1 Haziran 2014 Pazar

Erol Köker-Ezgi Köker-Olcay Köker-Arzu Arikan-Zara-Zeynep...

Erol Köker-Arzu Arikan - Indim Çayiri Biçmeye (Artvin-Savsat).mp3
Erol Köker-Ezgi Köker - Erikten Kestim Deynek (Bilecik-Gölpazari).mp3
Erol Köker-Ezgi Köker - Tekirdag'in Hanlari (Tekirdag).mp3
Erol Köker-Gülay Özer - Arzum Daglarda Gezersin (Kirklareli).mp3
Erol Köker-Gülay Özer - Ben Bir Avuç Dari Olup (Igdir).mp3
Erol Köker-Gülay Özer - Sendeki Kaslar Bende de Olaydi (Istanbul).mp3
Erol Köker-Olcay Köker - A Kizim Sana Potin Alayim Mi (Antalya-Elmali).mp3
Erol Köker-Olcay Köker - Bu Gelen Nahir Midir (Ardahan).mp3
Erol Köker-Olcay Köker - Hey Acem Kizi (Gaziantep).mp3
Erol Köker-Olcay Köker - Pencereden Tas Gelir (Kars).mp3
Erol Köker-Olcay Köker - Yoldan Geçen Yolcu Kardes (Bitlis-Ahlat).mp3
Erol Köker-Zara - Beyaz Fesli Esmer (Aksaray-Baymis Köyü).mp3
Erol Köker-Zara - Bindim Atin Birine-Bursa Köy Güv (Bursa).mp3
Erol Köker-Zeynep Atagür - Arabaci Arabaci Iste Sana Ben Kiraci (Istanbul).mp3
Erol Köker-Zeynep Atagür - Ilik Düstü Yakamdan (Karabük-Safranbolu).mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Erol-Ezgi-Olcay Koker-Arzu Arikan-Zara-Zeynep Atagur
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder