5 Mayıs 2014 Pazartesi

TRT Radyo Kayitlari - 8 bölüm...

19MB

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
http://linksave.in/59909325053682a7c0c7cf
Rar sifresi - derya


TRT Radyo Kayitlari - Bölüm 1...

Ahat Uruk - Artik Yeserecek Bir Dalim Yok
Ahat Uruk - Hüzün zaman zaman
Ahmet Çagan - Atesin gözlerin ruha
Ahmet Çagan - Havalandi gönül kusu
Ahmet Çagan - Yine bu yil ada sensiz
Ahmet Çagan - Yine hazan mevsimi geldi
Alp Arslan - Bu aksam yine dertlerimle
Alp Arslan - Gezdigim dikenli ask yollarinda
Alp Arslan - Güller Aglasin
Alp Arslan - Mihrabim Diyerek
Alp Arslan - Ömrümüzün son saati çalmadan
Amir Ates - Sevenler hep aglarmis eylül aksamlarinda
Ayda Sönmez - Hüsnüne güvenme ey
Ayfer Er - Ah Edip Inlerim
Ayfer Er - Bin yildan fazla sürecek
Ayfer Er - Bir Gönül Hikayesi
Ayse Tas - Bir Sevda Geldi Basima
Ayse Tas - Güller Arasinda
Belgin Gök - Kalplerden dudaklara
Belgin Gök- Niçin baktin bana öyle
Belkiz Dikmen - Bir rüzgardir gelir geçer
Burhanettin Uygun - Yemenimde hare var
Cahide Kandura - Ben kalbimden yaralandim
Canan Koca - Gel gecelerden rüzgar
Celal Abaci - Öyle bir göz süzdün
Cemile Kutlugün - Sen Kimseyi Sevemezsin


TRT Radyo Kayitlari - Bölüm 2...

Çigdem Kirömeroglu Yarkin - Beni Kör Kuyularda
Çigdem Kirömeroglu Yarkin - Bu yilda böyle geçti
Çigdem Kirömeroglu Yarkin - Ey ipek kanatli seher
Çigdem Kirömeroglu Yarkin - Gormek müyesser olmadi
Çigdem Kirömeroglu Yarkin - Ok Gib Hublar
Çigdem Kirömeroglu Yarkin - Olmustu Ufuk Fil Disi
Çigdem Kirömeroglu Yarkin - Son ümidimde bitti
Çigdem Kirömeroglu Yarkin - Yillarca yazik bos yere
Derya Bozkurt - Her mevsim içimden gelir
Dilek Aktas - Bir atesim yanarim
Dilek Turkan - Delisin Deli Gönlüm
Dilek Türkan - Aksami süzme deniz
Dilek Türkan - Çikalim Saydi Sikâre
Dilek Türkan - Gül Hazin Sümbül Perisan
Eda Simsek - Gönlüme Bir Hali Peri
Elif Güresçi Çiftçioglu - Bir bir geçiyor
Elif Güresçi Çiftçioglu - Çam basina çiktim
Elif Güresçi Çiftçioglu - Deli gönül gezer gezer
Elif Güresçi Çiftçioglu - Gel nazli güzel
Elif Güresçi Çiftçioglu - Haber Gelmez Gönül Virane Kaldi
Elif Güresçi Çiftçioglu - Mest Oldu Gönül
Elif Güresçi Çiftçioglu - Sezdim Dalgin Bakisini
Elif Güresçi Çiftçioglu - Yesil Gözlerini Ufkuma Gerki
Elif Özer - Gezer dolasirsin her an
Elif Özer - Gönül Sarkilari
Elif Özer - Seni benden alamazlar
Eliz Avaroglu - Senden ayri yasayamam
Eliz Avaroglu- Nekader istesem sana gelemem
Firdevs Tezcanli - Gemim gidiyor bastan


TRT Radyo Kayitlari - Bölüm 3...

Gökhan Sezen - Bakmiyor Çesmi siyahim
Gökhan Sezen - Olmaz Ilaç Sine-i Sad Pareme
Gökhan Sezen - Yine Dumanli Daglar
Gönül Aköz - Bilmemki nedendir sen
Güldehen Törün - Hasreti Yillara Sor
Güldehen Törün - Aylardir gül yüzünü
Güldehen Törün - Biraz kül biraz duman
Güldehen Törün - Hasreti yillara sor
Güneri Tecer - Sen arzu ettin
Güneri Tecer - Ey sevgilim hasretim sana
Güneri Tecer - Sevgilimsin benimGüneri Tecer - Su gövsüm yirtilip baksan
Güneri Tecer- Nasil unutsam seni
Hafiz Ahmet - Gül uslattim Ulucanli
Hamiyet Yüceses - Bu yaz hünkar
Hamiyet Yüceses - Bu yil bahar az oldu
Hamiyet Yüceses - Geçti hayal içinde
Hamiyet Yüceses - Söylemek_istesem_gönüldekini
Hamiyet Yüceses - Üzdügün yetmez mi
Handan Kara - A Fadimem Hadi Senle Kaçalim
Handan Kara - Gurbet o kadar aciki
Hikmet Riza Hanim - Karsiyaka sefasi kaldi
Hilal Çelebi Demirag - Yine bu yil ada sensiz
Ilhan Yesil Hanim - Bu mudur sendeki muhabbet
Ismail Olgay - Dönülmez aksamin ufkundayim
Ismail Olgay - Yürü Dilber Yürü
Kevser Tanrikut - Bu yilda böyle geçti
Lale Mumcu - Askimin ilk bahari
Lale Mumcu - Dargin Ayrilmayalim
Lale Mumcu - Geçti sevdalarla ömrüm
Lale Mumcu - Gözleri aska gülen
Lale Mumcu - Hicran Oku Sinem Deler


TRT Radyo Kayitlari - Bölüm 4...

Lale Mumcu - Menekse kokulu yarim
Latife Unsal - Canimin yoldasi ol
Lütfü Güneri - Karsi dagdan uçan turna
Mefaret Yildirim - Mektup selam eyle memleketime
Melda Kuyucu - Gönül Penceresinden
Melihat Gülses - Bir emele bin ah çeksem
Melihat Gülses - Bulutlarin Arasindan Her Gece
Melihat Gülses - Gelin kizlar annenize soralim
Melihat Gülses - Sen Benim Gönlümde
Melihat Gülses - Su Gögsüm Yirtilip Baksan
Meltem Seyfelioglu - Bende hicran yarasindan
Meltem Seyfelioglu - Hastayim Yasiyorum
Mualla Gokçe - Bir kus uçmaz kervan
Mualla Mukadder - Bir bakisla baska bir alem
Mustafa Sagyasar - Sorma Bana Nafile
Mustafa Seyran - Iste yine açti bahar
Mustafa Seyran - Ömrümün hasretle geçen
Mustafa Seyran - Sen olmasaydin eger
Mülkiye Toper - Sen sarki söyledigin zaman
Münir Nürettin Selçuk - Saçlarima ak düstü
Müzeyyen Senar - Bir gün geleceksin diye
Nebile Hanim - Bekler beni her gün susam
Necla Özmen - Bir mevsim o yollardan
Nermin Demirçay - Boylemi esecekti
Nermin Demirçay - Böyle kaç yil geçecek
Nermin Demirçay - Mademki gidiyorsun
Nermin Demirçay - Seni andim yine kalbimde
Nermin Demirçay - Seninle düstüm dile
Nermin Demirçay - Uzun yillar ötesinden


TRT Radyo Kayitlari - Bölüm 5...

Nermin Demirçay - Yoksun bu gece
Nese Can - Hayat budur sevgilim
Nese Can - Sen gül dalinda gonca
Nese Dursun - Seninle Bir Sonbahar
Nesrin Sipahi - Apansiz uyanirsan
Nevin Demirdöven - Unuttunmu askimiza ettigimiz
Nevin Örnek - Aska gönül vermem
Nezihe Küçük - Gönül nedir bilene
Nilgün Abiska - Yaniyormu Yesil Köskün Lambasi Yar
Nilgün Abiska - Düsünürken seni
Nilgün Abiska - Nedendir Nedendir bu dili zarin
Nilgün Abiska - Sen hep beni mazideki
Nilgün Abiska - Talihin Elinde Oyuncak Oldum
Nilgün Abiska - Ümitsiz Bir Aska Düstüm
Nilgün Abiska - Unuttunmu askimiza
Nilüfer Durak - Sevdigim dünyalar kadar
Nursize Coskun - Aski içtik ballar gibi
Nursize Coskun - Çiksam su daglarin
Nurten Demirkol - Anladim ki daha dolmamis çilem
Nurten Demirkol - Beklerim her gün bu sahillerde
Nurten Demirkol - Bin hüzün çöktü yine
Nurten Demirkol - Bu gün bayram mendil
Nurten Demirkol - Kirpiklerinin gölgesi
Nurten Demirkol - Vurgun Yemis Misali
Özdal Orhon - Ufuklara yaslanmis
Perihan Altindag Sözeri - Bu günde açti gülüm
Perihan Altindag Sözeri - Gelse o suh meclise
Perihan Altindag Sözeri - Kalbimde kalan bir aci var
Perihan Altindag Sözeri - Yollari Gurbete Baglayan Daglar
Radife Erten - Arabaya tas koydum
Rahmi Sönmezocak - Saklarim seni
Rahmi Sönmezocak - Saklarim Sinede Her an
Sabite Tur Gülerman - Anladim sen sevmeyeceksin


TRT Radyo Kayitlari - Bölüm 6...

Sabite Tur Gülerman - Birlikte bir aksam
Sabite Tur Gülerman - Bunca cevrin gönül
Sabite Tur Gülerman - Dilde derdi istiyak
Sabite Tur Gülerman - Dün gece yeis ile
Sabite Tur Gülerman - Hayali yare degme
Sabite Tur Gülerman - Nigahi meclisine canlar
Sabite Tur Gülerman - Sazlar çalnir çamlicanin
Sabite Tur Gülerman - Sevdi bu gönül
Sabite Tur Gülerman - Söyle nazmi bu kas çatis
Sabite Tur Gülerman - Su Izmirin daglarinda
Safiye Erdeger - Alimin evleri çamdan
Safiye Erdeger - Aska gönül vermem
Saime Sinan - Karardi mehtabim
Selma Dagbas - Derde çektin ah a kafir
Selma Ersöz - Boyu fidan salinir
Selma Ersöz - Haber bekliyorum bak yine ben
Selma Sagbas - Gel kalenderde sefa
Selma Sagbas - Geldi bezmi vuslata
Selma Sagbas - Gösterirken ruhri zerdi
Semahat Özdenses - Her yerde bin hatira
Semra Ersoylu - Avare gönül yine
Semra Ersoylu - Bekledim gelecektin
Semra Ersoylu - Beklerim her gün bu Sahillerde
Semra Ersoylu - Benim su yollardan
Semra Ersoylu - Bir zamanlar maziye
Semra Ersoylu - Görmedim ömrümün asude
Semra Ersoylu - Göz göz oldu yüregim
Semra Ersoylu - Gülmedi su bahtim
Semra Ersoylu - Sevmediklerinle gönül
Semra Ersoylu - Sönmez artik yüregimde
Serap Kuzey - Ay gülsün ufuktan


TRT Radyo Kayitlari - Bölüm 7...

Serap Kuzey - Ibrisim örmüyorlar
Serap Kuzey - Su dere yonca
Serap Mutlu Akbulut - Sana bin bir özlemle
Serpil Karaoglan - Bu yaz sevdayi tattik
Sevim Tanürek - Seninle Bir Sonbahar
Suna Batigün Konakçi - Bu yil ada sensiz
Suzan Güven - Bir güne benim gönlümü
Süheyla Eren Kiliç - Leylaklari sümbülleri
Süheyle Eren Kiliç - Meclise gelir nese saçarsin
Sükran Akin - Aski Seninle Tatti
Tugçe Becerikli - Bir gönül vardi bende
Tugçe Becerikli - Sayd eyledi bu gönlümü
Tugçe Becerikli - Bin hüzün çoktü yine
Tugçe Becerikli - Gece sessiz ve karanlik
Tugçe Becerikli - Geçti hayal içinde
Tugçe Becerikli - Gönlümün ezhar içinde
Tugçe Becerikli - Leylaklarin hayali
Tugçe Becerikli - Mümkünmü unutmak
Tugçe Becerikli - Ne dert kalir ne hüzün
Tugçe Becerikli - Neyden dökülen nagme
Tugçe Becerikli - Nice sevdi nice yandi
Tugçe Becerikli - O güzel bakislarin beni
Tugçe Becerikli - Ruhuma gecenin matemini
Tugçe Becerikli - Sen nazla gezerken
Tugçe Becerikli - Söyleyin günese bu gün
Tugçe Becerikli - Yüzüme bakma öyle
Tugçe Becerikli -Gamzedeyim deva bulmam
Turhan Öge - Bir gün karsilasirsak
Turhan Öge - Duydumki güzel son sarkida
Turhan Öge - Muhabbet bagina girdim
Turhan Öge - Sen hep beni


TRT Radyo Kayitlari - Bölüm 8...

Turhan Öge - Sesimde sarkisi askin
Turhan Öge - Anlatilmaz bin dert ile
Turhan Öge - Sarkilardan Fal Tuttum
Turhan Öge - Unutamiyorum
Turhan Öge - Yad Eller Aldi Beni
Tülin Kusoglu - Gönlümün Sarkisini
Tülin Yakarçelik - Gelsen Bize Aksamlari
Umut Akyürek - Bensiz Ey Gül Gülseni
Zeki Müren - Anar ömrümce gönül
Zeki Müren - Canimin yoldasi ol
Zeki Müren - Geçti artik güzel günler
Ziya Taskent - Askinla yandim harap
Zuhal Egilmez - Cana Sana Asik Nice Bir
Zuhal Egilmez - Rüzgar susmus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder