7 Kasım 2017 Salı

Zekai Tunca - 21 Full albüm...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

Zekai Tunca - 21 Full albüm...


Türk Müziği Geceleri 1 - Neşe'i Muhabbet

Müzeyyen Senar Belki Bir Sabah Geleceksin.mp3
Müzeyyen Senar Ben Küskünüm Felege Ud Taksimi.mp3
Nazlı Aslan Bir Sen Kaldın İçimde.mp3
Nazlı Aslan Gecenin Matemini.mp3
Nazlı Aslan Gönlümün Şarkısı.mp3
Nazlı Aslan Şen Sanki Baharın.mp3
Nejat Alp Güller Arasında.mp3
Nejat Alp İltimas Etmeğe.mp3
Nejat Alp Nice Sevdi Nice Yandı Peşrev Sorma Bana Nafile.mp3
Nejat Alp Yanım O Sevdalı Muhayyer Saz Semaisi.mp3
Seda Sayan Benzemez Kimse Sana Beyatı Peşrev.mp3
Seda Sayan Bir Nigah Et Peşrev.mp3
Seda Sayan Çıkalım Saydu Sıkara.mp3
Zekai Tunca Gamzedeyim Deva Bulmam.mp3
Zekai Tunca Kırmızı Gül.mp3
Zekai Tunca Seherde İndim Ben Bağa.mp3
Zekai Tunca Yürü Dilber Yürü.mp3


Zekai Tunca - Alın Yazımsın LP (1981)

Zekai Tunca - Gönlümün İçindedir
Zekai Tunca - Alın Yazımsın
Zekai Tunca - Sensiz Dünya
Zekai Tunca - Olanlar Oldu
Zekai Tunca - Herkes Gitti Yalnız Kaldım Meyhanede
Zekai Tunca - Gitme Güzel gitme
Zekai Tunca - Bakamam Gözlerine
Zekai Tunca - Tren Yolları
Zekai Tunca - Mani Oluyor Halimi Takrire Hicabım
Zekai Tunca - Yeterki Sen Gül
Zekai Tunca - Yüzüm Sen Hatıram Sen


Zekai Tunca - Aşka Merakım Ezelden (2007)

Zekai Tunca - Alınyazımsın
Zekai Tunca - Aşka Merakım Ezelden
Zekai Tunca - Ben Ayrılamam Sen Terket
Zekai Tunca - Bilsem
Zekai Tunca - Güldürme
Zekai Tunca - İnşallah
Zekai Tunca - Misketi Çaldırmaz Mıyım
Zekai Tunca - Olsun
Zekai Tunca - Seninle Gülene Kadar
Zekai Tunca - Sevincimi Tüketmedim
Zekai Tunca - Sultanım


Zekai Tunca - Aşka Zaman Yok (1985)

Zekai Tunca - Aşka Zaman Yok
Zekai Tunca - Sevgi Irmağı
Zekai Tunca - Baharlar Yoruldu
Zekai Tunca - Gözümden Yaş Düşmeden Gel
Zekai Tunca - Gözlerinde Nem Vardı
Zekai Tunca - İllede Mavili
Zekai Tunca - Zannetme Aşkınla Mutluyum
Zekai Tunca - Bir Sen Bir Ben Bir Allah Bilir
Zekai Tunca - Ay Batarsa Batsın
Zekai Tunca - Sensiz Bir Dünya Düşünemem Ki
Zekai Tunca - Mektuplar Yazarım
Zekai Tunca - Yakacık


Zekai Tunca - Aşk Olsun (1986)

Zekai Tunca - 01 - Beni beni.mp3
Zekai Tunca - 02 - Göz yaşımda saklısın.mp3
Zekai Tunca - 03 - Yağmur gözlüm.mp3
Zekai Tunca - 04 - Aşkolsun.mp3
Zekai Tunca - 05 - Yüreğime kör düğümler atılmış.mp3
Zekai Tunca - 06 - Ayrılığın zamanı.mp3
Zekai Tunca - 07 - Affet beni.mp3
Zekai Tunca - 08 - Gülerim.mp3
Zekai Tunca - 09 - Bu aşkın sonu.mp3
Zekai Tunca - 10 - Unut onu arkadaş.mp3
Zekai Tunca - 11 - Sen ilk değilsin.mp3
Zekai Tunca - 12 - Allı yemeni.mp3
Zekai Tunca - 13 - Allı yemeni (Enstrumental).mp3


Zekai Tunca - Bahar Çiçek Çiçek (1983)

Zekai Tunca - Ağladım Yağmurlarla Ben
Zekai Tunca - Bahar Çiçek Açtı
Zekai Tunca - Bir Bakışla
Zekai Tunca - Bisem Dönüp Geleceksin
Zekai Tunca - Gitme Güzeller Güzeli
Zekai Tunca - Kalamış
Zekai Tunca - Olmaz Mı
Zekai Tunca - Ruhumdaki Yangın
Zekai Tunca - Şehnaz Divan
Zekai Tunca - Sen Gidersen
Zekai Tunca - Unuttum Seni Ben
Zekai Tunca - Yanımda Ol Razıyım


Zekai Tunca - Beni Sevmeye Devam Et (1993)

Zekai Tunca - Aşkından Kaçamadım
Zekai Tunca - Beni Sevmeye Devat Et
Zekai Tunca - Değişecek Bu Kader
Zekai Tunca - Dönülmez Akşamın Ufkundayız
Zekai Tunca - Gazel Türkü
Zekai Tunca - İpe Un Serme
Zekai Tunca - Kutlarım Seni
Zekai Tunca - Sabret Gönül
Zekai Tunca - Sadece Çok Güzelsin
Zekai Tunca - Silemezler Gönlümden
Zekai Tunca - Ud Taksimi Dağlar Dağlar
Zekai Tunca - Yıldızlı Semalar


Zekai Tunca - Çekemezler Sevgimizi - Ayrılık (1979)

Zekai Tunca - Asker Mektubu
Zekai Tunca - Ayrılık Ateşten Bir Ok
Zekai Tunca - Ayrılık Ümitlerin Ötesinde
Zekai Tunca - Çekemezler Sevgimizi
Zekai Tunca - Çıkar Yücelerden Haber Sorarım
Zekai Tunca - Güldürürse Bahtımın Encami
Zekai Tunca - Hüsnüne Güvenme
Zekai Tunca - Kara Bahtım Kem Talihim
Zekai Tunca - Söyleyin Güneşe Bu Gün Doğmasın
Zekai Tunca - Tutam Yar Elinden Tutam
Zekai Tunca - Yaşamak Mümkün Mü
Zekai Tunca - Yeşil Kurbağalar


Zekai Tunca - Endülüste Raks - Türk Sanat Müziği Koleksiyonu (2009)

Zekai Tunca - Biz Heybelide
Zekai Tunca - Dediler Zamanla Azalırmış Sevgiler
Zekai Tunca - Endülüste Raks
Zekai Tunca - Eyvah
Zekai Tunca - Gözüm Kesmiyor
Zekai Tunca - Gözümün İçişin
Zekai Tunca - İçime Doğdu
Zekai Tunca - İçime Hep Hüzün Doluyor
Zekai Tunca - Sabah Ola Hayır Ola
Zekai Tunca - Sende Cansın
Zekai Tunca - Telefonda Sen


Zekai Tunca - Gulu Susuz Seni Asksiz Bırakmam (2011)

Zekai Tunca - Gulu Susuz Seni Asksiz Bırakmam
Zekai Tunca - Gözlerini Çok Özledim
Zekai Tunca - Olanlar Oldu (Benim Kadar Suçlusun)
Zekai Tunca - Eski Dostlar
Zekai Tunca - Öyle Bir Afet (Bakamam Gözlerine.
Zekai Tunca - Bakmıyor Çeşmi Siyahım
Zekai Tunca - Mani Oluyor Halimi Takrire İcabım
Zekai Tunca - Gazel (Ey Siyah Gözlü Kadın)
Zekai Tunca - Ağlarım Ağlarım
Zekai Tunca - Ahu Gözlerine


Zekai Tunca - Güvercinim (2001)

Zekai Tunca - Aşk Olsun
Zekai Tunca - Birisi Var Ki
Zekai Tunca - Git Gidebilirsen
Zekai Tunca - Gönlüne Sağlık
Zekai Tunca - Güldürme
Zekai Tunca - Gulu Susuz Seni Asksiz Bırakmam
Zekai Tunca - Güvercinim
Zekai Tunca - Hayat Sevilince Sevince Güzel
Zekai Tunca - Olmaz Mı
Zekai Tunca - Sen Giderken
Zekai Tunca - Sen İlk Değil Son Değilsin
Zekai Tunca - Umudu Kesmez Gözlerim


Zekai Tunca - İçime Doğdu (1990)

Zekai Tunca - Biz Heybelide
Zekai Tunca - Dediler Zamanla
Zekai Tunca - Endülüste Raks
Zekai Tunca - Gözüm Kesmiyor
Zekai Tunca - Gözümün İçişin
Zekai Tunca - İçime Doğdu
Zekai Tunca - İçime Hep Hüzün Doluyor
Zekai Tunca - Sabah Ola Hayrola
Zekai Tunca - Sende Cansın
Zekai Tunca - Telefonda Sen
Zekai Tunca - Zaman Eyvah


Zekai Tunca - İmkansız & Rüyalarım Olmasa (1988)

Zekai Tunca - Ayrılıksız Şarkıcı
Zekai Tunca - Balayı
Zekai Tunca - Bilinmez
Zekai Tunca - Gamzedeyim Deva Bulamam
Zekai Tunca - Gazel & Seherde İndim Bağa
Zekai Tunca - Gazel & Yürü Dilber Yürü
Zekai Tunca - İmkansız (Rüyalarım Olmasa)
Zekai Tunca - Kader Yoldaşıyım
Zekai Tunca - Kaderimiz Bahane
Zekai Tunca - Kadın Heryasta Güzeldir
Zekai Tunca - Kalpsiz Değilim
Zekai Tunca - Kırmızı Gül
Zekai Tunca - Nolur Hayatımdan Çıkma
Zekai Tunca - Unuturum Bir Tanem
Zekai Tunca - Yıllar Yağdı Saçlarıma


Zekai Tunca - Kadın ve Peri Masalı 1982

Zekai Tunca - 01 Kadın.mp3
Zekai Tunca - 02 Aziz İstanbul.mp3
Zekai Tunca - 03 Eski Dostlar.mp3
Zekai Tunca - 04 Gözlerini Çok Özledim.mp3
Zekai Tunca - 05 Peri Masalı.mp3
Zekai Tunca - 06 Bakmıyor Çeşmi Siyah.mp3
Zekai Tunca - 07 Aşkınla Sürünsem.mp3
Zekai Tunca - 08 Aheste Çek Kürekleri.mp3
Zekai Tunca - 09 Ağlarım Ağlarım.mp3
Zekai Tunca - 10 Yeniden Doğabilsem.mp3
Zekai Tunca - 11 Sen Yokmusun Sen.mp3
Zekai Tunca - 12 Görünmeden Git.mp3
Zekai Tunca - 13 Yeşil Camlar Altında.mp3
Zekai Tunca - 14 Birisi Vakti.mp3


Zekai Tunca - Rüyalarım Olmasa 1990

01. Zekai Tunca - N'olur Hayatımdan Çıkma.mp3
02. Zekai Tunca - Kadın Her Yaşta Güzeldir.mp3
03. Zekai Tunca - Yıllar Yağdı Saçlarıma.mp3
04. Zekai Tunca - Kaplsiz Değilim.mp3
05. Zekai Tunca - Kaderime Bahane.mp3
06. Zekai Tunca - Ayrılıksız Şarkı.mp3
07. Zekai Tunca - Kırmızı Gül.mp3
08. Zekai Tunca - Bilinmez.mp3
09. Zekai Tunca - Kader Yoldaşım.mp3
10. Zekai Tunca - Balayı.mp3
11. Zekai Tunca - Rüyalarım Olmasa.mp3
12. Zekai Tunca - Unuturum Bir Tanem.mp3
13. Zekai Tunca - Gamzedeyim Deva Bulamam.mp3
14. Zekai Tunca - Aşıkım Deliyim (Gazel).mp3
15. Zekai Tunca - Yürü Dilber.mp3


Zekai Tunca - Seni Asksiz Bırakmam (2003)

Zekai Tunca - Bahar Çiçek Çiçek
Zekai Tunca - Birisi Varki
Zekai Tunca - Çok Mu Sevdim
Zekai Tunca - Git Gidebilirsen
Zekai Tunca - Gönlüne Sağlık
Zekai Tunca - Güvercinim
Zekai Tunca - İmkansız
Zekai Tunca - Olmaz Mı
Zekai Tunca - Sen Giderken
Zekai Tunca - Sen İlk Değil Son Değilsin
Zekai Tunca - Seni Asksiz Bırakmam
Zekai Tunca - Tanrım
Zekai Tunca - Unutmama Yardımcı Ol
Zekai Tunca - Üzme Beni


Zekai Tunca - Seni Sevdirene Şükürler Olsun 2012

Zekai Tunca - 1. Orda Olmalıyım Her Nerdeysen.mp3
Zekai Tunca - 2. Seni Sevdirene Şükürler Olsun.mp3
Zekai Tunca - 3. Gulu Susuz Seni Asksiz Bırakmam.mp3
Zekai Tunca - 4. Niçin Ayrılalım.mp3
Zekai Tunca - 5. Aşkından Kaçamadım.mp3
Zekai Tunca - 6. Azmettin Mutluluğa.mp3
Zekai Tunca - 7. Kutlarım Seni.mp3
Zekai Tunca - 8. Eski Dostlar.mp3
Zekai Tunca - 9. Olanlar Oldu Geçti .mp3
Zekai Tunca - 10. Gözlerini Çok Özledim.mp3
Zekai Tunca - 11. Yıldızlı Semalardaki Haşmet.mp3
Zekai Tunca - 12. Öyle Bir Afet-i Yektayı Emelsin.mp3
Zekai Tunca - 13. Mani Oluyor Halimi Takrire.mp3
Zekai Tunca - 14. Bakmıyor Çeşm-i Siyah Feryade.mp3
Zekai Tunca - 15. Ey Siyah Gözlü Kadın.mp3
Zekai Tunca - 16. Bahçeye İndim Güle.mp3


Zekai Tunca - Tanrım (1995)

Zekai Tunca - Dertliyim (Leyla)
Zekai Tunca - Her Günüm Mazide Kalmış
Zekai Tunca - İhtimal Yok Mu
Zekai Tunca - Makber
Zekai Tunca - Nasıl Gidersin
Zekai Tunca - Potpori
Zekai Tunca - Senden Sonra
Zekai Tunca - Tanrım
Zekai Tunca - Üzülme
Zekai Tunca - Yalan Söylersem Sana


Zekai Tunca - Üzme Beni (1992)

Zekai Tunca - Aheste
Zekai Tunca - Azmettiğim Mutluluğa
Zekai Tunca - Canım Tutuşur
Zekai Tunca - Dile Düşelim
Zekai Tunca - Gönül Nikahı
Zekai Tunca - Nice Aşklar Gördüm
Zekai Tunca - Niçin Ayrılalım
Zekai Tunca - Seninleyim
Zekai Tunca - Üzme Beni
Zekai Tunca - Yeter Artık


Zekai Tunca - Zil Sal Ve Gül (1997)

Zekai Tunca - Askerim Yiğidim
Zekai Tunca - Aşkıma Ver Afet
Zekai Tunca - Bahar Bitti Güz Bitti
Zekai Tunca - Biraz Mı
Zekai Tunca - Endülüs De Raks
Zekai Tunca - Erken Gelmişim Dünyaya
Zekai Tunca - Kalamış
Zekai Tunca - Ne Var Ne Yok
Zekai Tunca - Potpuri
Zekai Tunca - Yalana Bak


Zekai Tuncanın şarkılarını seslendirenler

Ahat Ürük - Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun Kurdîli Hicazkâr Zekâi Tunca.mp3
Ali Osman Akkuş - Gözüm Kesmiyor - Uşşak - Zekai Tunca.mp3
Ali Osman Akkuş - Haklısın Ne Kadar Uzsen De Beni ( Gözüm Kesmiyor ) Ussâk Zekâi Tunca.mp3
Alp Arslan - Gulu susuz seni asksiz bırakmam - Kürdi - Zekai Tunca.mp3
Alp Arslan - Seninle tattım ben her mutluluğu - Kurdî - Zekâi Tunca.mp3
Bahadır Özüsen - Bahar çiçek çiçek gelince güzel - Kurdîli Hicazkâr - Zekâi Tunca.mp3
Bahadır Özüsen - Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun - Kurdîli Hicazkâr - Zekai Tunca.mp3
Belgin Erol - Seninle Tattım Ben Her Mutluluğu Kurdî Zekâi Tunca.mp3
Cemile Uncu - Tanrım ( Onun olmaya hakkım yok ) - Kurdî - Zekâi Tunca.mp3
Cemile Uncu & Oktay Cantürk - Seninle tattım ben her mutluluğu - Kürdi - Zekai Tunca.mp3
Erol Armutlu - Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun - Kurdîli Hicazkâr - Zekâi Tunca.mp3
Fatma Arslanoğlu - Onun olmaya hakkım yok (Tanrım) - Kurdî - Zekâi Tunca +.mp3
Hasan Eylen - Seninle tattım ben her mutluluğu - Kürdi - Zekai Tunca.mp3
İlknur Elbilsin - Yüreğime kör düğümler atılmış ( Sultanım ) - Nihâvend - Zekai Tunca.mp3
Kezban Göçmen - Kapıldım sana bir mecnun gibi Alın yazımsın Hicaz Zekai Tunca.mp3
Mehsem Eyiler - Onun olmaya hakkım yok (Tanrım) Kurdî Zekâi Tunca.mp3
Meliha Yazıcı - Haklısın ne kadar uzsen de beni - Ussâk - Zekâi Tunca.mp3
Mustafa Öztürk - Bahar Çiçek Çiçek Gelince Güzel Kurdîli Hicazkâr Zekâi Tunca.mp3
Mustafa Öztürk - Bunca Güzel İçinde Birisi Var Ki Muhayyer Kürdi Zekai Tunca.mp3
Nazlı Kanaat - Onun olmaya hakkım yok - Kürdi - Zekai Tunca.mp3
Neşe Dursun - Yüreğime Kör Düğümler Atılmış ( Sultanım ) - Nihavend - Zekai Tunca.mp3
Nilgün Abiska - Haklısın ne kadar uzsen de beni - Ussâk - Zekâi Tunca.MP3
Nurten Demirkol - Her seferinde hep böyle kostüm sevgiye - Saba - Zekâi Tunca.MP3
Nurten Demirkol - Kapıldım sana bir mecnun gibi - Hicaz - Zekâi Tunca.mp3
Nurten Demirkol - Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun - Kurdîli Hicazkâr - Zekâi Tunca.MP3
Radyo Alaturka Nostalji - Zekai Tunca - Beni Böyle Bırakıp Git.mp3
Radyo Alaturka Nostalji - Zekai Tunca - Gulu Susuz .mp3
Radyo Alaturka Nostalji - Zekai Tunca.mp3
Serap Kuzey - Gözyaşımda saklısın ağlayamam ben - Hicaz - Zekâi Tunca.mp3
Tuğçe Pala - Seninle Tattım Ben Her Mutluluğu Kurdî Zekâi Tunca.mp3
Umut Akyürek - Gulu susuz beni asksiz bırakmam - Kürdi - Zekai Tunca.mp3
Vedat Çetinkaya - Bunca güzel içinde birisi var ki - Muhayyer Kurdî - Zekâi Tunca.mp3
Vedat Çetinkaya - Leylâkları sumbulleri soldurdun gonca gülleri - Nihâvend - Zekai Tunca.mp3
Vedat Kaptan - Yurdakul - Bunca güzel içinde birisi var ki - Muhayyer Kürdi - Zekai Tunca.mp3
Vedat Kaptan - Yurdakul - Gulu susuz seni asksiz bırakmam - Kurdî - Zekâi Tunca.mp3
Vedat Kaptan - Yurdakul - Haklısın ne kadar uzsen de beni ( Gözüm kesmiyor ) - Ussâk - Zekâi Tunca.mp3
Vedat Kaptan Yurdakul - Seninle tattım ben her mutluluğu - Kürdi - Zekâi Tunca.mp3
Yahya Geylan - Gözyaşımda Saklısın Ağlayamam Ben - Hicaz - Zekâi Tunca.mp3
Yahya Geylan - Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun - Kurdîli Hicazkâr - Zekâi Tunca.mp3
Zekai Tunca - Her günüm mâzıde kalmış Ussâk Mehmet Yürü (Nasib'in).mp3
Zekai Tunca - Sabahla üzerinde bir gönce güzelliği Hicaz Zekâi Tunca.mp3

zekai-tunca-ask-olsun-1986.jpg zekai-tunca-ask-sarkilari.jpg zekai-tunca-aska-merakim-ezelden-2007-1.jpg zekai-tunca-aska-merakim-ezelden-2007-2.jpg zekai-tunca-aska-zaman-yok.jpg zekai-tunca-aska-zaman-yok-1985.jpg zekai-tunca-ayrilik.jpg zekai-tunca-bahar-cicek-cicek-2.jpg zekai-tunca-bahar-cicek-cicek-1983.jpg zekai-tunca-beni-sevmeye-devam-et-kaset.jpg zekai-tunca-beni-sevmeye-devam-et.jpg zekai-tunca-cekemezler-sevgimizi-ayrilik.jpg zekai-tunca-cekemezler-sevgimizi-ayrilik.jpg zekai-tunca-enduluste-raks-turk-muzigi-ziyafeti.jpg zekai-tunca-enduluste-raks.jpg zekai-tunca-enduluste-raks.jpg zekai-tunca-gulu-susuz-seni-asksiz-birakmam.jpg zekai-tunca-gulu-susuz-seni-asksiz-birakmam-2011.jpg zekai-tunca-guvercinim-2001-1.jpg zekai-tunca-guvercinim-2001-2.jpg zekai-tunca-icime-dogdu.jpg zekai-tunca-icime-dogdu-1990-1.jpg zekai-tunca-icime-dogdu-1990-2.jpg zekai-tunca-imkansiz-ruyalarim-olmasa.jpg zekai-tunca-imkansiz-ruyalarim-olmasa-1988.jpg zekai-tunca-kadin-ve-peri-masali.jpg zekai-tunca-kadin-ve-peri-masali.jpg zekai-tunca-ruyalarim-olmasa-1.jpg zekai-tunca-ruyalarim-olmasa-2.jpg zekai-tunca-ruyalarim-olmasa-3.jpg zekai-tunca-ruyalarim-olmasa.jpg zekai-tunca-seni-asksiz-birakmam.jpg zekai-tunca-seni-asksiz-birakmam-2003.jpg zekai-tunca-seni-sevdirene-sukurler-olsun-gulu-susuz-seni-asksiz-birakmam.jpg zekai-tunca-tanrim.jpg zekai-tunca-tanrim-1995.jpg zekai-tunca-trt-arsiv-serisi-solo-albumler-serisi.jpg zekai-tunca-uzme-beni.jpg zekai-tunca-zil-sal-gul.jpg zekai-tunca-zil-sal-ve-gul-1997.jpg zekai-tunca-2.jpg zekai-tunca-alin-yazimsin-1.jpg zekai-tunca-alin-yazimsin-2.jpg zekai-tunca-alin-yazimsin-3.jpg zekai-tunca-ask-olsun.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder