23 Mayıs 2017 Salı

Özlem Özel - 5 Full albüm...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

Rar şifresi - derya

Özlem Özel - 5 Full albüm...

1-ozlem_ozel.jpg

Ozlem Ozel - Arabesk Esenli Sarkilar 3 ( 2016 )

01. Özlem Özel - Seni Çok Sevdiğimi
02. Özlem Özel - Kalpten Seven
03. Özlem Özel - Uzadı Geceler
04. Özlem Özel - Yansın Bu Dünya
05. Özlem Özel - Seven Her Şeye Katlanır
06. Özlem Özel - Vefasızlar Yolu
07. Özlem Özel - Rahat Bırakmıyorlar
08. Özlem Özel - Seninle Öleceğim
09. Özlem Özel - Benimde Herkes Gibi


Özlem Özel - Aşk Meleği 2005

Sanatçı: Özlem Özel
Albüm: Aşk Meleği
Yıl: 2005
Genre: Türkçe - Arabesk - Fantazi
Format: MP3 19
Parça Sayı: 07
Dosya Boyutu: 41,92 MB

Özlem Özel - Aşk Meleği.mp3
Özlem Özel - Aşk Meleği (Remix).mp3
Özlem Özel - Ateşlerde Yanıyorum.mp3
Özlem Özel - Canım Yanar.mp3
Özlem Özel - Güzel Geldim.mp3
Özlem Özel - Hejar.mp3
Özlem Özel - Unut Gitsin.mp3


Özlem Özel - Esengül Şarkıları 2015

Özlem Özel - Alışmışım Bir Kere.mp3
Özlem Özel - Anadan Ayrı.mp3
Özlem Özel - Anlamıyorsun Gönül Dilinden.mp3
Özlem Özel - Aşığım Bir Kuluna.mp3
Özlem Özel - Ben Hayır Demem.mp3
Özlem Özel - Bir Yoksula Rastladım.mp3
Özlem Özel - Çıra Gibi Yanıyorum.mp3
Özlem Özel - Çok Geç Olmadan.mp3
Özlem Özel - Kahretmişim Hayatıma.mp3
Özlem Özel - Luzum Kalmadı.mp3
Özlem Özel - Olan Kalbime Oldu.mp3
Özlem Özel - Ömrüm Seninle.mp3
Özlem Özel - Sevdiğimin Kurbanıyım.mp3
Özlem Özel - Taht Kurmuşsun Kalbime.mp3


Özlem Özel - Esenli Şarkılar 2oo9

Sanatçı: Özlem Özel
Albüm: Esenli Şarkılar
Yıl: 2009
Genre: Türkçe - Arabesk
Format: MP3
Parça Sayı: 10
Dosya Boyutu: 103,56 MB

Özlem Özel - Alışmışım Bir Kere.mp3
Özlem Özel - Anadan Ayrı Babadan Ayrı.mp3
Özlem Özel - Anlamıyorsun Gönül Derdinden.mp3
Özlem Özel - Aşıgım Bir Kuluna.mp3
Özlem Özel - Bir Yoksula Rastladım.mp3
Özlem Özel - Çira Gibi Yanıyorum.mp3
Özlem Özel - Çok Geç Olmadan.mp3
Özlem Özel - Lüzum Kalmadı.mp3
Özlem Özel - Sevdigimin Kurbaniyim.mp3
Özlem Özel - Taht Kurmuşsun Kalbime.mp3


Özlem Özel - Kısaca Arabesk 2011

Sanatçı: Özlem Özel
Albüm: Kısaca Arabesk
Yıl: 2011
Genre: Türkçe - Arabesk
Format: MP3
Parça Sayı: 08
Dosya Boyutu: 29,56 MB

Özlem Özel - Ben Hayır Demem.mp3
Özlem Özel - Ben Hayır Demem (Karaoke).mp3
Özlem Özel - Kahretmişim Hayatıma.mp3
Özlem Özel - Kahretmişim Hayatıma (Karaoke).mp3
Özlem Özel - Olan Kalbime Oldu.mp3
Özlem Özel - Olan Kalbime Oldu (Karaoke).mp3
Özlem Özel - Ömrüm Seninle.mp3
Özlem Özel - Ömrüm Seninle Gecsin (Karaoke).mp3


zlem-zel-arabesk-esenli-sarkilar-3.jpg ozlem-ozel-ask-melegi.jpg ozlem-ozel-esengul-sarkilari.jpg ozlem-ozel-esenli-sarkilar-1.jpg ozlem-ozel-esenli-sarkilar-2.jpg ozlem-ozel-kisaca-arabesk-1.jpg ozlem-ozel-kisaca-arabesk-2.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder