27 Şubat 2015 Cuma

Nalan Altınörs 8 Full albüm...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

Nalan Altınörs 8 Full albüm...

Nalan Altinörs

Nalan Altınörs - Altın Sesler 2 - Türküola Türkiye 1990...

25182459_nalan-altinors-altin-sesler-2.jpg
Nalan Altinörs - Ah bu sarkilarin gözü kör olsun
Nalan Altınörs - Ahu Gözlüm
Nalan Altınörs - Aşkı Tatmadıysan
Nalan Altinörs - Beklenen Sensin
Nalan Altınörs - Bu Gece Rahat Uyurum
Nalan Altınörs - Elveda
Nalan Altınörs - İmkansız
Nalan Altınörs - Ne Kadar Sevdiğimin Farkına Varmadın mı
Nalan Altınörs - Rüyalarda Buluşuruz
Nalan Altınörs - Sen Sevgini Bana Sakla
Nalan Altınörs - Sensiz Geçen Bu İlk Gecem
Nalan Altınörs - Sevgin Bana Ne Verdi ki
Nalan Altınörs - Söyle Nesil Unutursun
Nalan Altınörs - Yıllar Yağdı Saçlarıma


Nalan Altınörs - Beklenen Sensin - Türküola Türkiye 2357 - 1990...

25182460_nalan-altinors-beklenen-sensin.jpg
25182461_nalan-altinors-beklenen-sensin1.jpg
25182462_nalan-altinors-beklenen-sensin2.jpg
25182463_nalan-altinors-beklenen-sensin4.jpg
Nalan Altınörs - Ahu Gözlüm
Nalan Altınörs - Aşkı Tatmadıysan
Nalan Altınörs - Beklenen Sensin
Nalan Altınörs - Elveda
Nalan Altınörs - Ne Kadar Sevdiğimin Farkına Varmadın mı
Nalan Altınörs - Rüyalarda Buluşuruz
Nalan Altinörs - Ruyalarim Olmasa (Imkansiz)
Nalan Altınörs - Sen Sevgini Bana Sakla
Nalan Altınörs - Sensiz Geçen Bu İlk Gecem
Nalan Altınörs - Sevgin Bana Ne Verdi ki
Nalan Altınörs - Söyle Nasıl Unutursun
Nalan Altınörs - Yıllar Yağdı Saçlarıma


Nalan Altınörs - Bir Rüya Gördüm - Türküola Türkiye 2255 - 1988...

25182464_nalan-altinors-bir-ruya-gordum.jpg
25182465_nalan-altinors-bir-ruya-gordum1.jpg
25182467_nalan-altinors-bir-ruya-gordum2.jpg
25182468_nalan-altinors-bir-ruya-gordum3.jpg
25182470_nalan-altinors-bir-ruya-gordum4.jpg
Nalan Altınörs - Ayrılık Zamanı
Nalan Altınörs - Baharlar Yoruldu
Nalan Altınörs - Bir Deniz Kıyısında
Nalan Altınörs - Bir Rüya Gördüm
Nalan Altınörs - Biz Ayrılamayız
Nalan Altınörs - Gel Neredeysen
Nalan Altınörs - Güneşin Battığı Yerde
Nalan Altınörs - İnsan Bir Kere Sevmeye Görsün
Nalan Altınörs - Kalbimdeki Sevgisin
Nalan Altınörs - Neyimiz Kaldı
Nalan Altınörs - Sen Nisansın
Nalan Altınörs - Sensiz Günüm Gün Değil ki


Nalan Altınörs - Nostalji...

25182486_1-nostaljin.jpg
Nalan Altınörs - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
Nalan Altınörs - Ahu Gözlüm
Nalan Altınörs - Aşkı tanımadıysan
Nalan Altınörs - Beklenen Sensin
Nalan Altınörs - Ben Eski Oyuncağın
Nalan Altınörs - Bir Biz Ayrı Düşeriz
Nalan Altınörs - Biraz Kul Biraz Duman
Nalan Altınörs - Bu Gece Rahat Uyurum
Nalan Altınörs - Elveda
Nalan Altınörs - İmkansız
Nalan Altınörs - Kurtar Beni
Nalan Altınörs - Nazende Sevgilim
Nalan Altınörs - Ne Kadar Sevdiğimin Farkına Varmadın mı
Nalan Altınörs - Özledim Her Şeyini
Nalan Altınörs - Rüyalarda Buluşuruz
Nalan Altınörs - Sen Gelmez Oldun
Nalan Altınörs - Sen Mevsimler Gibisin
Nalan Altınörs - Sen Sevgini Bana Sakla
Nalan Altınörs - Senin Farkın Olmalı
Nalan Altınörs - Sensin Benim Cennettim
Nalan Altınörs - Sensiz Geçen Bu İlk Gecem
Nalan Altınörs - Sevgin Bana Ne Verdiki
Nalan Altınörs - Sırasimi Şimdi
Nalan Altınörs - Şöyle Nasıl Unutursun
Nalan Altınörs - Vur Beni Gideceksen
Nalan Altınörs - Yıllar Yağdı Saçlarıma


Nalan Altınörs - Olmaz Ki A Canım - Türküola Türkiye 2007...

25182471_nalan-altinors-olmaz-ki-a-canim.jpg
25182472_nalan-altinors-olmaz-ki-a-canim1.jpg
25182473_nalan-altinors-olmaz-ki-a-canim2.jpg
25182474_nalan-altinors-olmaz-ki-a-canim3.jpg
Nalan Altınörs - Ahimi Hicranımı
Nalan Altınörs - Biliyorsun Bir Zamanlar
Nalan Altınörs - Birtanem
Nalan Altınörs - El Çek Tabip
Nalan Altınörs - Gel neredeysen
Nalan Altınörs - Gitme
Nalan Altınörs - Nazende Sevgilim
Nalan Altınörs - Olmaz Ki A Canım
Nalan Altınörs - Özledim Gözbebeğim
Nalan Altınörs - Yök Başka
Nalan Altınörs - Özledim Seni


Nalan Altınörs - Sensiz Geçen Bu İlk Gecem - Türküola Türkiye 12374 - 1993...

25182479_nalan-altinors-sensiz-gecen-bu-ilk-gecem.jpg
25182481_nalan-altinors-sensiz-gecen-bu-ilk-gecem1.jpg
Nalan Altinörs - Ah Bu Sarkilarin Gözü Kör Olsu.mp3
Nalan Altinörs - Ahu Gözlüm.mp3
Nalan Altinörs - Aski Tatmadiysan.mp3
Nalan Altinörs - Beklenen Sensin.mp3
Nalan Altinörs - Bu Gece Rahat Uyurum.mp3
Nalan Altinörs - Elveda.mp3
Nalan Altinörs - Ne Kadar Sevdigimin.mp3
Nalan Altinörs - Rüyalarda Bulusuruz.mp3
Nalan Altinörs - Ruyalarim Olmasa (Imkansiz).mp3
Nalan Altinörs - Sen Sevgini Bana Sakla.mp3
Nalan Altinörs - Sensiz Gecen Bu Ilk Gecem.mp3
Nalan Altinörs - Sevgin Bana Ne Verdi Ki.mp3
Nalan Altinörs - Söyle Nasil Unutursun.mp3
Nalan Altinörs - Yillar Yagdi Saclarima.mp3


Nalan Altınörs - Sev Beni - Yavuz-Burç 009 - 1991...

25182482_nalan-altinors-sev-ben.jpg
25182484_nalan-altinors-sev-ben.jpg
Nalan Altinörs - 01-Gençliğe Veda.mp3
Nalan Altinörs - 02-Sarsam Diyorum.mp3
Nalan Altinörs - 03-Bitecek Bir Gün Çilem.mp3
Nalan Altinörs - 04-Beni Sevmeni İstiyorum.mp3
Nalan Altinörs - 05-Sev Beni.mp3
Nalan Altinörs - 06-Ne Olursun.mp3
Nalan Altinörs - 07-Seni Düşünüyorum.mp3
Nalan Altinörs - 08-Kim Derki Sevgilim.mp3
Nalan Altinörs - 09-Ne Olur Hayatımdan çıkma.mp3
Nalan Altinörs - 10-El Çek Tabib.mp3
Nalan Altinörs - 11-Yalan Gözlerin.mp3


Nalan Altınörs - Sırası mı Şimdi - Lider 008 - 1995...

25182485_nalan-altinors-sirasi-mi-simdi.jpg

Nalan Altınörs - Beni Bir Tanısan
Nalan Altınörs - Bir Biz Ayrı Düşeriz
Nalan Altınörs - Biraz Kul Biraz Duman
Nalan Altınörs - Kurtar Beni
Nalan Altınörs - Nazende Sevgilim
Nalan Altınörs - Özledim Herşeyini
Nalan Altınörs - Sen Gelmez Oldun
Nalan Altınörs - Sen Mevsimler Gibisin
Nalan Altınörs - Senin Farkında Olmalı
Nalan Altınörs - Sensin Benim Cennetim
Nalan Altınörs - Sırası Mi Şimdi
Nalan Altınörs - Vur Beni Gideceksen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder