 - Bereye bak.mp3
Necla Akben - 11 - Oy tabib.mp3
Necla Akben - 12 - Ilvanlim.mp3
Necla Akben - 13 - Tombulum.mp3


Necla Akben - Unutuldum Yagmur Plak LP 40 - 1984...

Necla Akben - Badi Sabah.mp3
Necla Akben - Bir Daracik Pencere.mp3
Necla Akben - Bu Hasretlik.mp3
Necla Akben - Denize Dalmayinca.mp3
Necla Akben - Kiremit Bacalari.mp3
Necla Akben - Ölem Ben.mp3
Necla Akben - Oy Gürcüm Gürcüm.mp3
Necla Akben - Sifa Istemem.mp3
Necla Akben - Su Siziyor Siziyor.mp3
Necla Akben - Unutuldum.mp3


Necla Akben - Vur Davulcu Sembol MC 1060 - 1988...

Necla Akben - Vur Davulcu
Necla Akben - Hey Erenler
Necla Akben - Al Ata, Yesil Kovan
Necla Akben - Bala Baci
Necla Akben - Al Beni
Necla Akben - Yarim Senden Ayrilali
Necla Akben - Yesil Ayna
Necla Akben - Kizilirmak
Necla Akben - Yalan Dünya
Necla Akben - Ay Nene
Necla Akben - Tiridine Bandim
Necla Akben - Oy Benim Sevdicegim
Necla Akben - Damlar Dali Karanlik
Necla Akben - Giderem Kiraginan
Necla Akben - (Potpori)Suda Balik Oynuyor & Çarsiya Vardim & Degirmen Bos


Necla Akben - Yarim Için Ölüyorum
Türküola Almanya 2138 - 1987
Sembol LP 141-MC1041 1986...

Necla Akben - Bahçelerde Üzerlik.mp3
Necla Akben - Bu Kala Tasli Kala.mp3
Necla Akben - Güle Çiktim Gülmedim.mp3
Necla Akben - Kaçma Kurban Oldugum.mp3
Necla Akben - Madrovadan Çiktim.mp3
Necla Akben - Merdivenin Altinda.mp3
Necla Akben - Muallim.mp3
Necla Akben - Nazmiyem Uyanir Mi.mp3
Necla Akben - Ne Aglarsin.mp3
Necla Akben - Oy Leyli.mp3
Necla Akben - Seher Seher.mp3
Necla Akben - Seher Yeli.mp3
Necla Akben - Sökün Ayi Geldi.mp3
Necla Akben - Yandirdin Kalbimi.mp3
Necla Akben - Yarim Için Ölüyorum.mp3
Necla Akben - Yarim Menden Incinmis.mp3


Olmayan Albümleri...

Necla Akben - Toy Aksami 1982
Yagmur Plak LP 35

Arif Sag - Müzik Yönetmeni; Sener Önaldi - Azeri Halk Sazlari Yönetmeni

Ruhiye
Toy Aksami
Deli Ceyran
Leyla Can
Gara Gilem
Sudan Gelen Sürmeli Giz
Sekine Dayi Gizi
Zer Hanim
Azerbaycan Marali
Sensiz Yasayabilmem
Insafta Yahsi Seydir



Necla Akben - Azeri Dünyasindan Uzelli Almanya 0963...


Necla Akben - Safak Firmasindan çikarilmistir...

Degirmen Üstü Çiçek
Giderim Iraginan
Zabitoglu
Evlerinin Önü Marul
Evlerinin Önü Kuslar Darisi
Askerim Yarim
Çarsidan Aldirdim Yesil Aynayi
Karanfil Oylum Oylum
Söyleyemem Köy Yerinde Söz Olur
Zeynebim
Kalbimi Sana Vermistim

25166537_1-necla-akben.jpg25166538_necla-akben-alisan.jpg25166539_necla-akben-alisan.jpg25166540_necla-akben-azeri-dunyasindan.jpg25166541_necla-akben-size-selam-getirmisem.jpg25166542_necla-akben-toy-aksamlar-1.jpg25166543_necla-akben-toy-aksamlar-2.jpg25166544_necla-akben-toy-aksamlar-3.jpg25166545_necla-akben-toy-aksamlar-4.jpg25166546_necla-akben-turkulerimizle-turkiyem.jpg25166547_necla-akben-turkulerimizle-turkiyem.jpg25166548_necla-akben-unutuldum.jpg25166549_necla-akben-vur-davulcu-1.jpg25166550_necla-akben-vur-davulcu-2.jpg25166551_necla-akben-yarim-icin-oluyorum-1.jpg25166552_necla-akben-yarim-icin-oluyorum-2.jpg25166553_necla-akben-yarim-icin-oluyorum-3.jpg25166554_necla-akben-yarim-icin-oluyorum-4.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder