16 Kasım 2013 Cumartesi

Adem Aydas 17 Full Albüm...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Adem Aydas 17 Full album...Arabesk...
Rar sifresi - derya

http://t3.pixhost.org/show/4028/19482511_adem-aydas-askin-bitirdi-beni.jpg http://t3.pixhost.org/show/4028/19482512_adem-aydas-askin-bitirdi-beni-1.jpg http://t3.pixhost.org/show/4028/19482513_adem-aydas.jpg

Adem Aydas - Ankaradir Vatanim...

Adem Aydas - Ankaradir Vatanim.mp3
Adem Aydas - Belki Bir Kis Günü.mp3
Adem Aydas - Bulamadim Ben.mp3
Adem Aydas - Gelmezsen Gelme.mp3
Adem Aydas - Gökyüzünde Yildiz Gibi.mp3
Adem Aydas - Yavrum Yanar.mp3


Adem Aydas - Asiye - 2006...

Adem Aydas - Asiye - Asiye.mp3
Adem Aydas - Asiye - Belgizar .mp3
Adem Aydas - Asiye - Biktim Bu Dünyadan.mp3
Adem Aydas - Asiye - Birak Askim Yasamasin.mp3
Adem Aydas - Asiye - Çerrah Pasa.mp3
Adem Aydas - Asiye - Deli Gibi Ol.mp3
Adem Aydas - Asiye - Deli Gönül.mp3
Adem Aydas - Asiye - Gülsümüm.mp3
Adem Aydas - Asiye - Insan Degil Insan.mp3
Adem Aydas - Asiye - Insanlar Kendini.mp3
Adem Aydas - Asiye - Oy Daglar.mp3
Adem Aydas - Asiye - Sensiz Olmuyor.mp3
Adem Aydas - Asiye - Üstüme Düsme.mp3
Adem Aydas - Asiye - Yare Gidem.mp3
Adem Aydas - Asiye - Yeminim Var.mp3


Adem Aydas - Askin Bitirdi Beni 2010...

Adem Aydas - Askin bitirdi beni
Adem Aydas - Daglara kar yagmis gibi
Adem Aydas - Uykudamisin sevgili yarim
Adem Aydas - Bagiriyom duymuyorlar
Adem Aydas - Gülüm gel kapidan bacadan
Adem Aydas - Ey sevdigim
Adem Aydas - Eglen yolcum eglen
Adem Aydas - Sen kalem ol bende kagit
Adem Aydas - Yorma beni dünya
Adem Aydas - Bahçede yesil çinar


Adem Aydas - Ben Hep Seni Düsünürüm...

Adem Aydas - Aradim Derdime .U.H.mp3
Adem Aydas - Ben Hep Seni Düsünürüm.mp3
Adem Aydas - Bülbül.mp3
Adem Aydas - Efkarim Zor.mp3
Adem Aydas - Naciyem.mp3
Adem Aydas - Nolur Hey.mp3
Adem Aydas - Vay Garip Dünya.mp3
Adem Aydas - Yalan Oldu.mp3
Adem Aydas - Zalim.mp3
Adem Aydas - Zorumus Meger.mp3


Adem Aydas - Benim Babam - 2008...

Adem Aydas - Benim Babam - Acimadinmi.mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Ativer Cenberi .mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Belli Bellii.mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Benim Babam.mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Bundan Sonra (Uz.hv).mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Çikta Gel.mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Dargin Degilim.mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Git Güle Güle.mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Kinali Kuzu.mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Kozan Oglu.mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Leylam.mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Nenni.mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Sokak Kadini.mp3
Adem Aydas - Benim Babam - Suzan Suzi.mp3


Adem Aydas - Dert Deryasi...

Adem Aydas - Aglama Yar.mp3
Adem Aydas - Aldin Aklim.mp3
Adem Aydas - Anne Babam.mp3
Adem Aydas - Ativer Cemberi.mp3
Adem Aydas - Bir Dilim Beyaz Petnir.mp3
Adem Aydas - Cesmi Siyahim.mp3
Adem Aydas - Daglar Duman Boyle.mp3
Adem Aydas - Dert Deryasi.mp3
Adem Aydas - Duyda Inanma.mp3
Adem Aydas - Elmali Daglar.mp3
Adem Aydas - Geli Geliver.mp3
Adem Aydas - Gönül Dagi.mp3
Adem Aydas - Hacel Ovasi.mp3
Adem Aydas - Karsima Gecipte.mp3
Adem Aydas - Kizilirmak.mp3
Adem Aydas - Leylam.mp3
Adem Aydas - Mustafa.mp3
Adem Aydas - Perisan Hallerim.mp3
Adem Aydas - Sunamm.mp3
Adem Aydas - Vefasiz Sevdigim.mp3
Adem Aydas - Yalan Dunya.mp3


Adem Aydas - Div Div & Gidecegim...

Adem Aydas - Acimadinmi.mp3
Adem Aydas - Belli Belli.mp3
Adem Aydas - Benim Babam.mp3
Adem Aydas - Cezayir.mp3
Adem Aydas - Cikta Gel.mp3
Adem Aydas - Dargin Degilim.mp3
Adem Aydas - Git Gulegule.mp3
Adem Aydas - Kinali Kuzu.mp3
Adem Aydas - Kozan Oglu.mp3
Adem Aydas - Leylam.mp3
Adem Aydas - Nenni.mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi 13.mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi.mp3
Adem Aydas - Sokak Kadini.mp3
Adem Aydas - Suzan Suzi.mp3



Adem Aydas – Gülsümüm...

Adem Aydas – Aysem
Adem Aydas – Hayat Yolu
Adem Aydas – Deli Gönül
Adem Aydas – Deli Gibi Ol
Adem Aydas – Gülsüm
Adem Aydas – Yeminim Var
Adem Aydas – Sensiz Olmuyor
Adem Aydas – Insan Degil
Adem Aydas – Terk edip Giderken
Adem Aydas – Cerrah Pasa
Adem Aydas – Birak Askim
Adem Aydas – Yare Gidem
Adem Aydas – Üstüme Düsme Benim



Adem Aydas - Ilk Göz Agrinim...

Adem Aydas - Cezayir.mp3
Adem Aydas - Dönüver.mp3
Adem Aydas - Gelmedin Yar.mp3
Adem Aydas - Harmandan Gel.mp3
Adem Aydas - Ilk Göz Agrinim.mp3
Adem Aydas - Kilibik.mp3
Adem Aydas - Kir Zilleri.mp3
Adem Aydas - Kozanoglu.mp3
Adem Aydas - Kuzu Gezer.mp3
Adem Aydas - Nazli Gelin.mp3
Adem Aydas - Salla.mp3
Adem Aydas - Seker Oglan.mp3


Adem Aydas - Kir Zincirleri...

Adem Aydas - Atim Arap.mp3
Adem Aydas - Cimdalli - Hacerim.mp3
Adem Aydas - Derya.mp3
Adem Aydas - Div Div.mp3
Adem Aydas - Dogdu.mp3
Adem Aydas - Gelmedin Yar.mp3
Adem Aydas - Gidecegim.mp3
Adem Aydas - Halay.mp3
Adem Aydas - Kir Zilleri.mp3
Adem Aydas - Para.mp3
Adem Aydas - Siseler.mp3
Adem Aydas - Yalan Dunya.mp3


Adem Aydas - Oyun Havasi - 2007...

Adem Aydas - Oyun Havasi - Atip Arab .mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Cezayir .mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Cici Kiz .mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Dal Boylum .mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Dönüver .mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Gölbasi .mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Keçiören .mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Nideyim .mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Oyun Havasi.mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Para .mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Sallan .mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Sincanli .mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Yapmazdin .mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi - Yilana Bak .mp3


Adem Aydas - Secme Oyun Havalari...

Adem Aydas - Dönuver
Adem Aydas - Edali Gelin
Adem Aydas - Hadi Yuru
Adem Aydas - Karpuz Kestim Yiyen Yok
Adem Aydas - Keciören
Adem Aydas - Nideyim
Adem Aydas - Para
Adem Aydas - Sallan
Adem Aydas - Sincanli Koclar
Adem Aydas - Yilana Bak


Adem Aydas - Seni Aglatirsam Eger...

Adem Aydas - Bal Böcegi.mp3
Adem Aydas - Gönül Arz Egliyor.mp3
Adem Aydas - Osman.mp3
Adem Aydas - Özür Dilerim.mp3
Adem Aydas - Savci Bey.mp3
Adem Aydas - Seni Aglatirsam Eger.mp3
Adem Aydas - Unutmussun Sormuyorsun.mp3


Adem Aydas - Sokak Kadini...

Adem Aydas - Acimadinmi.mp3
Adem Aydas - Belli Belli.mp3
Adem Aydas - Benim Babam.mp3
Adem Aydas - Cikta Gel.mp3
Adem Aydas - Dargin Degilim.mp3
Adem Aydas - Git Gulegule.mp3
Adem Aydas - Kinali Kuzu.mp3
Adem Aydas - Kozan Oglu.mp3
Adem Aydas - Leylam.mp3
Adem Aydas - Nenni.mp3
Adem Aydas - Oyun Havasi.mp3
Adem Aydas - Sokak Kadini.mp3
Adem Aydas - Suzan Suzi.mp3
Adem Aydas - U H Oyun.mp3


Adem Aydas - Thm Sarkilari...

Adem Aydas - Leylam
Adem Aydas - Belli Belli
Adem Aydas - Dargin Degilim
Adem Aydas - Nenni
Adem Aydas - Asiye
Adem Aydas - Oy Daglar
Adem Aydas - Insanlar Kendini
Adem Aydas - Aysem
Adem Aydas - Deli Gibi Ol
Adem Aydas - Gulsumum
Adem Aydas - Terkedip Giderken
Adem Aydas - Cerrah Pasa
Adem Aydas - Birak Askim
Adem Aydas - Yare Gidem


Adem Aydas - Topakli (2009)

Adem Aydas - Ankaradir Vatanim
Adem Aydas - Bir bir birilerine - Kiz meryem
Adem Aydas - Bulamadim
Adem Aydas - Gelmezsen gelme
Adem Aydas - Git gel istanbul - Sari kiz - Yolcu
Adem Aydas - Mor koyun - Adana yollari
Adem Aydas - Sap kagnisi - Osmanlidir soyumuz
Adem Aydas - Topakli
Adem Aydas - Usul usul - Polatlinin yollari


Cesitli sanatcilar - Best Of Ankara...

Adem Aydas - Yilana Bak.mp3
Ali Yaprak - Dale.mp3
Ankarali Cengiz - Ankara Megamix.mp3
Ankarali Coskun - Rahmiye Abla.mp3
Ankarali Coskun - Yalanmi.mp3
Ankarali Namik - Arabada Bes Evde Onbes.mp3
Ankarali Yasemin - John Dere.mp3
Ankarali Yesim - Black Sheep.mp3
Ankarali Yilmaz Yildiz - Kirmizi Motor.mp3
Baskentli Gokhan - Alo Jale.mp3
Gölbasili Berkay - Havalanma .mp3
Hasan Yilmaz - Tak Koluna.mp3
Necati Coskunses - Polis Abi.mp3
Oguz Yilmaz - Aksama Gelicem.mp3
Pecenekli Hulya - Yar Geldi Anakaraya.mp3
Vokal Grubu - Cebeci.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder