16 Kasım 2013 Cumartesi

Adnan Emen 8 Full Albüm...Taverna...

Adnan Emen 8 Full Albüm...Taverna...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Download via share-online.biz yazisina tikladiginizda, gelecek relink.to/ sayfasinda Download" a, gelen penceredeki yuvarlaklardan da, ucu açık yuvarlağa tıklayın,indirme linki gelecektir..


Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

Rar sifresi - derya


Adnan Emen - Adnan Emen'le Gazinoda Bir Gece

Adnan Emen - Ah Bu Sarkilarin Gözü Kör Olsun
Adnan Emen - Anilar & Her Zaman Benimlesin
Adnan Emen - Biri Birilerine & Aleylim & Fidayda
Adnan Emen - Dramanin Icinde & Kalk Gelin Hanim & Ramizem & Gimildan
Adnan Emen - Dünya Tatlisi & Ah Nene & Gülende Yar & Yumurtanin Sarisi
Adnan Emen - Ekin Ekilen Yere & Erzurumun Dadasi & Konyalim
Adnan Emen - Imkansiz (Rüyalarim Olmasa)
Adnan Emen - Karakolda Ayna Var
Adnan Emen - Kiymetini Bilemeden
Adnan Emen - Sekerim & Önemi Yok
Adnan Emen - Vur Bir Daha & Diley & Diyarbakir & Mardin Kapi



Adnan Emen - Bana Ne...

Adnan Emen - Baga Gel Bostana Gel
Adnan Emen - Bana Ne
Adnan Emen - Bana Sorun
Adnan Emen - Gayri Dayanamam
Adnan Emen - Hacel Obasi
Adnan Emen - Kabul Et Gözyaslarimi
Adnan Emen - Sana Ne Yaptim
Adnan Emen - Sarhos Serseri
Adnan Emen - Sarisinsin
Adnan Emen - Su Daglarin Yüksegine Erseler
Adnan Emen - Ya Bu Askin Sonu Gelir Ya Gider
Adnan Emen - Yerden Yere Vurun Beni
Adnan Emen - Zalifim
Adnan Emen - Zülüf Dökülmüs Yüze


Adnan Emen - Bir Kadin Tanidim Cok Agliyordu...

Adnan Emen - Bir Kadin Tanidim
Adnan Emen - Buldum Buldum
Adnan Emen - Cicim Aylari
Adnan Emen - Gönlümün Sultani & Yasamali Yar
Adnan Emen - Hep Senin Icin
Adnan Emen - Ölesim Geldi
Adnan Emen - Sen Gidersen Baskasi Gelir
Adnan Emen - Vur Patlasin
Adnan Emen - Yikila Yikila
Adnan Emen - Yildizlar Sayilirmi & Zim Zim & Agri Dagiundan Düstüm
Adnan Emen - Zorla Güzellik Olmaz


Adnan Emen - Taverna 91...

Adnan Emen - Ayilana Gazoz & Pembe Giyerim
Adnan Emen - Besmele
Adnan Emen - Gayri Dayanamam & Ayva Turunc Narim Var
Adnan Emen - Havalisin Havali & Yanar Bu Gönlüm & Nazlanma & Bizim Dügün & Hayirdir Insallah & Oynama Yorulursun
Adnan Emen - Hesabim Var
Adnan Emen - Sakin Dönme Geriye & Istanbul Sokaklari
Adnan Emen - Söyleyin Yildizlar & Yalan Gözlerim
Adnan Emen - Vurun Dalgalar & Ilvanlim & Oy Tombulum & Mardin Kapisinda & Mardin Kapi Sen Olur & Tomurcuk & Oy Sinemmi & Malatya


Adnan Emen - Tavernada Dügün Geceleri...

Adnan Emen - Belalim
Adnan Emen - Dere Geliyor Dere & Gül Ali & Sürmeli Koyun & Mastika
Adnan Emen - Havada Bulut Yok
Adnan Emen - Kilim
Adnan Emen - Sonbahar Rüzgarlari & Intizar & Senede Bir Gün
Adnan Emen - Sülüman Aga & Deryalar
Adnan Emen - Telli Telli & Yaradana Kurban & Kadifeden Kesesi & Caminin Menzini Yok & Caney & Sak Sak Sakirdama & Oy Sinemi & Loy Loy Kibar Yar & Narey
Adnan Emen - Vurgun
Adnan Emen - Yollar Seni Gide Gide


Adnan Emen - Tavernada Öptüm & Mercan Geceleri 1990...

Adnan Emen - Alisirim
Adnan Emen - Arnavut Kasabi
Adnan Emen - Arpa Bugday Gec Olur
Adnan Emen - Biz Ayrilamayiz
Adnan Emen - Bu Ne Sevgi Ah
Adnan Emen - Dediler Zamanla Hep (Olsun)
Adnan Emen - Dün Gece Mehtaba Bakip
Adnan Emen - Öptüm
Adnan Emen - Potpori (Odam Kirec Tutmuyor & Hamdi)
Adnan Emen - Türkmen Gelini
Adnan Emen - Yüce Dag Basinda Bir Top Kar Idim


Adnan Emen - Unutmusum Kendimi...

Adnan Emen - Aglamam Ki Ben
Adnan Emen - Arabaci
Adnan Emen - Ask Yolu
Adnan Emen - Ben Sana Kötü Alistim
Adnan Emen - Bizim Sokaklar
Adnan Emen - Cigerparem
Adnan Emen - Dokumaci Kizlar & Boyaci
Adnan Emen - Eyvallah & Gel Bu Gece Bizde Kal
Adnan Emen - Mümkün Degil
Adnan Emen - Ne Cikar
Adnan Emen - Saclari Mecli Yarim
Adnan Emen - Ümitlerin Bitince Gel
Adnan Emen - Unutmusum Kendimi
Adnan Emen - Yildönümün Kutlu Olsun


Adnan Emen - Yildönümün Kutlu Olsun...

Adnan Emen - Arabaci
Adnan Emen - Ben Sana Kötü Alistim
Adnan Emen - Bir Hosum
Adnan Emen - Bizim Sokaklar
Adnan Emen - Cigerparem
Adnan Emen - Dert Cekmeye Gelmisiz
Adnan Emen - Eyvallah & Gel Bu Gece Bizde Kal
Adnan Emen - Göz Altinda Bakarsin
Adnan Emen - Hasret Cana Yetince Gel
Adnan Emen - Unutmak Icin
Adnan Emen - Unutmusum Kendimi
Adnan Emen - Uzak Dur Benden
Adnan Emen - Yalelli & Boyaci
Adnan Emen - Yildönümün Kutlu Olsun

30860856_adnan-emen-bana-ne.jpg30860857_adnan-emen-bir-kadin-tanidim.jpg30860858_adnan-emen-tavernada-dugun-geceleri.jpg30860859_adnan-emen-tavernada-dugun-geceleri-1.jpg30860860_adnan-emen-tavernada-optum.jpg30860861_adnan-emen-tavernada-optum-1.jpg30860862_adnan-emen-unutmusum-kendimi.jpg30860863_adnan-emen-unutmusum-kendimi-1.jpg30860864_adnan-emen-ile-gazinoda-bir-gece.jpg30860865_adnan-emen-ile-gazinoda-bir-gece-1.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder