9 Mayıs 2014 Cuma

Ayfer Unler - 11 Full Albüm...

Ayfer Unler - 11 Full Albüm...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...

Ayfer Unler - 11 Full Albüm-zeki39.part1.rar
Ayfer Unler - 11 Full Albüm-zeki39.part2.rar
Ayfer Unler - 11 Full Albüm-zeki39.part3.rar
Ayfer Unler - 11 Full Albüm-zeki39.part4.rar
Ayfer Unler - 11 Full Albüm-zeki39.part5.rar
Ayfer Unler - 11 Full Albüm-zeki39.part6.rar


Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

Rar sifresi - derya

Ayfer Ünler - Alparslan 37...

Ayfer Ünler - Aşağıdan Gelir Omuz Omuza
Ayfer Ünler - Biz Ne Derken Ne Oldu
Ayfer Ünler - Çile Bizde
Ayfer Ünler - Dam Üstüne Çul Serer
Ayfer Ünler - Dertli Mektup
Ayfer Ünler - Dertli Nişanlandım
Ayfer Ünler - Fakirsem Günahım Ne
Ayfer Ünler - Kaderin Elinden
Ayfer Ünler - Niye Gittin Gelin Oldun
Ayfer Ünler - Ulu Tanrım Çile Yükleme
Ayfer Ünler - Yolumu Şaşırdım
Ayfer Ünler - Yüzüme Güldün
Ayfer Ünler - Zalim Felek


Ayfer Ünler - Ayfer Ünler - 1...

Ayfer Ünler - Ben Böyleyim
Ayfer Ünler - Dert Bir Değil Elvan
Ayfer Ünler - Ferman Senin Elinde
Ayfer Ünler - Gönül Kurbanı
Ayfer Ünler - Hayatımı Sana Verdim
Ayfer Ünler - Kaderin Mahkumu
Ayfer Ünler - Karar Verdim İçmemeye
Ayfer Ünler - Nefret Ediyorum
Ayfer Ünler - O Benim İşte
Ayfer Ünler - Ölmeden Öldürdün Beni
Ayfer Ünler - Sen Olsan İçmezmişin
Ayfer Ünler - Sus Arkadaş
Ayfer Ünler - Yeminim Var
Ayfer Ünler - Yolumu Şaşırdım


Ayfer Ünler - Ayfer Ünler 2 (uzelli)...

Ayfer Ünler - Ben Halime Yanarım
Ayfer Ünler - Bölemedim Felekle Kozumu
Ayfer Ünler - Böyle Yaşamanın
Ayfer Ünler - Dokunma Keyfine Yalan Dünyanın
Ayfer Ünler - Gafil Gezme Şaşkın
Ayfer Ünler - Gel Bari Bari
Ayfer Ünler - Gurbet İcat Eden
Ayfer Ünler - He Gönül He
Ayfer Ünler - Kara Üzüm Habbesi


Ayfer Ünler - Ayfer Ünler 3 (çağdaş Plak)...

Ayfer Ünler - De Get Bayburt
Ayfer Ünler - Dostum Dostum
Ayfer Ünler - El Ele Ver
Ayfer Ünler - Engin Ol Gönül
Ayfer Ünler - Eşref
Ayfer Ünler - Haram Sudan Atladım
Ayfer Ünler - İki Dağın Arasında Kalmışam
Ayfer Ünler - Kurban Olam
Ayfer Ünler - Maden Dağı
Ayfer Ünler - Mezarımın Taşı
Ayfer Ünler - Oy Nıye Kurban Niye


Ayfer Ünler - Dert Bürümüş Dört Yanımı...

Ayfer Ünler - Ağam Bıyıkların Burma Burma (u.h)
Ayfer Ünler - Bir Aşk İçin Olunurmu
Ayfer Ünler - Bir Filcan Kahve Olsam
Ayfer Ünler - Bir Gün Rahat Olamadım
Ayfer Ünler - Çektiğin Acıyı Saklama Benden
Ayfer Ünler - Dert Bürümüş Dört Yanımı
Ayfer Ünler - Dün Gece Seni Rüyamda Gördüm
Ayfer Ünler - Gül Akar O Memelerinden Anam (u.h)
Ayfer Ünler - Güzelsin Sevdiğim
Ayfer Ünler - Hep Kıskandım Seni Elden
Ayfer Ünler - Kurtar Beni Sen Yaradan
Ayfer Ünler - Ne Yaptıysam Bir Türlü Unutamadım
Ayfer Ünler - Onunla Git Sen
Ayfer Ünler - Sevdim Bir Vefasız


Ayfer Ünler - Karar Verdim İçmemeye...

Ayfer Ünler - Birazda Bana Gül Kader
Ayfer Ünler - Ferman Senin Elinde
Ayfer Ünler - Gönül Kurbanı
Ayfer Ünler - Hayatımı Sana Verdim
Ayfer Ünler - He Gönül He He
Ayfer Ünler - Kader Mahkumu
Ayfer Ünler - Karar Verdim İçmemeye
Ayfer Ünler - Nefret Edemiyorum
Ayfer Ünler - O Benim İşte
Ayfer Ünler - Sen Olsan İçmezmişin
Ayfer Ünler - Sevdiğim Kız Gelin Olmuş
Ayfer Ünler - Sus Arkadaş
Ayfer Ünler - Yeminim Var
Ayfer Ünler - Zeynep Gelin
Ayfer Ünler - Züleyha


Ayfer Ünler - Ölmeden Öldürdün...

Ayfer Ünler - Ben Böyleyim
Ayfer Ünler - El Ele Ver
Ayfer Ünler - Gönül Kurbanı
Ayfer Ünler - Kaderin Elinden
Ayfer Ünler - Kurban Olam
Ayfer Ünler - Ölmeden Öldürdün Beni
Ayfer Ünler - Tükenmez Bitmez Geceler
Ayfer Ünler - Vardım Hint Eline
Ayfer Ünler - Zalim Avcı
Ayfer Ünler - Zalim Felek


Ayfer Ünler - Sus Arkadaş...

Ayfer Ünler - Al Eyvana Yatak Serdim
Ayfer Ünler - Biz Ne Derken Ne Oldu
Ayfer Ünler - Çeken Varmı Benim Gibi
Ayfer Ünler - Çile Bende
Ayfer Ünler - De Get Bayburt
Ayfer Ünler - Dertli
Ayfer Ünler - Eşref
Ayfer Ünler - Haram Sudan Atladım
Ayfer Ünler - He Gönül He
Ayfer Ünler - Kaderin Mahkumuyum
Ayfer Ünler - Mezarımın Taşı Urfaya Karşı
Ayfer Ünler - Niye Gittin Elin Oldun
Ayfer Ünler - Sen Olsan İçmezmişin
Ayfer Ünler - Sus Arkadaş
Ayfer Ünler - Yolumu Şaşırdım
Ayfer Ünler - Zeynep Gelin


Ayfer Ünler - Türküola 720...


Ayfer Ünler - Al Eyvana Yatak Serdim.mp3
Ayfer Ünler - De Get Bayburt.mp3
Ayfer Ünler - Dostum Dostum.mp3
Ayfer Ünler - El Ele Ver.mp3
Ayfer Ünler - Engin Ol Gönül.mp3
Ayfer Ünler - Eşref.mp3
Ayfer Ünler - Giderem Burdan Artık.mp3
Ayfer Ünler - Haram Sudan Atladım.mp3
Ayfer Ünler - İki Dağın Arasında Kalmışam.mp3
Ayfer Ünler - Kurban Olam.mp3
Ayfer Ünler - Maden Dağı.mp3
Ayfer Ünler - Mezarımın Taşı.mp3
Ayfer Ünler - Ölmeden Öldürdün Beni.mp3
Ayfer Ünler - Oy Nıye Kurban Niye.mp3
Ayfer Ünler - Sinesine Vura Vura.mp3
Ayfer Ünler - Vardım Hint Eline.mp3
Ayfer Ünler - Zalim Avcı.mp3


Ayfer Ünler - Urfanın Sesi Plak...

Ayfer Ünler - De Get Bayburt
Ayfer Ünler - El Ele Ver
Ayfer Ünler - Engin Ol Gönül
Ayfer Ünler - Eşref
Ayfer Ünler - Haram Sudan Atladım
Ayfer Ünler - İki Dağın Arasında Kalmışam
Ayfer Ünler - Kurban Olam
Ayfer Ünler - Maden Dağı
Ayfer Ünler - Mezarımın Taşı
Ayfer Ünler - Oy Nıye Kurban Niye
Ayfer Ünler - Sinesine Vura Vura
Ayfer Ünler - Zalim Avcı


Ayfer Ünler - Uzelli 209...

Ayfer Ünler - Ben Halime Yanarım.mp3
Ayfer Ünler - Böyle Yaşamanın.mp3
Ayfer Ünler - Dokunma Keyfime.mp3
Ayfer Ünler - Dünya Kadar.mp3
Ayfer Ünler - Düşman Peşimizde (u.h).mp3
Ayfer Ünler - Gel Bari Bari.mp3
Ayfer Ünler - Gurbet İcat Eden (u.h).mp3
Ayfer Ünler - He Gönül He.mp3
Ayfer Ünler - Kara Üzüm Tanesi.mp3
Ayfer Ünler - Niye Zalim.mp3
Ayfer Ünler - Olsaydım Körpe Kuzu (u.h).mp3
Ayfer Ünler - Tükenmez Bitmez Geceler.mp3

Ayfer-nler-1 Ayfer-nler-45-lik Ayfer-nler-45-lik-2 Ayfer-nler-45-Lik-Plak-Zuleyha Ayfer-nler-Ask-Yarasi-Sana-Alistim Ayfer-nler-Ask-Yarasi-Sana-Alistim-45-DEVIR Ayfer-nler-Dert-B-r-m-s-D-rt-Yanimi Ayfer-nler-Dert-B-r-m-s-D-rt-Yanimi-45-lik-plak Ayfer-nler-Gozumun-Yasini-Silde-Git Ayfer-nler-Huzur-Bulamadim-Affet-Beni Ayfer-nler-Kaderin-Elinden Ayfer-nler-Karar-Verdim-I-memeye Ayfer-nler-Karar-Verdim-I-memeye-2 Ayfer-nler-lmeden-ld-rd-n Ayfer-nler-Sus-Arkadas Ayfer-nler-Sus-Arkadas-1 Ayfer-nler-T-rk-ola-720 Ayfer-nler2

2 yorum:

  1. sayın ilgili linkler ölmüş lütfen yenilermisiniz teşekkürlerimle

    YanıtlaSil
  2. Selam.Linklerden sadece 3 ncu rar silinmis degistirdim..Kolay gelsin..

    YanıtlaSil