19 Aralık 2017 Salı

Şehriban Gül 10 Full Albüm

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

Rar şifresi - derya

Şehriban Gül 10 Full Albüm


Şahin Kervanı - 1986 by Aysel Seda, Ceylan, Gül Sorgun

Bir Gün Bana Döneceksin — Şahin Kervanı — Ceylan.mp3
Eyvah — Şahin Kervanı — Şehriban Gül.mp3
Garip — Şahin Kervanı — Neriman Kayseri.mp3
Gelecekmişin — Şahin Kervanı — Aysel Seda.mp3
Güzel Alsın Canımı — Şahin Kervanı — Hakkı Bulut.mp3
Hülyamsin — Şahin Kervanı — Yalçın.mp3
Kanadı Kırık Kuşlar Gibi — Şahin Kervanı — Malatyalı İbrahim.mp3
Koşsana — Şahin Kervanı — Gül Sorgun.mp3
Kurban Olsun — Şahin Kervanı — Ceylan.mp3
Sarı Kız — Şahin Kervanı — Hakkı Bulut.mp3
Son Resim — Şahin Kervanı — Şehriban Gül.mp3
Ümitlerin Bitince Gel — Şahin Kervanı — Gül Sorgun.mp3
Yaktılar Beni — Şahin Kervanı — Neriman Kayseri.mp3
Zalim — Şahin Kervanı — Şehriban Gül.mp3


Şehriban - Hasret Çeken Gönül [2014]

Şehriban - Bir Güzel Methedem .mp3
Şehriban - Bir Kez Olsun Deli Gönül .mp3
Şehriban - Gel Güzelim .mp3
Şehriban - Gönül Sana Nasihatım .mp3
Şehriban - Gül Ki Güller Açsın .mp3
Şehriban - Gül Yüzlü Sevdiğim .mp3
Şehriban - Huri Meleksin .mp3
Şehriban - Kaba Cami Oydular .mp3
Şehriban - Taşı Suya Daldırdım .mp3
Şehriban - Üç Beş Aşık .mp3


Şehriban Gül - Ben İnsan Değilmiyim 1986...

Şehriban Gül - Alın Yazım.mp3
Şehriban Gül - Ben İnsan Değil Miyim.mp3
Şehriban Gül - Ben Oleyim.mp3
Şehriban Gül - Gönüle Aşk Dolunca.mp3
Şehriban Gül - Gülen De.mp3
Şehriban Gül - Güzel Dost.mp3
Şehriban Gül - Halay.mp3
Şehriban Gül - Hayat Uçurum Oldu.mp3
Şehriban Gül - Misafirim.mp3
Şehriban Gül - Sarmasdolaştık.mp3
Şehriban Gül - Tandır Yaktım.mp3
Şehriban Gül - Tez Gel.mp3
Şehriban Gül - Üç Beş Aşık.mp3


Şehriban Gül - Ben Oleyim ( Minareci 4134 )...

Şehriban Gül - Ben Oleyim.mp3
Şehriban Gül - Bülbüle Şu Verdim.mp3
Şehriban Gül - Camshi Alayı.mp3
Şehriban Gül - Derdine Divaneyim.mp3
Şehriban Gül - Dost Bağı.mp3
Şehriban Gül - Evlerinin Onu.mp3
Şehriban Gül - Gülende.mp3
Şehriban Gül - Güzel Dost.mp3
Şehriban Gül - Haticem.mp3
Şehriban Gül - Hızır Semahi.mp3
Şehriban Gül - Kipriğin Kaşına.mp3
Şehriban Gül - Muallim.mp3
Şehriban Gül - Ninno Yar.mp3
Şehriban Gül - Tandır.mp3
Şehriban Gül - Tez Gel.mp3
Şehriban Gül - Üç Beş Aşık.mp3


Şehriban Gül - Bu Yarayı Dosttan Aldım...

Şehriban Gül - Bu Yarayı Dosttan Aldım.mp3
Şehriban Gül - Çaresiz.mp3
Şehriban Gül - Getirin Hakkoyu.mp3
Şehriban Gül - Dersim Dört Dağ İçinde.mp3
Şehriban Gül - Kara Yazmış Felek (üh).mp3
Şehriban Gül - Bin Derdim Var.mp3
Şehriban Gül - Sen Bu Yaylayı.mp3
Şehriban Gül - Elleri Pamuk.mp3
Şehriban Gül - Kara Çadırın Kızı.mp3
Şehriban Gül - Bir Güzel Methedem.mp3
Şehriban Gül - Yola Çıktım Mardin'e.mp3
Şehriban Gül - Don Beri Don Beri.mp3
Şehriban Gül - Bölemedim Felek ile Kozumu.mp3
Şehriban Gül - Kırmızı Kurdela.mp3
Şehriban Gül - Yaylanın Soğuk Suyu.mp3
Şehriban Gül - İndim Gönül Bağına.mp3



Şehriban Gül - Don Garibim 1988...

Şehriban Gül - Bir Mektup Yazdım.mp3
Şehriban Gül - Çabur Dağı.mp3
Şehriban Gül - Çekin Halay.mp3
Şehriban Gül - Çıktım Yücesine.mp3
Şehriban Gül - Don Garibim.mp3
Şehriban Gül - Gel Seninle.mp3
Şehriban Gül - Gül Menekşe.mp3
Şehriban Gül - Hele Meryem.mp3
Şehriban Gül - Kanatlı Kapı.mp3
Şehriban Gül - Mevlam Bir Çok.mp3
Şehriban Gül - Münüre.mp3
Şehriban Gül - Potpori.mp3
Şehriban Gül - Sarardım.mp3
Şehriban Gül - Sefil.mp3


Şehriban Gül - Gül Bahçesi...

Şehriban Gül - Ara Ver Dağlar Ara Ver.mp3
Şehriban Gül - Ardahanın Yolları.mp3
Şehriban Gül - Aşağıdan Gelir.mp3
Şehriban Gül - Atlar Eğerlendi.mp3
Şehriban Gül - Atmacayi Vurdular.mp3
Şehriban Gül - Bir Dost Bir Bost Yeter Bana.mp3
Şehriban Gül - Bugün Bize Pir Geldi Enstr..mp3
Şehriban Gül - Bugün Bize Pir Geldi.mp3
Şehriban Gül - Gitti Kervanımız Aliye Doğru.mp3
Şehriban Gül - Haydi Gidek Toyuna.mp3
Şehriban Gül - İpek Mendil.mp3
Şehriban Gül - Mamocan.mp3
Şehriban Gül - Oy Mendil.mp3
Şehriban Gül - Yarım İçin Ölüyorum.mp3
Şehriban Gül - Yaylasından İnmişler.mp3



Şehriban Gül - Misafirim...

Şehriban Gül - Alın Yazım.mp3
Şehriban Gül - Ben İnsan Değil Miyim (Ens.).mp3
Şehriban Gül - Ben İnsan Değil Miyim.mp3
Şehriban Gül - Bir Aşk İçin Olunur Mu.mp3
Şehriban Gül - Gönüle Aşk Dolunca.mp3
Şehriban Gül - Havuzu Bulandırma.mp3
Şehriban Gül - Hayat Uçurum Oldu.mp3
Şehriban Gül - Misafirim.mp3
Şehriban Gül - Mutsuzluk Tacı.mp3
Şehriban Gül - Olmaz Olsun Bu Hayat.mp3
Şehriban Gül - Potpuri (Arama Beni & Gülüm Benim).mp3
Şehriban Gül - Sarmaş Dolaştık.mp3
Şehriban Gül - Tanrının Gazabı.mp3
Şehriban Gül - Zoruma Gidiyor.mp3


Şehriban Gül - Ruhumda Bir Sıkıntı Var 1986...

Şehriban Gül - Bin Derdim Vardı.mp3
Şehriban Gül - Bizim Eller Yana Yana.mp3
Şehriban Gül - Gel Kardeşim Ayrı Gezme.mp3
Şehriban Gül - Gün Doğup Gün Oluyorum.mp3
Şehriban Gül - Kara Yazmış Felek.mp3
Şehriban Gül - Mevlam Gül Diyerek.mp3
Şehriban Gül - Ruhumda Bir Sıkıntı Var.mp3
Şehriban Gül - Sorma Beni.mp3
Şehriban Gül - Yatar Ağlarım.mp3
Şehriban Gül - Yol Ver Dağlar.mp3
Şehriban Gül - Zalim Yar Sen.mp3



Şehriban Gül - Son Resim 1986...

Şehriban Gül - Akıttın Gözümden Yaşı (Semah).mp3
Şehriban Gül - Aşkımız Oldu.mp3
Şehriban Gül - Canım Sevgilim.mp3
Şehriban Gül - Dönsen Bile.mp3
Şehriban Gül - Dünya Mı Duracak.mp3
Şehriban Gül - Garip.mp3
Şehriban Gül - Gidipte Dönmemek Var.mp3
Şehriban Gül - Kara Sevda.mp3
Şehriban Gül - Oturur Derdini Anlatır.mp3
Şehriban Gül - Sana İsyan Edemem.mp3
Şehriban Gül - Sevme Gönül.mp3
Şehriban Gül - Son Resim.mp3
Şehriban Gül - Şöyle İsmin Nedir.mp3
Şehriban Gül - Vay Le.mp3
Şehriban Gül - Zalim.mp3


Sahin-Kervani-1986 Sehriban-Hasret-Ceken-Gonul-2014 Sehriban-Gul-Ben-Insan-Degil-miyim Sehriban-Gul-Ben-Oleyim Sehriban-Gul-Don-Garibim Sehriban-Gul-Gul-Bahcesi Sehriban-Gul-Ruhumda-Bir-Sikinti-Var-1986 Sehriban-Gul-Son-Resim-1986

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder