1 Haziran 2014 Pazar

Fatma Topçu - THM Radyo Kayitlari...

Fatma Topçu - Arap Ati Gibi Sallar Basini (Sanliurfa).mp3
Fatma Topçu - Arkadaslar Benim Derdim Yegindir (Diyarbakir).mp3
Fatma Topcu - Aynali Koruk-Oglanin Adi Omer (Yozgat).mp3
Fatma Topçu - Ayva Turunç Narim Var (Kirsehir).mp3
Fatma Topçu - Baglamamin Dügümü (Orta Anadolu).mp3
Fatma Topçu - Bahar Geldi Yine Yollar Isledi (Nevsehir-Ürgüp).mp3
Fatma Topçu - Basindaki Yazmayi Sariya Mi Boyadin (Tokat-Resadiye).mp3
Fatma Topçu - Ben Aglarim Yane Yane (Sivas).mp3
Fatma Topçu - Bin Cefalar Etsen Almam Üstüme (Sivas-Yildizeli).mp3
Fatma Topçu - Bir Seher Vaktinde Indim Baglara (Erzincan-Tercan).mp3
Fatma Topçu - Bir Tas Attim Alica (Konya-Bozkir).mp3
Fatma Topçu - Bizim Evde Seker Lokum Badem Var (Konya).mp3
Fatma Topçu - Çekin Halay Düzülsün (Nigde).mp3
Fatma Topçu - Çiktim Yücesine Seyran Eyledim (Sivas-Tokus Köyü).mp3
Fatma Topçu - Daglarda Çiçek Derirem Sataram (Azerbaycan).mp3
Fatma Topçu - Dam Basinda Oturur (Aksaray-Ortaköy).mp3
Fatma Topçu - Dam Üstünde Çul Serer (Sivas-Divrigi).mp3
Fatma Topçu - Degirmen Önünde Bir Böyük Tarla (Amasya).mp3
Fatma Topçu - Ela Gözlerini Sevdigim Dilber (Erzincan-Tercan).mp3
Fatma Topçu - Entarisi Morumus (Kirikkale-Keskin).mp3
Fatma Topçu - Esimden Ayrildim Gözyasim Durmaz (Güneydogu Anadolu).mp3
Fatma Topçu - Evlerinin Önü Yaldiz Piyade (Çankiri-Çerkes).mp3
Fatma Topçu - Ezelidir Deli Gönül Ezeli (Sinop).mp3
Fatma Topçu - Gemiler Giresun'a (Trabzon).mp3
Fatma Topçu - Gezmedim Yorulmadim (Malatya).mp3
Fatma Topcu - Giz Anasi Giz Anasi-Kina Havasi (Adana-Kadirli-Avluk Koyu).mp3
Fatma Topçu - Giz Anasi Giz Anasi-Kina Havasi (Osmaniye-Kadirli-Avluk Köyü).mp3
Fatma Topçu - Gök Yüzünde Asilidir Zembilim (Nigde).mp3
Fatma Topçu - Gökçe Agacin Kilimi-Asker Yarim (Kastamonu).mp3
Fatma Topçu - Halay Basi Kim Çeker (Sivas).mp3
Fatma Topçu - Hastane Önünde Incir Agaci (Yozgat-Akdagmadeni).mp3
Fatma Topçu - Hayde Gidelum Hayde (Rize-Hemsin).mp3
Fatma Topçu - Hey Onbesli Onbesli (Tokat).mp3
Fatma Topçu - Iliman Çalilari (Mugla-Bodrum).mp3
Fatma Topçu - Ince Giyerim Ince (Tekirdag).mp3
Fatma Topçu - Indim Dere Irmaga (Artvin).mp3
Fatma Topçu - Izmir'in Içinde Al Yesil Bayrak (Sivas).mp3
Fatma Topçu - Kaçindasin Gelin Ümmü Kaçinda (Afyon).mp3
Fatma Topçu - Kaleden Indirdiler (Hatay-Hassa).mp3
Fatma Topçu - Kaleliyem Kaleli (Sanliurfa).mp3
Fatma Topçu - Kaslari Oydu Beni (Elazig).mp3
Fatma Topçu - Kirmizi Gülün Ali Var (Rumeli ).mp3
Fatma Topcu - Kirmizi Gulun Ali Var (Rumeli).mp3
Fatma Topçu - Kislalar Doldu Bugün (Sanliurfa).mp3
Fatma Topçu - Kova Kova Indirdiler Yaziya (Gaziantep).mp3
Fatma Topçu - Kütahya'nin Pinarlari Akisir (Kütahya).mp3
Fatma Topçu - Mahimi Gördüm Düsümde (Çankiri).mp3
Fatma Topçu - Menevse Koymuslar Gülün Adini (Kirikkale).mp3
Fatma Topçu - Menteseli Menteseli (Konya).mp3
Fatma Topçu - Nasil Methedeyim Sevdigim Seni (Erzurum).mp3
Fatma Topçu - Oglanin Adi Ömer-Aynali Körük (Yozgat).mp3
Fatma Topçu - Pencereden Kar Geliyor (Malatya)-Bitlis'te Bes Minare (Bitlis).mp3
Fatma Topçu - Persembe'nin Düzleri (Ordu).mp3
Fatma Topçu - Seherde Indim Ben Baga (Sanliurfa).mp3
Fatma Topçu - Sevda Olmasaydi-Nar Danesi (Kirsehir).mp3
Fatma Topçu - Silindi Mi Masrapamin Galayi (Ankara).mp3
Fatma Topçu - Su Dalma'dan Geçtin Mi (Aydin-Nazilli).mp3
Fatma Topçu - Telgrafin Tellerine Kuslar Mi Konar (Istanbul).mp3
Fatma Topçu - Tutam Yar Elinden Tutam 1 (Erzurum).mp3
Fatma Topçu - Tutam Yar Elinden Tutam (Erzurum).mp3
Fatma Topçu - Uyandim ki Ag Bebegim Agliyor (Sivas-Sarkisla).mp3
Fatma Topçu - Yagmur Yagar Her Dereler Sel Alir (Kütahya).mp3
Fatma Topçu - Yere Düstü Alamadim Fesimi (Eskisehir).mp3
Fatma Topçu - Yine Vedalasti Dildari Yaren (Malatya-Akçadag-Bekirusagi).mp3
Fatma Topçu - Yol Üstünde Karakol (Sivas-Kangal-Akgedik Köyü).mp3
Fatma Topçu - Yüksek Yüksek Tepelere Ev Kurmasinlar (Edirne-Yolüstü Köyü).mp3
Fatma Topçu - Yürü Yalan Dünya Senden Usandim (Sivas-Sarkisla).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Fatma Topcu - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder